Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 32 - 33 - 34 ... 82 - 83 - 84

Trith PW
16 stycznia 2020, 19:01
Piromanka i pancerniki na plus (choć nie wiem czy te drugie to nie za niskie będą), ale do maszyny parowej nie jestem przekonany.

Kastore PW
16 stycznia 2020, 19:26
No dziwnie to wygląda. Ten papieros mi się zupełnie nie podoba. Jeszcze nie podoba mi się, że ona ma maskę chroniącą jej twarz przed ogniem, ale nie ma jej założonej.

Trith PW
16 stycznia 2020, 19:36
Może będzie zarzucać na twarz przy ataku.

Kastore PW
16 stycznia 2020, 19:43
Mam nadzieję, bo dziwnie to wygląda. Dalej czekam na miasto i mam duży kredyt zaufania dla HotA Crew, ale na razie próbuję się przyzwyczaić do tych pomysłów.

planetavril PW
16 stycznia 2020, 20:32
the robot doesn't persuade me too

Andruids PW
16 stycznia 2020, 21:31
Ale bydlę.

planetavril PW
16 stycznia 2020, 22:15
from what I understand on vk's HotA channel, for version 1.7.0 it will be necessary to wait for January 1, 2021

Post Vk

Mistrz PW
17 stycznia 2020, 08:46
Dino pancernik fajny. Reszta mi się nie podoba. Nie rozumiem po co kraść jednostki z Forge, nie robiąc Forge tylko alternatywny klon. Lepiej by im wyszło zrobić Steampunkowe miasto od podstaw, bez nawiązań do Kuźni.

avatar PW
17 stycznia 2020, 08:46
Docent Picoland said that they don't know release date. Only that, no need to share fantasies about dates.

planetavril PW
17 stycznia 2020, 14:04
he also said that in a couple of months there will be information on the coatley, in the summer the work is almost nil because the team members are rightly on vacation, so it is assumed that the times will be extended until the new year

I don't think it will come out between September and December

AmiDaDeer PW
17 stycznia 2020, 14:52
@Mistrz: Technicznie rzecz biorąc to jest Forge, tylko przy założeniu, że dostępne nam materiały od NWC miałyby ulec mocnemu przerobieniu przed premierą.

Nie jest to błędne założenie, jako że faktycznie to, co wiemy o Forge, bierze się z bardzo wstępnych, nieukończonych grafik i konceptów. Nawet opisy członków NWC ich wizji Forge nie zgadzały się z tym, co dostaliśmy w promocyjnych szkicach i we wstępnej wersji ekranu miasta.

Co ciekawe - te same opisy Forge z perspektywy NWC w dużej mierze się zgadzają z wyglądem wielu budynków w Factory. Niektóre budowle zresztą czerpią bezpośrednią inspirację z tych wstępnie stworzonych modeli z Forge (zamek, kuźnia, podobnie zresztą jak Serpentarium nawiązujące do tej dużej budowli mającej być siedliskiem minotaurów).

Kastore PW
17 stycznia 2020, 15:57
To miasto właśnie polega na tym, że jest to Forge. I jak można kraść coś co nie istnieje. ;)

Nicolai PW
17 stycznia 2020, 17:35









Kastore PW
17 stycznia 2020, 18:42
Jezus, przestraszyłem się, że ta gościówa ma irokeza.

witchking PW
17 stycznia 2020, 19:38
Układ jednostek mocno nawiązuje do zamku czarodzieja, pancernik w miejscu dzika, kowboj jako zastępstwo dla maga. Ciekawe jak daleko pójdą z tymi nawiazaniami, może na 4 poziomie dostaniemy jakiś konstrukt w miejsce golemow a robot na 7 będzie strzelał. Plotki mówią, że robaczek będzie się przemieszczać pod ziemią, podejrzewam, że coatl z pierwszego filmiku został odrzucony właśnie na rzecz tej larwy.

Mistrz PW
17 stycznia 2020, 19:46
@Panowie

To nie jest Forge (którego swoją drogą koncepcję uwielbiam), ponieważ Forge nie tylko jest Dieselpunkowe, a tu mamy Steampunk, lecz także line-up składa się z jednostek innych miast przerobionych na modłę Forge. Tylko lv. 7 miał być orginalną jednostką a i to nie jest pewne bo znamy tylko nazwę.

Bzdurą jest, że nie wiemy prawie nic. Bo wiadomo wiele.
Bzdurą jest, że Forge nie istnieje.



Forge jest bardzo realne!

AmiDaDeer PW
17 stycznia 2020, 21:20
Mistrz:
Bzdurą jest, że nie wiemy prawie nic. Bo wiadomo wiele.
Bzdurą jest to, że to, co pokazałeś, to miała być ostateczna, zatwierdzona wersja Forge.

Informacje, o które opierasz swoją dieselpunkową wizję miasta, biorą się z artów przekazanych 3DO, które potrzebowało czegokolwiek do promocji dodatku. NWC dało im to, co miało, a nie to, co było w pełni gotowe.

Nicolai PW
17 stycznia 2020, 21:37









Mistrz PW
17 stycznia 2020, 23:38
@Hobbit

Nic nie jest w pełni gotowe i w tym rzecz. Jednak biorąc pod uwagę dostępne materiały oraz wypowiedzi twórców, to składa się to w dość spójny obraz. Ponadto warto zwrócić uwagę na neutralny zamek z edytora map, który jest uderzająco podobny do fortu Forge, więc coś mocno jest na rzeczy.

AmiDaDeer PW
18 stycznia 2020, 00:15
Mistrz:
Jednak biorąc pod uwagę dostępne materiały oraz wypowiedzi twórców, to składa się to w dość spójny obraz.
No rzeczywiście:

David Mullich, tłumaczenie z Groty:
Przeprowadziliśmy kilka debat na temat wyglądu, jaki miała przyjąć ta technologia. Byłem za klimatem szkła i mosiądzu w stylu Juliusza Verne'a; inni chcieli wyglądu rodem z II wojny światowej. Gdy wciąż byliśmy w fazie ustalania koncepcji miasta, nasz departament marketingowy przekazał, że potrzebują jakichkolwiek grafik, które mieliśmy na stanie.

Niestety, pospieszyłem się ze spełnieniem ich prośby i nie spytałem się, po co im to, ani nie oddzieliłem konceptów, które odrzuciliśmy albo nie były przeznaczone dla oczu publicznych (jak naga naga w czołgu).

Christian Vanover, tłumaczenie z Groty:
Mogę z całą pewnością powiedzieć, że jeśli NWC dalej kontynuowałoby prace nad miastem Forge, nigdy nie zaistniałoby w nim nic choćby przypominającego Nagę w czołgu lub Zombie z piłą łańcuchową, bo to po prostu nie było w naszym stylu - koncepcją miasta miał być "steampunk", a nie "horror". Szkice koncepcyjne przeszłyby proces rewizji, a artyści usłyszeliby "to jest niewłaściwe, zrób to jeszcze raz" i gdyby nie nasz dział marketingu, publika nigdy nawet nie dowiedziałaby się jakie jednostki ostatecznie nie weszły do gry (a jest to coś, co zdarza się tak naprawdę podczas tworzenia każdej gry). Zamiast tego zespół Heroes III zdecydował się na zrezygnowanie z miasta całkowicie.

Bardzo spójny obraz, co do którego nikt nie miał żadnej pewności, bo w momencie odrzucenia frakcji nie było nawet pewności, w jakim stylu ma być to miasto.

Mistrz:
Ponadto warto zwrócić uwagę na neutralny zamek z edytora map, który jest uderzająco podobny do fortu Forge
Czy korzystasz z innego edytora map niż reszta świata?

strona: 1 - 2 - 3 ... 32 - 33 - 34 ... 82 - 83 - 84
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel