Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 ... 82 - 83 - 84

ShEv441 PW
31 stycznia 2019, 00:02
Po to jest forum, aby dyskutować na temat ujawnionych materiałów :) Zwłaszcza, że trailer był wypełniony ukrytymi na pierwszy rzut oka smaczkami, więc z ujawnionymi w wywiadzie screenami może być podobnie. Kolejne większe informacje mogą pojawić się dopiero za kilka tygodni/ miesięcy, więc chyba możemy się trochę pobawić i próbować zgadywać.

Popcioslav PW
31 stycznia 2019, 11:38
Kastore:
A możesz np. chwilę poczekać na nowe materiały od twórców? Chyba nie mamy aż takiego ADHD w narodzie. ;)
A co ma ADHD do spekulowania na podstawie zapowiedzianych i pokazanych rzeczy? Jest różnica między "Ja chcę to" a "Jak widzicie wszystkie dowody wskazują na węża, prawdopodobnie pierzastego". Przyjazna spekulacja jeszcze nikogo nie zabiła i to nie to samo co strzelanie w ślepo, oczywiście Hota team nadal mogą wszystko zmienić.

Widziałem inne sugestie latającej jednostki ale pierzaste węże/quetzalcoatle mają obecnie najwięcej sensu. Pytanie tylko czy to będzie jedyna jednostka latająca.

Also offtop ale możemy zobaczyć, że niziołki z pierwszego poziomu trzymają bomby oraz wiemy, że są strzelające. Czyżby kolejny strzelec z grupowymi obrażeniami?

AmiDaDeer PW
31 stycznia 2019, 11:56
Cytat:
Widziałem inne sugestie latającej jednostki ale pierzaste węże/quetzalcoatle mają obecnie najwięcej sensu. Pytanie tylko czy to będzie jedyna jednostka latająca.
Na dwoje babka wróżyła. Jeżeli tak, a na pewno mamy już dwóch strzelców, to bez trzeciego strzelca będziemy mieli powtórkę z Twierdzy. Najbezpieczniej jest przyjąć, że będzie drugi latacz (siódmy poziom?), ale równie dobrze mogą też zaszaleć i wrzucić trzech strzelców. Niestety - za mało wiemy.

Jedyne czego jesteśmy pewni to niziołki na pierwszym, piromanka na niskim-średnim tierze i Headhunter na wyższym poziomie.

avatar PW
31 stycznia 2019, 12:02
Ale ja zrozumiałem to tak, że Piromanka jest Niziołkiem, ulepszonym Niziołkiem.

Kastore PW
31 stycznia 2019, 15:15
Hobbit:
Najbezpieczniej jest przyjąć, że będzie drugi latacz (siódmy poziom?)
No właśnie, zwłaszcza, że z ułożenia gór na trailerze wynika, że na 7. poziomie będzie smok.

A piromantka nie jest niziołkiem, bo nie wygląda jak niziołek, jest prawie na pewno walcząca w zwarciu i jej broń nie wygląda na ulepszenie procy, chociaż z drugiej strony...
Nie chcę nic podpowiadać, ale próbowaliście przepuścić ten trailer przez spektrogram?

AmiDaDeer PW
31 stycznia 2019, 18:33
Ulepszonego niziołka w cylindrze widać na trailerze. A właściwie to jego portret.

Kammer PW
31 stycznia 2019, 19:33
Uwaga, uwaga, tak, serwer HotA-lobby leży.

Fandor PW
1 lutego 2019, 00:17
Zawsze Headhuter i Quetzalcoatl mogą być na 3 i 7 poziomie, w końcu co tam podobieństwa do ich własnego miasta. :D
Jak dla mnie to już za dużo ludzkich jednostek, ale cóż, lepiej 3 niż więcej (wiem, że niektóre miasta w H3 też miały więcej, ale im mniej, tym lepiej).
Tak czy siak, podobieństwo do Cove jest już według mnie zbyt duże, ta Piromanka jakby odpowiadała Zaklinaczce, Headhunter zupełnie jak Sea Dog, jeszcze jak Quetzalcoatl będzie miał podobny model do Haspida, to jak ich nie potasują, będzie widać według mnie zbyt dużo podobieństw.

Andruids PW
1 lutego 2019, 00:24
Rewolwerowiec na pewno nie jest na 3.

Matikun PW
1 lutego 2019, 05:25
IMHO nie jest aż tak podobnie. Headhunter ma być wysokopoziomowym strzelcem i posiadać chyba karabin/strzelbę. Niziołek za to bardziej przywodzi na myśl gremlina, a ze smokami/wężami bym się wstrzymał, bo nie wiemy co to jest, równie dobrze mogą być to jakiegoś rodzaju smocze golemy :P. Piromantka? bardziej spodziewałbym się walki w zwarciu niż magicznej jednostki dystansowej i to bardziej nawiązanie do Forge, niż kopiowanie Cove.
Co do nazwy - Fabryka jest ok, ani mnie to grzeje, ani chłodzi.
Do bardziej zorientowanych - czy twórcy wspominali coś o premierze?

Kastore PW
1 lutego 2019, 15:30
Fafafafafandor:
Jak dla mnie to już za dużo ludzkich jednostek, ale cóż, lepiej 3 niż więcej
No zwłaszcza, że są 2.

Popcioslav PW
1 lutego 2019, 18:52
2 jednostki ludzkie. 3 jednostki "human-like". Piromanka pewnie na drugim/trzecim i będzie mieć atak wręcz z "zionięciem ognia", ale pewnie takie sobie statystyki dla balansu. Gunslinger/Bounty Hounter jeśli wysoko poziomowy to 5/6ty poziom maks. Jeden niziołek na pierwszym confirmed. Wąż/bestia z trailera na nie wiadomo którym. To raczej tyle.

Btw widziałem na HC wspomniane, że Factory "prawdopodobnie" nie będzie można wybrać normalnie na starcie wyboru miast (przynajmniej w pierwszych patchach) i dlatego będzie mało zbalansowane/OP w trzy dupy. Mi się naprawdę ten pomysł nie podoba oraz trochę rujnuje sens dodawania nowego miasta, no może poza kampanią oraz specjalnymi mapami.

Wasza opinia?

Kastore PW
1 lutego 2019, 19:48
Popcioslav:
Btw widziałem na HC wspomniane, że Factory "prawdopodobnie" nie będzie można wybrać normalnie na starcie wyboru miast
Niemożliwe.

Lord Hawk PW
1 lutego 2019, 20:12
Papcioslav:
Btw widziałem na HC wspomniane, że Factory "prawdopodobnie" nie będzie można wybrać normalnie na starcie wyboru miast (przynajmniej w pierwszych patchach) i dlatego będzie mało zbalansowane/OP w trzy dupy. Mi się naprawdę ten pomysł nie podoba oraz trochę rujnuje sens dodawania nowego miasta, no może poza kampanią oraz specjalnymi mapami.

Jeśli tak by było to faktycznie trochę szkoda, jednak z 2 strony to nawet i dobrze, gdyż trochę to brzmi jako reklama nowego miasta, jakby w formie pół bety, czyli sprawdzasz miasto ale dopiero jak przejmiesz, więc i kampanie pójdą w ruch [nie wszyscy w nie grają, pewnie i Cove nie wszyscy przeszli], oraz to też ciekawe żeby zamiast rozwijać swojego miasta to szukać na mapie nowego i jeśli będzie to te nowe to nim się bardziej zająć.
Zarówno pod tym względem co napisałeś, czyli jeśli ma być takie silne to warto choćby dla tego, oraz nawet w multi była by ciekawa taktyka, choćby takie jebus cross, gdzie zwykle rozwija się swoje miasto a resztą to tylko dodatki dla złota oraz many/czarów, itp. a tak ... okażę się że masz obok Factory, to robisz przeprowadzkę i nagle grasz nim, a przeciwnik zaskoczony jak zobaczy czym wyjeżdżasz ^^
... no ale to do czasu, więc jak już się każdy przyzwyczai, a mimo to będzie chciał je wybierać, to jak napisałeś, po którymś patchu wyjdzie już jako standardowe miasto i wszystko wróci do normy, a dzięki testom ludzi pewnie w pełni zbalansowane.
Więc obie opcje wydają się ciekawe.

Kastore PW
1 lutego 2019, 20:15
No a jedna z tych opcji wydaje się nawet niemożliwa.

Lord Hawk PW
1 lutego 2019, 20:16
Kastore:
No a jedna z tych opcji wydaje się nawet niemożliwa.

No raczej 1 nie będzie realna.

Fandor PW
1 lutego 2019, 21:30
Były takie propozycje, aby Forge było miastem kampanijnym, ponieważ w MM idea technologii starożytnych była taka, że są ukrytymi smaczkami, a nie motywem ciągle się przewijającym w grze, ale byłoby to na pewno dość trudne (chociaż może wprowadzenie takiej opcji w grze wcale nie byłoby super trudne). Obstawiam jednak, że fanom by się taka opcja nie podobała, i narzekaliby, że nie mogą miasta normalnie wybrać.
W sumie szkoda, bo ciekawym byłoby, jakby obecne miasta były właśnie startowymi, a na mapie przygody moglibyśmy zdobyć różne dziwne kombinacje miast czy przerobione w jakiś sposób ich wersje.

Lord Hawk PW
2 lutego 2019, 01:37
Fandor:
Były takie propozycje, aby Forge było miastem kampanijnym, ponieważ w MM idea technologii starożytnych była taka, że są ukrytymi smaczkami, a nie motywem ciągle się przewijającym w grze, ale byłoby to na pewno dość trudne (chociaż może wprowadzenie takiej opcji w grze wcale nie byłoby super trudne). Obstawiam jednak, że fanom by się taka opcja nie podobała, i narzekaliby, że nie mogą miasta normalnie wybrać.
W sumie szkoda, bo ciekawym byłoby, jakby obecne miasta były właśnie startowymi, a na mapie przygody moglibyśmy zdobyć różne dziwne kombinacje miast czy przerobione w jakiś sposób ich wersje.

Też czytałem taką opcje, ale nie wiem czy to nie była tylko plotka [pewnie i tak się nie dowiemy jakby było ostatecznie] i tam miało być to dlatego że jednostki były by silniejsze od swoich odpowiedników, żeby pokazać jak to miasto jest potężne przy pozostałych.
Jednak o ile w M&M to miało sens żeby wyższa technologia miała być odkrywana po czasie, gdyś to jednak inny typ gry i tam zarówno ciekawe jak i technicznie logiczne, tak w Homm to już nie koniecznie, bo o ile w kampanii nadal by było to fajne i miło by było odkrywać co misje coraz to nowszą technologie i fabułę, tak w samej grze wcale nie gryzie się to z innymi miastami, po prostu, gdyby nawet miasto miało silniejsze jednostki niż alternatywne w innych, to zawsze można to zbalansować kosztami oraz liczebnością [od 1 do 4 lvl, bo pozostałe to nie bardzo, oraz brakiem budynków hordy] i nadal było by to mocniejsze miasto i silniejsze jednostki, ale wyższa technologia potrzebowała by więcej surowców, oraz czas "produkcji" nowych jednostek był by dłuższy, więc dało by się wedle potrzeby dobrze dopasować miasto to gry.
To samo zresztą z Factory jeśli miało by iść tą drogą.

planetavril PW
2 lutego 2019, 09:17
instead of inserting cities only for campaigns, they could add artifacts or creatures specific to cities and visible only to the heroes of that city, for example artifacts or creatures visible only to the heroes of the castle, artifacts or creatures visible only to the heroes of rampart, etc. etc.
depending on which city you choose in the campaigns you have some alternative creatures

Xfing PW
4 lutego 2019, 21:29
Osobiście mam nadzieję, że to Factory (mające być eksploracją pierwotnej idei Grega Fultona, czyli miasta w stylu Juliusza Verne'a) będzie zawierało elementy naprawdę wysokiego sci-fi, nie ograniczać się do steampunku. Bo steampunk to jak dla mnie takie science fantasy bez jaj, półśrodek dla tych, którzy boją się pójść na całość (nie negując oczywiście uroków samej jego estetytki).

Jeśli miasto ma być OP, to akurat mi się osobiście podoba - całym zamysłem Forge było to, żeby był on OP, z oczywistych zresztą względów. Większą indywidualną siłę jednostek zrekompensować można niższym przyrostem, albo większym kosztem (o czym zresztą również wspominał Fulton).

Ale przede wszystkim mam nadzieję, że to miasto otrzyma właściwy lore z nawiązaniami do technologii Starożytnych, a nie będzie po prostu jakąś wyciągniętą z dupy frakcją, której nagle zachciało się robić eksperymenty na cewkach Tesli :P
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 ... 82 - 83 - 84
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel