Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16 | |
avatar |
Necro na piaskowych skałach a nie wydmach nie wygląda źle! |
Kuririn |
A te 9 kilka pikseli to na kawę przyszły? |
avatar |
Taaak:) Zapomniałem że lepiej indeksować w tym przypadku w def makerze niż w gimoie :) |
Zachari |
Dobra wracam do tego (znaczy mam nadzieje XD) i dodałem efekt "upiaszczenia" nie wiem jak to nazwać, moim zdaniem powinien zostać właśnie taki delikatny i prawie niewidoczny: Osadziłem też nekro na trawie: i tu się trochę bawiłem jeszcze z dodawaniem mchu, ale nie wiem czy to w ogóle tu pasuje czy nie lepiej zostawić ten efektu dla miast na bagnach... |
Warmonger |
Podoba mi się ten piach, to naprawdę ładny piach ;) |
avatar |
Piach może być, tylko musisz mieć jakiś fajny pomysł na Nekro w podziemiach, gdyż teraz może pasować również i do tego terenu. Mech na bagnach - bardzo dobry pomysł! Co do trawy - muszę zobaczyć jak w grze będzie się komponować. |
Lord Hawk |
Popieram przedmówców co do piachu, wygląda dobrze, a co do podziemi mi się od początku wydawało że to podziemia, jak nie było piachu na górze, więc może to samo ale bez piachu i będzie ok ? Co zaś się tyczy trawy, bardzo fajnie wygląda zamek necro z tymi zielonymi akcentami, sam mech czy jest czy go niema to pasuje, ale faktycznie jak planujesz takie coś pod bagna to może tam bardziej będzie pasował. |
Bacus |
Przecież w podziemiach musi być piach, bo sypie się z sufitu, ludzie kochani, trochę logiki. Mech wygląda fatalnie, a tak to bombowa robota. |
avatar |
Necro na piachu wygląda tak - dobrze! Necro na trawie wygląda tak - również dobrze! Natomiast Necro na trawie z mchem wygląda tak - już gorzej... Ale w modzie mamy już Necro na bagnach (innego autora), więc teraz tylko brakująca wioska na trawie i można jechać z kolejnym :) |
Zachari |
avatar: [...](innego autora) Czyżby? |
Lord Hawk |
Bacus: Przecież w podziemiach musi być piach, bo sypie się z sufitu, ludzie kochani, trochę logiki. Mech wygląda fatalnie, a tak to bombowa robota. Masz rację bo według logiki to jest zasadne, jednak patrząc na dunga, to tam nic nie pada, a na pustyni burza piaskowa jest jednak częstsza w porównaniu z kopalniami, patrząc na życie realne ^^ avatar: Natomiast Necro na trawie z mchem wygląda tak - już gorzej... Faktycznie ta wersja wygląda gorzej niż ta bez mchu, zamek wydaje się jakiś brudniejszy i mniej "urokliwy". |
planetavril |
avatar,i have a problem with the flags, can you send me the necropolis defs please? teamveronicas@gmail.com |
Bacus |
Lord Jaszczomp: Masz rację bo według logiki to jest zasadne, jednak patrząc na dunga, to tam nic nie pada, a na pustyni burza piaskowa jest jednak częstsza w porównaniu z kopalniami, patrząc na życie realne ^^ Dlatego piasek winien być w obu wersjach. |
avatar |
Zachari: Przepraszam, to twoja robota, już nie ogarniam co kto zrobił :(Czyżby? A tu nowa wersja do sprawdzenia. |
Zachari |
Trawokapitol: a także dzieło pewnej pomocy która nadeszła z cienia: |
avatar |
Wioska nekro na trawie wygląda ciut nienaturalnie "wklejona" w trawę. Co to Necro na lawie! Super! Czuję pomoc Khemiela :) |
Lord Hawk |
Zgadzam się, necro na trawce dziwnie wygląda porównując do pozostałych. Ta cała podstawka jakby okrojona. |
Warmonger |
Można wypalić trochę trawy wokół zamku, zostawiając ziemię lub skałę. |
Zachari |
Czynimy postępy: |
avatar |
Ten nowy teren jest tak klimatyczny, że wszystkie na nim ładnie wygląda! Dobra robota 💪🏼 |
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16 |
temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel