Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Cytadela Mocy i Magii  (Might and Magic)temat: [mod] M&M8 - Rebirth
komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic)
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16 - 17 - 18

Zu PW
24 grudnia 2018, 21:47
Czy to modele wykonane własnoręcznie na potrzeby projektu? Tak czy inaczej wygląda spoko.

Sir Galuf PW
24 grudnia 2018, 21:53
No i teraz wygląda SUPER :-D. Na pewno w mojej drużynie będzie główną postacią. Jestem mega szczęśliwy, że ten mod dalej się rozwija. Będzie jeszcze jeden model Gnoma? A tak przy okazji: WESOŁYCH ŚWIĄT :-D

J. M. Sower PW
25 grudnia 2018, 00:32
Tak, modele powstały z mojej ręki (choć nie w pełni od zera ;P ), pod ten projekt.

Domyślnie mam w planie dwóch mężczyzn i dwie kobiety. Trochę to wymaga pracy, ale chyba każdy tego oczekuje. Tak samo będzie w przypadku Wilkołaków, czyli drugiej unikalnej rasy pod względem fizjonomii. Były jeszcze Gobliny w planie, ale to nie jest pewne... ;P

Wesołych świąt i w sumie w ramach prezentu łapcie jeszcze (przygotowane już swego czasu, acz nie publikowane) wizerunki dwóch z czworga futrzaków.

Trith PW
25 grudnia 2018, 02:20
Samiec psiogłowca wydaje się mieć trochę małe dłonie.

J. M. Sower PW
25 grudnia 2018, 04:21
Słuszna uwaga. Przyda się je trochę powiększyć.

Zu PW
25 grudnia 2018, 11:00
Będzie można grać jako wilkołakopodobna rasa? Dla mnie bomba.

Jedna rzecz co do której mógłbym się czepić to szkoda, że nie ma żadnej wizualnej różnicy między głowami mężczyzny i kobiety tej rasy... :P

J. M. Sower PW
25 grudnia 2018, 12:51
Staram się je zróżnicować jak tylko się da, lecz w przypadku głów zwierząt to nie łatwe. ;P Zresztą spróbuj odróżnić zwierzęta tej samej rasy, nie biorąc pod uwagę samego unaszczenia... Często jest to dość trudne. Ale staram się. ;) Drugiego "samca" postaram się jak najbardziej zbliżyć do biało czarnego wilka czy huskiego. ;P

Alistair PW
25 grudnia 2018, 14:25
Futrzaki świetne. Jedno mnie tylko zastanawia - czy na pewno samica miałaby ludzkie piersi czy raczej kilka sutków jak mają suki?

J. M. Sower PW
25 grudnia 2018, 15:08
Hahah... nie wiem czy to taka ważna kwestia, a wizulanie chyba ludzkie piersi są lepszym rozwiązaniem. ;) Szczególnie chodzi mi pod kątem grafik w MM6-8 gdzie rozdzielczość szału nie robi itp.

Tymczasem, co powiecie na wizualizację rękawic na wizerunku postaci? Troszkę to będzie wymagało dłubania w 2D, ale mogłoby zostać nawet ciekawym mini-modem do podstawowej wersji gry. ;) Mi tego jednego elementu zawsze brakowało. Ze względów technicznych przesunąłem przycisk lupy (dla potrzeb skryptów wyświetlających rękawice potrzebowałem go stworzyć od nowa, a będąc w miejscu starego nie działał jak należy), ale teraz dodatkowo podświetla się po najechaniu myszką. ;) W oryginale była to jedna statyczna grafika, choć w plikach gry jest wersja z podświetleniem.

Ps. Gdyby ktoś znający się na Photoshopie był chętny pomóc w "malowaniu" rękawic, to byłoby super. ;) Trzeba niestety przygotować je pod każde ustawienie dla obu rąk i dla każdej rasy postaci.


Sir Galuf PW
1 października 2019, 18:58
Jak tam stan moda? Czy projekt jeszcze żyje? Bo zapowiadało się świetnie - naprawdę, gotowy mod będzie chyba nawet trochę lepszy od oryginalnej gry :-D

mervell PW
2 października 2019, 01:46
Też się swego czasu nad tym zastanawiałem, ale obawiam się że niekoniecznie. :(
Może można by chociaż wypuścic tyle co jest?

Kuririn PW
4 października 2019, 16:21
Panowie, tego moda robi jedna osoba z tego co mi wiadomo. Także cierpliwości 😅

J. M. Sower PW
6 października 2019, 14:17
No tak. Poza pewną pomocą Hobbicusa (np. przy muzyce) tworzę sam i tylko w wolnym czasie, którego ostatnio na modding mi brakuje (choć nie tak dawno jeszcze pracowałem nad porządkowaniem plików tekstowych pod tłumaczenia na inne jezyki). Dla zniecierpliwionych dodam, że mam w planach najpierw wypuścić dokończoną pierwszą, wstępną mapę, która w dużej mierze jest już zrobiona. Tak więc nie będzie trzeba czekać na ostateczną premierę aby coś móc wypróbować. O ile ta końcowa wersja moda to niepewna odległa przyszłość, to wersja testowa z tą pierwszą mapą ma szansę się pojawić w niezbyt odległej przyszłości. Może też zachęci jakichś moderów do przyłączenia się do projektu co przyśpieszyło by dalsze prace. ;)

Ps. Swoją drogą to widzę że serwery Tinypic pozbyły się powrzucanych przeze mnie niegdyś zdjęć. ;P

mervell PW
8 października 2019, 14:11
Cieszę się, że jednak wciąż się tym modem zajmujesz. Czekam z niecierpliwością i na pewno go ogram. Ale niestety pomocnik moderski ze mnie żaden.

A Tinypic akurat zwinął właśnie biznes. :<

Kuririn PW
8 października 2019, 16:56
mervell:
Ale niestety pomocnik moderski ze mnie żaden.
A próbowałeś coś robić w tym kierunku?

mervell PW
9 października 2019, 08:54
No właśnie rzecz w tym, że mam zero umiejętności i doświadczenia.
Gdybym miał warunki to chętnie bym pomógł, ale niestety artysta malarz ze mnie żaden.
No chyba, że bym mógł pomóc tłumaczyć jakieś teksty na polski/angielski/niemiecki. Chociaż i tu potrzebna byłaby później korekta.

Z racji tego, że muszę się właśnie uczyć to posprawdzałem, czy Web Archive ma kopie obrazków wrzuconych na Tinypica. Ostały się trzy z nich.

A tak swoją drogą, to jest gdzieś jakiś w miarę kompleksowy opis modowania MM6-8? Bo do tej pory spotykałem się tylko z losowymi strzępkami informacji w losowych tematach na Grocie i Celestial Heavens. No chyba, że po prostu nie umiem szukać.

J. M. Sower PW
10 października 2019, 12:14
Dzięki za odkopanie tych paru sceenów. ;) Może niektóre fotki jeszcze zachowały się u mnie na dysku. Postaram się podmienić.

Co do nauki, to niestety nie ma zbytnio tutoriali. Przede wszystkim jest strona Grayface'a z wypisanymi niemal wszystkimi skryptami, paroma przykładami i ogólnym opisem. Po prostu musisz ogarnąć jakoś język Lua. Mi pomógł na początku Hayven. Edytor map z kolei nie jest zbyt skomplikowany i ma opisany wystarczająco plik Readme.txt. Najlepiej zacząć od prób jakichś prostych zmian w grze i w razie problemów pytać na forach. Najlepiej na CelestialHeavens w temacie o MMExtension gdzie może odpowiedzieć między innymi sam Grayface. Ja ogólnie zacząłem zabawę od bawienia się edytorem map, co polecam dla frajdy. ;) A później zaczyna się samemu myśleć o tym jak coś na tej mapie dodatkowo zmienić skryptami. Na stronie Grayface można też pobrać zdekompilowane skrypty z oryginalnej zawartości gry (przekonwertowane z plików gry na język lua) i ich studiowanie w grze pozwala łatwiej pojąć jak to wszystko działa. Możesz też pisać do mnie na PM. Nie zawsze mam czas, ale proste rady co do skryptów mogę się postarać zawsze udzielić. ;) Zachęcam spróbować bo nawet jeśli nie miałbyś w to mocniej wsiąknąć, to fajnie zobaczyć coś dodanego przez siebie w uwielbionej grze. A może też akurat się wkręcisz.

Ps. Przydatne linki:
Strona Grayface'a

Jej podstrona zawierająca informacje o skyptach (są jednak też inne skypty, a najwięcej powstało do wciąż rozwijanego projektu MM 6-8 Merge)

Temat na CH o MMExtension


Kuririn PW
10 października 2019, 15:53
Sower, te futrzaki wyżej, to modele? Bo jak tak, to jestem zainteresowany modelem płci żeńskiej.

J. M. Sower PW
13 października 2019, 00:07
Nie, one są częściowo modelami a częściowo grafiką 2d. Konkretnie futro na ciele jest nałożone w Photoshopie. Poza tym model był też w 2D nieco korygowany, także jeśli wysłałbym ci model który do tego użyłem to nie wiem czy byłbyś w pełni zadowolony. ;P Też o ile w męskiej wersji spodnie są modelem to w kobiecej ubranie to czyste 2D.

Kuririn PW
14 października 2019, 21:07
I masz babo placek 😅😂
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16 - 17 - 18
temat: [mod] M&M8 - Rebirth

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel