Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: HotA 1.6 bez błędów? Niestety nie, sprawdź.
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

Kastore PW
30 stycznia 2020, 14:47
Mam ochotę sobie wydłubać oczy po komentarzu tego ojca.

Bajan PW
30 stycznia 2020, 18:32
Docent Picolan świetnie pisze po polsku, można pomylić z prawdziwością.

avatar PW
31 stycznia 2020, 22:17
Wieści niosą, że HotA 1.6.1 jest dostępna pod tym linkiem.

Anarion PW
3 kwietnia 2020, 15:22
W wersji 1.6 i 1.6.1 nie mogę używać własnych grafik bohaterów (format .pcx), które do tej pory umieszczałem w folderze Data. Od razu grę wywala. Czy istnieje jakiś sposób aby je dalej używać?

AmiDaDeer PW
3 kwietnia 2020, 16:10
Obawiam się, że nie, o ile nie chcesz wrzucać ich do pliku HotA.lod (np. za pomocą MMArchive, programu dostępnego w Skarbcu Groty) - problemem jest to, że HotA używa dość specyficznego systemu doboru plików, poniekąd podobnego do tego z Ery. Tzn.: gra ładuje pliki graficzne ze swoich oryginalnych paczek, ale jednocześnie sprawdza, czy w HotA.lod znajduje się też coś o tej samej nazwie, co oryginalne pliki. Jeżeli tak się dzieje - HotA.lod jest uznawane za priorytetowe i to stamtąd są ładowane grafiki.

W ten sposób zresztą HotA Crew może własnymi plikami nadpisywać elementy oryginalnej gry, nie ingerując w oryginalne paczki. Ale prawdopodobnie efektem ubocznym tego jest konflikt w sytuacji, gdy jakieś pliki o tych samych nazwach znajdują się w samym folderze Data.

Anarion PW
4 kwietnia 2020, 13:50
Diękuję za pomoc. Podmianka grafik przy użyciu MMArchive funkcjonuje doskonale!
strona: 1 - 2
temat: HotA 1.6 bez błędów? Niestety nie, sprawdź.

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel