Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dwór komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 - 21 - 22 | |
Andruids |
Mi się za to podobali muszkieterowaci muszkieterzy xD |
Lord Hawk |
DragonKing: Do pokazania zostały jeszcze poziomy: 4,6 i 7. Mam nadzieje że to nie spoiler, ale 4 już masz. |
DragonKing |
1. Salamandra 2. Kupidyn 3. Muszkieter 4. Nie pokazany póki co 5. Homunculus(nie umiem tego pisać) 6. Nie pokazany póki co 7. Nie pokazany póki co Tak ja to sobie wyobrażałem. Czy jestem w błędzie? |
avatar |
Taaaak! Trith promuje Dwór zaczynając sukcesywnie od lvl 1. Do tego pory pokazał 1 -4. |
DragonKing |
Aha, to przepraszam za błąd. Pozdrawiam |
avatar |
To nie błąd, tylko oparłeś się na starym line-upie;) Przez pewien czas Salamandry były na pierwszym poziomie. Ale miały najgorszą animację ze wszystkich jednostek. Bliżej było im do much niż płazów:) Więc powstał nowy model, który nadał im godności i majestatu. Pojawił się wówczas nowy problem, że ów wygląd nie pasował na pierwszopoziomowca. Więc doszło do przetasowania w line-upie. |
DragonKing |
Mimo wszystko, proponuję zamienić miejscami jednostki 2 i 3, bo trochę dziwnie wyszło, że Homunculus, wyglądający na naprawdę potężnego, jest słabszy od chudej, słabej Salamandry. Pozdrawiam PS: na alchemii i tym podobnym nie znam się ni w ząb, ale kiedyś, ktoś(bodajże Kammer) powiedział, że Salamandry są płochliwymi stworzeniami. Może dać jej większe szanse na przestraszenie się? Myślę, że urozmaiciło by to grę, jak i sam Dwór. |
Trith |
Cytat: Jestem na nie.zamienić miejscami jednostki 2 i 3 Cytat: Również nie, poza tym ani nie widzę specjalnie możliwości implementacji tego w VCMI w sensowny sposób, ani nie mam ochoty na wywracanie mechanik frakcji.
Salamandry są płochliwymi stworzeniami. Może dać jej większe szanse na przestraszenie się? Myślę, że urozmaiciło by to grę, jak i sam Dwór. |
DragonKing |
To drugie to luźna propozycja, ale trochę gryzie mnie, że Homunculus jest niżej Salamandry. Ta za to bardziej mi pasuje na 2 poziom niż na poważną konkurencję dla Gryfów. Proszę, przemyśl to. |
avatar |
Według wstawionego opisu Homunkulus to stworzenie o inteligencji psa. Jako taki 'bezmózg' pasuje do poziomu 2 - silny a głupi. Salamandry używające trójzębu świadczą o posiadaniu inteligencji co automatycznie winduje poziom. Jest dobrze. |
Trith |
Są też przykłady w oryginalnych miastach gdzie sąsiednie poziomy można by zamienić miejscami. Jednak nie trzeba. Na pocieszenie dzisiaj dwa przedostatnie poziomy: |
DragonKing |
Avatarze, głupi, ale silny jest także Ogr, Cyklop czy Behemot. To żaden argument. Według mnie Salamandra jest za słaba na poziom 3,gdzie są piekielne ogary, potężne gryfy, ogromne ważki i wręcz stworzone do walki, żelazne golemy. Gdyby porównać do tego salamandrę, to wypada trochę słabo. Dodo i Mandragora to dzieła sztuki. Śliczne. |
avatar |
Cytat: Nie chcę się tu wypowiadać za Tritha, gdyż byłem tylko beta-testerem, ale... Trith w modzie zawarł mnóstwo mikro-pomysłów, które na tyle urozmaicają grę, że - mając w głowie całościowy obraz frakcji - zwykłe porównanie poziomu do poziomów w innych zamkach wydaje się dość niesprawiedliwe! Salamandry w pewnych warunkach będą mogły być groźne!
Myślę, że urozmaiciło by to grę, jak i sam Dwór. |
Trith |
Dobrze to w takim razie polemika. Ważki wyglądają na słabsze od gryfów, ba nawet od jaszczuroludzi i gnolli, a są na 3 poziome. Cyklop też wygląda mniej okazale od roka. Więc argument o wzroście groźnego wyglądu co do poziomu kuleje. Argument, że salamandry nie nadają się do walki bo to płochliwe traszki też jest bezzasadny. Ważki, biorąc pod uwagę ich nie-fantastyczny odpowiednik, są miniaturowe i kruche. Jednak tutaj rozważamy wersje mitologiczne stworzeń. Salamandry wg legend wychodzą z żywego ognia i widywałem bodajże w innych grach fantastycznych płazy czy gady o posturze gekona plujące ogniem jako przeciwników. Tyle w temacie. |
DragonKing |
Za bardzo interesujące uznałem, że stwierdziłeś, że ważki wyglądają na słabsze od swoich obydwu poprzedników. Czyli uważasz, że ogromne, monstrualne owady, które wręcz ociekają trucizną, wyglądają mniej groźnie niż humadoidalne jaszczurki i gnolle? Mam inne zdanie na ten temat. Osobiście wolałbym zostać dziobnięty przez sporego ptaka, niż dostać pewnie o wiele większym ode mnie kamieniem(można to wywnioskować, po tym, że Cyklop niszczy nim mury). Oczywiście decyzja należy tylko i wyłącznie do Ciebie, a ja tylko przedstawiam swoje argumenty. Avatarze, sam beta-testerem nie byłem, więc nie miałem pojęcia, że Dwór jest napakowany umiejętnościami. |
avatar |
Cytat: Nieeee... :) 'umiejętności', 'napakowanie' to złe słowo. 'Pomysłami' jest lepszym. Bez spoilerów się nie da ;)
Dwór jest napakowany umiejętnościami. |
Bacus |
Wilczy jeździec wygląda na silniejszego od Uruka, a nikt nie przepycha jakiegoś przerotowania w twierdzusii, ba! Centaur w Bastionie wygląda na silniejszego niż poziomu 2-3 i też nikt z tym problemów nie ma, a że Pan Dodowski uznał, że istota z wymiaru ognia, wcielenie armagedonu, który sieje zniszczenie gdziekolwiek się znajdzie jest lepszym materiałem na poziom numer 3 niż Homokulus i ja go popieram, bo taka jest wizja autora i to jest piękne, skoro mu się podoba i odpowiada tak jak jest to trzeba się cieszyć i otwierać szampana. Gdyby Trithałke potrzebował porad, sugestii i propozycji to napisałby, Elo potrzebuje pomocy, coś tu się zfanzoliło i trzeba zacząć od nowa, bo się da. Wtedy oczywiście nawet ja wyszedłbym z chęcią pomocy i niczym Marcin Luter przybiłbym do drzwi od Dworku moje 95 tez jak zreformować Dwór, aby był lepszym miejscem. Jak naprzykład dodać więcej elementów kultury japońskiej, które tutaj pasowałyby jak pierścionek do palca, czy wprowadzić Jaszczembie, Loksodony czy Akwizytorów jako jednostki frakcyjne, bo się przecież da. Na koniec dodałbym Dodo umiejętność rzucania armagedonu, wskrzeszania jednostek, wygrywania bitew i crashowania gry, aby poprawić system walki w tym archaicznym tworze jakim jest HirołsCzy. Pozdrawiam Żyrardów i okolicę. PDW. |
Fandor |
Cóż, patrząc na te dzieła sztuki, które możemy zobaczyć teraz nie dziwię się Trithowi, że tak bardzo narzekał na wszystkie wcześniejsze wersje tego miasta. ^^ Postęp miedzy pierwszą wersją, a tą jest większy niż między WoGiem, a HotA. Ale mimo tego całego progresu mam nadzieję, że to już ostateczna wersja, i będziemy mogli grać nią na jak największej ilości platform jak najszybciej :D |
DragonKing |
Bacusie najpierw wyjaśniłeś, że Trith nie potrzebuje porad, po czym sam je napisałeś:P. Dlaczego wilk wygląda groźniej niż ork rzucający sporymi toporami? Centaur nie wygląda mi na silniejszego od twardego, z ogromnym toporem, krasnoluda, czy świetnie wyszkolonego elfa. |
AmiDaDeer |
DragonKing: W MM7 te "ogromne, monstrualne owady, które wręcz ociekają trucizną", są jednym z pierwszych napotkanych przeciwników i padają wręcz jak muchy.Czyli uważasz, że ogromne, monstrualne owady, które wręcz ociekają trucizną, wyglądają mniej groźnie niż humadoidalne jaszczurki i gnolle? Argumenty o rzekomym zachowaniu realizmu w strategicznej grze fantasy, gdzie jednostki na polu bitwy są reprezentowane przez ich pojedyncze avatary w skali nieproporcjonalnej do faktycznego rozmiaru według lore, a statystyki i umiejętności specjalne są dobierane w oparciu o balans i gameplay, zawsze były kulawe i takie są również w przypadku Twoich postów. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 - 21 - 22 |
temat: [VCMI/projekt] Dwór | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel