Witaj Nieznajomy!
|
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 42 - 43 - 44 ... 83 - 84 - 85 | |
DragonKing |
Brzmi ciekawie. Nie wiem czy nie wyjdzie trochę dziwnie, ale animacje, wygląd i zamysł/umiejętności tej jednostki są świetne. Swoją drogą, ciekawe, co to Automatons. Chciałbym już zagrać tym miastem. |
Warmonger |
Piękna jednostka, ale... w Factory? Przecież to pasuje, jak pięść do oka :v |
AmiDaDeer |
A dla mnie jak najbardziej pasuje - Couatl jest stworzeniem typowym dla kultur amerykańskich, a kolorystycznie zgadza się z przedstawieniem w MM8. Do tego nie odbiega znacząco od mieszanek kolorów, jakie już widzieliśmy w innych miastach. Niepokoi mnie natomiast umiejscowienie dwóch jednostek siódmopoziomowych możliwych do zrekrutowania w tym samym mieście (tj. możliwość budowy obydwu siedlisk). Nie wiem, czy to nie wpłynie zbytnio na metę... |
Trith |
Moim zdaniem dwa siódme poziomy to zagrywka na poziomie dziwnych modów do VCMI. Dziękuję dobranoc. |
Bacus |
One będą od siebie niezależne czy jednak niczym w Heroes 7 będziemy musieli podjąć tę ciężką decyzję, co wolimy? Jednostka niby ładna, niby schludna, ale coś mi nie gra, więc pochwalę ją, że dodaje elementu kultury Meksykańsko-brazylijsko-chilijskiej to całkiem props. Pozdrawiam |
Kammer |
Z tego, co czytam, wynika, że będziemy mogli mieć obie równocześnie. |
Andruids |
Kammer: Nie no, najpierw jedną, co w końcu będzie się wiązało z niemałym kosztem, a dopiero potem drugą.
równocześnie |
Kammer |
Tak, może się nieprecyzyjnie wyraziłem, ich siedliska będą niewykluczające się. W każdym razie, to jest raczej potwierdzone, będziemy mieć dwie ścieżki budowy: przesiedleniec -> dino -> wunsz ziemny -> wunsz z piurami oraz pyro -> roboniewiadomo -> strzelec -> robowiadomo. |
Kastore |
Strasznie ładne. Also Kammer mógłby już zmienić świątecznego avatarka. |
Hellburn |
Kastore: I second that.
Also Kammer mógłby już zmienić świątecznego avatarka. |
Trith |
Ja jestem na nie. Do świąt już bliżej niż dalej więc się nie opłaca zdejmować dekoracji. |
avatar |
I third that! |
Kammer |
Panowie, muszę Was upomnień, proszę nie offtopować! |
Kammer |
Przyczajona tęcza, ryczący coatl |
AmiDaDeer |
Po filmikach z kampanii Cove, które były często średnie jakościowo (a nawet czasem tragiczne - na niektórych wręcz mieliśmy do czynienia z najbardziej podręcznikowym błędem nałożenia się modeli na siebie), dotychczasowe filmiki z nadchodzących misji związanych z Factory prezentują się na o wiele lepszym poziomie - już praktycznie identycznym do grafik z oryginalnej gry. Szacunek dla twórców. |
Trith |
Filmik jest niezwykle dobrze wykonany, tylko trochę mi coś nie pasuje w kompozycji. Ogólnie statyczność flory i to jak pierzak wybija się na tle otoczenia kojarzy mi się z Nawet nie widać różnicy jak się podłoży muzykę z tego pod filmik. |
Kammer |
To jest... sztuką, na którą nie jestem gotów. |
jbnp5 |
Dobrze, że widziałem to już wcześniej i mój mózg był w stanie to przetworzyć. Się zastanawiam jak ty na to trafiłeś. |
Popcioslav |
Watch out for dem body rolls! Watch out for my Crimson Cuoatls! High stacks! High speed! This is how we do it! |
pavidig242 |
Docent Picolan pisał na forum df2, że Coatl będzie pierwszą jednostką, która nie będzie 256-cio kolorową bitmapą, tylko, jak rozumiem, obraz będzie nieindeksowany. I... to widać, bo jednostka za bardzo wybija się na tle reszty. Nie wiem, czy będzie się dało do tego przyzwyczaić, ale pierwsze wrażenie nie jest przyjemne. Jakby mi ktoś latarką w oczy zaświecił, tak się poczułem. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 42 - 43 - 44 ... 83 - 84 - 85 |
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel