Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 17 - 18 - 19 ... 83 - 84 - 85

ShEv441 PW
29 stycznia 2019, 15:40
Fandor:
Ten 3 poziom strasznie się gryzie z Wilkiem Morskim z Cove, dwie jednostki z podobnym zastosowaniem, podobnym pomysłem i według mnie pewnymi wspólnymi elementami wykonania. Chociaż osobiście ta jednostka tutaj podoba mi się dużo bardziej, to jednak powinni przemyśleć jakieś przetasowanie

Wyczytałem na HC, że kowboj ma być jednak "high level unit". W artykule Doncent mówił, że część Kowbojów to będą piraci, którzy przeszli na stronę Fabryki. Ma to stanowić pewnego rodzaju pomost między Cove a Factory? Przynajmniej tak zrozumiałem tłumaczenie googlowskie. Kowboj ma mieć w ostatecznej wersji jakiś karabin, a nie rewolwer.

Dru PW
29 stycznia 2019, 19:26
Cieszy fakt, że twórcy w końcu wzięli się za konkretny projekt. Bo po ostatnich małych aktualizacjach w rodzaju nowe dekoracje, nowa jedna jednostka, czy nowy wygląd zamków, zacząłem wątpić, że zobaczymy coś jeszcze na miarę Cove.

Sam koncept nowego zamku podoba mi się. Brakuje mi w najnowszych częściach Heroesów nowych nacji. Tak naprawdę od Heroes 3 w kółko są wałkowane te same pomysły, a nawet ten sam skład armii. Wyjątkiem było Sanktuarium z Heroes 6. Faktoria jest zupełnie czymś nowym, a zarazem pasującym do gry, tym bardziej, że wykorzystuje stare elementy z poprzedniej odsłony. Szczerze mówiąc nigdy nie byłem do końca przekonany do Forge, a wykorzystywanie starych jednostek ze zmienioną bronią czy ulepszonych technologicznie, było naprawdę słabe.

Jedynie co mnie zaczyna powoli drażnić w HoTa, to zmienianie starych grafik na nowe, a usuwanie jednostki neutralnej i robienie z niej nowej jednostki frakcyjnej w składzie zamku, to nieporozumienie. Stare rzeczy powinny pozostać na swoim miejscu, a modyfikacja powinna jedynie dodawać nowe elementy, a nie zastępować stare, a nawet je usuwać.

avatar PW
29 stycznia 2019, 20:18
Ale NWC zrobiło podobnie tworząc Conflux.

Warmonger PW
29 stycznia 2019, 20:29
Tego nam brakowało - obrońców Niziołków strzegących czci tych ikonicznych stworzeń :v Nie zapominajmy też o balansie, wszak to najbardziej popularna jednostka używana na turniejach.

Kastore PW
29 stycznia 2019, 20:29
No i wszyscy wiemy jak to się dla NWC skończyło. B-)

Fandor PW
29 stycznia 2019, 21:39
Wincyj nowych miast!!!
Dobrze tak serio, to Factory zapowiada się mimo wszystko dość ciekawie i oryginalnie, graficznie będzie w porządku wiec raczej nie mam obiekcji codo dodania go do moda, tylko chce zwrócić uwagę, że więcej jednostek neutralnych, siedlisk, banków stworzeń, pól bitew, dekoracji, bohaterów do miast i więcej każdego już będącego w grze elementu i tych spoza może być znacznie ciekawsza niż tylko i wyłącznie nowe miasta.
Co do neutrali, to w H3 neutrale są paskudne, nie oszukujmy się są wykonane na siły, zapchaj dziury. Chociaż jak już sam wspomniałem, chciałbym widzieć jak najwięcej jednostek neutralnych na zasadzie pewnych dekoracji, po prostu różnorodności, żeby walczyć na mapie z jak największą ilością innych armii, to chciałbym, żeby to było także na jak najwyższym poziomie graficznym, stąd nie będę płakać, jak obecne w grze neutrale zostaną zastąpione (no może oprócz Rozbójnika, Nomada i Złotego Golema, one są w miarę fajnie wykonane).

avatar PW
29 stycznia 2019, 21:41
Neutralne Smoki są niefajne, bądź zrobione na odwal się???

Kastore PW
29 stycznia 2019, 21:59
Albo czarodzieje? Jedynym odstającym neutralem jest niziołek i może chłop ze swoim cyjanem na mordzie, ale poza tym Fandor wymyśla.

Fandor PW
30 stycznia 2019, 00:05
Czarodzieje i Strzelcy to bardziej jednostki bohaterów, i to jest fajny pomysł ale zablokowałbym im możliwość pojawiania się ot tak na mapie i rekrutacji w inny sposób.
A te "supersmoki" nigdy mi się zbytnio nie podobały, taka próba wprowadzenia na siłę bossów do gry.

Kastore PW
30 stycznia 2019, 02:18
Przecież to w ogóle nie jest na siłę. Wiesz jak mi brakuje w następnych częściach takich skrajnie silnych (i słabych) jednostek neutralnych? Lubię czuć trochę szaleństwa w ułożonym produkcie. A blokowanie czarodziejów i strzelców to tylko twoje widzi mi się i nie ma żadnego uzasadnienia.

Fandor PW
30 stycznia 2019, 08:40
No i nie podałeś żadnych rzetelnych argumentów, mamy moje widzimisię kontra twoje widzimisię.

dragon99919 PW
30 stycznia 2019, 11:33
Ja osobiście jestem nastawiony dosyć pozytywnie, mimo tego, że faktycznie liczyłem na pojawienie się Forge. Twórcy Hoty pokazali już, co potrafią i raczej wiedzą co robią. Z niecierpliwością czekam na kolejne porcje screenów czy filmików.

planetavril PW
30 stycznia 2019, 13:08
but forge i think it would not have been a novelty, because in practice it has been out for a long time (Vcmi), has never been in the plans of hota, and personally I never liked, I already like instead what they have shown of factory waiting for updates

Aayren PW
30 stycznia 2019, 13:49
Mi osobiście ten pomysł nijak do gustu nie przypadł i nie widzi mi się, ALE - to pewnie dlatego że mało po prostu widziałem. Czekam więc spokojnie na więcej wiadomości i screenów, a wtedy możemy konstruktywnie pogadać.

Ale na tą chwilę - porzucone przez HoTA team miasta wydają mi się o wieeele ciekawsze. Mam więc nadzieję, że chłopaki wiedzą co czynią.

Kastore PW
30 stycznia 2019, 16:27
Fandor:
No i nie podałeś żadnych rzetelnych argumentów, mamy moje widzimisię kontra twoje widzimisię.
Mam podawać rzetelne argumenty na nieblokowanie/nieusuwanie oryginalnych jednostek z gry? Czy ty się dobrze czujesz?

avatar PW
30 stycznia 2019, 21:59
Docent Picolan w rosyjskim forum podkreślił, że ujawniono już wszystkie istoty humanoidalne w line-upie: Halflings/Incinerators (nazwa robocza) oraz Bounty Hunters/Gunslingers

ShEv441 PW
30 stycznia 2019, 23:34


Tak prezentuje się jedno z siedlisk Factory na mapie. Na kolumnach możemy zobaczyć niebieskie węże. Myślicie, że właśnie tak lub bardzo podobnie, będzie wyglądała jednostka tam rekrutowana? Czy jest to ta sama jednostka, którą mogliśmy zobaczyć w pierwszym trailerze w armii Todda?

Tylko, że tamta jednostka ma skrzydła. Czyżby dopiero ulepszona wersja zyskiwała umiejętność latania? Czy może są to 2 zupełnie inne jednostki - wąż i jakiś smok. No i czy nie za dużo tych węży? Już mamy podobne w Cove. Wygląd i pomysł na jednostkę może być też odwołaniem do potwora z Might and Magic VIII.


Kastore PW
30 stycznia 2019, 23:43
A możesz np. chwilę poczekać na nowe materiały od twórców? Chyba nie mamy aż takiego ADHD w narodzie. ;)

Andruids PW
30 stycznia 2019, 23:43
SMOK NA SIÓDMYM!

Kastore PW
30 stycznia 2019, 23:44
No ja mam nadzieję na smoka na 7. poziomie. B-)
strona: 1 - 2 - 3 ... 17 - 18 - 19 ... 83 - 84 - 85
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel