Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 80 - 81 - 82 ... 86 - 87 - 88 | |
Trith |
Tides of War będzie zawierał alternatywne jednostki po jedną na frakcję, kilka jednostek neutralnych, nowe artefakty, zaklęcia oraz podobną drobnicę. Pozwolę sobie ujawnić, że dyskusja na ten temat była w teamie burzliwa i ostatecznie Forge nie jest częścią dodatku i nie będzie zawarty w instalatorze. |
Warmonger |
Fantastyczna wiadomość! Już myślałem, że projekt został zapomniany przez boga i ludzi ;) Zupełnie przypadkiem u nas dziś też się dużo dzieje: https://github.com/vcmi/vcmi/compare/03fa991b6aba...0328bcfad99d |
Polish_User |
Warmonger: Świetnie! Trzymam za was kciuki!
Fantastyczna wiadomość! Już myślałem, że projekt został zapomniany przez boga i ludzi ;) Zupełnie przypadkiem u nas dziś też się dużo dzieje: https://github.com/vcmi/vcmi/compare/03fa991b6aba...0328bcfad99d |
Kammer |
Istotny członek MDT, nie mogę podać danych, bo mnie RODO zje: Jakby co - instalator będzie skonstruowany tak, że mimo że mod jest oparty o silnik VCMI, to NIE BĘDZIE trzeba instalować VCMI ani babrać się z uruchamianiem poszczególnych modów. Generalnie ciekawa opcja - fajnie, że myślicie o typowych userach, których przerasta skopiowanie do folderu - ale czy będzie też dostępna gdzieś zwykła, zipowa wersja moda/dodatku, jakby ktoś chciał zagrać na jakimś nowszym wydaniu VCMI? |
Trith |
Oczywiście. Będzie również zwykła paczka z modem. |
Kammer |
Cudownie. |
Kertra |
Gdy ustalicie datę premiery, to wrzucię pełny zwiastun projektu z datą wypuszczenia. Np. miesiąc przed. ;) |
Kastore |
A ja poproszę o oficjalne zaproszenia dla użytkowników moda z datą premiery. |
Fandor |
Mam zapewne głupie pytanie, ale czy jeżeli zainstaluję mod poprzez instalator, to będę mógł także w dowolny sposób edytować zawartość jego i gry tak jak normalne VCMI, czy planujecie to w jakiś sposób zablokować? |
Trith |
Nie jesteśmy HotA teamem żeby blokować i szyfrować zawartość. Tides of War instalatorowe nie będzie się (raczej) różnić zawartością od zwykłej mod-paczki dla VCMI. Jest po prostu to rozwiązanie dla wygody niedzielnego gracza, które za zapakuje do folderu H3 VCMI razem z modem, bez konieczności manualnego babrania się w plikach. |
Kertra |
Szkoda, że nie macie nikogo takiego, kto zna się w sposób zaawansowany na hexedycji. Taka osoba, gdyby poświęciła dużo czasu, napewno by rozgryzła kod gry. Ja się znam, ale nie na tyle żeby rozszyfrować Herosy. Jedynie co mi się udało, to dodać nowe jednostki do oryginalnego pliku gry nie używając żadnych modów. Plik exe jest kluczem. HoTa go rozszyfrowala i ma się z czego cieszyć. Aczkolwiek to nie jest niemożliwe, trzeba tylko dobrze poznać plik binarny i mieć zaawansowana wiedzę w hexedycji. |
avatar |
Jak mod wyjdzie, to może ktoś inny rozgryzie kod i doda naszą robotę do SoD/HotA/ERA/whatever. Nie mamy nic przeciwko... My zwyczajnie nie potrafimy. |
Kertra |
No rozumiem, to nie jest proste, ale możliwe. Trzeba tylko dojść do tego za co odpowiadają konkretne bajty, offsety i tym podobne, co defakto jest czasochłonne, ale gdy ktoś już będzie wiedział, to będzie mógł wpełni napisać własny plik binarny np. z nowymi zamkami i jednostkami ;) Aczkolwiek taka osoba musiałaby współpracować z jakąś grupą, bo co z tego że rozgryzie kod, jeżeli nie będzie miał plików np. graficznych, które będzie mógł dodać do pliku. |
Fandor |
Ale po jaką cholerę ktoś ma poświęcać czas na rozgryzanie przestarzałego kodu gry, a potem jeszcze więcej czasu na łączenie i dodawanie kolejnych modów do niego, skoro jest VCMI? Lepiej niech wszyscy zdolni programiści z takim pomysłem, idą od razu wspierać team VCMI, bo przypuszczam, że gdyby od razu włożono całą pracę, którą ludzie z WoG, ERA, HotA wkładali w skrypty ERM i rozgryzanie SoDa to już dawno mielibyśmy VCMI uporządkowane ze wszystkimi możliwościami oryginalnej gry i znacznie znacznie więcej. |
&fiorin |
Trith im very happy with the news. Hoping to test soon :D Awesome work dude |
Kertra |
A po taką cholerę, że gra była by bardziej stabilniejsza i bardziej dopracowana niz granie na platformie VCMI, oraz uniknelibysmy tony skryptów i plików. Przypominam, że HotA rozgryzła kod i gra wygląda fenomenalnie. Wygląda tak, jakby wyszła w oryginale. Tymczasem granie w VCMI jest nie możliwe dla osób, które grają na starszych systemach i trzeba mieć dobre parametry, żeby gra się nie zacinała. |
Kertra |
Po prostu nigdy nie lubiłem VCMI, WoG czy Era. Zawsze uważałem je za niestabilne, zwłaszcza VCMI. Gdy chciałem coś dodać do gry to grzebalem w oryginalnym pliku binarnym i dodawalem. Dzięki temu nie musiałem się paprać w skrypty i zachowywałem oryginalność gry, nienaruszając jej mechaniki. Tak jak zrobił to team HotA tylko, że na większą skalę. I nie dziwię się, że nie udostępnili kodu, bo w tedy HotA zostałby zapomniany. Dlatego, że każdy robiłby własne mody. Dodanie nowych elementów do gry to czysta przyjemność na parę godzin w tedy kiedy się zna kod. |
Fandor |
To, że ty jesteś do czegoś uprzedzony to już twój problem. W drugą stronę nowsze kompy i systemy mają problem ze Złotą Edycją czy tam Complete, a już raczej nikt nie korzysta z XP czy starszych systemów więc ten argument jest inwalidą. |
Kertra |
A Ty się z kolei nie wyklucaj, bo kod dałby o wiele więcej i nie paprał byś się w skrypty i nie potrzebne pliki. Na takim kodzie gry można było by napisać program, który dodawałby nowe jednostki i zamki automatycznie. Pobrał byś np. Forge i przez taki program wgrał do oryginalnego pliku gry. Nie martwił byś się o stabilność gry, nie miałbyś masy plików, nawet skrypty nie były by ci potrzebne. Podejrzewam że team HotA korzysta z takich właśnie programów, napisanych przez nich samych. Ja tylko wyraziłem swoje zdanie, a tu jak zawsze wroga atmosfera. Nie mówię że VCMI jest złe, ale nie lubie jak coś jest niestabilne. Gdyby znalazła się osoba, która zna kod gry, to w tedy nawet VCMI by na tym zyskała i stałaby się bardziej dopracowana. Tyle w temacie. |
Andruids |
fandor: To prawda.gdyby od razu włożono całą pracę, którą ludzie z WoG, ERA, HotA wkładali w skrypty ERM i rozgryzanie SoDa to już dawno mielibyśmy VCMI uporządkowane ze wszystkimi możliwościami oryginalnej gry i znacznie znacznie więcej. kastra!: I to również prawda.
kod dałby o wiele więcej i nie paprał byś się w skrypty i nie potrzebne pliki. Na takim kodzie gry można było by napisać program, który dodawałby nowe jednostki i zamki automatycznie. (...) w tedy nawet VCMI by na tym zyskała i stałaby się bardziej dopracowana. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 80 - 81 - 82 ... 86 - 87 - 88 |
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel