Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 - 16 | |
Zachari |
Ooooo, ale szybko update moda Ogólnie zauważyłem że ta najniższa kondygnacja dachu ma za ostre przez, co dziwnie to wygląda w kontraście z cieniem. Troche to wygładziłem (mam nadzieje, że to już ostatnia poprawka) Oby to już była finalna wersja |
Warmonger |
Znakomity efekt. Lepiej nie będzie :) |
Zachari |
Dobra, czas na pustynne nekro, co sądzicie o dodaniu smoczego szkieletu jako element podłoża. Dodawanie szczczątków ludzkich nie miało by sensu ze względu na skalę, która w obrębie jednej grafiki jest raczej zachowana (no może są małe wyjątki). Tak czy inaczej taki rozmiar smoczego szkieletu jest jak najbardziej lore-friendly. |
Khemiel |
Ja jestem za dodaniem kości. |
AmiDaDeer |
Tak, szkielet zdecydowanie lepiej wygląda niż zwykły piasek. |
Lord Hawk |
Wygląda bardzo fajnie, szkielet to takie pół na pół jako ozdoba podłoża, ale patrząc jaki to zamek, to raczej pasuje i to bardzo. Chociaż trudno tak to ocenić bo niema oryginalnych zamków z tym terenem, więc to może takie tylko tymczasowe, jednak skoro efekt wyszedł dobrze to raczej niema się czego czepiać. |
Kuririn |
Ja jestem przeciwko. To jest po prostu ozdoba, a tutaj chodzi o konkretny teren. Jeżeli już, to można zrobić znowuż dwie wersje, z ozdobami i bez nich. Co do pracy którą wykonujesz to: robota - "petarda!" |
Zachari |
Decyzja i tak zależy od avatara, bo to w końcu on implementuje grafiki do moda, ale osobiście wybrałbym wersje z kośćmi. Spoko rozwiązaniem byłoby też (choć wątpię, że jest to możliwe na VCMI) gdyby grafika ze szkieletem miałaby 25% na pojawienie się, a zwykła 75%. Stanowiła by wtedy swego rodzaju easteregg. kuriririririririn: Jeżeli już, to można zrobić znowuż dwie wersje, z ozdobami i bez nich. To troche nie ma sensu bo ozdoby pojawią się w max dwóch pracach (planuje jeszcze w Cove bo tam jest nasrane tych drzewek i wszystkiego) |
Kuririn |
Zachari: Hmm, tak by się tak dobrze przyczepić, to w każdy terenie "coś"(ozdoba)jakaś jest.To troche nie ma sensu bo ozdoby pojawią się w max dwóch pracach |
avatar |
Avatar wybiera wersję z kośćmi. Bardzo taka drobna imersja mi się podoba :) |
Mistrz |
Gdyby tak przed nekro leżały kości, to juz dawno zrobiono by z nich użytek :P |
avatar |
No właśnie, to taki straszak przed żyjącymi próbującymi zdobyć to miasto, że te pozornie 'martwe' szkielety mogą w każdej chwili ożyć! |
Trith |
Nie mam nic przeciwko dekoracjom. HotA łamie konwencje umieszczając je wokół Cove oraz dodając ledwo widoczne miny w rozbudowie Tower bodajże, więc rada osady Nekropolii też może mieć jakieś ozdoby, szczególnie że nie będzie i tak tego często widać (bo musiałoby to być nekro na piasku bez fortu, co raczej nie będzie zbyt powszechne), więc nie będzie to nikomu wychodzić bokiem. |
Zachari |
Jakieś sugestie? |
avatar |
To piasek? Wygląda ok, choć skoro to piasek to trochę piasku powinno być też na płaskich powierzchniach. Tu są właśnie za gładkie, za sterylne... Bardziej 'piaskowy' kolor powinien zrobić robotę. |
Lord Hawk |
avatar: To piasek? Wygląda ok, choć skoro to piasek to trochę piasku powinno być też na płaskich powierzchniach. Tu są właśnie za gładkie, za sterylne... Bardziej 'piaskowy' kolor powinien zrobić robotę. To chyba raczej podziemia są, jeśli jednak piasek to się zgadzam że potrzeba zmiany, a jak nie to chyba wygląda ok. |
Zachari |
Dobra nie było mnie chwile ale wracam do tego Wszyscy: To piasek? Tak, to jest piasek konkretnie element tych gór pustynnych, chciałem użyć tych gór zamiast wydm bo w końcu zamek jest na terenie górzystym. Co ogólnie myślicie iść dalej w tym kierunku tylko coś tam zmienić czy jednak zrezygnować i zrobić to na wydmach? avatar: trochę piasku powinno być też na płaskich powierzchniach Które powierzchnie masz na myśli? |
avatar |
Tak sobie myślę, że te powierzchnie zaznaczone kółkiem mogłyby mieć bardziej piaszczysty, jaśniejszy kolor. A co to tego jak to wygląda w grze na tej skale pokaże pewnie wieczorem. |
Lord Hawk |
Zgadzam się z avatarem, jeśli to piasek to przyda się rozjaśnienie w tych miejscach bo faktycznie wygląda to obecnie jak teren lochu. |
Mistrz |
Zgadzam się z przedmówcami. Analogicznie jak ze śniegiem, piasek i kurz gromadziłby się na w/w powierzchniach. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 - 16 |
temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel