Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kuririn
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Wilkołak pod wersję Complete
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

Kertra PW
17 grudnia 2019, 18:56
Siema, zrobiłem dzisiaj małą modyfikacje pod Complete.
Należy traktować ją tylko i wyłącznie jako ciekawostkę.
Link: Wilkołak

Dodałem wilkołaka, podmieniając knurzego jeźdzca i jego siedlisko, oraz dodałem nową specjalizacje Lordowi Haartowi, który teraz może przekształcać pikinierów, halabardników, ożywieńców i zombie na wilkołaki.

Wilkołak ma 30 życia, 8 szybkości, 10 ataku i 10 obrony, 3-6 obrażeń, oraz podwójnie atakuje.

Oczywiście jednostkę wilkołaka użyłem z Banku Stworów. :)

Dodałem też poprawkę, która kumuluje potwory w siedliskach na mapie tygodniowo. :D

Jak podmienić pliki programem MMArchive to chyba nie muszę nikomu tłumaczyć. ;)

avatar PW
17 grudnia 2019, 19:07
Sugestia: Ponieważ to pod wersję Complete a nie pod HotA, to czy nie lepiej by było zrobić plugina HD+ do HD moda? Wtedy instalacja i aktywacja/dezaktywacja jest dziecinnie prosta.
p.s. w ten sam sposób można zrobić także spolszczenie :)

Kertra PW
17 grudnia 2019, 19:18
No tak, ale spolszczenie jest dla wszystkich osób. Nawet dla tych którzy nie używają HD-Moda. Dlatego jak ktoś woli oficjalne spolszczenie to nie musi podmieniać plików.

Jeśli chodzi o wilkołaka, to tak samo pomyślałem, poza tym dodałem go jako ciekawostkę i nic więcej, aczkolwiek nawet jeśli to musiałem edytować plik binarny, więc nie wiem czy dało by zrobić patch dla HD-Moda. Nigdy też nie robiłem patchy.
temat: Wilkołak pod wersję Complete

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel