Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 23 - 24 - 25 ... 82 - 83 - 84

avatar PW
10 maja 2019, 00:17
A podmiana nowego ekranu na stary lub jakikolwiek inny zajmuje z minutę... :)

AmiDaDeer PW
10 maja 2019, 01:21
Parę kwestii do wyjaśnienia:

1. Większość grafik dotyczących Factory jest nieskończona. Wiele z nich musiało powstać na szybko bez specjalnej obróbki na potrzeby wersji demonstracyjnej na Streamfest (HotA Crew miało na to miesiąc). Te grafiki są przede wszystkim pokazem tego, jaka koncepcja przyświeca miastu, nie zaś tego, jak to miasto będzie w ostateczności wyglądać.

2. Pirackie Cove spotkało się z dokładnie taką samą krytyką jak Factory. Ludzie narzekali na broń palną, dobór jednostek i ich wygląd, zbyt dużą liczebność ludzi względem potworów, itp., itd. Ba - pierwsze wersje grafik były zdecydowanie niższej jakości niż to, co zaprezentowano w Factory, a i tak warto wrócić tutaj do punktu pierwszego. W ostateczności jednak ludzie albo zmieniali zdanie, albo, wciąż mając pewne uwagi, i tak grali i nadal grają w Hotę, albo po prostu HotA nie była dla nich od samego początku. Krytyka jest okej, ale nie zapominajmy, że HotA Crew ma swój ustalony kierunek rozwoju HoMM3 i nie byłoby sensu go w tym momencie zmieniać.

3. Świat MM nie jest pozbawiony kiczu i żeby się w niego dobrze wpasować, trzeba to uwzględnić. Pojawiają się tam motywy, które albo nie są szczytem oryginalności, albo wzbudzają kontrowersje na poziomie koncepcyjnym. Całe lore bazuje w swoich założeniach na bajkowym, luźnym podejściu do fantasy. Nie ma żadnego powodu, żeby nie pojawiły się tam nawiązania do Dzikiego Zachodu - tym bardziej jeśli te nawiązania w połączeniu ze steampunkiem już się znalazły w innych grach z tamtego okresu (np. w Arcanum). Jeśli komuś się to nie podoba - ma do tego prawo, ale jest to nic więcej jak subiektywna opinia opierająca się o twór, w który nawet nie ma możliwości jeszcze zagrać.

***

Obecnym rozwojem Factory nie jestem zachwycony, ale nie mam szczególnych obaw, że pójdzie on w złą stronę. Wszystko na razie wskazuje na to, że będzie tylko lepiej.

planetavril PW
10 maja 2019, 08:58
no one here said that the factory city does not like it

I just said I don't like the menu background presented in the demo

AmiDaDeer PW
11 maja 2019, 00:30
Not sure what you meant by that, but there's a lot of criticism towards Factory in this thread, varying from pointing out unfinished graphics to simply stating that the idea itself is bad.

Kastore PW
11 maja 2019, 00:54
Spokojnie panowie, wszystko jest pod kontrolą.

Kammer PW
11 maja 2019, 18:38
Wielki Wywiad z Picolanem doczekał się tłumaczenia na angielski.

avatar PW
13 maja 2019, 22:03
Mnóstwo nowych screenów z Fabryki i ciut nowych informacji!

Droopy PW
14 maja 2019, 08:58
Bardzo ciekawe wiadomości dobrze jest wiedzieć że twórcy skończyli "Wastes". Będą mogli się w pełni skupić już na rozwoju miasta oraz jednostek. Cieszę się ze pani z miotaczem zmieni tylko nazwe a nie design bo bardzo mi odpowiada pasuje oraz kojarzy się z Forge. Ciekawie prezentuje się Serpentarium bardzo wygląda mi to szcerze jakby był to budynek dla jednostki 7 poziomu niż wcześniej jak spekulowaliśmy (4-5) Może to coś będzie hybrydą maszyny i żywej istoty


Ze wstępnego modelu ekranu Factory (tych białych figur) wieża po lewej stronie całkowicie przypomina mi gildie magów (2-3 lvl ? )

I rzuca się w oczy mocno balon oraz wieża po lewej stronie tuż pod balonem. Ciekawe

Mimo wszystko jak marudziłem na dziki zachód bardzo mi się to wszystko podoba i jednak w dużej mierze dominuje to steampunk z czego się cieszę. Nie mam powodów do obaw :) Myślę że będzie to dobry i godny następca Forge (Uzupełniając nisze jako frakcja preferująca technologie niż magię )

Kastore PW
14 maja 2019, 10:08
Szkoda że nie ma gnolli strzelających bombami atomowymi, bardzo by mi się kojarzyło z Fordż i dobrze pasuje do dzikiego zachodu.

Animacja jest słaba, w ogóle Axolotl jakoś nigdy nie się z nimi nie wpasował w styl H3.

Teren dalej jest bardzo jaskrawy.

No i nie wiem co jeszcze, życzę sobie, żeby to ogarnęli.

avatar PW
14 maja 2019, 10:20
Co jest słabego w animacji Kowbojów? Wydaje mi się, że mają dość naturalnie wyglądające ruchy?

Kastore PW
14 maja 2019, 11:28
A mnie nie.

xVite PW
14 maja 2019, 13:30
Na screenie który przedstawia faktorię i przystań, na granicy bagien i nowego terenu jest element otoczenia, który przypomina bramę. Nie wiem jak się taka formacja w przyrodzie nazywa, ale fajnie to wygląda :)
Zrobiłem screenshota

witchking PW
14 maja 2019, 17:51
Ciekawe jest to, że kowboj ma trzy rodzaje ataku, atak pieścić, strzał z karabinu i z pistoletu. Ten ostatni to pewnie wspomniana kontra z wyprzedzeniem.

Kammer PW
14 maja 2019, 18:21
Rozbudowa Arsenału (kliknijcie po większą rozdziałkę):



Source: Discord HotA

Darkem PW
14 maja 2019, 19:50
Arsenału?

Czyli polski fandom nie jest już rozdarty pomiędzy Faktorią, a Fabryką, ale do gry wkroczył jeszcze Arsenał?

Co do ekranu miasta, to wolałem rozmytą wersję w słabej jakości ;). Mimo to całość zapowiada się dobrze. Po prostu pamiętajmy, że pewnie jeszcze wiele się zmieni.

Bacus PW
14 maja 2019, 19:53
Ale ten 4rsenal mierny, Gdzie jest Kuźnia? Gdzie są lasery? Gdzie są mechy? Co to za kowboje?
HoTA znów potwierdziła, że umie robić rzeczy estetycznie dobre, ale nudne jak monologi moderatora z elficką brzydką kobietą w avatarze.

Szkoda.

Kammer PW
14 maja 2019, 20:05
Fabryka brzmi dla mnie jak miasto proletariatu, a Faktoria raczej tak se pasuje, a ja jestem wielkim fanem Arsenału - pasuje jako nazwa miejsca obronnego i, przynajmniej moim zdaniem, pasuje do klimatu miasta.

#TeamArsenał

Bacus PW
14 maja 2019, 20:21
I pięknie referuje lekturę szkolną "Kamie na szaniec" gdzie była Akcja pod 4rsenałem. Super sprawa.

#TeamBudynekUprzemysłowiony

Kastore PW
14 maja 2019, 20:48
Przecież oficjalna polska nazwa to "Fort", duh.

AmiDaDeer PW
14 maja 2019, 23:13
Kammer:
Rozbudowa Arsenału (kliknijcie po większą rozdziałkę):
Tu nie ma rozbudowy, to screen z tematu, do którego linkował Avatar. O wiele lepiej wszystko widać natomiast na tym filmiku:



Kammer:
ja jestem wielkim fanem Arsenału - pasuje jako nazwa miejsca obronnego
Wystarczy przeczytać wypowiedzi Picolana, by zorientować się, że Factory to nie jest miejsce obronne. Architektura jest świecka, nie militarna.

Kammer:
Fabryka brzmi dla mnie jak miasto proletariatu
To jest miasto proletariatu. :P
strona: 1 - 2 - 3 ... 23 - 24 - 25 ... 82 - 83 - 84
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel