Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] VCMI
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 115 - 116 - 117 ... 128 - 129 - 130

Fandor PW
27 grudnia 2018, 00:13
Takie pytanie, czy byłoby możliwe, aby w VCMI zrobić opcje, że w karczmie na początku tygodnia do kupienia jako pierwsi są bohaterowie z najwyższym poziomem umiejętności? Tak mi to przyszło do głowy, bo mogłoby być ciekawe strategicznie.

Andruids PW
27 grudnia 2018, 00:59
@Ursus Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę, ale połączenie sieciowe jest wymagane, ponieważ od jakiegoś czasu w VCMI wprowadzane jest wsparcie dla rozgrywek wieloosobowych na własnym serwerze i wszystko (nawet gra jednoosobowa) ma być oparte o jeden model działania.

Jeśli ściągnąłeś najnowszą wersję z linka, który Ci podałem, to nie ma czego się bać. Nowe wersje są testowane i weryfikowane nie tylko przez zespół tworzących je informatyków, ale też aktywnych graczy i pasjonatów. Nie ma opcji, żeby to faktycznie był jakiś wirus.

Kammer PW
27 grudnia 2018, 01:11
Ignoruj śmiało, nic złego się nie stanie.

VCMI po prostu robi swoje zaczątki multi i tak to wygląda. A jak podczas odpalania singla pojawi się komunikat o łączeniu z serwerem - nie bój się, to właśnie tak ma działać.

Ursus PW
27 grudnia 2018, 07:15
Oki, rozumiem. Bardzo Wam dziękuję za pomoc ;)

Warmonger PW
9 stycznia 2019, 11:23
Cytat:
@Ursus Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę, ale połączenie sieciowe jest wymagane, ponieważ od jakiegoś czasu w VCMI wprowadzane jest wsparcie dla rozgrywek wieloosobowych na własnym serwerze i wszystko (nawet gra jednoosobowa) ma być oparte o jeden model działania.
VCMI od samego początku istnienia jest oparte na modelu klient-serwer (stąd między innymi oddzielny plik zapisanej gry dla klienta i serwera). Po faktycznym dodaniu multi stało się to po prostu bardziej widoczne dla graczy.

planetavril PW
17 stycznia 2019, 15:14
how to add new terrain, is it possible with json files?

Trith PW
17 stycznia 2019, 16:29
No. There is no support for custom terrains yet.

mossin PW
17 stycznia 2019, 16:34
hejka, która wersja jest stabilniejsza? w WoGiem czy z Hota?

W wersji z WoGiem jest w ogóle opcja zmiany ustawień przyciskiem w grze? klikam i nic się nie pojawia :(

Kammer PW
17 stycznia 2019, 16:38
WoG i HotA nie ma nic do rzeczy, to są po prostu mody, które rozbudowują content.


Drugiego pytania ni w ząb nie rozumiem. Co próbujesz zmienić? :P

avatar PW
17 stycznia 2019, 16:45
Chodzi o to, że jak zainstaluje się na vcmi port wog to w oknie scenariusza jest ikonka do wejścia w opcje WoG. W vcmi ta ikonka jest nieklikalna, bo zwyczajnie nie ma opcji wog :)

Kammer PW
17 stycznia 2019, 17:09
Ach, teraz już jasne, ja wyćwiczyłem sobie odruch ignorowania tego buttona i przez to zapomniałem o jego istnieniu. :P

mossin PW
17 stycznia 2019, 17:20
ech to lipa. lubilem grac w woga na dobranych dla siebie ustawieniach, liczyłem że skoro jest zaimplementowany, to tutaj też będzie można... : (

Daily build syspie się co pare tur, myślałem, że może to wynikać z niestabilności podmodów, ale chyba faktycznie to ptoblem z daily buildem

avatar PW
17 stycznia 2019, 18:02
Nie. Val-gaav kiedyś próbował coś robić, ale nic nie ujrzało światła dziennego.
https://forum.vcmi.eu/t/project-legends-standalone-game-powered-by-vcmi/464

planetavril PW
17 stycznia 2019, 18:02
pity I had made the desert land

Warmonger PW
17 stycznia 2019, 19:05
^Oddzielny mod nie, ale Dydzio dodał kilka umiejętności na potrzeby MDT. Dzięki temu każdy może ich teraz używać

...szkoda, że nie ma ich opisanych na Wiki :v

Kammer PW
17 stycznia 2019, 19:18
Hehe, taki trochę spoiler. :P

avatar PW
17 stycznia 2019, 19:47
E tam spoiler, już się część z nich pojawiła w innych modach, np. w Katedrze :) Ideą open source projektów jest to, że każdy może zajrzeć w kod i wykorzystać:)

Warmonger PW
27 stycznia 2019, 09:06
Na życzenie Debianowców pojawiła się "oficjalna" wersja 0.99a. W changelogu możecie podejrzeć dziwne rzeczy, o których mało kto wie.

avatar PW
27 stycznia 2019, 09:22
I dalej nie będzie wiedział - zły link :)

Warmonger PW
27 stycznia 2019, 09:26
U mnie działa `\_(ツ)_/`
strona: 1 - 2 - 3 ... 115 - 116 - 117 ... 128 - 129 - 130
temat: [ważne] VCMI

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel