Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 19 - 20 - 21 ... 82 - 83 - 84

Fandor PW
4 lutego 2019, 21:59
Xfing HotA Crew oficjalnie powiedziała, że to miasto inspirowane Forge, ale nie będzie zawierać żadnego sci fi (chyba, że ukrytego tak jak Archanioły czy Demony, ale o tym nie mówili).
Co do Forge to też z tego co pamiętam, nie było mowy o żadnym byciu OP, tylko jeżeli dobrze pamiętam jednostki miały być porównywalnie silne do ich odpowiedników z innych miast.
Screeny które zostały pokazane to była z resztą bardzo wczesna wersja. Myślę, że MDT zrobiło bardzo logiczny krok, na który prędzej czy później wpadliby twórcy, że jednostka z technologią powinna być o poziom wyżej, od swojego "analogowego" odpowiednika.

Xfing PW
4 lutego 2019, 22:22
No właśnie nie, Forge miał zawierać najsilniejsze jednostki w grze i ogólnie być najbardziej OP miastem, ale właśnie rekompensować to wysokimi kosztami i niskimi przyrostami. W przeciwnym razie po co w ogóle takie miasto? Największym urokiem Forge była możliwość poczucia tej przewagi, którą daje technologia (albo wyzwania w kampanii, bo Forge miało być wrogami) :P

Ginden PW
6 lutego 2019, 16:24
Biorąc pod uwagę jak bardzo HotA dba o balans, to jestem pewien, że Factory nie będzie znacznie silniejsze od innych miast.

Kastore PW
6 lutego 2019, 16:40
No to by było bez sensu.

Lord Hawk PW
6 lutego 2019, 17:31
Ginden:
Biorąc pod uwagę jak bardzo HotA dba o balans, to jestem pewien że Factory nie będzie znacznie silniejsze od innych miast.

Zależy co kto przez "silniejsze" rozumie, jeśli coś na zasadzie, że każda jednostka silniejsza w statystykach od odpowiedników z innych miast, a przy tym porównywalny przyrost, to raczej nie [nawet wręcz na pewno, acz twórcom nie jestem, więc 100% nie wiem], jednak patrząc na coś w zasadzie "nie ilość, a jakość", to już co innego, bo wtedy mogą to być silniejsze od pozostałych. Jednak mniejszy przyrost i cena właśnie może ten balans zapewnić.
W skrócie, silniejsze jednostki to takie, które w starcu 1 vs 1, 999 vs 999 są zawsze lepsze, tylko wtedy nie jest uwzględniany przyrost i cena, a te z kolei w samej rozgrywce nieraz mają dużo większe znaczenie niż statystyki.

ShEv441 PW
8 lutego 2019, 15:08
Popcioslav:
Also offtop ale możemy zobaczyć, że niziołki z pierwszego poziomu trzymają bomby oraz wiemy, że są strzelające. Czyżby kolejny strzelec z grupowymi obrażeniami?

Całkiem ciekawe spostrzeżenie, jest to dość prawdopodobne.

Popcioslav:
Btw widziałem na HC wspomniane, że Factory "prawdopodobnie" nie będzie można wybrać normalnie na starcie wyboru miast (przynajmniej w pierwszych patchach) i dlatego będzie mało zbalansowane/OP w trzy dupy. Mi się naprawdę ten pomysł nie podoba oraz trochę rujnuje sens dodawania nowego miasta, no może poza kampanią oraz specjalnymi mapam

Myślę, że te komentarze wynikają z błędnego zrozumienia treści wywiadu. Tam była mowa, że miasto będzie neutralne w rozumieniu przynależności frakcyjnej. Tzn nie będą ani dobrzy (Castle, Rampart, Tower), ani źli (Inferno, Necro, Dungeon). Dodawanie nowego miasta, którego nie będzie się dało się wybrać od początku miałoby mało sensu.

Xfing:
No właśnie nie, Forge miał zawierać najsilniejsze jednostki w grze i ogólnie być najbardziej OP miastem, ale właśnie rekompensować to wysokimi kosztami i niskimi przyrostami. W przeciwnym razie po co w ogóle takie miasto? Największym urokiem Forge była możliwość poczucia tej przewagi, którą daje technologia

Sądzę, że z Factory będzie podobnie. Miasto prawdopodobnie będzie miało nieco mocniejsze jednostki w statystykach, ale będzie miało trochę mniejszy przyrost (przynajmniej na poziomach 1-4, jednostki 5-7 pewnie będą miały identyczne 3/2/1 jak pozostałe miasta). Pozwoli to na zachowanie balansu i poczucia siły wynikającego z technologii.

Fandor PW
8 lutego 2019, 15:40
Tylko w sumie, jaka jest różnica, czy jednostka ma statystyki znacznie lepsze i przyrost o połowę mniejszy lub odpowiednio gorsze statystyki i taki sam przyrost jak pozostałe jednostki z ich poziomu?

Lord Hawk PW
8 lutego 2019, 16:06
Fandor:
Tylko w sumie, jaka jest różnica czy jednostka ma statystyki znacznie lepsze i przyrost o połowę mniejszy, lub odpowiednio gorsze statystyki i taki sam przyrost jak pozostałe jednostki z ich poziomu?

Może porównanie zbyt przejaskrawione, ale co wolisz, 1 Czarnego Smoka czy 300 Chłopów? Bo to mniej więcej na takiej zasadzie działa, ale w jednostkach o tym samym lvl trochę mniej, więc możesz spojrzeć tez na 2. przykład, Gog/Magog czy Żywiołak Powietrza/Burzy, ten sam poziom, oba strzelające, ale lepsze staty kosztem większej ceny i mniejszego przyrostu.

Kastore PW
8 lutego 2019, 17:19
Nieważne jaka jest różnica, ważne, że zauważalna. ;)

Xfing PW
8 lutego 2019, 22:42
Fandor:
Tylko w sumie, jaka jest różnica, czy jednostka ma statystyki znacznie lepsze i przyrost o połowę mniejszy lub odpowiednio gorsze statystyki i taki sam przyrost jak pozostałe jednostki z ich poziomu?

Różnica pojawia się w sytuacjach pre-placed na mapie na przykład, gdzie twórca mapy może sobie dojebać dowolną ilość tych jednostek. Wtedy dopireo gracz widzi ich potencjał i nabiera więcej szacunku :P

Kastore PW
8 lutego 2019, 22:49
Że co?
Różnica byłaby jak między każdym innym zamkiem.

Fandor PW
9 lutego 2019, 01:17
Różnica byłaby taka, że mogłoby to ostro skopać mapy, gdzie coś ci losuje konkretną ilość przeciwników danego poziomu, i wszyscy przeciwnicy z mapy zdobyli kuferki, artefakty itd, a ty nie, bo wylosowało ci jednostki "lepszego miasta" w takiej samej ilości i nie będziesz dużo dłużej w stanie ich pokonać. Nie wiem czy takie zabawy się opłacają na dłuższą metę.

Crystal Dragon PW
9 lutego 2019, 02:02
Takich stworzeń mogłoby być nieco mniej w grupie niż w przypadku stworzeń z innych miast.

Andruids PW
9 lutego 2019, 06:31
Z tego co wiem, to każdy rodzaj jednostek ma ustalony przedział ilości, który może być losowo spotkany na mapie w pierwszym tygodniu, więc obawy Fandora są nieuzasadnione.

Tak, czy siak, jest to gra losowa, więc nawet taka nierównomierność nic by w tym nie zmieniła. Losowy gracz może na początku spotkać chłopów, piekielnych troglodytów, większe gremliny albo niziołki strzegące kopalni/artefaktu/skrzynki, więc ani kolejny pierwszo-poziomowiec ze statystykami dwójki, ani strzelec, nie zmieniają nic istotnego w tym rozrachunku.

Warmonger PW
9 lutego 2019, 12:34
Cytat:
Różnica byłaby taka, że mogłoby to ostro skopać mapy, gdzie coś ci losuje konkretną ilość przeciwników danego poziomu, i wszyscy przeciwnicy z mapy zdobyli kuferki, artefakty itd, a ty nie, bo wylosowało ci jednostki "lepszego miasta" w takiej samej ilości i nie będziesz dużo dłużej w stanie ich pokonać.
To jest problem H3, ale w H4 został rozwiązany. Zamiast podawać bezwzględną liczbę stworzeń, można podać siłę stacka, a edytor automatycznie przelicza ją na określoną liczbę jednostek.

W generatorze map losowych i oddziałach bez predefiniowanej liczebności ten problem nigdy nie występuje.

Fandor PW
9 lutego 2019, 15:34
Jednak problem w H3 dalej występuje.
Dlatego uważam, że rozwiązanie zastosowane przez MDT jest idealne. Podniesienie poziomu jednostek względem ich braci z innych miast pokazuje, że technologia daje większą potęgę, a jednocześnie daje dobry balans w grze. Jedyne co można faktycznie podkręcić, to jednostkę ostatniego poziomu. Chociaż też najpotężniejszy robot nie musi być lepszy od najpotężniejszego mitycznego stworzenia w postaci np. czarnego smoka z Lochu.

Kastore PW
9 lutego 2019, 15:48
Ale o czym Ty w ogóle mówisz?

Andruids PW
28 lutego 2019, 23:52

Kastore PW
1 marca 2019, 00:02
Portrety bohaterów odstają, ale podoba mi się klimat grafiki tego zamku.

Droopy PW
1 marca 2019, 10:19
Na pokazanym zamku chyba z wież wystają działa. Możliwe, że podczas startu oblężenia nie będzie w nich jednostek tylko właśnie armaty/działka? Byłaby to ciekawa opcja z racji tego, że jest to konstrukcja trudniejsza do zniszczenia. Mogłyby te wieże zadawać mniejsze obrażenie, ale na przykład byłyby potrzebne 2 ataki katapultą w wieże.

Byłoby to ciekawe, sądząc po takiej opcji zamek byłby nastawiony na obronę. Portret goblina wygląda naprawdę bardzo dobrze, trochę "forgowo" :) Pan z oczami rzeczywiście trochę odstaje. Troszkę mało pokazali, może jeszcze w tym miesiącu pokażą coś?
strona: 1 - 2 - 3 ... 19 - 20 - 21 ... 82 - 83 - 84
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel