Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 75 - 76 - 77 ... 86 - 87 - 88 | |
Kertra |
Nie no, każdy ma swoje zdanie i może napisać co uważa. Nie miałem zamiaru nikogo obrazić, ale tylko powiedzieć jak moim zdaniem powinno to zostać wydane, bo kilka lat czekania to zdecydowanie za dużo. Mod ma tyle do zaoferowania, a fani dostali tylko syrenke. PS: Mój nick oryginalnie to Kertra! Nick zaczerpnięty od francuskiego rapera. Zmieniłem tylko literki na wężyki. ;) |
Kuririn |
Żabojatowaty raper: Nie, teraz to ja śmiechem! Ty idziesz takim tokiem myślenia, że fani siedzą przed monitorami i robią mody, życia prywatnego nie ma itp.bo kilka lat czekania to zdecydowanie za dużo Najlepiej, spróbuj zrobić chociaż jedną, jedyną jednostkę do herosów 3, nie mówię o modelu 3D, Tylko zrób sklejkę z oryginalnych jednostek, tak aby pasowało klimatem do h3, nie było "skakania na pikselach" i zobacz jakie to jest pracochłonne. Dużo czekania. - Wyrąbane - (wulgaryzmom mówimy nie) |
AmiDaDeer |
Kammer: Nie.Umka redukująca szczęście wydaje się być poprawna, acz nazwa sugeruje dawanie dostęp do jakichś nowych zaklęć (rzucanych automatycznie na początku bitwy), które debuffowałyby wroga. Może warto byłoby pójść taką drogą? Poza tym serio - taka umiejka byłaby naprawdę niehirosowa. |
Kertra |
To Ty mnie kolego nie zrozumiałeś, doskonale sobie zdaje sprawę ile czasu zajmuje chociażby głupie zrobienie jednostki od podstaw, ale patrząc na fakt że na mod czekamy już kawał czasu, to powiniście wypuścić wstępną wersje, nawet z niedopracowanymi jednostkami i po prostu wydawać aktualki np co roku, a nie wrzucać jedynie syrenke myśląc, że gracze będą zadowoleni... Ja rozumiem że chcecie wydać w pełni ukończony mod i nie macie czasu, no ale moim zdaniem trzymać ludzi w niepewności i w nadziei to trochę bez sensu. Sam zwątpiłem że ten mod kiedyś wydacie, do momentu wypuszczenia trailera. 4 czy 5 lat czekania zasługuje na wydanie wstępnej wersji. Każdy by się cieszył, więcej ludzi by czekało na dopracowaną wersje, a wy tylko byście uaktualniali, zwiększając grono zainteresowaniem waszym modem. |
Kastore |
Ja bym się wkurzył, że wydają coś niedopracowanego? Zresztą co byś z tym niby zrobił? Bo raczej grać bez żenady jakimiś niedopracowanymi, niezbalansowanymi jednostkami się nie da. |
Kertra |
Ja tylko wyraziłem swoje zdanie jako fan i tyle. A jeżeli komuś się nie podoba... no to wybaczcie. A niedopracowanych modów, hackow czy dodatków jest pełno. Gracze grają, autorzy modów aktualizują i każdy jest zadowolony. No, ale nic. Dalej czekamy. Szkoda tylko że nie można własnego zdania wypowiedzieć, bo każdemu robi to jak sól do oka. |
Kastore |
Wolność wypowiedzi nie jest wolnością od krytyki. |
Kammer |
Hobbit: OK, na tym polu nie dojdziemy do kompromisu. Ja jestem zwolennikiem WoG-owego wykraczania poza granice, Ty - Hotowskiego kurczowego trzymania się go. Trudno. :Ptaka umiejka byłaby naprawdę niehirosowa Kastore: Podtrzymałoby zainteresowanie? Zresztą alfa nie jest do tego potrzebna, wystarczą same grafiki, w stylu tych, która co miesiąc się pojawiają na fanpage'u moda, ale częściej i bardziej zróżnicowane.
Zresztą co byś z tym niby zrobił? |
AmiDaDeer |
Kammer: Ten mod od samego początku był nastawiony na to, żeby dało się nim grać w sposób w miarę zbalansowany, a nie żeby zaspokajał Twoje potrzeby eksperymentów z grą, która tych eksperymentów nie potrzebuje, by być grywalna. Naszym celem nie jest dekonstrukcja gry, a jej rozbudowanie. Umiejętność drugorzędna wykorzystująca "ujemne szczęście" jako taktykę w grze jest w pewien sposób naturalna, "przekraczanie granic" poprzez wprowadzanie całkowicie losowej w swojej mechanice umiejętności stoi w sprzeczności z możliwościami taktycznymi, jakie gra oferuje, nawet jeśli może być ciekawe dla części graczy.Trudno. :P Nikt Ci nie broni eksperymentować, ale robienie z tego filozofii, którą w sposób pasywno-agresywny chcesz narzucać moderom stawiającym sobie inne cele, nie jest miłe. |
Kammer |
Czy Ty przypadkiem nie przeanalizowujesz całej sytuacji? ^L^' Z jakiegoś powodu jestem uważany za wielkiego hejtera MDT, a ja po prostu mam inne podejście do moddingu, na co wskazuję, by nie było, że się czepiłem i na siłę szukam złego. No nie szukam i staram się być obiektywny - na przykład chwaliłem ziggurato-piramidę. Dalej - idąc w pełne trzymanie się granic świata - z pewnością będziecie porównywani do HotA. Pytanie brzmi, czy będziecie w stanie wyjść z takich porównywań obronną ręką, czy będziecie w stanie zaprezentować coś, co faktycznie przykuje uwagę i nie będzie chwilową ciekawostką? Dlatego też w sumie lubię Szklarnię, bo faktycznie jest ona jakimś powiewem świeżości, czymś ciekawym. Bo tego właśnie szukam - ciekawego contentu. Jak go nie ma, to, jak mówiłem, trudno. |
Fandor |
Ketra gadasz bzdury, a to wszystko przez kilka prostych słów "powinniście", "musicie" itp. Twórcy nic nie muszą robią mody dla siebie i jak będą mili to udostępnią je też nam, cieszmy się, że czasem pochwalą się jakimiś efektami swojej pracy, żeby nam narobić smaka. |
Kammer |
MDT coś pokazało. |
Kastore |
O wow, może MDT planuje wprowadzić do gry miasto piratów. |
Warmonger |
Wat? Miasto piratów jest już od dawna. Ja tu widzę tylko Trytona jako alternatywną jednostkę Conflux. Zgaduję, że nowe umiejętności zmniejszają morale i szczęście przeciwnika. To ciekawy patent wprowadzony w HoTA. Pytanie, czy znacząco wpływa na rozgrywkę - niestety, szanse wystąpienia efektu morale lub szczęścia są w H3 bardzo niskie. Nowe ikonki niestety wyglądają marnie w porównaniu do tradycyjnych. |
AmiDaDeer |
Warmonger: W HotA nie ma, z tego co wiem, żadnych nowych umiejek.To ciekawy patent wprowadzony w HoTA. Warmonger: Wystarczająco wysokie, by taki bohater zmniejszający morale swoją umiejką namieszał nie tylko w walce z innym bohaterem, ale przede wszystkim w bitwach z neutralami.Pytanie, czy znacząco wpływa na rozgrywkę - niestety, szanse wystąpienia efektu morale lub szczęścia są w H3 bardzo niskie. Warmonger:
Nowe ikonki niestety wyglądają marnie w porównaniu do tradycyjnych. |
Kammer |
Warmonger: Powiedziałbym raczej pusto - mam wrażenie, że za dużo tła na nich jest, w Urokach te purpurowe cosie się trochę z tłem zlewają, przez co ich nie widać...Nowe ikonki niestety wyglądają marnie w porównaniu do tradycyjnych. Hobbit: Strzelam, że chodzi o te fancy artefakty, jest lalka obniżająca morale.
W HotA nie ma, z tego co wiem, żadnych nowych umiejek. |
AmiDaDeer |
Lalka obniżająca szczęście. Ale tak, są artefakty obniżające morale i szczęście. Co okazało się mieć jakąś wartość taktyczną (zwłaszcza przy wprowadzeniu negatywnych efektów szczęścia), więc nie rozumiem narzekania. :P |
Kammer |
Tak, szczęście. Nie wiem, czemu napisałem morale, my bad. |
Kastore |
Już same umiejki dowodzenia i szczęścia są mało przydatne, bo opierają się czysto na szczęściu gracza, więc dodanie dwóch takich samych z odwrotnym efektem będzie co najmniej irytujące, bo będzie mniejsza szansa na coś przydatnego przy levelu, jakąś magię ziemi, logistykę czy coś w tym stylu. :P |
Bacus |
Ale rozbudowują grę i dodają coś świeżego i niesamowitego, a to chyba najważniejsze? Dodać coś czego nie ma, aby było. Do tego wypada docenić wkład pracy Panów moderów,którzy postarali się, aby to zaprojektować, zaprogramować i wprowadzić. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 75 - 76 - 77 ... 86 - 87 - 88 |
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel