Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 177 - 178 - 179 ... 200 - 201 - 202

Kastore PW
9 lipca 2019, 11:07
Jeżeli ulepszenia były robione na "zamknięcie", to podstawowe jednostki w takim razie były robione na "otwarcie", a drugie ulepszenie można powiedzieć, że są robione na "włamanie".

Jak się nie będzie dało się nie będzie dało, a jak będzie, to będzie, grunt, to, żeby się od razu nie poddawać, dlatego, że ma się słabą wyobraźnię jak Fandor. ;)

Crystal Dragon PW
9 lipca 2019, 13:20
A nie prościej byłoby zrobić umaszczenie drugiego ulepszenia szare? Mi się biały nie kojarzy ze starością, za to szary czy siwizna jak najbardziej.

Kuririn PW
9 lipca 2019, 15:10
cokolwiek:

&fiorin PW
9 lipca 2019, 15:43
@Kuririn Very nice model

Mistrz PW
9 lipca 2019, 16:24
Klasa kusznik. I ma piórko! Jeżeli coś z uwag, to nos ma trochę długi w porównaniu do reszty kolegów.

Kuririn PW
9 lipca 2019, 17:19

Święty Majkyl PW
9 lipca 2019, 17:57
O podwójna kusza. Czyżby strzelał raz dwoma bełtami, czy 2x2 bełty i Zamek supreme?:D

Hieronim PW
9 lipca 2019, 19:42
Wizualnie bardzo mi się podoba, jedynie co mi nie gra to ten pióropusz, ale może po prostu się czepiam. Jak dla mnie 9/10

avatar PW
9 lipca 2019, 20:13
Mieczyk wydaje się być za duży w stosunku do targanej pochwy!

Kuririn PW
9 lipca 2019, 20:15
Perspektywa :D

Xelacient PW
11 lipca 2019, 00:37
Perspektywa perspektywą, ale jednak zgadzam się z avatarem, że ostrze jest zbyt duże w stosunku do pochwy. A już na pewno różnica w wielkości jest o wiele bardziej zauważalna niż z "guzami" na karwaszach. Mimo iż odległość między jednym karwaszem a drugim jest większa niż między ostrzem, a pochwą.

Poza tym bardzo dobry model, w perspektywie "bitewnej" wygląda świetnie!

Kuririn PW
11 lipca 2019, 14:43
Widocznie wiesz lepiej ;-)

Święty Majkyl PW
11 lipca 2019, 21:34
Bo a poza jest dziwna. Jakby miecz był ważniejszy od kuszy. Schować go, kusza w ręce i jest fajny ciężki kusznik:)

Kuririn PW
11 lipca 2019, 21:55
Akurat pozna jest taka, jak w jednej klatce pewnej animacji u kusznika. I to tylko art :P

Mistrz PW
12 lipca 2019, 02:09
Powiedział bym, że to ta:

Święty Majkyl PW
12 lipca 2019, 11:27
No i jest super. Halabardnik też będzie w tym stylu? Kirys, coś naręcznego i hełm koniecznie klimatyczny morion?:)

Kuririn PW
16 lipca 2019, 22:28
Gryf - wersja dziwna xD

Andruids PW
16 lipca 2019, 23:45
Może lepszy byłby cały na biało, z opierzonym ogonem i bujniejszą grzywą, podobnie jak tutaj - LINK?

Doradziłbym też dodać bardziej widoczny element zbroi, może okrągłą tarczę chroniącą uda?

Kuririn PW
17 lipca 2019, 11:28
Kiedyś Witchking podał luźne wariacje na temat gryfa.

Święty Majkyl PW
17 lipca 2019, 14:40
Co do zbroi gryfa, to byłby fajny pomysł. Nie hodować nową odmianę, tylko wzmocnić królewskiego:) No i nie powinien według mnie stać na czterech łapach, bo to zbyt zwyczajnie wygląda. A skrzydła można by elitarnie przyczernić, ozłocić albo krwawo schlapać na końcach:)

W pełni biały Gryf Bitewny, przeciwpancerny, pancerze przebijający czerwonymi kastetami na pazurach i w bojowym malunku skrzydeł:Dgryf

Edit 2: znalazłem jeszcze takiego pancerny gryf
strona: 1 - 2 - 3 ... 177 - 178 - 179 ... 200 - 201 - 202
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel