Witaj Nieznajomy!
|
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14 ... 82 - 83 - 84 | |
Kammer |
Jeżeli ktoś szuka spolszczenia na wersję 1.5.4, to Hellburn ją wypuścił. Zawiera spolszczenie interfejsu, nie zawiera spolszczenia mapek oraz 2. i 3. kampanii. W przypadku zaś, jeżeli podczas gry przez HDmoda w miejsce polskich liter pojawiają się rosyjskie runy - należy usunąć folder Rus.Fonts z _HD3 Data/Common. |
Darkem |
W komentarzach pod filmem Knowdolphin zwrócił uwagę na możliwe podobieństwo miasta do starej koncepcji. Czy to trop, w którą stronę może kierować się skład armii zamku? |
Górski Krasnolud |
@Darkem Dokładnie o tym samym mieście pomyślałem. ;-) Co do samej frakcji, ciężko mi powiedzieć czy się podoba, czy nie. Do tej pory widzieliśmy miniaturkę zamku (ratuszu?) miasta, teren natywny, i kilka "portrecików" jednostek, dwie facjaty bohaterów i to tyle. Można też dojrzeć budynek na mapie przygody (chodzi mi o ten nie w pełni odsłonięty xd) i w sumie zgadzam się, iż wygląda to jak jakaś karczma. Bardziej cieszy mnie to, że nowe miasto do HotY przestało być marzeniem ściętej głowy, a czymś zupełnie realnym. Czekam na więcej i trzymam kciuki za Docenta Picolana oraz resztę ekipy. |
Tevye |
Darkem: W komentarzach pod filmem Knowdolphin zwrócił uwagę na możliwe podobieństwo miasta do starej koncepcji. Czy to trop, w którą stronę może kierować się skład armii zamku? Nowe miasto ma niewiele wspólnego z wersją dostępną na h3towns. W rzeczywistości, tylko tytuł i pomysł reinterpretacji koncepcji Kuźni. |
Nephretes |
Ładne, steampunk zawsze na propsie. Miło, że taki teaser się pojawił w sytuacji gdy nowa wersja nie wprowadza dużo nowego. Będzie na co czekać i oby nie za długo. |
Kastore |
Zawsze? |
Popcioslav |
Nephretes: Rok lub mniej niż rok z tego co mi wiadomo. Też raczej by nic nie pokazali, gdyby nie byli pewni siebie.Ładne, steampunk zawsze na propsie. Miło, że taki teaser się pojawił w sytuacji gdy nowa wersja nie wprowadza dużo nowego. Będzie na co czekać i oby nie za długo. |
planetavril |
for me it is better than the forge that had to be added, sincerely the forge I never liked, anyway any news and good accept and we hope that they do not stop at cove and factory |
Nephretes |
Popcioslav: Rok lub mniej niż rok z tego co mi wiadomo. Też raczej by nic nie pokazali, gdyby nie byli pewni siebie. Brzmi zbyt optymistycznie, ale oczywiście trzymam kciuki za twórców. Cieszę się, że jednak nie będzie to klasyczne Forge. |
planetavril |
I already do not remember where maybe on heroes community there was talk of May 2019 |
Nephretes |
In that case let's see. Fingers crossed. |
Popcioslav |
To znaczy znając życie na pewno będą jakieś problemy technicznie, potknięcia się itp. Jeśli będą potrzebowali czas na zmiany i doszlifowanie miasta to ja nie mam nic przeciwko dłuższemu czekaniu. Też jestem z grupy Factory>Forge. |
Kastore |
Popcioslav: Raczej niewiele osób jest z przeciwnej grupy.
Też jestem z grupy Factory>Forge. |
planetavril |
even if it's not the right place I can ask you neph if you will release the oasis for vcmi one day?like even your town |
Mistrz |
Ja jestem z grupy Forge>Factory, zakładając, że utrzymany był by pierwotny zamysł (i line-up) NWC. Jednostki różnych miast usprawnione technologicznie i silniejsze na swoich poziomach niż inne odpowiedniki, lecz w mocno ograniczonej ilości. |
Darkem |
Korzystając z wolnej chwili postanowiłem trochę rozbebeszyć filmik promocyjny i zwrócić uwagę na szczegóły, które mogły nam umknąć. Bertram i Todd są bohaterami tej samej klasy pod nazwą ARTIFICER (Rzemieślnik) według słownika Cambridge: artificer a skilled craftsman (= someone who makes things), a skilled mechanic (= someone who repairs engines) in the army, navy, or air force. Szklany budynek, który jako pierwszy wyłonił się spod mgły wojny to SERPENTARIUM, czyli pomieszczenie przystosowane do hodowli węży i innych gadów. Teoria/Przypuszczenie Witchkinga o obecności Pierzastych Węży w składzie armii Fabryki jest całkiem prawdopodobna. Tym bardziej jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że plemiona zamieszkujące współczesny Meksyk czciły Quetzalcoatla. Wszystkie informacje pozwalają mi na przypuszczenia, że w armii Fabryki będziemy mogli rekrutować Gnomy (sprawni mechanicy z pierwszego poziomu), Piromanów (ukłon w stronę wstępnych koncepcji oryginalnej Kuźni), Pierzaste Węże i Technomagów (To jedno z moich życzeń, gdyż nie chciałbym by jednostką z obrazka okazał się rewolwerowiec/szeryf - mamy już wystarczającą ilość broni palnej w grze), a także (czyli życzenie numer 2) Smocze Golemy na 7 poziomie. |
Trith |
Teraz jak o tym myślę, jeśli w tej frakcji będą smocze golemy i pierzaste węże, to nawet jeśli nie było to ich zamysłem, HotA team ewidentnie depcze nam w kapuście. MDT pokazało materiały z tymi dwiema jednostkami kawał czasu temu. |
Darkem |
Cóż, HotA i MDT to dwa oddzielne projekty i żaden z nich nie ma jednostek na wyłączność. Uwielbiam Smoczego Golema w Waszym wykonaniu i mogę tylko żałować, że to nie on pojawi się w Fabryce. Oczywiście jeśli moje przypuszczenia okażą się prawdziwe :). |
Kastore |
Darkem: To kowboj. :P Technomagów Poza tym, Technomag? No popatrz jak to brzmi. Darkem: Mamy już dużo smoków na 7. lvlu, a smoczy golem, nawet taki z HIV nie pasowałby do H3.Smocze Golemy na 7 poziomie. Trith: Too bad. Twórcy HotA dobierają jednostki, które najlepiej pasują. Raczej oryginalni twórcy się do was nie będą czepiać, że zerżnęliście z ich gier pierzaste węże i smocze golemy.
HotA team ewidentnie depcze nam w kapuście. MDT pokazało materiały z tymi dwiema jednostkami kawał czasu temu. |
Darkem |
Katore: Kowboj brzmi o wiele gorzej, ale to już kwestia gustu ;).To kowboj. :P Poza tym, Technomag? No popatrz jak to brzmi. Kastore: Mamy już dużo smoków na 7. lvlu, a smoczy golem, nawet taki z HIV nie pasowałby do H3. Jak wyżej, więc śmiało mogę rzucić łaciną: De gustibus non disputandum est. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14 ... 82 - 83 - 84 |
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel