Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Przeklęta Machinatemat: Komunikacja ze światem
komnata: Przeklęta Machina

Endejk PW
2 lutego 2007, 23:20
Martwi mnie brak informacjii na grocie
Nawet nie wiadomo co się dzieje z JVC

Acid Dragon PW
2 lutego 2007, 23:58
że o co chodzi?

Dięki Alamarowi informacji mamy chyba ostatnio na głównej więcej niż 'wystarczająco' dużo.

o JvC nie wiadomo nic od dawna, gdyż po prostu nikt o nim nie pisze. A telepatami nie jesteśmy. JvC dawno temu już poświęcił się nowemu zajęciu, które z grami komputerowymi ma dość niewiele wspólnego, a raczej nie widzę sensu w umieszczaniu jego wyników czasowych na poszczególnych okrążeniach :P. Ostatni nius o Nim (10.X.) jednak daje pewne nadzieje, gdyż najwyraźniej po raz kolejny próbuje powrócić do tworzenia gier - tym razem od strony Electronic Arts. Może tym razem się uda...

Alamar PW
3 lutego 2007, 09:24
>>>Martwi mnie brak informacjii na grocie

Acid, jemu chyba chodziło o to, że brak jakiś tablic informacyjnych (z neonami i innymi krzykliwymi napisami) wbitymi nad Grotą. ;)

Endejk PW
3 lutego 2007, 13:24
Ale możnaby napisać do niego maila albo co

Acid Dragon PW
3 lutego 2007, 15:15
To powodzenia :P
Jak dotąd, przez 10 lat chyba nikomu się nie udało :P.

Endejk PW
3 lutego 2007, 16:30
A propo tematu znalazłem wywiad z nim ,kotś mógłby przetłumaczyć i umieścić na grocie
http://pc.gamezone.com/news/07_16_04_11_53AM.htm

Acid Dragon PW
3 lutego 2007, 17:29
Ehhh.... wywiad jest stary - jeszcze z czasów, gdy JvC dołączył do NCsoft. W dodatku nie ma tam praktycznie nic o świecie Mocy i Magii. Mowa w nim głównie o tym jak JvC widzi gry MMP (massive multiplayer), a to chyba średnio jest ważne.

Mnie tylko zaciekawił ten fragment:

Q: When you sit down to design a game, what steps do you go through? Do you create a viable environment, work on backstory, or start with a format of elements you would like to see in a world and create the whole program around that?

JVC: My design philosophy has always been technology first then game play then story. This system has worked well for me and I believe creates products that are fun to play and “feel” right.

Czyli:

Pyt: Gdy siadasz, by zaprojektować grę, to przez jakie etapy kolejno przechodzisz? Czy kreujesz pełne życia otoczenie, pracujesz nad fabułą stojącą za grą, czy też zaczynasz od formatu elementów, które chciałbyś zobaczyć w swym świecie i kreujesz całą grę wokół nich?

JVC: Moja filozofia tworzenia zawsze polegała na tym, aby stawiać technologię [mechanikę?] najpierw, potem grywalność [strukturę gry], potem fabułę. Ten system działał bardzo dobrze jak dla mnie i wierzę, że dzięki niemu tworzy się gry, w które zarówno miło się gra, jak i "czuje się", że są dobre.

-----------------------------------------

Może jeszcze jedno:
Q: When you play a game, what elements are the most important to you?

JVC: Graphics and sound get me into a new game, great game play and reward systems keep me playing… but a good back story/lore creates the fondest memories.

a więc:

Pyt: Gdy grasz w grę, jakie elementy są dla Ciebie najbardziej ważne?

JVC: Grafika i dźwięk wprowadzają mnie do nowej gry, struktura gry [grywalność] i system 'nagród' sprawiają, ze wciąż gram... ale dobra fabuła/nabyta wiedza [o świecie] tworzą te najprzyjemniejsze wspomnienia.

Endejk PW
14 lutego 2007, 21:11
Chyba już wiem gdzie JvC pracuje :
http://wiki.fz.se/Jon_Van_Caneghem
Trion
wiadomośc z gry online tylko niech ktoś z abonamentrm tu da:
http://www.gry-online.pl/s013.asp?id=28666

Acid DragonAcid Dragonjeden z tych momentów, w którym nie wiadomo co napisać :P

Trang Oul PW
14 lutego 2007, 21:32
Skończył mi się abonament :/ .

vinius PW
14 lutego 2007, 22:21
ja tam gratuluje dociekliwości.

Endejk PW
15 lutego 2007, 17:22
Dlaczego nie wiadomo co napisać ?

MCaleb PW
15 lutego 2007, 17:30
Bo to nihil novi.

Endejk PW
14 lipca 2007, 22:12
Nie wiem co to, ale to chyba jest ważne i świeże :
Jon Van Caneghem
Presidents & Chief Creative Officer, Trion World Network
Jon Van Caneghem is a Founder and the President/Chief Creative Officer of Trion World Network, Inc., the publisher and developer of original entertainment and games for the broadband era. Van Caneghem's focus is guiding the development of the company's technology platform as well as providing vision and leadership for Trion's internal game development teams.

Van Caneghem has built a revered reputation as an exceptional game developer who consistently introduced successful new IP to the market. In 2004 Van Caneghem was inducted into the Computer Gaming World Hall of Fame, and is currently honored in two different categories, Strategy and Role-Playing.

Van Caneghem began his career in 1983 as the Founder, President, and CEO of New World Computing, a publisher and developer of computer and console games. In his twenty years at New World Computing, he oversaw the publishing of more than 250 titles worldwide, representing $1 billion in retail sales, and created the best-selling Might and Magic and Heroes franchises. Van Caneghem successfully sold New World Computing to leading developer and publisher 3DO in 1996. He remained with 3DO as President and Lead Visionary through 2003.
żródło :https://www.cmpevents.com/GD07/a.asp?option=G&V=3&id=475744

i jeszcze jest :
Tip of the Iceberg: Future of Games and Entertainment Resides Online
Speaker: Lars Buttler (Founder & CEO, Trion World Network), Jon Van Caneghem (Presidents & Chief Creative Officer, Trion World Network)
Date/Time: Wednesday (March 7, 2007) 2:30pm — 3:30pm
Location (room): Room 3020, West Hall
Track: Business and Management
Experience Level: All

Session Description
What if 75 percent of households in the world had broadband penetration? What if games were the biggest form of entertainment? What if networking and leisure time was conducted primarily though games? What if interactive entertainment felt as accessible and timely as TV programming? Visionaries in the game business don't believe you would be dreaming. Entertainment is evolving entirely and finding a new platform: online. This translates directly into business opportunities for developers, publishers, content makers, anyone who is in the business of making money by making lives richer through entertainment and social outlets. Panelists scratch the surface to inspire ideas.

Idea Takeaway
The games community needs to understand what fundamentally will drive the success of their businesses is the broadband era. From content, to revenue streams, this panel gives insight on how to plan for the future. Our experts discuss how developers can harness the tools and resources available to make the most of this move.

Intended Audience
As a business track panel, CEOs, business development, sales and marketing professionals benefit from this panel

Qui PW
14 lipca 2007, 22:22
Nieważne i nieświeże.

Field PW
14 lipca 2007, 22:22
To nie radzę brać się za tekst, którego się nie rozumie. To pierwsze to faktycznie nihil novi - taki biogram JVC, to drugie mówi tylko o przemówieniu, jakie miał na sesji naukowej (?) poświęconej przyszłości gier komputerowych.
temat: Komunikacja ze światem