Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] VCMI
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 116 - 117 - 118 ... 128 - 129 - 130

Kuririn PW
27 stycznia 2019, 09:29
u mnie tez nie dziala.

AmiDaDeer PW
27 stycznia 2019, 10:11
U mnie też nie działa.

Warmonger PW
27 stycznia 2019, 10:22
To może tak?

AmiDaDeer PW
27 stycznia 2019, 10:23
Jest 0.99 z listopada 2016, ale nie ma 0.99a.

Kammer PW
27 stycznia 2019, 10:23
Mi to zwraca tylko do VCMI 0.99, nie ma a.

Kuririn PW
27 stycznia 2019, 11:04
U mnie nie działa. tzn nie ma a.
A tak z ciekawości,Warmonger, otwórz link(ktory rzekomo działa) w oknie przeglądarki będąc incognito. :P

Lord Hawk PW
27 stycznia 2019, 12:33
U mnie też nie działa, wyskakuje wersja 0.99 z 2016.

Warmonger PW
27 stycznia 2019, 12:54
O faktycznie, to jeszcze nie jest oficjalnie opublikowane. Przepraszam za zamieszanie.

Kammer PW
27 stycznia 2019, 13:04
Aż muszę zacytować
siebie sprzed 10 dni:
Hehe, taki trochę spoiler. :P
xD

Dydzio PW
8 czerwca 2019, 10:23
Ok ludzie, teamowi VCMI przydałoby się wasze wsparcie. Możecie mieć wpływ na rozwój projektu w temacie skryptów.

Potrzebne nam proste przykładowe skrypty ERM (wstępnie załóżmy że do 15 linii tekstu), by na podstawie tego skryptu implementować dany feature do skryptów. Wybierajcie co chcecie mieć implementowane byśmy w pierwszej kolejności implementowali te ciekawsze receivery (czy jak to tam się zwie) rzeczy. Na razie ograniczamy się do feature dostępnych w WoG-u.

Na razie sprawa rozchodzi się o skrypty do modów, a nie map, więc rzeczy typu "dodaj obiekt na pozycji X" raczej odpadają.

Jak ktoś absolutnie nie jest w stanie zapodać prostych skryptów, które będziemy mogli od razu użyć to możecie pisać, jakie receivery z https://h3maparchives.celestialheavens.com/tools/wog/erm_help/index.htm najbardziej chcielibyście widzieć.

avatar PW
8 czerwca 2019, 11:34
Market of time!

Trith PW
8 czerwca 2019, 12:28
avatar nie drocz się:
Market of time!

Dydzio:
Na razie sprawa rozchodzi się o skrypty do modów, a nie map

Wymazywanie umiejętności bohatera chyba było wykonywane przez operację
!!HE#:S#/0;
Aczkolwiek ja nie umiem zbytnio ERM, więc niech mi ktoś w temacie utnie głowę. W sumie całe !!HE#: powinno chyba być zaimplementowane.

Dydzio PW
22 lipca 2019, 19:54
coś

Warmonger PW
23 lipca 2019, 12:08
^Tak konkretnie, to zaktualizowana wersja na Androida.

Powiedzmy sobie szczerze, że PC jako platforma gamingowa traci na znaczeniu. Wszyscy klikają teraz na smartfonach. Jeżeli chcemy, by Herosi jako seria przetrwali, musimy ich portować na współczesne platformy.

Kammer PW
11 sierpnia 2019, 22:35
wow


Drwal PW
2 listopada 2019, 21:31
Kolejna robota dla Dydzia (znalezione błędy w osttanim buildzie)
1) Nie da się rekrutować jednostek z Zamku/Cytadeli/Fortu - rozumiem, że wina VCMI. Od razu jest crash i trzeba usunąć VCMI z menadżera zadań.
2) Nie każde wejście do miasta odpala muzykę - na 100% wina VCMI
3) Po porażce bohatera nie ma charakterystycznego dźwięku usunięcia bohatera z mapy przygody.
EDIT:
4) Wchodząc do siedlisk na mapie przygody w oknie nie wyświetlają się nazwy siedlisk, tylko jakaś komenda.

Polish_User PW
3 listopada 2019, 10:26
Drwal:
1) Nie da się rekrutować jednostek z Zamku/Cytadeli/Fortu - rozumiem, że wina VCMI. Od razu jest crash i trzeba usunąć VCMI z menadżera zadań.

Chyba nawet, tego buga, już jakiś czas temu zgłosiłem na Mantisie. :P

Dydzio PW
3 listopada 2019, 14:20
nr 1 jest naprawiony w branchu ze skryptami, w buildach z appveyora też nie występuje

Drwal PW
3 listopada 2019, 21:15
Czyli skąd najlepiej ściągać dzienne buildy?

Dydzio PW
3 listopada 2019, 23:12
Do buildów z appveyora trzeba dogrzebywać sie na githubie, tutaj najnowszy: https://ci.appveyor.com/project/vcmi/vcmi/builds/28098950/job/596ibb2r03l4ih8v/artifacts
strona: 1 - 2 - 3 ... 116 - 117 - 118 ... 128 - 129 - 130
temat: [ważne] VCMI

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel