Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 - 16

Zachari PW
13 marca 2020, 21:51
Ooooo, ale szybko update moda

Ogólnie zauważyłem że ta najniższa kondygnacja dachu ma za ostre przez, co dziwnie to wygląda w kontraście z cieniem. Troche to wygładziłem (mam nadzieje, że to już ostatnia poprawka)



Oby to już była finalna wersja

Warmonger PW
14 marca 2020, 13:03
Znakomity efekt. Lepiej nie będzie :)

Zachari PW
14 marca 2020, 14:39
Dobra, czas na pustynne nekro, co sądzicie o dodaniu smoczego szkieletu jako element podłoża. Dodawanie szczczątków ludzkich nie miało by sensu ze względu na skalę, która w obrębie jednej grafiki jest raczej zachowana (no może są małe wyjątki). Tak czy inaczej taki rozmiar smoczego szkieletu jest jak najbardziej lore-friendly.




Khemiel PW
14 marca 2020, 15:04
Ja jestem za dodaniem kości.

AmiDaDeer PW
14 marca 2020, 15:47
Tak, szkielet zdecydowanie lepiej wygląda niż zwykły piasek.

Lord Hawk PW
14 marca 2020, 16:21
Wygląda bardzo fajnie, szkielet to takie pół na pół jako ozdoba podłoża, ale patrząc jaki to zamek, to raczej pasuje i to bardzo. Chociaż trudno tak to ocenić bo niema oryginalnych zamków z tym terenem, więc to może takie tylko tymczasowe, jednak skoro efekt wyszedł dobrze to raczej niema się czego czepiać.

Kuririn PW
14 marca 2020, 16:23
Ja jestem przeciwko. To jest po prostu ozdoba, a tutaj chodzi o konkretny teren. Jeżeli już, to można zrobić znowuż dwie wersje, z ozdobami i bez nich. Co do pracy którą wykonujesz to: robota - "petarda!"

Zachari PW
14 marca 2020, 17:04


Decyzja i tak zależy od avatara, bo to w końcu on implementuje grafiki do moda, ale osobiście wybrałbym wersje z kośćmi. Spoko rozwiązaniem byłoby też (choć wątpię, że jest to możliwe na VCMI) gdyby grafika ze szkieletem miałaby 25% na pojawienie się, a zwykła 75%. Stanowiła by wtedy swego rodzaju easteregg.

kuriririririririn:
Jeżeli już, to można zrobić znowuż dwie wersje, z ozdobami i bez nich.

To troche nie ma sensu bo ozdoby pojawią się w max dwóch pracach (planuje jeszcze w Cove bo tam jest nasrane tych drzewek i wszystkiego)

Kuririn PW
14 marca 2020, 17:15
Zachari:
To troche nie ma sensu bo ozdoby pojawią się w max dwóch pracach
Hmm, tak by się tak dobrze przyczepić, to w każdy terenie "coś"(ozdoba)jakaś jest.

avatar PW
14 marca 2020, 18:27
Avatar wybiera wersję z kośćmi. Bardzo taka drobna imersja mi się podoba :)

Mistrz PW
14 marca 2020, 21:36
Gdyby tak przed nekro leżały kości, to juz dawno zrobiono by z nich użytek :P

avatar PW
14 marca 2020, 21:49
No właśnie, to taki straszak przed żyjącymi próbującymi zdobyć to miasto, że te pozornie 'martwe' szkielety mogą w każdej chwili ożyć!

Trith PW
14 marca 2020, 22:20
Nie mam nic przeciwko dekoracjom. HotA łamie konwencje umieszczając je wokół Cove oraz dodając ledwo widoczne miny w rozbudowie Tower bodajże, więc rada osady Nekropolii też może mieć jakieś ozdoby, szczególnie że nie będzie i tak tego często widać (bo musiałoby to być nekro na piasku bez fortu, co raczej nie będzie zbyt powszechne), więc nie będzie to nikomu wychodzić bokiem.

Zachari PW
16 marca 2020, 01:31
Jakieś sugestie?


avatar PW
16 marca 2020, 09:59
To piasek? Wygląda ok, choć skoro to piasek to trochę piasku powinno być też na płaskich powierzchniach. Tu są właśnie za gładkie, za sterylne... Bardziej 'piaskowy' kolor powinien zrobić robotę.

Lord Hawk PW
16 marca 2020, 14:25
avatar:
To piasek? Wygląda ok, choć skoro to piasek to trochę piasku powinno być też na płaskich powierzchniach. Tu są właśnie za gładkie, za sterylne... Bardziej 'piaskowy' kolor powinien zrobić robotę.

To chyba raczej podziemia są, jeśli jednak piasek to się zgadzam że potrzeba zmiany, a jak nie to chyba wygląda ok.

Zachari PW
20 marca 2020, 11:38
Dobra nie było mnie chwile ale wracam do tego

Wszyscy:
To piasek?

Tak, to jest piasek konkretnie element tych gór pustynnych, chciałem użyć tych gór zamiast wydm bo w końcu zamek jest na terenie górzystym.



Co ogólnie myślicie iść dalej w tym kierunku tylko coś tam zmienić czy jednak zrezygnować i zrobić to na wydmach?

avatar:
trochę piasku powinno być też na płaskich powierzchniach

Które powierzchnie masz na myśli?

avatar PW
20 marca 2020, 12:11
Tak sobie myślę, że te powierzchnie zaznaczone kółkiem mogłyby mieć bardziej piaszczysty, jaśniejszy kolor.


A co to tego jak to wygląda w grze na tej skale pokaże pewnie wieczorem.

Lord Hawk PW
20 marca 2020, 14:41
Zgadzam się z avatarem, jeśli to piasek to przyda się rozjaśnienie w tych miejscach bo faktycznie wygląda to obecnie jak teren lochu.

Mistrz PW
22 marca 2020, 04:42
Zgadzam się z przedmówcami. Analogicznie jak ze śniegiem, piasek i kurz gromadziłby się na w/w powierzchniach.
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 - 16
temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel