Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16

now PW
16 kwietnia 2020, 09:48
"Trawokapitol:"
Wystarczyłoby przyciemnić trawę (tak jak z lewej strony) i myśle że byłoby ok.

Lord Hawk PW
16 kwietnia 2020, 13:51
Necro na terenie westland to jednocześnie jakieś przymiarki do nowej bardzo oczekiwanej aktualizacji w VCMI, czy tylko zrobienie na zapas na kiedyś tam ?
Tak czy inaczej wygląda to wszystko bardzo ładnie i klimatycznie.

avatar PW
16 kwietnia 2020, 19:20
Nie... to na 99% są screeny z HoTy. A na Grocie jest tylko jedna osoba, która umie modować HotA. Ta sama, co zrobiła moda z MDT Forge pod 1.5.4 :)

Lord Hawk PW
16 kwietnia 2020, 19:28
avatar:
Nie... to na 99% są screeny z HoTy. A na Grocie jest tylko jedna osoba, która umie modować HotA. Ta sama, co zrobiła moda z MDT Forge pod 1.5.4 :)

No to informacja przydatna, chociaż przyznam że liczyłem na inną, bo apetyty na nowe tereny jest :D

Andruids PW
1 lipca 2020, 23:27
Ma ktoś zebrane gdzieś same podkłady miast i mógłby się nimi podzielić? Wydawało mi się, że były zamieszczone w tym temacie i prawdopodobnie zniknęły z powodu zwinięcia kramiku przez tinypic. Albo słaba pamięć kolejny raz spłatała mi figla. W każdym razie pytanie (i prośba) wciąż pozostaje. Konkretnie, to interesuje mnie górzysty podkład pustynny.

planetavril PW
2 lipca 2020, 00:07
I don't know if that's what you asked for:
Land


Zachari PW
5 lutego 2023, 01:18
No cześć chce tylko zaznaczyć, że raczej nie wracam do tego projektu bo to dosyć żmudna praca, ale póki mi się chce to podłubałem trochę przy śnieżnych miastach, i mam nadzieję, że wyszło fajnie ale przyjmę każdą krytykę xd






No i poprawiłem też te śnieżne czapy w twierdzy xd

Aa i jeszcze jedna sprawa jeśli ktoś będzie chciał pobrać te grafiki i je wrzucić do moda to poczekajcie chwilkę to jakoś niedługo wrzucę poszczególne klatki gdzieś na dysk i je tu udostępnię (i wybacz Avatarze za to ile docinania ci wcześniej zostawiałem przy tych obrazkach, te powinny być "czyste" i może nawet cienie sam zrobię)

Warmonger PW
5 lutego 2023, 07:20
Cytat:
Nie widziałem tego, tym bardziej, że to post z 2020 roku. Kosmos!

Cieszę się, że mod nadal żyje, chciałbym kiedyś obejrzeć wszystkie te fantastyczne grafiki w akcji :)

Kammer PW
5 lutego 2023, 12:42
Krytyka? Jaka znów krytyka! Świetna rzecz, oby tak dalej!

luk3Z PW
6 stycznia, 09:11
Chciałbym tylko napisać, iże mod Towns new views (created by: Zachari, J.M.Sower, Trith, Toffi, macron1, avatar) jest wymagany do działania moda Templates pack NT. Świetna robota, wyrazy uznania i podziękowania dla: Zachari, J.M.Sower, Trith, Toffi, macron1, avatar !
Templates pack NT v1.1 z 13.01.2024 r. do pobrania jest tu: https://www.mediafire.com/file/l2wlc8klqo0qmiz/templates-pack-nt-v11.7z/file

Cheshire PW
9 stycznia, 21:45
Wygląda to rewelacyjnie. Dziwne, że w Heroes 3 nie było tego w podstawowej wersji gry kiedy takie rozwiązanie było już w Heroes 2.

luk3Z PW
23 stycznia, 12:45
@Cheshire

Chodziło pewnie o czas i pieniądze, a poza tym to na generatorze radnomowym miasta były przypisane do terenu czyli Necro zawsze na rough (tym brązowym). W VCMI można przypisać jak się chce alboi użyć gotowych templejtów dlatego Necro na śniegu wygląda tak dobrze.

AmiDaDeer PW
23 stycznia, 13:20
Cheshire:
Dziwne, że w Heroes 3 nie było tego w podstawowej wersji gry kiedy takie rozwiązanie było już w Heroes 2.

luk3Z:
Chodziło pewnie o czas i pieniądze

Raczej o to, że dopiero w Heroes 3 pojawiły się tereny natywne, więc pokazanie tych terenów w grafikach zamków na mapie miało większy sens niż w poprzednich częściach.
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16
temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel