Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 38 - 39 - 40 ... 82 - 83 - 84

Trith PW
6 marca 2020, 13:02
Nie mówiłem, że wsadziłbym syrenę do Cove ze świętym przekonaniem, tylko że ta jednostka jest na miejscu pod każdym względem jeśli chodzi o jej rozważenie, aby pozbyć się nadmiaru całkowicie człowieczych jednostek. Coś ośmiornicowatego też by pasowało, i pewnie wiele innych dziwnych rzeczy. I tylko tyle chciałem przekazać. To był luźny dyskurs a nie zajadłe dywagacje w obronie własnej opinii, ale skoro mnie wołają.

Argumentacja czemu syrena ma prawo mieć miejsce w H3 pomino istnienia innych podobnych jednostek:
Są trzy jednostki kobieto-ogoniaste. Nagi, Meduzy i Żywiołaki Wody. Syrena moim zdaniem nie byłaby po prostu dodatkiem nudnym i nic nie wnoszącym, gdyż:
- patrząc na rybią głowę żywiołaka wody nie myślisz sobie "o, syrenka", bo pierwszym skojarzeniem jest coś na wzór rybobaby z filmów Disneya. A jako że H3 używa na ogół najpopularniejsze aranżacje dla jendostek dla których może (nawet HotA to wspomniała przy molochu), to syrena byłaby właśnie jak syrenka od Disneya
- Można ją znacząco odróżnić od wszystkich pozostałych wężo-nienogów, tutaj posłużę się przykładem syreny od MDT. Broń jest unikalna w tej grupie, kolorystyka też się nie pokrywa (a kolory są zawsze kwestią do zmiany jeśli trzeba coś przypasować do barw konkretnej frakcji), ogon jest tak niepodobny do pozostałych jak to tylko możliwe i jak na to ludzie patrzą to mówią "o, syrekna"
- Do powyższego, nie przypominam sobie ogólnofandomowej fali krytyki przy pokazaniu syreny rzędu "beeee, żywiołak wody bis". Bo żywiołak wody, tak jak nakreśliłem wcześniej to nie "o syrenka", tylko "możemy żywiołaka wody ewentualnie potraktować jako syrenę jeżeli nagniemy definicje, obraz z popkultury i podmalujemy to własnymi interpretacjami".

Bacus:
Żeglarza
To akurat nieszczęście konieczności. HotA team też zauważył, że na 2 pierwszych poziomach jest zawsze coś przynajmniej humanoidalnego, dlatego się stał nudny 2 poziom. Wiele pomysłów miast, które miały na pierwszych poziomach potworki wyglądała przez to dziwnie (jak np. Skarabeusze).

Bacus PW
6 marca 2020, 13:45
Trithałke:
To akurat nieszczęście konieczności. HotA team też zauważył, że na 2 pierwszych poziomach jest zawsze coś przynajmniej humanoidalnego, dlatego się stał nudny 2 poziom. Wiele pomysłów miast, które miały na pierwszych poziomach potworki wyglądała przez to dziwnie (jak np. Skarabeusze)./

To jest problem, ale można go było obejść np. pakując w ciuszki żeglarza np. takiego Skurczysyna, który już jest w lore MnM, więc nie robisz kolejnego nudnego człowieka, a istotę znacznie ciekawszą, a Szczur i marynarze to przecież historycznie akuratny fakt.

Matikun PW
6 marca 2020, 14:05
Zgadzam się z Bacusem, taki szczuroludź byłby o wiele ciekawszy od obecnego Żeglarza, który jest chyba najnudniejszą jednostką z tej frakcji.

DragonKing PW
6 marca 2020, 14:50
Dlaczego lepszy? Szcurołak musiałby być na pierwszym poziomie. Nie ma innej opcji. Jeżeli będzie zbyt masywny będzie wyglądał dziwnie. Jeżeli będzie taki jaki był w jakimś tam mieście-już nie pamiętam jak się zwało to jest za słaby i za słabo wygląda na choćby lvl drugi. Nimfę uważam za ciekawszą od Szczura. Jak sam Trith powiedziałeś mamy już 3 weżopodobne stwory. Dlaczego więc mieliby dawać kolejnego. W sumie to powoli dyskusja traci sens, bo o ile możemy dyskutować w nieskończoność, to Hota i tak będzie miała gdzieś czy na jakimś polskim forum ktoś powiedział jedno, a ktoś inny drugie. Ja uważam, że lineup i jednego, i drugiego miasta Hoty jest fajny i nieprzesadzony.
Koniec.

avatar PW
6 marca 2020, 15:37
Żeglarz chyba został intencjonalnie zrobiony na nudno. Żeby cove było jak każda inna frakcja - miała swoje plusy i minusy.

Kastore PW
6 marca 2020, 18:53
No właśnie, bo jak wszystko jest idealne to nie masz ideału, tylko pustkę.

Warmonger PW
6 marca 2020, 18:56
Cytat:
Żeglarz chyba został intencjonalnie zrobiony na nudno
Prawda. Nie każda jednostka musi być super-oryginalna. Normalne jednostki też są potrzebne, żeby te ciekawsze wyróżniały się na ich tle. Zbyt wiele udziwnień prowadzi do pstrokacizny i chaosu...

Większość nieulepszonych jednostek w OH3 nie ma żadnych szczególnych umiejętności. Wiele służy za mięso armatnie.

Bajan PW
6 marca 2020, 19:10
Post wyżej to najlepsze wprowadzenie do aksjologii jakie widziałem. xD

avatar PW
24 marca 2020, 06:42
W SoD też nie masz opcji konfiguracji włączania/wyłączania wszystkich nowości, które wprowadził dodatek. Pamiętam jak wyszedł jakie były dyskusje o artefaktach składanych jak niszczą balans a i podrożenie kosztu Archanioła nie wszystkim przypadło do gustu. Tak, polaryzacja fanów ma miejsce przy okazji wyjście każdego dodatku do jakiejkolwiek gry.

Kastore PW
24 marca 2020, 13:01
Nie rozumiem, dlaczego ludzie zamiast przemyślanych rozwiązań wolą burdel pierdołowatych opcji.

Ikar0451 PW
24 marca 2020, 13:27
Może w edytorze map dodadzą kiedyś chociaż częściowa edycję zasad. Umiejętności zaklęcia artyfakty niezbalansowane można sobie juz wywalić.

Kastore PW
24 marca 2020, 16:43
Nie dodadzą.

😈 PW
6 kwietnia 2020, 23:44
Fabryka jest miastem zaawansowanym technologicznie, ale nie miastem technologii starożytnych. Po co jest ona? Tak jakby twórcy chcieli dodać zaawansowaną technologię do gry, ale bali się to zrobić zgodnie z założeniami uniwersum, zamiast tego robiąc jakąś swoją imitację interpretację, która do fabuły nie pasuje zupełnie. Są oni jak gimbus, który niby chce palić fajki i to robi, ale jednak się nie zaciąga, bo się boi przypału. Żałosne to wszystko.

Kammer PW
7 kwietnia 2020, 00:44

😈 PW
7 kwietnia 2020, 00:49
Ja pierniczę, jeszcze tam Kastore'a wrzucili. Oni już zdurnieli zupełnie, no ale statystyczni nieznający fabuły fani pewnie to łykną.

😈 PW
7 kwietnia 2020, 00:51
Kasotre robiący w Erathii dziki zachód, ja cię nie mogę, nie wierzę że tego dożyłem. Dajcie jeszcze Wskrzesicielkę jako barmankę w saloonie.

😈 PW
7 kwietnia 2020, 01:12
Na pierwszy rzut oka myślałem, że ta mapa na stole przedstawia Enroth, ale po głębszej analizie jestem pewien, że to Jadame.


AmiDaDeer PW
7 kwietnia 2020, 03:25
Pan z emoji w nicku:
Ja pierniczę, jeszcze tam Kastore'a wrzucili. Oni już zdurnieli zupełnie, no ale statystyczni nieznający fabuły fani pewnie to łykną. [...]
Była mowa o Kastorze w Factory już właściwie rok temu, krótko po ujawnieniu tego miasta, niemniej ciekawi mnie, jak taki ewidentny znawca fabuły jak Ty wyjaśni nam, jaka to niby świętość została skalana i w jaki sposób.

Pan z emoji w nicku wcześniej:
Fabryka jest miastem zaawansowanym technologicznie, ale nie miastem technologii starożytnych.
To Ty znasz fabułę Factory przed jego premierą, że wypowiadasz się z taką pewnością siebie?

avatar PW
7 kwietnia 2020, 08:47
Agar też będzie :)

😈 PW
7 kwietnia 2020, 19:52
A nie powinno go być, z tych co pokazali jedynie Wrathmont ma sens.

Ukazywanie Kastore'a w kontekście innym niż Forge to dla mnie zbrodnia. Jeśli fabuła ma wyglądać tak, że po tym, gdy Wskrzesicielka zgarnęła przetwornik oscylacyjny i poszła w kosmos, Kastore, nie mając dostępu do technologii starożytnych, ale mając sporo wiedzy wynikającej z podróży kosmicznych, postanowił stworzyć lub przyłączyć się do tworzenia Fabryki, to mi się to nie podoba. Kastore miał być złym gościem chcącym podbić Erathię za pomocą zombie z piłami łańcuchowymi i goblinami z miotaczami, robienie z niego jakiegoś ćwoka budującego westernowe saloony z niziołkami jest dla mnie komicznie słabe.

A jeśli Kastore ma być w fabule tylko pobocznym-neutralnym bohaterem, to też mi się nie podoba. Lepiej go było zostawić w spokoju, jeśli nie chcieli kontynuować wizji Fultona. Ogólnie Fabryka nie podoba mi się fabularnie, graficznie jest ładna, ale nie pasuje mi do mojego wyobrażenia na temat Antagarichu.
strona: 1 - 2 - 3 ... 38 - 39 - 40 ... 82 - 83 - 84
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel