Witaj Nieznajomy!
|
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 31 - 32 - 33 ... 83 - 84 - 85 | |
avatar |
Кɘɾtɾa!: Popatrz sobie jak wygląda teren Wasteland i pomyśl komu na takiej skorupie lepiej się żyje - pancernikom czy niedźwiedziom grizzly :) Bardziej bym się spodziewał niedźwiedzia greezli :D Cytat: Ogólnie też to jestem ciekaw czy HoTa nie zmieni kiedyś nazwy swojego dodatku. Nie nie zmieni. Docent Picolan na forum.df2.ru wyraźnie to powiedział. |
Kertra |
Dzięki za odp. Co do niedźwiedzia to się pomyliłem :D Miałem na myśli Baribala, tego czarnego, który kojarzy mi się z Westernami, bo widziałem go w paru filmach o kowbojach. Nawet był w "Powrocie do Przyszłości" :D Poza tym też i Bizon by dobrze pasował. :) Pancernik w ogóle mi się nie kojarzy, ale takie założenie HoTy, więc zobaczymy jak to będzie gdy wyjdzie nowe miasto. Każdy ma swoje gusta. :) A co do tych nowych miast to oprócz Wikingów, pomyślałem też o jakieś zapomnianej świątyni w dżungli rodem z Tarzana. Fajny ciemnozielony klimat dżungli, plus szarobiala świątynia i złote akcenty :D |
Kastore |
Кɘɾtɾa!: Jak to pancernik ci się w ogóle nie kojarzy z westernem? o_OPancernik w ogóle mi się nie kojarzy Кɘɾtɾa!: Cytadela już jest.pomyślałem też o jakieś zapomnianej świątyni w dżungli rodem z Tarzana Кɘɾtɾa!: A ja chciałbym Egipt, ale jak już mają być dwa miasta na terenie okołopustynnym, czyli Twierdza i Fabryka, to w sumie nie wiem.
A co do tych nowych miast to oprócz Wikingów |
Kertra |
Nie, pancernik daleki mi jest do westernu, w ogóle tego nie widzę osobiście i tyle. Poza tym to tylko moja opinia. Cytadela jest na bagnach i w ogóle jest daleka co do mojego pomysłu, to nie świątynia. Wyobraź sobie zapomnianą świątynię w dżungli. Motyw takich świątyń przewija się w legendach i filmach, a nawet w rzeczywistości istnieją takie świątynię. A jak nie, to można zrezygnować z dżungli i pokazać świątynię, żywo wyjętą z Indii. Można było by tam dać np. gorylich strażników, wojowników na tygrysach i pół ludzi-pół słoni (Genesha), czy inne stworzenia z hinduskiej mitologii (Rakshasa się do nich zalicza). Taki azjatycki klimat, którego w sumie... nie ma w trójce, z wyjątkiem nagi która pochodzi właśnie z mitologii hinduskiej. ;) To tylko taki mój pomysł, który mi przyszedł do głowy i nic więcej, więc napisałem, także tyle już nie spamuje. :) |
Kastore |
Кɘɾtɾa!: Wygląda jak świątynia.
Cytadela jest na bagnach i w ogóle jest daleka co do mojego pomysłu, to nie świątynia. |
zmudziak22 |
Nie no, pustynne miasto na piasku mogłoby być. Bardzo podobała się mi Katedra jako mroczna odmiana zamku Rycerza. |
Kastore |
Ale piasek ma być terenem neutralnym, więc trzeba by wprowadzić jeszcze teren pustynny jak w H2. |
Kertra |
Ty masz swoje zdanie, ja mam swoje. Przyroda wyposażyła mnie w wyobraźnię i potrafię sobie wyobrazić jak by to wyglądało. Już widzę Geneshe na 7lv z czterema meczami w rękach. Cytadela jest bardziej jak aztecka piramida, która defakto jest świątynią, ale miałem na myśli bardziej świątynię hinduską. Poza tym osobiście, bardzo mało spotkałem się z nawiązaniami do hinduskiej mitologii w grach i uważam że to swego rodzaju kopalnia złota. Dobra gra na bazie tejże mitologii, pewnie była by strzalem w dziesiątkę. Gdybym umiał modelować jak choćby Kuririn, to bym specjalnie stworzył takie miasto. No, ale nic. Każdy ma swoje pomysły i może się nimi dzielić. Możliwe że niepotrzebnie napisałem, ale po to jest forum. |
Bajan |
Rozumiem, że hotowcy chcieli rozruszać line up zwierzakiem, ale ten dobór jednostki nie ima się logiki. Już widzę jak majestatyczny gryf toczy zacięty bój z durnym pancernikiem, albo jak elf szyje do niego z powagą ze swojego łuku. Co on im może zrobić w przyrodzie, zatoczy ich na śmierć? Co się stanie jak pancernik w ciemnej, ciasnej uliczce szturchnie piratam z naładowanymi rewolwerami? Jak na tego zwierzaka z westernu wyjdzie żywiołak lodu z innego wymiaru, to on się może najwyżej zwinąć jak jeż. Leszcze z Erathi i cała ta konserwa rycerska wychodzi teraz na debili z tym swoim ptaszolwem, bo równie dobrze mogli pancernika dać na herb. Koń by się (nie)uśmiał. xD EDIT: Stonogi będą się poruszały pod ziemią, jak przez teleportację. |
Kastore |
Ważki na 3. lvlu albo koń z rogiem na 6. też wyglądają jak zwykłe zwierzęta. |
Bajan |
Nie odmawiam ci słuszności. Ba, są nawet o wiele większe kurioza i to w drugą stronę, czyli np. centaur na pierwszym poziomie, absolutna synergia tego co najlepsze u konia i człowieka. Tylko, że np. ważki są wyraźnie "tropikalną", gargantuiczną ich wariacją. Przecież nikt sobie nie wyobraża ich o wielkości dłoni! Jednorożec zaś to istota magiczna, którego róg jest panaceum i w ogóle, który toleruje jedynie dziewice. Widziałeś ty kiedyś dziewicę? Jednorożec widział, taki kozak. Nie da się porównać szlachetnego konia z rogiem do pancernego szczura turlającego po prerii. Pancernik nie stał się w średniowieczu chrystusowskim symbolem. No chyba, że potem tam kiedyś w jakimś Meksyku - w sumie bym się nie zdziwił. xD |
Matikun |
Tylko że te pancerniki to też prawdopodobnie duża odmiana tego zwierzaczka, przecież nikt go sobie nie wyobraża wielkości dłoni. Czerw/robal wydaje się ciekawą koncepcją i jest w jakiś sposób świeży, natomiast ten mech wygląda jak duży golem i dla mnie jest trochę nudny, ale zobaczymy jeszcze jakie będzie miał zdolności. Wciąż są jeszcze 3 nieujawnione jednostki, ja jestem bardzo ciekaw, co tam HotA Crew sobie wymyśliło :P. |
Kastore |
Bajan: Tak, widziałem moją mamę.Widziałeś ty kiedyś dziewicę? Bajan: Pancernik też nie wygląda na zwykłe zwierzę, tylko na jakąś jego fantastyczną wersję.
Nie da się porównać szlachetnego konia z rogiem do pancernego szczura turlającego po prerii. |
Alistair |
Niby dlaczego pancernik ma być złą jednostką? Kto w ogóle powiedział, że to ma być mały szczurek? Odpowiednia wielkość, gruby pancerz i już jest jednostka, którą może być trudno zlikwidować. Do tego jeśli po zwinięciu w kulę się rozpędzi, to będzie niczym kula do kręgli, w sumie nie wiem czy nie potężniejsza od kawalerii. Akurat nie trzeba tu chyba wielkiej wyobraźni, by widzieć potencjał ten jednostki. A jak to zostanie zrealizowane, jakie będą statystyki i zdolności, to już trochę odrębna sprawa. Możliwości jest na pewno sporo, choć może to tylko moje zdanie. |
AmiDaDeer |
Ja tylko przypomnę, o czym już wspomniano w tym wątku, że w realiach pierwszych gier z serii MM pancerniki były zawsze względnie niebezpiecznymi dla gracza potworami i, patrząc na design stwora z Factory, HotA Crew ewidentnie właśnie tym przedstawieniem pancernika się inspirowało. Poza tym Factory to westernowa preria, jeśli chodzi o scenerię, zatem pancerniki są naturalnymi reprezentantami takiego klimatu. End of topic for me. |
Andruids |
Pancernik jest najbardziej westernowym ze zwierząt. I tak samo fantastyczny jak Łosie Jelenie Sarny Dziki Lisy Borsuki Kuny, wszystkie z bogatą tradycją w grach might and magic. proszę nie zwracać uwagi na adres grafiki plz, thx, uwu |
Fandor |
Ja to bym wręcz powiedział, że pancernik jest potężniejszy od wszystkich wymienionych przez was zwierząt z tego prostego powodu że posiada pancerz, od którego prawdopodobnie w normalnych warunkach strzały, miecze i pazury by się odbijały. Ba, jeżeli byłby to odpowiednio mocny pancerz, to nawet piraci ze swoimi rewolwerami mogliby mieć znacznie trudniejsze zadanie. Także czepianie się pancernika jest wyjątkowo na siłę. |
Eggyslav |
Fandor: Ba, jeżeli byłby to odpowiednio mocny pancerz, to nawet piraci ze swoimi rewolwerami mogliby mieć znacznie trudniejsze zadanie. Piraci nie mają rewolwerów tylko pistolety z zamkiem skałkowym. Znaj różnicę. |
Lord Hawk |
Alistair: A jak to zostanie zrealizowane, jakie będą statystyki i zdolności, to już trochę odrębna sprawa. Możliwości jest na pewno sporo, choć może to tylko moje zdanie. Co do zdolności, to podobno [zawsze mogą zmienić] ma to być jednostka bez nich i to nawet jedyna taka w całej frakcji. Więc zapewne będzie to wolny tank, trudny do pokonania i tyle. |
witchking |
|
strona: 1 - 2 - 3 ... 31 - 32 - 33 ... 83 - 84 - 85 |
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel