Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT] The Tides of War
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 76 - 77 - 78 ... 86 - 87 - 88

Kammer PW
7 stycznia 2019, 17:11
W sumie to dawno nie chwaliłem MDT.

Ogólnie mogę stwierdzić, że te umiejki faktycznie są ciekawe - zdolności ofensywne (negatywnie oddziałujące na wroga) to IMO dobry pomysł i może warto byłoby pójść za ciosem.
Pijąc do oczywistego supress magic, obniżania mocy zaklęć wroga, hehe, może warto byłoby rozważyć jakieś Ambush? Obniżałoby szybkość wrogów o 1/2/2, a na ekspercie dodatkowo wyłączałby wrogu taktykę (jeśli się nie mylę, to dałoby to się w miarę prosto zrobić).

---

Plus, mam nadzieję, że jakoś fajnie rozdzieliliście szanse na umki, że frakcje straszne (Inferno, Necro, Twierdza) mają większą szansę na Zastraszenia niż te wąchające kwiatki (Zamek, Bastion, Wrota), a prymitywne (Twierdza, Cytadela) większą szansę na Uroki niż te rozwinięte (Forteca, Wrota).

Andruids PW
7 stycznia 2019, 17:12
Ale... kiedy te umiejętności, i wiele innych, zostały wymyślone i zaprogramowane prawie rok temu, kiedy tylko dało się robić nowe umiejętności w VCMI : I

Bacus PW
7 stycznia 2019, 17:20
@Andruids - Umniejszasz wielki sukces, kamień milowy Polskiego moddingu, to jest epokowa chwila, a Ty ją sprowadzasz do faktów. To beznadziejne z Twojej strony.

Pochwal ikonki

Andruids PW
7 stycznia 2019, 17:24
Ładne ikonki, ale w przeciwieństwie do jednej, dwóch i trzech wyraźnych czaszek, trochę nie wiadomo co to jest ta kupka obrazująca Zastraszenie. No i aura w Heksach zdecydowanie zlewa się z tłem. Na początku myślałem, że to po prostu tło jest kiepskiej jakości, dlatego jest jakieś takie fioletowawe.

Kammer PW
7 stycznia 2019, 17:38
Zgadzam się z przedmówcą.

AmiDaDeer PW
7 stycznia 2019, 17:45
Zapewniam, że przy większej rozdzielczości wyraźnie wszystko widać, przez co przy np. sprawdzaniu działania umiejki działa efekt psychologiczny (wiesz, jak coś wygląda w powiększeniu, więc dostrzegasz to, co jest w mniejszej rozdzielczości - tak samo zresztą to działało w H3, te ikonki NIE SĄ takie oczywiste).



Poza tym zlewanie się koloru to chyba kwestia kontrastu, bo na jednym monitorach wygląda to dobrze, na innych mniej, z tego co zdążyłem się zorientować.

Co do balansu - spotykam się z tak różnymi opiniami, od "słabe i bezużyteczne", przez "rigcz", aż po "zbyt OP", że mam coraz większe wrażenie, że to dobry pomysł. :P

Warmonger PW
7 stycznia 2019, 18:15
Niestety nowe ikonki nie przypominają starych. Potrzebują np. właśnie jaskrawego tła, jak w Nekromancji.

AmiDaDeer PW
7 stycznia 2019, 18:30

Kammer PW
7 stycznia 2019, 18:40
Na tej grafice świetnie widać 1/2/3 miecze na zielonym tle, a nie małe czaszki z toporem przełożonym przez oczodoły i z wbitym szpikulcem (sic!).

AmiDaDeer PW
7 stycznia 2019, 18:57
I to jest jedyny argument, który jestem w stanie przyjąć za słuszny, ale:

1. To i tak nie ma znaczenia, jeśli WIESZ, co jest na grafice (a, jak udowodniłeś sam, wiesz, co jest na grafice)
2. Grafika jest po prostu ładna i to jest tak naprawdę najważniejsze.

Kammer PW
7 stycznia 2019, 19:02
Wiem, bo sobie przybliżyłem, pierwotnie nawet nie zauważyłem tej czaszki tylko jakąś szarązmieszanąmasę.

Ogólnie powiedziałbym, że trochę przesyt jest, w zwykłych ikonkach jest jeden przedmiot/motyw, który ewoluuje.

Możecie pokazać poszczególnie stopnie znajomości, może wtedy poczucie przesytu zniknie?

Kastore PW
7 stycznia 2019, 19:40
Grafiki umiejek są brzydkie - chaotyczne, dziwnie ułożone w ekraniku, niewyraźne, tego fioletowego czegoś w pechu w ogóle nie widać, nie wiadomo dlaczego w ogóle taki wygląd mają te umiejki, wyglądają jak jakaś dziwna nekromancja.

I nie rozumiem o co ma chodzić z grafikami taktyki, że tło nie jest jasne? Przecież jest.

AmiDaDeer PW
7 stycznia 2019, 20:01
"Jaskrawe" a "jasne" to dwie różne rzeczy i jasność naprawdę nie ma tu nic do rzeczy. To kwestia kontrastu.

Z tym że kontrast ma to do siebie, że różne sprzęty różnie ten kontrast wykazują, przez co u jednych stare jednostki Tritha wyglądają dobrze, a u innych jak szara masa.

Nie wiem, może coś z tym zrobimy, ale reszta uwag jest naprawdę bezsensowna.

@Kammer, Hexes już widziałeś, ale pokazanie Intimidation nie ode mnie zależy. Zresztą - nie wszystko będziemy pokazywać przed premierą.

Kastore PW
7 stycznia 2019, 20:08
Hobbit:
"Jaskrawe" a "jasne" to dwie różne rzeczy i jasność naprawdę nie ma tu nic do rzeczy.
Co?
PWN:
jaskrawy
1. o kolorze: jasny, intensywny
2. o przedmiotach: mający taki kolor
3. o świetle, blasku: rażący oczy; też: dający takie światło
4. bardzo wyraźny, oczywisty
Randomowe rozmieszczenie (zwłaszcza pech) na ekraniku też uważasz za bezsensowne? Albo to, że jest na tych obrazeczkach tyle nawalone, że nie wiadomo co to w ogóle jest?

AmiDaDeer PW
7 stycznia 2019, 20:20
Kastore:
Co?
No z tej słownikowej definicji nie wynika, że jaskrawość=jasność. Naucz się czytać ze zrozumieniem może.

PWN:
o kolorze: jasny, intensywny

Nie ucz grafika grafiki, skoro sam się nie znasz. Pastelowe kolory też nazywasz jaskrawymi? :P

Kastore:
Randomowe rozmieszczenie (zwłaszcza pech) na ekraniku też uważasz za bezsensowne?
Tak bardzo randomowe, jak w oryginalnych umiejkach?

Kastore:
Albo to, że jest na tych obrazeczkach tyle nawalone, że nie wiadomo co to w ogóle jest?
Już o tym było mówione i nie będę się powtarzał.

Kastore PW
7 stycznia 2019, 20:26
Hobbicus:
Naucz się czytać ze zrozumieniem może.
Hobbicus wcześniej:
jasność naprawdę nie ma tu nic do rzeczy
PWN:
1. o kolorze: jasny, intensywny
I vice versa.
Hobbicus:
Nie ucz grafika grafiki, skoro sam się nie znasz.
Nie powstrzymasz mnie.
Hobbicus:
Tak bardzo randomowe, jak w oryginalnych umiejkach?
No właśnie nie, jeszcze bardziej. Tu np. przesuń lusterko trochę do góry i na prawo i już robi się mniej randomowo.
Hobbicus:
Już o tym było mówione i nie będę się powtarzał.
Szkoda.

AmiDaDeer PW
7 stycznia 2019, 20:33
Kastore:
I vice versa.
Ech, nie wiem, jak inaczej to wytłumaczyć, skoro ignorujesz istotną część mojego posta.

Kastore:
No właśnie nie, jeszcze bardziej. Tu np. przesuń lusterko trochę do góry i na prawo i już robi się mniej randomowo.
Nie jestem pewien jak, ale okej, pomyślimy.

Kammer PW
7 stycznia 2019, 20:51
KammerKammerPrzechrzciłem w sumie temat, by bardziej pasował do tematyki.

Warmonger PW
8 stycznia 2019, 11:41
Hobbit, nie trolluj. Grafiki się ludziom nie podobają i nie wmówisz im, że mają się podobać :v

Wyraźne kolory, duże elementy i odpowiednia kompozycja -> do zrobienia.

Bacus PW
8 stycznia 2019, 11:58
Ja mam inne pytanie. Czemu nazwy fanowskich dodatków/modyfikacji do tej pradawnej gry muszą mieć naleciałości kojarzące się z morzem? Pierw Róg Otchłani, teraz Pływy(Wichry) Wojny)... Nie mówiąc, że ów podtytuł jest już srogo wyeksploatowany przez gre, książke, dodatek do gry.
Ja wiem, że oryginalność w Polskim fandomie nie istnieje, ale wydaje mi się, że stać was na więcej.
strona: 1 - 2 - 3 ... 76 - 77 - 78 ... 86 - 87 - 88
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel