Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Popularność platform Heroes III
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
Z jakiej platformy Heroes 3 najczęściej korzystasz?
Czyste Heroes 3 (podstawka lub podstawka z dodatkami AB, SoD) (9)
 
 19%
Horn of the Abyss (29)
 
 60%
In The Wake of Gods (0)
 
 0%
Era 2 (2)
 
 4%
VCMI (7)
 
 15%
VCMI na Androida (0)
 
 0%
Inne (np. MoP) (1)
 
 2%
Zaloguj się i zagłosuj!
strona: 1 - 2

Drwal PW
5 stycznia 2020, 11:36
Ciekawostka
Wszystkie wersje Hoty ściągnęły się w Grocie ponad 310 tys. razy.
Wog 3.58f został ściągnięty 162 tys. razy
Wszystkie wersje VCMI w Grocie zostały ściągnięte 10. tys razy.
Wszystkie wersje VCMI na Androida zostały ściągnięte 31. tys razy.
Wszystkie wersje Ery w Grocie zostały ściągnięte 17. tys razy.

A po wstępie, pytanie do Was, z jakiej platformy najczęściej korzystacie? A może macie wiele folderów i gracie na zmiane? Zapraszam do tej luźnej dyskusji.

Lord Hawk PW
5 stycznia 2020, 11:42
Przydała by się opcja więcej niż 1, bo teraz to nie wiem czy zagłosować na VCMI czy na HOTE, bo oba na zmianę.

Drwal PW
5 stycznia 2020, 11:44
Niestety nie ma takiego mechanizmu w Grocie. Stąd pytanie o jedną, najczęściej używaną platformę. Posty mogą służyć do uzupełnienia swojego głosu.

Hellburn PW
5 stycznia 2020, 12:29
HotA, gdyż w grach zawsze szukam modyfikacji, które mieszczą się w szeroko pojętym klimacie i mechanikach oryginału.
Wszystkie pozostałe platformy są zbyt inwazyjne w stosunku do zwykłego Heroes 3, przez co stają się dla mnie zupełnie nieinteresujące.

Kastore PW
5 stycznia 2020, 12:55
HotA, bo to jedyny mod, w którym nie czuć, że jest modem.

Polish_User PW
5 stycznia 2020, 15:15
Szczerze, najczęściej gram na ERA II/VCMI, ponieważ te platformy oferują wiele możliwości dla modderów i mapmakerów (ERM/Formaty VCMI). Tak swoją drogą, czekam na ERM w VCMI i wiem, że zaprogramowanie tego nie jest łatwe.

AmiDaDeer PW
5 stycznia 2020, 15:27
VCMI daje obecnie wręcz mniejsze możliwości dla mapmakerów niż HotA...

Lord Hawk PW
5 stycznia 2020, 15:28
Ok, to w takim razie zagłosowałem na HOTE, trzymając się słowa "grać", bo tam tylko gram, chociaż równie dużo w VCMI się bawię, ale czasem to testowanie, czy sprawdzanie modów do niego. Więc jeśli chodzi o spędzanie czasu to oba, ale jak o same granie tak na poważnie, to HOTA.

😈 PW
6 kwietnia 2020, 04:34
Tylko w SoD-a. HotA jest zrobiona wyłącznie pod turniejowców grających na szablonie Jebus Cross, niszczy klimat i balans oryginału, oraz usuwa część pierwotnej treści z gry. Na dodatek kod modyfikacji jest niedostępny, co w przypadku fanowskiego tworu budzi spore podejrzenia, a mod jest udostępniany na jakimś dziwnym rosyjskim forum - za stary jestem, żeby sobie zawirusować kompa i się później męczyć. Albo by ruskim kopać Bitcoiny.

DragonKing PW
6 kwietnia 2020, 15:22
Bzdura. HotA nie psuje klimatu, a Jebus Crossa wcale nie musisz grać. Jest ciekawa kampania, nowe miasto (za niedługo dwa nowe miasta) mnóstwo budynków na mapie usprawniających rozgrywkę, kilkanaście nowych stworzeń, nowe artefakty itd. Modyfikację możesz też ściągnąć z Kwasowej Groty.

😈 PW
6 kwietnia 2020, 23:28
Wszystko zepsuli. Fajną odporność zamienili na beznadziejne Zakłócenie, bo odporność przynajmniej mogła zadziałać na spowolnienie i inne negatywne efekty, a Zakłócenie ma sens tylko przy PVP, w grach z AI jedynie irytuje. Zwiększone odkrywanie jest zbyt przesadzone na małych mapach, nerf Nekromancji jest zupełnie nieklimatyczny, nerf Logistyki sprawia, że tylko się będę dłużej uganiał i bawił w kotka i myszkę z kompem, nerf Inteligencji to syf, są mapy, które wymagają dużej ilości many, a na Hocie stają się zupełnie niegrywalne. Mistycyzm i Finanse są przegięte na małych mapach.

Dalej, możliwość zmieniania zaklęć w Gildii sprawia, że gra jest banalnie prosta, tak samo kumulowanie stworzeń w neutralnych siedliskach może zbyt łatwo wygrać mapę. Jest jeszcze zmiana umiejętności Harpii, Gogów i Liszów, która zbytnio ułatwia grę tymi jednostkami oraz psuje klimat. Zastąpienie odporności na magię ognia u Ognistych Ptaków również mnie wnerwia, przyzwyczaiłem się, że nie da się ich np. oślepić, a sytuacja w której ma się wcześnie Armagedon (nie da się go otrzymać we Wrotach Żywiołów) była bardzo rzadka.

Odnośnie zmian w artefaktach, wywali te związane z odpornością (tylko ze względu na graczy Jebusa) i znerfili artefakty zwiększające prędkość gracza, co tylko irytuje.

Jest jeszcze coś, co mnie wkurza zupełnie, czyli zaklęcia. A dokładniej DURNY NERF SPOWOLNIENIA, po latach grania w Heroes 3 mam swoje przyzwyczajenia i nie mam zamiaru ich zmieniać, bo się jakiemuś Ruskowi uwidziało, że zaklęcie, która mi się podoba, ma zostać zmienione. Zmiana siły Armagedonu też na minus.

Bohaterowie: wywali fajnego Mullicha, Galthrana, pozastępowali wszystkim Odporność tą durną Interferencją dla PvP, i wywali Thorgrima, do którego mam sentyment, zamieniając go na jakąś rudą alternatywkę, do której sentymentu mieć nie mogę.

Zamki: pozmieniali ceny budynków, jest teraz za łatwo Fortecą, Inferno, Necropolią (zmiana 10 siarki na 5 przy mauzoleum sprawia, że lisze można mieć ultra szybko), Twierdzą (mam sentyment do starej ceny siedliska Cyklopów). No i najgorsza zmiana jest moim zdaniem we Wrotach Żywiołów, uniwersytet wymagany do siedliska rusałek to syf, tym bardziej że te lachony i tak szybko giną, zwiększenie cen siedlisk żywiołaków (których nie można wskrzeszać) to syf, zmiana przyrostu i ceny Feniksów oraz ich siedliska to ultra syf, jeśli już miałem grać żywiołami, to tylko ze względu na Ogniste Ptaki i Feniksy, HotA oczywiście musiała to zepsuć.

Obiekty na mapie przygody. Możliwość nienauczenia się umiejętności w chatkach wiedźmy to nieklimatyczne łajno, po to byli bohaterowie poboczni, żeby sprawdzać co jest w środku, grałem tak całe życie i nie zamierzam nagle robić inaczej. To samo się tyczy uczonego. Brak generowania sanktuarium na mapach losowych? Po cholerę? Wyglądało ładniej niż wszystkie inne obiekty Hoty, no ale gracze PvP by się popłakali, więc trzeba było wyłączyć wszystkim. Brak niektórych zaklęć w zwojach również na minus. Magazyny z surowcami robią grę zbyt łatwą, ma się przez nie zbyt szybko za dużo surowców. To samo się tyczy kapliczek z zaklęciem czwartego poziomu, jest zbyt łatwo, gdy mogę mieć zaklęcie bez budowania gildii magów, tym bardziej że w przeciwieństwie do piramid, które są na pustyni, je ma się zaraz koło zamku. A odnośnie zamku, zmiana wyglądu fortów na mapie jest słaba, jeśli się ma sentyment do starych grafik, nowe wyglądają jak jakiś podróbki, bezduszne imitacje. Są jeszcze Wrota do Miasta (lokacja), które są również przegięte, bo zbyt łatwo można wrócić do swojego miasta. A obiektów Junkman i Warlock’s Lab to nawet szkoda komentować, to już jest przegięcie zupełne, zrobione wyłącznie pod Jebusowców. Grasz mapę na szablonie Jebus (czas gry do dwa-trzy tygodnie), to może jest fajnie, na normalnych mapach, grając normalnie, czyli zgodnie z intencjami twórców, dostajesz jakiegoś pokracznego potworka, którego masz ochotę jak najszybciej wywalić z dysku.

Podsumowując, HotA to syf, a nawet mi się nie chce bardziej zagłębiać w dokumentację.

😈 PW
6 kwietnia 2020, 23:37
A, jeszcze jest ten syf, co zrobili z dyplomacją, nie wiem jak mogłem o nim zapomnieć.

mrocznymag322 PW
8 kwietnia 2020, 19:35
Stary (swoją drogą oryginalny nick xp) NIKT nie każde ci grać w "ten syf". Zawsze możesz "lawinować" między Heroesami tak jak wielu z nas to robi (w tym i ja). Jak chcesz pograć na modach odpalaj Erę albo VCMI. Jak chcesz pograć Online i w gigantyczne mapeczki odpalaj Hotę. A jak chcesz se normalnie pograć to odpalaj Soda. Przy okazji, te zmiany do Hoty zostały wprowadzone, nie dlatego, że 'Jebusowcy" tak chcieli, tylko dla tego, że nowym graczom którzy te grę dopiero poznawają, gra była dla nich zwyczajnie za trudna, więc twórcy musieli ułatwić im nieco start. Jak takie zmiany ci nie pasują to nie pisz na forach Kilkadziesiąt stron jak płaczesz, że Hota to syf tylko po prostu graj w oryginał, i tyle.

😈 PW
8 kwietnia 2020, 19:41
Grałem w Hotę sporo, zacząłem w 2014 roku, ale nie podoba mi się kierunek, w jakim obecnie poszła ta modyfikacja. Ostrego języka używam, bo zespół Hoty sam traktuje graczy jak śmieci, narzucając im wszystkie zmiany oraz nie udostępniając kodu źródłowego. Szanuję Ruskich jak np. Grayface'a lub twórcę Wrappera, którzy pokazują swój kod.

😈 PW
8 kwietnia 2020, 19:45
Ogólnie nie miałbym nic przeciwko zmianom w balansie, gdyby gracze single'owi mieli opcję "SoD balans" przy wyborze mapy. A przeciwko Hocie, gdyby pokazała kod swoich bibliotek, żeby można się było upewnić, że nie ma w nich jakiegoś syfu.

mrocznymag322 PW
8 kwietnia 2020, 19:58
O ile mi się wydaje Docent Picolan kiedyś mówił, że sam wie, że są ludzie którym nie podoba się to co robią z balansem gry, ale w chwili obecnej sam nie wie jak pogodzić obie śwaity, bo wszyscy w Hota Crew mają pełne ręce roboty z Factory, więc na rozwiązania twoich problemów z balansem raczej nie ma szans. Dlatego pozostaje zagrać w oryginalnego Heroeska z 2000 roku (tak mówię tu o Complete z goga xp) i po prostu cieszyć się graniem. A nawet trzeba w czasach epidemii gdzie nie ma się po prostu co robić.

DragonKing PW
24 czerwca 2020, 15:01
Cóż... najpierw nie chciałem odpowiadać, bo to oczywiste bzdury, ale zebrałem się w sobie i postanowiłem to zrobić. Odporność jest taka jak w zwykłym heroesie. Ma procentową szansę na unieważnienie czaru przeciwnika. Odkrywanie może i jest silne, ale przy innych skillach czyt. magia ziemi itd. jest bezużyteczne. Nerf nekromancji od zawsze był potrzebny i nie znam ani jednej osoby prócz ciebie, która by na to narzekała. Zresztą to samo z dyplomacją. To twoje narzekanie: nerf tego to syf itd. jest całkowicie bezsensowne. Znerfili to co powinni. Koniec tematu. Zamienianie zaklęć w gildii dostępne jest tylko w grach losowych, o ile się nie mylę, ale tu faktycznie mogłem popełnić błąd. Oczywiście, wszyscy chcieli tej zmiany o Gogów i Liszy, ale ty odbierasz to jako psucie klimatu. Jakaś żenada. Szukasz dziury w całym. Nerf spowolnienia był niesamowicie potrzebny, bo miałeś mistrz. magia ziemi i slowa, to byłeś niepokonany. Koniec i kropka. Co do balansu zamków i twojego zdania to się nie wypowiem, bo to personalne odczucia, ja mam inne. Możliwość nie nauczenia się w chatce wiedźmy czegoś jest bardzo fajna i myślałem, że nikomu tłumaczyć tego nie będę musiał. Magazyny z surowcami robią grę zbyt łatwą? Co za bzdura. Po pierwsze, komp też je ma. Po drugie nie musisz w nie wchodzić. Kapliczki z 4 lvl. Są niesamowicie rzadkie i tylko na templatach turniejowych są częstym widokiem.
Podsumowując, nie masz pojęcia co piszesz, bo to same bzdury. Nie wiem czy ty się w ogóle nad tym zastanawiałeś.

planetavril PW
24 czerwca 2020, 21:22
usually Hota, Vcmi and it was only when there are interesting news

Fandor PW
25 czerwca 2020, 13:00
Wredna buźka ma trochę racji. HotA idzie w turniejowość i oczywiste że nie każdemu musi się to podobać. Ja tam żałuje, że HotA nie robi w kwestii turniejowości dużo odważniejszych kroków. Moim zdaniem mogła od początku wywalić całkiem obronę i zastąpić ją swoją umiejętnością.
Jeżeli chce sobie pograć w grę losową przeciwko komputerowi, czy znajomemu który tak jak ja nie jest zbyt ambitnym graczem i chce tylko trochę popykać, może nawet zbudować kapitol w trakcie gry to odpalam ToW, VCMI, ERĘ, czy nawet starego dobrego SoDa i sobie pykam.
Mam nadzieję, że kiedyś VCMI osiągnie ten poziom, że HotA będą wybierać tylko turniejowcy, a casuale będą sięgać po mody MDT i innych moderów, którzy teraz utknęli w cieniu HotA.

DragonKing PW
25 czerwca 2020, 13:58
HotA idzie w turniejowość, więc zrobiła kampanię. Nie jestem przekonany co do tego. Ja gram na normalnych mapach, nie tyle co buduję Kapitol, ale gram dość długie rozgrywki, mam potężne armie i świetnie się przy tym bawię, w Hocie. Po prostu czuję, jakby HotA była kolejnym dodatkiem do Heroes 3, a nie modem.
strona: 1 - 2
temat: Popularność platform Heroes III

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel