Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT] The Tides of War
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 80 - 81 - 82 ... 86 - 87 - 88

Trith PW
12 października 2019, 18:51
Tides of War będzie zawierał alternatywne jednostki po jedną na frakcję, kilka jednostek neutralnych, nowe artefakty, zaklęcia oraz podobną drobnicę.
Pozwolę sobie ujawnić, że dyskusja na ten temat była w teamie burzliwa i ostatecznie Forge nie jest częścią dodatku i nie będzie zawarty w instalatorze.

Warmonger PW
12 października 2019, 19:09
Fantastyczna wiadomość! Już myślałem, że projekt został zapomniany przez boga i ludzi ;)

Zupełnie przypadkiem u nas dziś też się dużo dzieje: https://github.com/vcmi/vcmi/compare/03fa991b6aba...0328bcfad99d

Polish_User PW
12 października 2019, 22:06
Warmonger:
Fantastyczna wiadomość! Już myślałem, że projekt został zapomniany przez boga i ludzi ;)

Zupełnie przypadkiem u nas dziś też się dużo dzieje: https://github.com/vcmi/vcmi/compare/03fa991b6aba...0328bcfad99d
Świetnie! Trzymam za was kciuki!

Kammer PW
13 października 2019, 20:35
Istotny członek MDT, nie mogę podać danych, bo mnie RODO zje:
Jakby co - instalator będzie skonstruowany tak, że mimo że mod jest oparty o silnik VCMI, to NIE BĘDZIE trzeba instalować VCMI ani babrać się z uruchamianiem poszczególnych modów.

Generalnie ciekawa opcja - fajnie, że myślicie o typowych userach, których przerasta skopiowanie do folderu - ale czy będzie też dostępna gdzieś zwykła, zipowa wersja moda/dodatku, jakby ktoś chciał zagrać na jakimś nowszym wydaniu VCMI?

Trith PW
13 października 2019, 21:56
Oczywiście. Będzie również zwykła paczka z modem.

Kammer PW
13 października 2019, 22:07
Cudownie.

Kertra PW
19 października 2019, 22:15
Gdy ustalicie datę premiery, to wrzucię pełny zwiastun projektu z datą wypuszczenia. Np. miesiąc przed. ;)

Kastore PW
19 października 2019, 22:26
A ja poproszę o oficjalne zaproszenia dla użytkowników moda z datą premiery.

Fandor PW
20 października 2019, 00:31
Mam zapewne głupie pytanie, ale czy jeżeli zainstaluję mod poprzez instalator, to będę mógł także w dowolny sposób edytować zawartość jego i gry tak jak normalne VCMI, czy planujecie to w jakiś sposób zablokować?

Trith PW
20 października 2019, 20:46
Nie jesteśmy HotA teamem żeby blokować i szyfrować zawartość. Tides of War instalatorowe nie będzie się (raczej) różnić zawartością od zwykłej mod-paczki dla VCMI. Jest po prostu to rozwiązanie dla wygody niedzielnego gracza, które za zapakuje do folderu H3 VCMI razem z modem, bez konieczności manualnego babrania się w plikach.

Kertra PW
21 października 2019, 17:57
Szkoda, że nie macie nikogo takiego, kto zna się w sposób zaawansowany na hexedycji. Taka osoba, gdyby poświęciła dużo czasu, napewno by rozgryzła kod gry. Ja się znam, ale nie na tyle żeby rozszyfrować Herosy. Jedynie co mi się udało, to dodać nowe jednostki do oryginalnego pliku gry nie używając żadnych modów. Plik exe jest kluczem. HoTa go rozszyfrowala i ma się z czego cieszyć. Aczkolwiek to nie jest niemożliwe, trzeba tylko dobrze poznać plik binarny i mieć zaawansowana wiedzę w hexedycji.

avatar PW
21 października 2019, 18:31
Jak mod wyjdzie, to może ktoś inny rozgryzie kod i doda naszą robotę do SoD/HotA/ERA/whatever. Nie mamy nic przeciwko... My zwyczajnie nie potrafimy.

Kertra PW
21 października 2019, 18:52
No rozumiem, to nie jest proste, ale możliwe. Trzeba tylko dojść do tego za co odpowiadają konkretne bajty, offsety i tym podobne, co defakto jest czasochłonne, ale gdy ktoś już będzie wiedział, to będzie mógł wpełni napisać własny plik binarny np. z nowymi zamkami i jednostkami ;) Aczkolwiek taka osoba musiałaby współpracować z jakąś grupą, bo co z tego że rozgryzie kod, jeżeli nie będzie miał plików np. graficznych, które będzie mógł dodać do pliku.

Fandor PW
22 października 2019, 15:30
Ale po jaką cholerę ktoś ma poświęcać czas na rozgryzanie przestarzałego kodu gry, a potem jeszcze więcej czasu na łączenie i dodawanie kolejnych modów do niego, skoro jest VCMI? Lepiej niech wszyscy zdolni programiści z takim pomysłem, idą od razu wspierać team VCMI, bo przypuszczam, że gdyby od razu włożono całą pracę, którą ludzie z WoG, ERA, HotA wkładali w skrypty ERM i rozgryzanie SoDa to już dawno mielibyśmy VCMI uporządkowane ze wszystkimi możliwościami oryginalnej gry i znacznie znacznie więcej.

&fiorin PW
22 października 2019, 18:18
Trith im very happy with the news. Hoping to test soon :D
Awesome work dude

Kertra PW
22 października 2019, 22:11
A po taką cholerę, że gra była by bardziej stabilniejsza i bardziej dopracowana niz granie na platformie VCMI, oraz uniknelibysmy tony skryptów i plików. Przypominam, że HotA rozgryzła kod i gra wygląda fenomenalnie. Wygląda tak, jakby wyszła w oryginale. Tymczasem granie w VCMI jest nie możliwe dla osób, które grają na starszych systemach i trzeba mieć dobre parametry, żeby gra się nie zacinała.

Kertra PW
22 października 2019, 22:22
Po prostu nigdy nie lubiłem VCMI, WoG czy Era. Zawsze uważałem je za niestabilne, zwłaszcza VCMI. Gdy chciałem coś dodać do gry to grzebalem w oryginalnym pliku binarnym i dodawalem. Dzięki temu nie musiałem się paprać w skrypty i zachowywałem oryginalność gry, nienaruszając jej mechaniki. Tak jak zrobił to team HotA tylko, że na większą skalę. I nie dziwię się, że nie udostępnili kodu, bo w tedy HotA zostałby zapomniany. Dlatego, że każdy robiłby własne mody. Dodanie nowych elementów do gry to czysta przyjemność na parę godzin w tedy kiedy się zna kod.

Fandor PW
22 października 2019, 22:25
To, że ty jesteś do czegoś uprzedzony to już twój problem.
W drugą stronę nowsze kompy i systemy mają problem ze Złotą Edycją czy tam Complete, a już raczej nikt nie korzysta z XP czy starszych systemów więc ten argument jest inwalidą.

Kertra PW
22 października 2019, 22:44
A Ty się z kolei nie wyklucaj, bo kod dałby o wiele więcej i nie paprał byś się w skrypty i nie potrzebne pliki. Na takim kodzie gry można było by napisać program, który dodawałby nowe jednostki i zamki automatycznie. Pobrał byś np. Forge i przez taki program wgrał do oryginalnego pliku gry. Nie martwił byś się o stabilność gry, nie miałbyś masy plików, nawet skrypty nie były by ci potrzebne. Podejrzewam że team HotA korzysta z takich właśnie programów, napisanych przez nich samych.

Ja tylko wyraziłem swoje zdanie, a tu jak zawsze wroga atmosfera. Nie mówię że VCMI jest złe, ale nie lubie jak coś jest niestabilne. Gdyby znalazła się osoba, która zna kod gry, to w tedy nawet VCMI by na tym zyskała i stałaby się bardziej dopracowana. Tyle w temacie.

Andruids PW
23 października 2019, 04:06
fandor:
gdyby od razu włożono całą pracę, którą ludzie z WoG, ERA, HotA wkładali w skrypty ERM i rozgryzanie SoDa to już dawno mielibyśmy VCMI uporządkowane ze wszystkimi możliwościami oryginalnej gry i znacznie znacznie więcej.
To prawda.
kastra!:
kod dałby o wiele więcej i nie paprał byś się w skrypty i nie potrzebne pliki. Na takim kodzie gry można było by napisać program, który dodawałby nowe jednostki i zamki automatycznie. (...) w tedy nawet VCMI by na tym zyskała i stałaby się bardziej dopracowana.
I to również prawda.
strona: 1 - 2 - 3 ... 80 - 81 - 82 ... 86 - 87 - 88
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel