Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 10 - 11 - 12 ... 82 - 83 - 84

Kastore PW
14 grudnia 2018, 13:59
No ja liczę na jakieś dodatkowe drzewo jako dekorację.

Trith PW
14 grudnia 2018, 18:47
HotA Team:
Patrzcie nowy Conflux.
Treth:

Kammer PW
14 grudnia 2018, 18:49
OK, uderzające podobieństwo, ale skąd jest to Twoje? :P

Andruids PW
14 grudnia 2018, 18:49
COOOOOOOOOOOOOO

Trith PW
14 grudnia 2018, 18:54
A tak sobie kiedyś wymodelowałem, bo nie podobało mi się że Zamek Wrót stoi zupełnie frontem w ekranie miasta i wygląda przez to płasko. Tylko tak trochę nie upubliczniłem tego nigdzie.

Kastore PW
15 grudnia 2018, 12:18
Troth:
Wygląda znajomo.
No jak to mówią, gdzie kucharek sześć tam nie ma co jeść. Szkoda, że nie upubliczniłeś tego wcześniej, można by rozpętać wojnę z HotA Crew dla zabawy. ;)

Sasiji PW
15 grudnia 2018, 15:43
XD przynajmniej częściowo twoja wizja będzie w aktualizacji.

Drwal PW
26 grudnia 2018, 23:30
Pełny changelog

[!] - Ważne Informacje.
[-] - Naprawy bugów, błędów i zmiany do poprzednich elementów.
[+] - Nowości.

Wersja 1.5.4

Błędy HotA
[-] Staw z Klejnotami został naprawiony, wcześniej był oznaczony jako Kopalnia Złota w plikach gry
[-] Możliwość odwiedzenia wielokrotnie budynku przez jednego bohatera została usunięta
[-] Zotał naprawiony błąd w którym strzelcy w armii bohatera który posiadał "Łuk Strzelca" podchodzili i strzelali zamiast uderzając z bliska kiedy wybrano taką opcję
[-] Błąd polegający na nieskończonym rzucaniu czarów został naprawiony dla jednostek Satyr i Leprekaunów
[-] Naprawiono błąd gdzie umiejętność Odporność czasem obniżała siłę czarów przeciwnika o 1 więcej niż powinna
[-] Naprawiono błąd gdzie problemy z umiejętnością Znajdowanie Drogi i kalkulacją odległości trasy narastały dla bohaterów na okrętach podczas tury przeciwnika w Multiplayer
[-] Naprawiono błąd gdzie kolor strzałek wyznaczających trasę (czerwony lub ciemny czerwony) nie uwzględniał zdjęcia czaru "Lot"
[-] RMG: Naprawiono błąd w którym maksymalna liczba dla strefy i całej mapy była obliczana osobno dla wszystkich siedlisk tego samego stworzenia
[-] Naprawiono błąd który powodował że wymagane stocznie często nie pojawiały się na losowych mapach, najczęściej przy "normalnym" poziomie wody
[-] Naprawiono błąd gdzie klawisz skrótu Alt+F4 czasem nie działał
[-] RMG: Zawieszenia gry związane z przesadnie długim opisem szablonu zostały naprawione
[-] RMG: Nie więcej niż 48 miast od teraz może być ustawionych na mapie (wcześniej powiększanie tej liczby mogło powodować zawieszenie gry)
[-] Naprawiono błąd polegający na tym że licznik w którym skończył się czas na ekranie wyboru zaklęć mógł powodować zawieszenie gry
[-] Naprawiono błąd który powodował zawieszanie gry po wprowadzeniu kodu w celu zwiększenia kontrastu
[-] Naprawiono błąd w którym bohater kontrolowany przez AI zacząłby poruszać się w kółko z powodu błędnej oceny zaklęć przyznanych przez Cudowną Tęczę
[-] Brama Miejska od teraz nie może być umieszczona na wodzie
[-] Naprawiono podpowiedź przedstawiająca niepoprawną liczbę istot które zostaną zabite podczas ataku na kopię jednostki stworzoną przez zaklęcie Klonowanie
[-] Naprawiono błąd w którym kursor pozostawałby w ikonie artefaktu gdyby znajdował się nad nim przy wyjściu z ekranu wymiany bohaterów w mieście
[-] Naprawiono błąd w którym skrót ESC powodowałby problemy z ekranem wymiany bohaterów
[-] Naprawiono naprawiony w poprzedniej aktualizacji błąd który okazał się nim nie być - Częstotliwość czarów rzucana przez Czarodziejskie Smoki została przywrócona
[-] Naprawiono błąd który powodował że zaklęcia w Bibliotece mogły kopiować inne istniejące zaklęcia podczas ładowania zapisanych gier w wersji 1.5 HotA
[-] Usunięto niektóre wycieki pamięci powiązane z elementami dialogowymi

Rozgrywka
[+] Jeżeli obaj bohaterowie polegli w wyniku bitwy, nie pojawią się oni priorytetowo w karczmie, chyba że wszyscy inni stali się niedostępni
[-] RMG: Szablon 6lm10a - niestrzeżone połączenia 21-22 i 24-25 są teraz zawsze przejściami lądowymi
[-] RMG: Szablon 6lm10a - Częstotliwość występowania Smoczych Utopii została zwiększona ze 100 do 200. Wprowadzono limit: Nie więcej niż jedna Smocza Utopia na gracza i gracza AI w strefach początkowych i sąsiednich; nie więcej niż dwie Smocze Utopie na srebrną strefę skarbową
[-] RMG: Szablon Diamond - Wszystkie 4 drogi ze strefy startowej każdego gracza są teraz obowiązkowe,
[-] RMG: Szablon Diamond - Częstotliwość występowania Smoczych Utopii została zwiększona ze 100 do 200. Wprowadzono limit: Nie więcej niż jedna Smocza Utopia na gracza i gracza AI w strefach początkowych
[+] RMG: Szerokie połączenia między losowymi strefami mapy działają teraz również w podziemiach
[-] Wartość czarów ochronnych rzucana przez ulepszone jednostki żywiołów została zmniejszona w przypadku AI
[+] Od teraz Czarodziejskie Smoki nie mogą atakować sojuszniczych jednostek czarem Łańcuch Piorunów

Błędy SoD
[+] Naprawiono błąd, przez który wyznaczana była nieoptymalna ścieżra ruchu bohatera, która ulegała zmianie po kilku sukcesywnych kliknięciach;
[+] Naprawiono błąd, w którym wartość przywołanych stworów byłaby zerowana do komputeraz w przypadku zaistnienia zdarzenia, które zabijałoby wszystkie stworzenia bohatera; komputer mógłby zaprzestać atakować przywołane żywiołaki, zaś w HotA - również atakiem obsarowym liszów/gogów;
[+] Naprawiono błąd, gdzie tylko hex dwuheksowego stwora zostawałby zakryty przez zwłoki jednoheksowego stwora, tym samym uniemożliwiając wskrzeszenie dużego stwora;
[+] Kody na rozbudowę miasta i przegląd miast wrogów są wyłączane po zaczęciu nowej gry lub wczytaniu zapisu;
[+] Naprawiono błąd, gdy walka mogła zostać rozsynchronizowana, gdy jeden z graczy posiadał Anielski Sojusz na bohaterze nie biorącym udziału w walce;
[+] Naprawiono pewien błąd umożliwiający klonowanie bohaterów;
[+] Naprawiono błąd, gdy gra mogłaby się zawiesić po zaczęciu scenariusza z losowym bohaterem na mapie i brakiem bohaterów dostępnych dla gracza;
[+] Generator map losowych: Naprawiono błąd, gdzie niepilnowane przejście mogło być zablokowane przez grupę obiektów;
[+] Generator map losowych: Poprzednio przegapiony fragment błędy, gdy Monolit, Podziemne przejście lub Stocznia blokowałoby przejście lądem, został naprawiony;
[+] Generator map losowych: Naprawiono bug, gdzie szerokie przejście między strefami nie zostałoby stworzone, jeżeli wąskie przejście już tam istniało;
[+] Naprawiono błąd, gdzie komputer wpadał w pętle analizowania magicznego terenu podczas oceny zaklęcia;
[+] Naprawiono błąd, gdzie bohater nie mógłby skorzystać z przywołanego przez siebie statku;
[+] Naprawiono błąd, gdzie można było zbudować statek w dopiero co wzniesionej stoczni, nawet, gdy statek już tam był;
[+] Naprawiono niepojawiające się wskazówki odnośnie niemożliwości rzucenia zaklęcia na ulepszone żywiołaki i cele niemożliwe do wskrzeszenia przez Archanioły;
[+] Błędne wskazówki przy próbie wskrzeszenia samych siebie lub niezabitego celu przez Archanioły zostały naprawione;
[+] Naprawiono błąd, gdzie specjalziacja Rylanda działała na Krzyżowcó, lecz nie na Mieczników;
[+] Ponownie wpisanie kodu na zwiększenie kontrastu przywraca teraz jego bazową wartość;
[+] Menu kodów nie może być teraz użyte podczas intra gry podczas włączania i wyłączania gry kiedy zmienia się ekrany,
[+] Kod do rozbudowy miasta nie buduje już Stoczni albo łodzi w miastach położonych na ziemi, nie pomija budynków dekoracyjnych i nie resetuje liczby rentownych stworzeń w siedliskach miasta

Grafika
[+] Nowe oprawy graficzne Wrót Żywiołów (Fort, Cytadela, Zamek, Kapitol) oraz jednostek Nimf zostały wprowadzone do mapy przygody
[+] Naprawiono błędną grafikę fosy dla miasta Cytadela
[-] Migające piksele w kopytach konia zostały naprawione dla męskich rycerzy, żeńskich nekromantów i Czarownic bitewnych
[+] Błąd z cieniem został naprawiony dla Czarcich Lordów
[+] Błąd z cieniem oraz migające piksele zostały naprawione dla Magów
[+] Naprawiono błędny obraz Kościanego Smoka na mapie układanki Necropolis
[-] Avatary Vey, Luny, Ciele, i Gelara zostały naprawione


Edytor Map
[+] Nieprawidłowa pozycja Żywiołaków na liście stworów została skorygowana

Edytor szablonów
[+] Dodano opcję "Anarchia", w której włączenie go często umożliwia odwiedzanie obiektów za pomocą Lotu bez konieczności pokonania ich strażników, i przywrócenie poprawek, aby zawsze prawidłowo umieszczać strażników obiektów
[+] Wprowadzono opcję "odpychania portalu", która po włączeniu wymusi nawiązanie połączenia z Monolitem tak daleko, jak to możliwe od strażników obiektów, Bram podziemnych i innych monolitów
[-] Naprawiono błąd, w którym kolejność reguł ustawiania obiektu zmieniałaby się podczas edycji kilku stref naraz
[-] Naprawiono błędny eksport obrazów .jpg

Interfejs
[+] Wprowadzono wskazówki które mają być wyświetlane gdy celujesz w jednostkę, pokazując efekt czarów obrażeń, zaklęć leczenia, wskrzeszania oraz uzdrowienia w namiotach pierwszej pomocy, a także liczbę pozostałych strzałów dla stworów magicznych
[+] Wskazówka dotycząca liczby pozostałych strzałów dla wież strzelniczych została usunięta, ponieważ mają ich nieograniczoną liczbę
[+] Interfejs rzutowania został ulepszony dla Czrodziejskich Smoków: kursor w kształcie strzałki zastąpi teraz kursor ataku tylko wtedy, gdy przygotowane zaklęcie może istotnie wpłynąć na co najmniej jedną istotę atakowaną na wybrany heks
[+] Okno gry nie stanie się teraz nieresponsywne podczas generowania losowej mapy lub ładowania mapy
[+] Mapy o niestandardowych rozmiarach są teraz poprawnie wyświetlane na ekranie wyboru scenariusza

Różne
[-] Naprawiono wiele problemów z mapami, szablonami, tekstami i czcionkami
[+] Nowa mapa Dolina Daggerwin została wprowadzona
[+] Wprowadzono szablony mt_Andromeda, mt_Antares i Clash of Dragons
[+] Format daty utworzenia mapy został zmieniony w oknie wyboru mapy
[+] Limit długości listy w algorytmie odnajdywania ścieżek, który może doprowadzić do nieprawidłowego zachowania z AI został zniesiony

Dark Dragon PW
26 grudnia 2018, 23:47
Coś polskie znaki siadły, gdzie można poczytać oryginał?

Kammer PW
26 grudnia 2018, 23:54
Naprawiłem polskie znaki.

Ursus PW
28 grudnia 2018, 16:19
Hej, czy wy również na mapie Before the storm (jest ona startowa w hocie) jako teren w biomie startowym macie zwykłą trawę a nie teren dla Wrót Żywiołów? Czy jest to świadoma zmiana twórców? Bo mi się wydawało, że w poprzedniej wersji był inny teren.

Kaazam PW
30 grudnia 2018, 20:13
Cześć.
W opisie do HotA w dziale inne można znaleźć taki wpis
"Po przyciśnięciu klawisza Shift można zaznaczyć innego bohatera nawet jeśli jeden bohater już jest zaznaczony."

Nie bardzo wiem o co z nim chodzi. Na pewno można podświetlić za jego pomocą w oknie walki pole zasięgu jednostki o czym nie jest tam wspomniane. Podobnie pominięta jest informacja, że pod F5 na mapie znajdują się opcje ułatwiające poruszanie się. I jeszcze jedno, ponieważ kiedy włączymy to menu pod F5 to po najechaniu na przyciski nie ma napisu podpowiedzi co to robi.

Czy HotA Team zdaje sobie z tego sprawę? Pytam tutaj ponieważ część osób z forum należy do teamu a ja nie mam czasu szukać odpowiedniego forum.

Pozdrawiam i szampańskiego.
Kaazam

Andruids PW
30 grudnia 2018, 20:19
Chyba chodzi o to, że normalnie, po kliknięciu na innego bohatera na mapie, aktywny bohater do niego idzie. Teraz (trzymając shift) można od razu przełączyć bohatera bez potrzeby szukania go w oknie interfejsu. Brzmi na wygodne rozwiązanie.

Tevye PW
1 stycznia 2019, 04:58
Szczęśliwego Nowego Roku!

planetavril PW
1 stycznia 2019, 10:23
Factory, at this moment only the kronwerk is missing.

Dark DragonDark DragonThere is no need to post video which was already posted one post earlier.

edeksumo PW
1 stycznia 2019, 12:13
@up ten filmik z postu wyżej został dodany przez Docenta. Czyżby HoTa naprawdę zapowiedziała nowe miasto?

Kammer PW
1 stycznia 2019, 12:20
Inna interpretacja za bardzo nie wchodzi w grę, to wydaje się być całkiem oczywiste.

edeksumo PW
1 stycznia 2019, 12:28
To muszę przyznać jestem w szoku. I jaram się mocno szczególnie że z tego co można zauważyć to będzie coś w stylu steampunk/krasnoludy. Propsy mocno.

Mistrz PW
1 stycznia 2019, 12:36
Miałem nadzieję, że jednak stworzą Forge z prawdziwego zdarzenia. Jestem oczywiście bardzo zainteresowany!

Kastore PW
1 stycznia 2019, 12:56
Co to za beznadziejne miasto? Pomysł nie jest nawet trochę lepszy od Forge.
strona: 1 - 2 - 3 ... 10 - 11 - 12 ... 82 - 83 - 84
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel