Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 ... 82 - 83 - 84

Kastore PW
2 stycznia 2019, 13:27
Darkem:
Kowboj brzmi o wiele gorzej
Tak samo źle, ale co z tego, nie wiadomo jak ta jednostka się nazywa.

Andruids PW
2 stycznia 2019, 13:40
A gunman, gunslinger, desperado?

ShEv441 PW
2 stycznia 2019, 13:51
Wczoraj przeglądałem rosyjskie fora (DF2 oraz vk) z pomocą google tłumacza i znalazłem sporo ciekawych informacji:



Chyba najważniejsza informacja - dotycząca możliwej daty premiery nowego miasta.



Informacje o ilości czasu potrzebnego do wyprodukowania zamku i o koncepcjach.



W nadchodzących miesiącach będą publikowane kolejne informacje o mieście min. pokazane zostaną portrety bohaterów.



Zdementowano plotki o związkach nowego miasta z pochodzącymi z 2008 screenami innego miasta o tej samej nazwie. (http://heroes3towns.com/?town=factory_old&ver=&page=arts)



Kolejne potwierdzenie nadchodzących zmian w umiejętnościach (buff magicznych) oraz ujawniono, że Fabryka będzie neutralna.

Kastore PW
2 stycznia 2019, 15:20
No ładnie, a czy jest jakaś wypowiedź, gdzie mówi nie o tym, czy Factory jest lepsze od Forge, tylko czy w ogóle takie miasto pasuje do H3? Nietrudno jest być lepszym od Froge.

Hayven PW
2 stycznia 2019, 18:06
A czy mógłby ktoś wrzucić linki/screeny, żeby można było przeczytać te posty bez tłumacza?

avatar PW
2 stycznia 2019, 18:07
Zgaduję, że tu (a na pewno w którymś z tematów tego subforum).

planetavril PW
2 stycznia 2019, 21:15
where to read this news in df2 and vk?

Droopy PW
2 stycznia 2019, 21:36
Duchowy spadkobierca Forge ? Już kocham te miasto jak najbardziej na tak <3

Fandor PW
2 stycznia 2019, 22:34
HotA ma niestety gdzieś wszystkie inne projekty, zawsze tak było i zapewne już zawsze tak będzie, liczę jednak, że za jakiś czas społeczność międzynarodowa, będzie po prostu takie projekty HotA Crew przerabiać na własny użytek, czyli jeżeli Crew zerżnie jednostki których już używają inne mody, to trzymam kciuki, żeby znalazł się ktoś ambitny, kto potem ktoś przepisując ich miasta, banki stworzeń czy coś w tym stylu po prostu zamieni dublujące się jednostki na coś oryginalniejszego. Jeszcze, że tak zażartuje "patriotycznie" trzymam kciuki że dublujące jednostki będą dużo gorszej jakości od MDT i innych. ;)
Co do samego miasta, to o dziwo mi się też nie podoba, wiem że lore zakłada, że różne państwa często są na naprawdę zróżnicowanych poziomach technologicznych, ale jakoś tak zawsze bardziej by mnie przekonywało totalne zacofanie technologiczne innych miast i Forge, przy czym balans taki fabularny rozdzielała by magia która jest w stanie niszczyć technologię. Wiem jednak, że w tym względzie jestem w mniejszości i większość osób w sumie w ogóle nie przekonuje Forge w Heroesach. Na pewno sama koncepcja jest sporym zaskoczeniem, bo jednak do tej pory HotA miała masę koncepcji miast i wszystkie były raczej w stylu fantasy. Osobiście też bym wolał, żeby przywrócili któryś ze starych projektów lub stworzyli nowy, ale pozostający w fantasy.

Daunosmok PW
3 stycznia 2019, 14:53
Ja nie mam osobiście najmniejszych problemów z Faktorią (czy jakkolwiek Factory zostanie przetłumaczone na nasz język). Barbaryzacja i degradacja Enroth po odcięciu go od innych światów jest niezaprzeczalnym faktem, i dlatego to, co widzimy w grach jest stylizowane na, w najlepszym wypadku, klasyczne "średniowieczne" fantasy. Nie znaczy to jednak, że wiedza o starożytnych technologiach przepadła całkowicie w każdej części świata, której zwyczajnie jeszcze nie odwiedziliśmy. Przystań bierze otwartymi garściami ze złotej ery piractwa, czyli przełomu XVII i XVIII wieku, a w Fortecy jest parę elementów steampunkowych, co udowadnia, że mądre i zaawansowane technologicznie frakcje są w stanie budować chociażby sterowce. Także nie widzę nic złego w koncepcie Faktorii i nie rozumiem skąd te kontrowersje.

Z drugiej strony to nieoczekiwany teaser czegoś zupełnie niespodziewanego, i Docent zabił nam nim niezłego ćwieka. Ja liczę tylko na to, że Faktoria będzie samodzielną frakcją, może w pewnym stopniu rozwinięciem idei Kronverku, a nie substytutem dla Forge, które też chciałbym zobaczyć w pełnej krasie.

Kastore PW
3 stycznia 2019, 16:04
Daunosmok:
Także nie widzę nic złego w koncepcie Faktorii i nie rozumiem skąd te kontrowersje.
Hmm...
Daunosmok wcześniej:
co widzimy w grach jest stylizowane na, w najlepszym wypadku, klasyczne "średniowieczne" fantasy
Ironiczne, nieprawdaż, Daunosmoku?

Popcioslav PW
3 stycznia 2019, 16:14
Kastore:
No ładnie, a czy jest jakaś wypowiedź, gdzie mówi nie o tym, czy Factory jest lepsze od Forge, tylko czy w ogóle takie miasto pasuje do H3? Nietrudno jest być lepszym od Froge.

Nawet jeśli to wypowiedź taka będzie nadal mocno subiektywna.
Problem z wpasowaniem się do serii jest taki, że można na ten temat gadać do śmierci. Są fani, którzy widzą serie jako coś unikatowego ponieważ łączyła fantastykę z innymi elementami, ale są też ludzie, którym fantastyka kojarzy się tylko i wyłącznie z rycerzami, orkami itp. - w skrócie proste i nie da się z tym dużo zrobić.

Dla mnie jest krótka piłka - to czy coś pasuje kulturowo lub motywem nie ma dla serii znaczenia od kiedy Ubisoft ją ukatrupił. W najnowszych grach motyw i zamki są praktycznie takie same, nadal siedzimy średniowiecznej fantastyce, co najwyżej jest parę małych dodatkowych smaczków, ale tak naprawdę to tyle. Zamiast robić w kółko to samo jak dla mnie Hota Crew faktycznie stara się dobrać nowe elementy, iść z progresem.

Możemy wiecznie odświeżać te same pomysły zamków z każdą nową grą albo spróbować coś faktycznie nowego, ryzykownego. Równie dobrze Hota może dodać nowe zamki gdzie jaskiniowcy walczą ze space marines i jakimś cudem obie frakcje są viable w grze, ja bym nie miał nic przeciwko tak długo jak egzekucja będzie na poziomie H3. Właśnie, egzekucja...

Dla mnie to całe sedno problemów w "Forge/Factory w H3", to to, że ludzie nawet nie dają szansy temu pomysłowi. Widzą screenshota i już mają całą opinię przemyślaną "bo to nie pasuje". Kto wie, może teraz jak damy twórcom szansę oraz czas to może faktycznie okazać się dobry pomysł.

Daunosmok PW
3 stycznia 2019, 17:47
Kastore:
Ironiczne, nieprawdaż, Daunosmoku?
Nie sądzę, by było to ironiczne. Nie w kontekście całej mojej wypowiedzi. Ci, którzy znają tło fabularne serii sprzed jej przejęcia przez Ubi wiedzą, że M&M było fuzją sci-fi i fantastyki, i elementy wykraczająca poza sferę konwencjonalnej średniowiecznej fantastyki są obecne w H3. Dlatego naprawdę nie rozumiem całego tego rabanu.

Popcioslav:
W najnowszych grach motyw i zamki są praktycznie takie same, nadal siedzimy średniowiecznej fantastyce, co najwyżej jest parę małych dodatkowych smaczków, ale tak naprawdę to tyle. Zamiast robić w kółko to samo jak dla mnie Hota Crew faktycznie stara się dobrać nowe elementy, iść z progresem.

[...]

Dla mnie to całe sedno problemów w "Forge/Factory w H3", to to, że ludzie nawet nie dają szansy temu pomysłowi. Widzą screenshota i już mają całą opinię przemyślaną "bo to nie pasuje". Kto wie, może teraz jak damy twórcom szansę oraz czas to może faktycznie okazać się dobry pomysł.
W pełni się zgadzam. Można do bólu powielać to samo, albo spróbować rozszerzyć to, co mamy o coś zupełnie nowego. Dlatego tak bardzo podobała mi się Świątynia z H6, pomimo że gra jako taka była mocno średnia. To samo czuję wobec Faktorii - to nowy, niezbadany teren, coś kreatywnego i niesztampowego, czemu zdecydowanie dam szansę. Zwłaszcza, że swoim istnieniem nie narusza jakichkolwiek "reguł" świata M&M, przynajmniej na ten moment.

No ale nie trzeba daleko szukać, już pod samym tym minutowym filmikiem wrzuconym przez Docenta, było co najmniej kilku użytkowników, którzy płakali jak to Faktoria nie pasuje do uniwersum, w tym jeden idiota, który wykłócał się, że miasto OBIEKTYWNIE nie pasuje - z takim tukiem się nie pogada.



Ja tam na Faktorię czekam z wytęsknieniem. Do licha, to zupełnie nowa, świeżutka frakcja, więc jest się czym ekscytować. Skakałbym pod sufit gdyby Docent ogłosił, że Forge też zostanie dodane do gry, bo naprawdę chciałbym je zobaczyć w pełnej okazałości, ale i tak nie mogę narzekać. HotA się stabilnie rozwija, a przez najbliższych kilka miesięcy będziemy mieli o czym gadać i spekulować. Jest na co czekać.

avatar PW
3 stycznia 2019, 17:53
Cytat:
HotA się stabilnie rozwija
Z tego co czytam po necie, z tą stabilnością (gry) jest coraz gorzej. Fajnie coś dodać do gry, ale gorzej nauczyć AI by z tego korzystała i nie wywoływała crashy. Ostatnio wyczytałem, że za decyzją usunięcia w najnowszym patchu Wrót Miejskich na wodzie było właśnie głupie zachowanie AI w jego obecności. Także też jestem ciekaw Factory i mam nadzieję, że uda się sprzęgnąć ją dobrze z całą grą (o grafikę się nie boję). Choć czekam spokojnie - tyle już wypróbowałem nowych frakcji pod vcmi, że kolejna nie wywołuje już takiego hype'u.

Droopy PW
3 stycznia 2019, 18:06
Z tego co się orientuje całkowicie zrezygnowali już z Forge.Docent pisał kiedyś na forumdf2 że powstanie nawet jakaś petycja czy rezygnują z idei Forge (Nie wiem czy to dalej aktualnie czy ekipa nie zmieniła zdania) Natomiast mówił właśnie że "możliwe" że powstanie kiedyś miasto inspirowane Forge.(Już wtedy pracowali pewnie nad Fabryką) Factory tak czy siak jest tym na co chyba czekamy więc nic tylko się cieszyć :)

planetavril PW
3 stycznia 2019, 18:56
I imagine that with version 1.5.4 they have solved many bugs I hope they will release other cities after cove and the next factory

"hate" who criticizes the factory because it is not forge or down there, we have always been surprised with beautiful content so all the criticisms are out of place, thanks to the team for the good job as always and good 2019 to all

Kastore PW
3 stycznia 2019, 19:27
Daunosmok:
w tym jeden idiota, który wykłócał się, że miasto OBIEKTYWNIE nie pasuje - z takim tukiem się nie pogada.
No tak, miałem z tym wiele funu. ;3
Daunosmok:
Zwłaszcza, że swoim istnieniem nie narusza jakichkolwiek "reguł" świata M&M, przynajmniej na ten moment.
https://www.acidcave.net/wywiad_z_jonem_van_caneghemem.html
JVC:
Zawsze byłem fanem zarówno sci-fi jak i fantasy. Artur C. Clarke powiedział niegdyś słynną sentencję: "Każda wystarczająco zaawansowana technologia jest nieodróżnialna od magii." Ten pomysł oraz odcinek Star Treka pt. "For the world is hollow and I have touched the sky" były podstawą dla oryginalnej fabuły M&M. Ale nie chciałem by jakikolwiek element sci-fi dostał się do świata fantasy przed samym końcem gry. Liczyłem na stworzenie zakończenia skłaniającego do myślenia, jak w starych odcinkach "Strefy Mroku" (ang. "Twilight Zone"), a nie na wpychanie na siłę sci-fic do fantasy przez całą grę.
U sure? Twoje jedyne dwa argumenty to po pierwsze, że w świecie MM istnieje zaawansowana technologia, więc wprowadzenie miasta opierającego się na niej nie będzie sprzeczne z konceptem świata... mimo że będzie, co potwierdził sam jego twórca. To, że taki motyw występował nie znaczy, że będzie dobrze współgrał z resztą gry będą wpychanym graczom do gardeł na każdym kroku. Sam stwierdziłeś, że przecież HoMM ma zupełnie inny charakter. Natomiast Twoim drugim argumentem jest to, że fajnie mieć w końcu coś nowego, ale jest to jawna tania zagrywka, dzięki której chcesz mieć z głowy argumentację o spójności, owszem fajnie mieć coś nowego, ale to nie może odstawać od reszty, nie potrzebujesz do tego XIX-wiecznych strojów, kowbojów, miotaczy ognia czy co oni tam wymyślili. Tower jest doskonałym przykładem, że możesz mieć technologię i steampunk i być spójnym z resztą gry, nie musisz do tego mieć magów strzelających z muszkietów, albo Inferno, diabły nie mają nano-zbroi bojowej i nie walczą mieczami świetlnymi, mimo że są zaawansowanymi kosmitami i mają reaktor fuzyjny w zamku.
Daunosmok:
Nie sądzę, by było to ironiczne. Nie w kontekście całej mojej wypowiedzi.
Nie moja wina, że nie rozumiesz co piszesz. ;)
Daunosmok:
To samo czuję wobec Faktorii - to nowy, niezbadany teren, coś kreatywnego i niesztampowego, czemu zdecydowanie dam szansę.
Niezła manipulacja, wiesz, że jak już dostanie się do HotA to nie będzie odwrotu, więc powyższy zwrot "dam temu szansę" nie jest taki niewinny jak go kreślisz.
Daunosmok:
Skakałbym pod sufit gdyby Docent ogłosił, że Forge też zostanie dodane do gry
Poraża mnie twoja lekkoduszna bezmyślność.

Daunosmok PW
3 stycznia 2019, 20:26
Kastore:
U sure? Twoje jedyne dwa argumenty to po pierwsze, że w świecie MM istnieje zaawansowana technologia, więc wprowadzenie miasta opierającego się na niej nie będzie sprzeczne z konceptem świata... mimo że będzie, co potwierdził sam jego twórca.
Widać, że nie zrozumiałeś cytatu, który przytoczyłeś. Dotyczy on wpychania na siłę sci-fi do fantasy, a nie zwyczajnym korzystaniu z niego w dominującym stopniu przed końcowym plot twistem.

W Enroth wciąż funkcjonują na przykład portale, które są wciąż działającymi pozostałościami po dawno minionych zaawansowanych technologicznie czasach. Tego jednak przeciętny gracz nie wie, więc równie dobrze może postrzegać portale jako magiczne twory - zapewne tak, jak mieszkańcy Enroth. Analogicznie, zgodnie z cytatem, Faktoria mogłaby być na tyle zaawansowana technologicznie, by inne społeczeństwa w Enroth nie były w stanie odróżnić jej od tworu magicznego. I ty jako gracz również nie jesteś w stanie tego zdeterminować, nie wiesz bowiem, czy aby czasem to, co jest postrzegane przez nas jako mechaniczne, nie jest czasem wprawiane w ruch przez magię. Bardzo podobnie wygląda sytuacja Dwemerów w The Elder Scrolls, których technologicznych kreacji nie pojmują inne cywilizacje.
Twoim jedynym argumentem jest więc przeświadczenie, że Faktoria JEST z założenia frakcją technologiczną w stopniu wystarczająco dużym, by można było ją uznać za odstającą od reszty. Tego jednak na ten moment nie jesteś w stanie udowodnić, bo tak jak ja nie masz pojęcia jak prezentuje się tło fabularne, wygląd, jednostki i historie bohaterów.
Jeśli okaże się, że Faktoria rzeczywiście koliduje z założeniami uniwersum, nie będę milczał na ten temat i szczędził słów krytyki wobec HotA team. Ale na ten moment nie mam jakiegokolwiek powodu, by uznawać tą frakcję za coś złego.


Kastore:
Sam stwierdziłeś, że przecież HoMM ma zupełnie inny charakter.
Nie przekręcaj tego, co powiedziałem wcześniej. Napisałem, że chociaż HoMM jest stylizowane na fantastykę, to posiada tło zakorzenione w sci-fi. Napisałem również dalej, że nie zwiedziliśmy każdego zakątka Enroth, a więc nie wiemy, czy nie istnieją aby miejsca wykorzystujące starożytną technologię.

Kastore:
Natomiast Twoim drugim argumentem jest to, że fajnie mieć w końcu coś nowego, ale jest to jawna tania zagrywka, dzięki której chcesz mieć z głowy argumentację o spójności
To nie argument, tylko czysto subiektywna opinia. Poza tym jak napisałem wyżej, ze spójnością problemów nie ma, tylko ty doszukujesz się na siłę wad w koncepcie, nie znając nawet tego, co rzeczywiście wprowadzi w przyszłości. Technologia istniała w świecie M&M, więc nie widzę w tej chwili nic złego z Faktorią, i możesz z tego powodu płakać i guwnopostować ile chcesz, ale tego faktu nie zmienisz, ani mu nie umniejszysz.

Kastore:
owszem fajnie mieć coś nowego, ale to nie może odstawać od reszty, nie potrzebujesz do tego XIX-wiecznych strojów, kowbojów, miotaczy ognia czy co oni tam wymyślili. Tower jest doskonałym przykładem, że możesz mieć technologię i steampunk i być spójnym z resztą gry, nie musisz do tego mieć magów strzelających z muszkietów, albo Inferno, diabły nie mają nano-zbroi bojowej i nie walczą mieczami świetlnymi, mimo że są zaawansowanymi kosmitami i mają reaktor fuzyjny w zamku.
I tu się zgodzę, chociaż jak już wspomniałem, nie wiemy co Faktoria będzie w sobie zawierać. Przytaczając cytat z cytatu, "każda wystarczająco zaawansowana technologia jest nieodróżnialna od magii", więc dla przeciętnego mieszkańca Erathii, nawet w pełni steampunkowa Faktoria byłaby czymś magicznym. Więc w czym problem? W tym, że ty, jako normalny, żywy człowiek żyjący współcześnie widzisz, że X i Y są steampunkowymi pomysłami, a nie czymś z konwencjonalnego, średniowiecznego fantasy? Zataczamy jednak kolejne koło, bo raz jeszcze wspomnę, że nie wiemy, czy w mieście nie pojawią się elementy typowo magiczne jak w Fortecy i/lub czy w ogóle zasady jego działania będą jasno wyjaśnione.

Kastore:
Nie moja wina, że nie rozumiesz co piszesz. ;)
Potraktowałbym tą gimnazjalną ripostę poważniej, gdybyś miał po swojej stronie jakiekolwiek argumenty i konkrety dotyczące Faktorii. Jak na razie opierasz swoje rozmyślania tylko i wyłącznie na twoim zrozumieniu konceptu.

Kastore:
Niezła manipulacja, wiesz, że jak już dostanie się do HotA to nie będzie odwrotu, więc powyższy zwrot "dam temu szansę" nie jest taki niewinny jak go kreślisz.
To nie manipulacja, to tylko moja opinia na temat miasta. Nikt nie zmusza mnie, bym aktualizował grę gdy Faktoria zostanie wydana. Gdyby mi się nie podobała, mógłbym schować głowę w piasek i udawać, że nie istnieje, i że nie pasuje do świata gry, bo tak.

Kastore:
Poraża mnie twoja lekkoduszna bezmyślność.
Mnie za to poraża twoja butna i zaściankowa, konserwatywna ślepota, ale nie mam zamiaru zniżać się do twojego poziomu i wykorzystywać odmiennego do swojego stosunku wobec potencjalnego wprowadzenia do gry Forge jako argumentum ad hominem :*

AmiDaDeer PW
3 stycznia 2019, 20:56
Ja tylko zwrócę uwagę na parę rzeczy:

1. Prymitywna technologia steampunkowa jest obecna w starym świecie MM. Jest broń palna, są też maszyny, które raczej nie operują w standardach średniowiecznych:



Zwrócę też przy okazji uwagę na to, że tak samo lunety czy inne teleskopy nie są wynalazkiem średniowiecznym, tylko XVII-wiecznym, a mimo to występują w HoMM. Więc jest to kwestia tylko i wyłącznie konwencji, która tak naprawdę pozwala na wiele.

Więc jeśli pojawią się miotacze ognia w Faktorii (wolę tę nazwę niż "Fabrykę"), to nie uważam, żeby to była znacząca odskocznia od tego, co już i tak mamy w grach.

2. Ubiór jest również kwestią konwencji, gdyż mamy w oryginalnych grach tak rozmaite potworki, jak zakolczugowanych pikinierów...



...gobliny w samych gatkach i zupełnie nieadekwatnych elementach pancerza...



...ciężkozbrojnych czempionów...



...ubranych w typowo XVII-wieczny sposób piratów...



...oraz te monstra:



To wszystko z perspektywy jednej kultury i jednego okresu czasu ze sobą nie współgra ani trochę. Ale tu dochodzimy do sedna: świat MM nie jest monokulturowy. To jest miszmasz różnych kultur, różnych wzorców, różnych technologii, różnych surowców w danych regionach, różnych klimatów, itp., itd.

3. Odnosząc się do cytatu JvC:

JvC:
Ale nie chciałem by jakikolwiek element sci-fi dostał się do świata fantasy przed samym końcem gry.

...to jednak mu średnio szło, skoro statek kosmiczny obcych w MM1, pierwszej grze w całej naszej ukochanej serii, nie pojawia się pod koniec gry.

Więc sorry, ale konwencja narzucona przez JvC została przez niego samego złamana, więc nie sugerujmy się jednym wywiadem, tylko róbmy wszystko, żeby gra była grywalna i ładna.

Tak, wiem, że jeszcze nie tak dawno miałem inne zdanie na ten temat. No cóż, poglądy się zmieniają.

ShEv441 PW
3 stycznia 2019, 20:57
Kastore:
Co to za beznadziejne miasto? Pomysł nie jest nawet trochę lepszy od Forge.

Tak, jest lepsze. Widać to po komentarzach, które są w 95% pozytywne. O forge nie można było powiedzieć tego samego - dzieliło fandom na pół / miało nieco więcej wrogów.


Kastore:
Miasto to na 99% wynik sporu jak spowodować, żeby Forge pasowało do H3, ale to i tak nie działa, skoro wrzucają do świata miasto całkowicie oparte o technologię, które na dodatek nazywa się "Fabryka".

No tak, w końcu już znasz cały line-up, wszystkich bohaterów i ekran miasta. Nawet w tych 4 jednostkach, których tylko mały obrazek mieliśmy okazję zobaczyć, jedna z nich to jakiś kolorowy ptak/wąż. Dodatkowo po komentarzach autorów można prognozować, że technologia będzie jednym z motywów nowej frakcji - a nie jedynym. Zresztą technologia z XIX wieku jak np. facet posiadający strzelba na proch wcale nie musi od razu pokonać maga z fortecy, który przecież strzela laserem z laski (?!?)

JVC:
Zawsze byłem fanem zarówno sci-fi jak i fantasy. Artur C. Clarke powiedział niegdyś słynną sentencję: "Każda wystarczająco zaawansowana technologia jest nieodróżnialna od magii." Ten pomysł oraz odcinek Star Treka pt. "For the world is hollow and I have touched the sky" były podstawą dla oryginalnej fabuły M&M. Ale nie chciałem by jakikolwiek element sci-fi dostał się do świata fantasy przed samym końcem gry. Liczyłem na stworzenie zakończenia skłaniającego do myślenia, jak w starych odcinkach "Strefy Mroku" (ang. "Twilight Zone"), a nie na wpychanie na siłę sci-fic do fantasy przez całą grę.

Tylko, że w tym fragmencie mówił o Sci-fic czyli np robotach znanych z klasycznych Might & Magic. Właśnie dlatego Factory nie jest miastem przyszłości jakim miało być Forge, tylko miastem z dużym elementem steampunku, którego jest sporo w różnych grach fantasy (np. mega popularny World of Warcraft)


to pasuje do Heroesów


a to niezbyt

Kastore:
Niezła manipulacja, wiesz, że jak już dostanie się do HotA to nie będzie odwrotu, więc powyższy zwrot "dam temu szansę" nie jest taki niewinny jak go kreślisz.

xD no tak w końcu co może być gorszego niż pojawienie się nowej frakcji. Lepiej wyrzućmy wszystko co robiła Hota Crew przez ostatnie lata, bo kilku osobom się nie spodobało. W końcu mają takie merytoryczne argumenty. Nie jest przecież tak, że w ostatnich latach Hota robiła content na bardzo wysokim poziomie z dbałością o lore i klasyczny gameplay. A nie, chwileczkę .....

Daunosmok:
Ja nie mam osobiście najmniejszych problemów z Faktorią (czy jakkolwiek Factory zostanie przetłumaczone na nasz język). Barbaryzacja i degradacja Enroth po odcięciu go od innych światów jest niezaprzeczalnym faktem, i dlatego to, co widzimy w grach jest stylizowane na, w najlepszym wypadku, klasyczne "średniowieczne" fantasy. Nie znaczy to jednak, że wiedza o starożytnych technologiach przepadła całkowicie w każdej części świata, której zwyczajnie jeszcze nie odwiedziliśmy. Przystań bierze otwartymi garściami ze złotej ery piractwa, czyli przełomu XVII i XVIII wieku, a w Fortecy jest parę elementów steampunkowych, co udowadnia, że mądre i zaawansowane technologicznie frakcje są w stanie budować chociażby sterowce. Także nie widzę nic złego w koncepcie Faktorii i nie rozumiem skąd te kontrowersje. Ja tam na Faktorię czekam z wytęsknieniem. Do licha, to zupełnie nowa, świeżutka frakcja, więc jest się czym ekscytować.
Jeśli okaże się, że Faktoria rzeczywiście koliduje z założeniami uniwersum, nie będę milczał na ten temat i szczędził słów krytyki wobec HotA team. Ale na ten moment nie mam jakiegokolwiek powodu, by uznawać tą frakcję za coś złego.

W zupełności się zgadzam.
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 ... 82 - 83 - 84
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel