Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16

avatar PW
22 marca 2020, 17:44
Necro na piaskowych skałach a nie wydmach nie wygląda źle!


Kuririn PW
22 marca 2020, 18:21
A te 9 kilka pikseli to na kawę przyszły?

avatar PW
22 marca 2020, 18:53
Taaak:) Zapomniałem że lepiej indeksować w tym przypadku w def makerze niż w gimoie :)

Zachari PW
31 marca 2020, 13:48
Dobra wracam do tego (znaczy mam nadzieje XD) i dodałem efekt "upiaszczenia" nie wiem jak to nazwać, moim zdaniem powinien zostać właśnie taki delikatny i prawie niewidoczny:



Osadziłem też nekro na trawie:



i tu się trochę bawiłem jeszcze z dodawaniem mchu, ale nie wiem czy to w ogóle tu pasuje czy nie lepiej zostawić ten efektu dla miast na bagnach...


Warmonger PW
31 marca 2020, 17:27
Podoba mi się ten piach, to naprawdę ładny piach ;)

avatar PW
31 marca 2020, 17:39
Piach może być, tylko musisz mieć jakiś fajny pomysł na Nekro w podziemiach, gdyż teraz może pasować również i do tego terenu.
Mech na bagnach - bardzo dobry pomysł! Co do trawy - muszę zobaczyć jak w grze będzie się komponować.

Lord Hawk PW
31 marca 2020, 20:46
Popieram przedmówców co do piachu, wygląda dobrze, a co do podziemi mi się od początku wydawało że to podziemia, jak nie było piachu na górze, więc może to samo ale bez piachu i będzie ok ?
Co zaś się tyczy trawy, bardzo fajnie wygląda zamek necro z tymi zielonymi akcentami, sam mech czy jest czy go niema to pasuje, ale faktycznie jak planujesz takie coś pod bagna to może tam bardziej będzie pasował.

Bacus PW
1 kwietnia 2020, 11:43
Przecież w podziemiach musi być piach, bo sypie się z sufitu, ludzie kochani, trochę logiki.

Mech wygląda fatalnie, a tak to bombowa robota.

avatar PW
1 kwietnia 2020, 21:24
Necro na piachu wygląda tak - dobrze!


Necro na trawie wygląda tak - również dobrze!


Natomiast Necro na trawie z mchem wygląda tak - już gorzej...


Ale w modzie mamy już Necro na bagnach (innego autora), więc teraz tylko brakująca wioska na trawie i można jechać z kolejnym :)

Zachari PW
2 kwietnia 2020, 00:25
avatar:
[...](innego autora)

Czyżby?

Lord Hawk PW
2 kwietnia 2020, 00:47
Bacus:
Przecież w podziemiach musi być piach, bo sypie się z sufitu, ludzie kochani, trochę logiki.

Mech wygląda fatalnie, a tak to bombowa robota.

Masz rację bo według logiki to jest zasadne, jednak patrząc na dunga, to tam nic nie pada, a na pustyni burza piaskowa jest jednak częstsza w porównaniu z kopalniami, patrząc na życie realne ^^


avatar:
Natomiast Necro na trawie z mchem wygląda tak - już gorzej...

Faktycznie ta wersja wygląda gorzej niż ta bez mchu, zamek wydaje się jakiś brudniejszy i mniej "urokliwy".

planetavril PW
2 kwietnia 2020, 07:16
avatar,i have a problem with the flags, can you send me the necropolis defs please?
teamveronicas@gmail.com

Bacus PW
2 kwietnia 2020, 10:55
Lord Jaszczomp:
Masz rację bo według logiki to jest zasadne, jednak patrząc na dunga, to tam nic nie pada, a na pustyni burza piaskowa jest jednak częstsza w porównaniu z kopalniami, patrząc na życie realne ^^

Dlatego piasek winien być w obu wersjach.

avatar PW
2 kwietnia 2020, 19:31
Zachari:
Czyżby?
Przepraszam, to twoja robota, już nie ogarniam co kto zrobił :(

A tu nowa wersja do sprawdzenia.

Zachari PW
4 kwietnia 2020, 16:38
Trawokapitol:



a także dzieło pewnej pomocy która nadeszła z cienia:


avatar PW
4 kwietnia 2020, 19:24
Wioska nekro na trawie wygląda ciut nienaturalnie "wklejona" w trawę.

Co to Necro na lawie! Super! Czuję pomoc Khemiela :)

Lord Hawk PW
6 kwietnia 2020, 19:12
Zgadzam się, necro na trawce dziwnie wygląda porównując do pozostałych. Ta cała podstawka jakby okrojona.

Warmonger PW
7 kwietnia 2020, 18:03
Można wypalić trochę trawy wokół zamku, zostawiając ziemię lub skałę.

Zachari PW
16 kwietnia 2020, 01:03
Czynimy postępy:




avatar PW
16 kwietnia 2020, 09:20
Ten nowy teren jest tak klimatyczny, że wszystkie na nim ładnie wygląda! Dobra robota 💪🏼
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16
temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel