Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 116 - 117 - 118 ... 128 - 129 - 130 | |
Kuririn |
u mnie tez nie dziala. |
AmiDaDeer |
U mnie też nie działa. |
Warmonger |
To może tak? |
AmiDaDeer |
Jest 0.99 z listopada 2016, ale nie ma 0.99a. |
Kammer |
Mi to zwraca tylko do VCMI 0.99, nie ma a. |
Kuririn |
U mnie nie działa. tzn nie ma a. A tak z ciekawości,Warmonger, otwórz link(ktory rzekomo działa) w oknie przeglądarki będąc incognito. :P |
Lord Hawk |
U mnie też nie działa, wyskakuje wersja 0.99 z 2016. |
Warmonger |
O faktycznie, to jeszcze nie jest oficjalnie opublikowane. Przepraszam za zamieszanie. |
Kammer |
Aż muszę zacytować siebie sprzed 10 dni: xD
Hehe, taki trochę spoiler. :P |
Dydzio |
Ok ludzie, teamowi VCMI przydałoby się wasze wsparcie. Możecie mieć wpływ na rozwój projektu w temacie skryptów. Potrzebne nam proste przykładowe skrypty ERM (wstępnie załóżmy że do 15 linii tekstu), by na podstawie tego skryptu implementować dany feature do skryptów. Wybierajcie co chcecie mieć implementowane byśmy w pierwszej kolejności implementowali te ciekawsze receivery (czy jak to tam się zwie) rzeczy. Na razie ograniczamy się do feature dostępnych w WoG-u. Na razie sprawa rozchodzi się o skrypty do modów, a nie map, więc rzeczy typu "dodaj obiekt na pozycji X" raczej odpadają. Jak ktoś absolutnie nie jest w stanie zapodać prostych skryptów, które będziemy mogli od razu użyć to możecie pisać, jakie receivery z https://h3maparchives.celestialheavens.com/tools/wog/erm_help/index.htm najbardziej chcielibyście widzieć. |
avatar |
Market of time! |
Trith |
avatar nie drocz się: Market of time! Dydzio: Na razie sprawa rozchodzi się o skrypty do modów, a nie map Wymazywanie umiejętności bohatera chyba było wykonywane przez operację !!HE#:S#/0; Aczkolwiek ja nie umiem zbytnio ERM, więc niech mi ktoś w temacie utnie głowę. W sumie całe !!HE#: powinno chyba być zaimplementowane. |
Dydzio |
coś |
Warmonger |
^Tak konkretnie, to zaktualizowana wersja na Androida. Powiedzmy sobie szczerze, że PC jako platforma gamingowa traci na znaczeniu. Wszyscy klikają teraz na smartfonach. Jeżeli chcemy, by Herosi jako seria przetrwali, musimy ich portować na współczesne platformy. |
Kammer |
wow |
Drwal |
Kolejna robota dla Dydzia (znalezione błędy w osttanim buildzie) 1) Nie da się rekrutować jednostek z Zamku/Cytadeli/Fortu - rozumiem, że wina VCMI. Od razu jest crash i trzeba usunąć VCMI z menadżera zadań. 2) Nie każde wejście do miasta odpala muzykę - na 100% wina VCMI 3) Po porażce bohatera nie ma charakterystycznego dźwięku usunięcia bohatera z mapy przygody. EDIT: 4) Wchodząc do siedlisk na mapie przygody w oknie nie wyświetlają się nazwy siedlisk, tylko jakaś komenda. |
Polish_User |
Drwal: 1) Nie da się rekrutować jednostek z Zamku/Cytadeli/Fortu - rozumiem, że wina VCMI. Od razu jest crash i trzeba usunąć VCMI z menadżera zadań. Chyba nawet, tego buga, już jakiś czas temu zgłosiłem na Mantisie. :P |
Dydzio |
nr 1 jest naprawiony w branchu ze skryptami, w buildach z appveyora też nie występuje |
Drwal |
Czyli skąd najlepiej ściągać dzienne buildy? |
Dydzio |
Do buildów z appveyora trzeba dogrzebywać sie na githubie, tutaj najnowszy: https://ci.appveyor.com/project/vcmi/vcmi/builds/28098950/job/596ibb2r03l4ih8v/artifacts |
strona: 1 - 2 - 3 ... 116 - 117 - 118 ... 128 - 129 - 130 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel