Witaj Nieznajomy!
|
temat: Moc przeciw Magii - mini klon Heroesa komnata: Jarmark Cudów |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 | |
Mad Hatter |
Głosowanie |
Mad Hatter |
Wracam po długiej przerwie: W marcu planuje oficjalnie ruszyć z otwarciem studia oraz odbędzie się premiera 8 grzechów a dwa tygodnie później planowane jest premiera MvsM. |
Kastore |
Ale małe. |
Mad Hatter |
Kastore: Rozdzielczość gry podczas nagrywania wynosi 320x240, co za tym idzie rozdzielczość grafiki to 160x180.Ale małe. Zostałem tym zainspirowany starymi grami takie jak Warcraft 1: = EDIT = Do 8 Powstał zwiastun ale niech moderatorzy zdecydują się czy to nadaje to opublikowania tutaj. |
Mad Hatter |
Za radą kolegi "ZapomniałemHasła" (kolega usuną swój post) wrzuciłem projekt do tego Reddita ale na razie jakieś 0 zainteresowanie. Nowy Devlog 8: |
senyszynlover |
Miałem małą sprzeczkę z administracją, banują mnie tu ciągle (za niewinność). Przykro mi, ale nie znam się na promowaniu gier. Wiem tylko, że niezależnych produkcji wychodzi teraz tak wiele (w 2017 roku ukazało się ponad 7000 gier na Steamie), że ciężko się z czymkolwiek przebić. Przyszły mi jednak do głowy jeszcze dwa pomysły. Pierwszy to próba skontaktowania się z jakimś wydawnictwem. Nie wiem, jak to wygląda zagranicą, w Polsce słyszałem tylko o 11bitstudios, które jest nastawione na indyki, ale nie śledzę tej branży, więc pewnie jest tego więcej. Musisz poszukać. Druga opcja, to próbować kontaktować się z jakimiś Youtuberami, którzy zajmują się recenzowaniem/gameplayowaniem indyków. Może ktoś pokaże lub zrecenzuje twoją grę za darmo, może komuś będziesz musiał zapłacić? Nie wiem. W każdym razie, powodzenia. |
Kastore |
Trzecia opcja to zwiększenie rozdzielczości tej gry, żeby cokolwiek było widać. |
senyszynlover |
Raczej nagrywanie na pełnym ekranie lub w większym oknie. Gry na NES-a np. miały rozdzielczość nieco ponad 200 pikseli, czyli też były "małe": |
Kastore |
Jezus, każdy o tym wie, Morglin. |
senyszynlover |
No nie powiedziałbym, że w 2019 technikalia konsoli z początku lat 80. są wiedzą powszechną. |
Mad Hatter |
Nowy Devlog: Kastore: Zdarzają się takie gry o bardzo niskiej rozdzielczości, chyba że dla ciebie jest za małe, w sensie powinienem nagrywać gdy gra jest rozciągnięta na cały rozmiar wideo.Trzecia opcja to zwiększenie rozdzielczości tej gry, żeby cokolwiek było widać. senyszynlover: Przyszły mi jednak do głowy jeszcze dwa pomysły. Pierwszy to próba skontaktowania się z jakimś wydawnictwem. Nie wiem, jak to wygląda zagranicą, w Polsce słyszałem tylko o 11bitstudios, które jest nastawione na indyki, ale nie śledzę tej branży, więc pewnie jest tego więcej. Musisz poszukać. Dzięki za radę, ogólnie gra ma się pojawić na: - GameJolt; - itch.io; - IndieDB; - Steam(Z poślizgiem); - GoG (jak się uda); Bedę się jeszcze przymierzał do EpicStore ale jeszcze nie znam warunków. Miałem zamiar również zrobić Devlog o MvsM ale na razie brakuje mi czasu więc opowiem wam co planuje. Jeśli chodzi o głosowanie to wychodzi na to że raczej będzie klasyczne Fantazy ale dostaje prośby o zrealizowanie obydwu wersji. Zrobię tą wersję jako pierwszą na która ludzie najwięcej zagłosowali a druga wykonam tylko wtedy gdy sprzedaż nie będzie zadowalająca. Czym będą się różniły: Mechanika i nacje będą prawe identyczne, nacisk zostanie położony na kompletnie inne tło fabularne oraz inne mapy. Osoba która zakupi obydwie wersję będzie zdolna do połączenia ich zyskując przede wszystkim więcej map. Co do ulepszeń Do wersji 1.0 chciałbym zrealizować projekt w miarę minimalistycznie, po tym zacznę powoli je rozbudowywać. Ja sam nie przepadam za ulepszeniami z H3, bardziej mi się podobały te z 2 części, w swojej projekcie widzę to tylko jako domenę nacji Mocy, w ramach "zbalansowania" względem narodów Magii, czi dostaną 4 szkołę magii, Magię przywoływania. Ostatnia sprawa tyczy się Dowódców. Zastanawiałem się nad porzuceniem elementów RPG, więc dowódcom będzie można kupować oraz ulepszać umiejętności w zamian za surowce. Przy czym umiejętności są podzielone na 3 wiersze: 1. Umiejętności pasujące do naszej nacji (np Bestie będą miały te związane z zadawanymi obrażeniami); 2. Umiejętności neutralne (albo ekonomiczne); 3. Umiejętności przeciwne do naszej nacji (np wracając do Bestii to wszelkie zdolności defensywne); Każdy "zakup" bądź ulepszeni powoduje że następna taka akcja będzie droższa, a umiejętności z wyższych wierszy będą nie tylko droższe pod kątem ilości ale również typów. W przypadku ulepszeń dowódców będzie wymagana akademia - 3 poziomowa struktura w którym jak można się domyśleć poziom budowli to dostęp do danego wiersza. |
Mad Hatter |
Nowy devlog: Mechaniki rozgrywki ukończone, więc biorę się za SI, które wziąłem z MvsM. Nie wykluczone, że w tym tygodniu pojawi się demo. |
Mad Hatter |
Nie wspomniałem o tym w filmie, ale premiera gry jest planowana na 2 maj. Ktoś chętny na testy alfa? |
Mad Hatter |
Zastanawiam się nad zmianą tematu wątku, tylko nie wiem jeszcze na jaki. |
Mad Hatter |
Myślę, że mam już wszystkie mechanizmy do MvsM. |
Mad Hatter |
Krótko: DEMO! GameJolt |
Mad Hatter |
Produkcja 8 Grzechów trochę się przeciągła ale ostatnio zacząłem pracować nad dokumentacją gry MvsM i z powodu Song of Conquest zastanawiałem się czy projektu nie anulować, jedynie co może ratować ten projekt to go rozbudować na tyle ile obecny projekt pozwoli. Ostatecznie, będzie to miks 1, 4 oraz 6 odsłony (7 jeszcze nie mam i nie grałem) Czyli: - jednostki posiadają źródła ataków, fizyczne bądź magiczne; - pancerze jednostki mogą określić podatność bądź odporność na jakiś atak fizyczny; - oprócz tego mają również odporność magiczną; - z powyższych założeń, zdecydowałem na wprowadzanie większej ilości postaci na frakcje przy ograniczeniu 3 typów jednostek na miasto i 8 typów na frakcję (3+3+2); - w grze zamiast żywioły, występują źródła magiczne które działają na zasadzie papier kamień i nożyce, czyli Furia, Życie i Przestworza. Na koniec, pojawiła się koncepcja abym grę wykonał w stylu malunku cyfrowego zamiast pixel artu, może mój poziom wydaje się tragiczny, ale patrząc jakie postępy robiłem w obecnym projekcie, myślę że pod koniec tego będzie znośna. Więcej informacji będzie w wkrótce wraz z publikacją stron dokumentacji projektu. |
Mad Hatter |
Projekt nie umarł. 8 Grzechów powoli zmierza ku końcowi i na nowo zacząłem pracować nad dokumentacją projektu, tylko jeden z moich widzów podsunął mi pomysł, a co by było gdyby zrobić grę w motywach plemiennych/azteckich? Burza mózgu nad potencjalnymi postaciami Zasoby Magia Co 2 dzień, dodaje nowe strony. Grafiki są robione na zasadzie 5 min speedpainting. |
Mad Hatter |
Kolejne strony: Tumblr Lub jak kto woli: |
strona: 1 - 2 |
temat: Moc przeciw Magii - mini klon Heroesa | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel