Witaj Nieznajomy!
|
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 22 - 23 - 24 ... 82 - 83 - 84 | |
Drwal |
Nie pojawiają się żadne niusy, bo miałem na głowie swój ślub. Po swoich wakacjach wracam do Groty i coś tam grupowo pewnie napiszę. |
avatar |
News ze ślubu też by się przydał ;) |
Etharil |
Oficjalne demo Fabryki pokazane w trakcie Streamfestu 2019 |
DragoHomm |
A ja się dalej zastanawiam jak oni złamali kod źródłowy i mogą przekroczyć limit oraz wprowadzić kolejny 11 zamek. Cieszę się że w końcu będzie większa nowość. Chociaż nie ukrywam że większy hype miałbym, gdyby wprowadzili zamek inkwizycji albo krasnoludów, które były na zdjęciach promocyjnych. Szczególnie że mieli już modele wszystkich jednostek. (Chyba że Alexander im zabronił XD) |
Drwal |
Twierdzą, że wszystko im zginęło. Nie za bardzo mi się co prawda chce w to wierzyć, to zbyt poważni ludzie. |
DragoHomm |
Heh zaginęła... A większość def-ów dalej hula po necie. |
avatar |
Nie zaginęła, Docent Picolan kilkakrotnie zaznaczał, że te projekty m.in. Katedry były prywatnymi projektami poszczególnych członków teamu nawet Forge (w co nie chce mi się wierzyć) i nigdy nie były brane pod uwagę jako część HotY. Także mają na dyskach milion różnych rzeczy, ale nie wszystko co stworzyli przez te lata będzie w grze. |
Kastore |
HotA Crew nie złamali kodu źródłowego. |
galo11 |
Nowe tło menu. |
planetavril |
looks like a scene from the movie midday of fire, good image |
DragoHomm |
Gdybym zobaczył sam obrazek bez elementów menu, nigdy nie powiedziałbym że to Heroes. I pewnie też nie będzie ruchomego elementu tła |
Kastore |
To jest naprawdę brzydkie. |
galo11 |
Ja również muszę przyznać, że coraz mniej podoba mi się kierunek, w którym zmierza nowa frakcja i miasto. Po początkowym entuzjazmie emocje opadły i materiały przedstawiane przez HotA Crew wzbudzają coraz bardziej mieszane uczucia. Kolory nowego terenu i miasta są strasznie intensywne, niektóre screeny wyglądają wręcz jak materiały z gier na telefony komórkowe. A nowy ekran miasta, jak słusznie zauważył planetavril, przypomina kadr z westernu. Dodatkowo na pierwszy plan wybija się tu rewolwer, czyli broń palna, która pojawiając się na taką skalę w nowym mieście pewnie wzbudzi niemałe kontrowersje wśród fanów H3. Wiem, wiem, armata i pirat z Przystani funkcjonują od dawna, ale są niejako wplecione w, imho dobrze wpisujące się w realia H3, nowe miasto. Podsumowując, na podstawie przedstawianych materiałów, zaczyna mi to zalatywać kiczem. |
Droopy |
Mi tylko jakoś ci kowboje i motyw westernu nie podchodzi. Szczególnie ten dziki zachód jakoś za dużo go |
Dydzio |
Pod względem kolorów nowy teren przypomina trochę styl graficzny H2 bardziej niż "oryginalny teren" w graficznym stylu H3. Tak czy siak nie oceniam pochopnie, w końcu to wersja demo, mają swoje powody dla których to nie nadaje się jeszcze do wydania. Co do klimatu miasta to każdy ma swój gust. Osobiście nie cierpię motywów piratów, kowbojów i muszkieterów / czasów napoleońskich. |
planetavril |
they should leave the image that is presently there, it makes no sense to change it |
Kastore |
It's ugly. |
planetavril |
I intended to leave what is now with the sea serpent and the ship |
LivingAnarchy |
Guys, to grafika przygotowana na potrzeby demo i streamfestu. Najprawdopodobniej nie znajdzie się w ogóle w finalnej wersji. Niewykluczone jednak, że pojawi się nowa grafika, która podmieni węża. Co do tej z rewolwerowcami, akurat mi tam siedzi pomysł, wykonanie można dopracować trochę, ale nie kumam płaczu. |
Kastore |
Na to liczę. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 22 - 23 - 24 ... 82 - 83 - 84 |
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel