Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Dwór
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22

DragonKing PW
24 czerwca 2020, 08:27
Wygląda tak, jak powinien. IMO twoje prace są świetne i spokojnie można powiedzieć, że na poziomie zwykłych miast. Pozdrawiam Aha, no i z tego co widać, Factory wyjdzie na 95%, a więc przydałaby się jednak zmiana 3 poziomu. Oczywiście to tylko sugestia, jednak wydaje mi się, że jest bardzo podobny do tego w Factory. Myślę, że bez większych problemów udało by się znaleźć zamiennika.

Trith PW
24 czerwca 2020, 21:24

Przy okazji: HotA nie ma monopolu na broń palną. Tyle w temacie.

DragonKing PW
24 czerwca 2020, 21:50
Ale fajna. Co do Hoty, to szkoda. Myślę, że zastępcza jednostka powinna się szybko znaleźć. Ale nie, to nie. Robisz świetną robotę. Pozdrawiam

avatar PW
24 czerwca 2020, 22:10
Ale szkoda, że HotA nie ma monopolu na broń palną? Czemu? :D

DragonKing PW
24 czerwca 2020, 23:24
Nie. Szkoda, że nie ma opcji zamienienia Muszkietera na coś innego, bo ten przypominego hotowego Łowcę Głów. Ale temat uważam za zamknięty. Nie, to nie.

avatar PW
24 czerwca 2020, 23:53
Nie... Na screenach może tego nie widać, ale... hotowski Łowca Głów to typowy amerykański kowboj, dworski Arkabuzer to wiek XVI-XVII, czyli czasy baroku i rozbuchanej arystokracji. Jak pograsz modem, szybko załapiesz że jednostka lepiej wpasowuje się w całościowy pomysł na frakcję, kiedy Factory wydaje się być rozdarte między steampunkiem i klasyczną mitologią.

Andruids PW
25 czerwca 2020, 00:37
Przypominam tylko, że VCMI jest banalne w modowaniu, i nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamienić sobie którąkolwiek jednostkę ze ściągniętego moda na dowolną inną, i grać sobie zgodnie z konfiguracją optymalnie dopasowaną do własnych preferencji. Nawet wbrew zamierzeniom i życzeniom autorów owego moda i oryginalnej gry.

Lord Hawk PW
25 czerwca 2020, 01:11
DragonKing:
Szkoda, że nie ma opcji zamienienia Muszkietera na coś innego, bo ten przypominego hotowego Łowcę Głów.

Idąc tym tokiem myślenia, to szkoda że Miecznik nie zamienia się w Nagi czy Anioła, a Krzyżowiec w Archanioła, bo też te samo uzbrojenie. Innymi słowy, nie sam "sprzęt" sugeruje co pasuje, a co nie. Dlatego zgadzam się z Avatarem, jak pograsz to się przyzwyczaisz i zrozumiesz taki koncept [poza tym, im więcej strzelaczy bronią palną, tym mniej Cove będzie odstawać].

DragonKing PW
25 czerwca 2020, 08:07
ja:
Temat uważam za zamknięty
...

Co do wypowiedzi avatara: Oczywiście, masz rację, tylko uważam, że dla przeciętnego gracza, którym jestem np. ja będzie wyglądać to dziwnie.

Co do wypowiedzi Andruidsa: Mogę, ale sam jednostki zrobić nie potrafię, a te w banku stworów, są zrobione bardzo amatorsko.

Co do Lorda Hawka: Nieprawda, oczywiście. Zbroja w fantasy przewija się setki razy. Jest bardzo popularna. Broń palna pojawia się bardzo rzadko.

Jednak ta dyskusja jest już zamknięta. Uważam, że macie rację. Coś mnie gryzło, to powiedziałem.

Pozdrawiam

Bacus PW
25 czerwca 2020, 08:38
Szałowa salamandra. Pozdrawiam Pana twórcę, bo jednostki są śliczne prawie jak ich twórca. Buziaki i uściski.

Cytat:
Zbroja w fantasy przewija się setki razy. Jest bardzo popularna. Broń palna pojawia się bardzo rzadko.

CO XD

Broń palna jest bardzo mocno wykorzystywana w gatunku fantasy czy to bardziej klasycznym czy hehe, sajse-fikszą, który jest odłamem fantastyki. Nie trzeba daleko szukać, ale Warcraft, Warhammer, League of Legends, II Wojna światowa to pierwsze lepsze twory z brzegu, które są w świadomości chyba każdego gracza.

Tutaj można dać analogie, skoro Arkebuzer 3tha i Łowcy Głów są zbyt podobni, to Elf i Jaszczurolud też, bo oba humanoidy z łukami.

Andruids:
cały ten blues

Może jeszcze samemu cyferki wstawiać, modyfikować ekran miasta i nowe portrety mamy robić samemu? Modder ma być od tego, aby spełniać wymagania każdego "tu wstaw to słowo, wiem, że wiesz które" gracza i mu wchodzić tak głęboko, aby ten powiedział "No spoko ten mod, ale wolałbym jakbyś zmienił to na to i dodał więcej elementów kultury żydowsko-masonistycznej i jakieś oczko dla fanów The Last of Us II, bo za mało tego.
Ogarnij się typie.


DragonKing PW
25 czerwca 2020, 10:13
Nie wiem czy masz rację. Ja fantasy nie kojarzę z bronią palną. To z elfem i lizard warriorem to zupełnie inny przypadek, bo to dwie różne rasy, a tutaj ta sama rasa ludzi. Jednak tak, jak już dwa razy mówiłem, dyskusja o 3 lvl zakończona.

Eggyslav PW
25 czerwca 2020, 11:28
@Dragon King:

Ty weź w ogóle porównaj sobie to:



I to:



Jedno to jest odtylcowa, powtarzalna, gwintowana strzelba Winchestera z zamkiem dźwigniowym z 1882 roku na pociski scalone. W to, lub coś podobnego są uzbrojeni HoTowi Łowcy głów.

Drugie, to odprzodowy, jednostrzałowy, czarnoprochowy muszkiet z zamkiem kołowym z XVII wieku, strzelający ołowianymi kulami. To jest uzbrojenie Muszkietera.

Jak możesz w ogóle twierdzić, że to jest jedno i to samo? To dwie DIAMETRALNIE różne rodzaje broni, z różnych okresów historii, stworzone z zastosowaniem innej technologii, z różnych materiałów, o zupełnie różnym mechanizmie i parametrach, na różniące się od siebie typy amunicji, i o zupełnie innym zastosowaniu.

To tak jakby mówić że średniowieczny hełm garnczkowy to to samo co M1 amerykańskiej armii, bo chroni głowę.

I choćby dlatego muszkieterzy nie będą się dublować z Factory. Tyle na ten temat.

DragonKing PW
25 czerwca 2020, 11:57
I teraz pomyśl sobie, że gram hotseata z przyjacielem i ten się pyta:,, ej, dlaczego Muszkieter i Łowca Głów mają takie podobne bronie?" To co? Ja mam mu tłumaczyć, że to zupełnie inna broń, amunicja, rok pochodzenia i jak on do cholery ma czelność porównywać obie te bronie? To tak jak masz tygrysa i lamparta: jeden mówi:,, patrz dwa wielkie koty o podobnej kolorystyce", po czym drugi odpowiada:,, Coś ty powiedział? Jak śmiałeś? Przecież jeden ma kropki, drugi paski, poza tym ten pierwszy jest szybszy. Ale z ciebie ignorant"
Po prostu uważam, że dla niedzielnego gracza, lata pochodzenia i amunicja nie ma znaczenia. Podobnie wygląda, na tych twoich obrazkach również, prawdopodobnie o podobnej sile, co będzie niemożliwe przy tym jak jeden jest trzeciopoziomowy, a drugi szóstopoziomowy. Poza tym, nie wiem czy wiesz, ale w heroesie prawdopodobnie ludzie nie będą się zachwycali tym, jacy to oni różni, bo broń ma inny rok pochodzenia, mechanizm i parametry. To tak jakby powiedzieć, że królik jest podobny do zająca. Obaj są różni, ale przy tym, bardzo podobni. Jednakowoż nie wiem ile razy jeszcze będę musiał powtarzać, że temat zakończyłem i nie potrzebuję od każdego z was, dokładnej analizy, gdzie i jak się pomyliłem, bo o tym już wiem.

Pozdrawiam

Eggyslav PW
25 czerwca 2020, 12:00
Chyba niedowidzisz, jeśli twierdzisz że są podobne. Poza tym, nie trzeba być bronioznawcą żeby odróżnić siedemnastowiecznego muszkietera od kowboja. Serio. Ja nie pojmuję jakim ignorantem można być żeby porównywać tak odrębne jednostki, bo "hUrR dUrR ObYdWa nOsZom KaPeLusZe i MaJoM pUkawKi, hUrR DuRr".

Fandor PW
25 czerwca 2020, 12:38
Mam taką prośbę, wszyscy którzy się plujecie pod postami MDT i innych polskich moderów, weźcie załóżcie konto na rosyjskich forach i spamcie tam na priv za pomocą google tłumacza HotA Crew, żeby oni pozmieniali jednostki bo są podobne do tych które już kiedyś ogłosiło MDT. Przypominam, że Muszkieter jest dużo starszy, pierzastego węża w alternatywach MDT opublikowało na długo przed domysłem że taki będzie w HotA itd.

DragonKing PW
25 czerwca 2020, 13:24
Ja doskonale wiem, że te bronie są całkowicie inne. Tylko w samej grze może być ciężko aby to zaznaczyć. Dlatego PROPONOWAŁEM zmianę 3 poziomu. Co do Fandora, słuchaj nie wiem co ty do mnie masz, ale twoje komentarze na temat moich postów są strasznie uszczypliwe. Nie wiem czy takie zachowanie pojawia się przy każdym nowym użytkowniku, ale co ja Tobie zrobiłem? Staram się odnosić z szacunkiem do każdego więc zaproponowałem zmianę 3 poziomu, robiąc to wszystko dla dobra moda. Może i moje porady wcale dobru moda nie pomagają, ale nie chcę nic zepsuć, a pomóc. To czy Thrith wykorzysta to czy nie, to nie ode mnie zależy. Jednak ty sugerujesz, że pluję pod postami MDT. Nie, wcale tego nie robię, ba nawet nie krytykuję, tylko zaproponowałem pomysł.

Pozdrawiam

Bacus PW
25 czerwca 2020, 13:34
A czemu to nasz Prorok Biedy i Wielbiciel Dodo ma zmieniać swojego eleganckiego Arbebuzera? On robi moda pod VCMI, a Hota pod swoją platformę, a przypomnę, że to nie są kompatybilne mody... a wszyscy wiemy jaki jest stosunek to przenoszenia ich pracy na ten syfiasty open-sourcowy szajs jakim jest vcmi, więc w idealnym świecie nie zagrasz na jednej mapie Faktorią i naszym dobrem narodowym - Dworkiem.


DragonKing PW
25 czerwca 2020, 13:51
Ok, koniec tematu odnośnie Muszkietera. Przepraszam serdecznie za wywołanie spamu.

Trith PW
25 czerwca 2020, 22:12
dyskurs na temat muszkieterów:
Pora się kłócić, bo nie ma lepszych zajęć.
firearms gose brrrr...


prezez Baca:
jednostki są śliczne prawie jak ich twórca.
Odwołać projekt panie konduktorze! Trzeba wszystko zacząć grafikować od nowa, bo znowu same paskudy powychodziły.

DragonKing PW
25 czerwca 2020, 22:57
Ok. O ile w poprzedniej wersji by mi przeszkadzały, tak tu nie widzę żadnego takiego problemu. Czapki z głów. Do pokazania zostały jeszcze poziomy: 4,6 i 7. Nie mogę się doczekać.
strona: 1 - 2 - 3 ... 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22
temat: [VCMI/projekt] Dwór

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel