Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 169 - 170 - 171 ... 200 - 201 - 202

Drwal PW
24 października 2018, 18:12
@Kuririn rozumiem, że to wersja mega alfa? Bo kolor ma inny, bo zbyt gładki, bo za mało masywny, bo za delikatny, bo trochę inny pysk itd. :P

Kuririn PW
24 października 2018, 21:26
Co sądzicie o tym?

avatar PW
24 października 2018, 21:42
Lepiej!
Z mokrych pomysłów (:P) - róg mógłby być prosty, ale za to animowanie lśniący, tak jak w niewykorzystanej animacji bojowego jednorożca.

Hei-reg; PW
24 października 2018, 21:44
Jak dla mnie git.:D Wolę białe umaszczenie, zamiast lekko niebieskaweggo. I też uważam, że powinien być jeszcze bardziej masywny niż ulepszony jednorożec. Starałem się to pokazać na koncepcie zaznaczając bardziej poszczególne mięśnie.

@Kuririn - co do pytania o inne koncepty - niczego nie obiecuję, ale jak zobaczę w tym temacie jakiś modelik,, na który będę miał jakiś pomysł i motywację - to podmaluję i wstawię jak w przypadku jednorożca.:)

Mistrz PW
24 października 2018, 21:48
Wygląda dobrze, choć nie jest to mój ulubiony desing. A może, zamiast pancerza, dać mu złotą sierść na grzbiecie? Pomimo wszystko sądzę, źe róg powinien być prosty a mięśnie bardziej widoczne.

Drwal PW
24 października 2018, 21:53
A ja ciągle mam wrażenie że to ulepszenie podstawowego jednorożca, a nie tego bojowego. Szczupłe nogi i szyja, młody wygląd, brak długiej sierści nad kopytami i jeszcze parę rzeczy by się znalazło.

FeniksFire PW
24 października 2018, 23:27
Dla mnie piekny, masywny byc nie musi, nie wszystko co wieksze i bardziej opancerzone jest "lepsze". Nie wiem czemu jak go pierwszy raz zobaczylem to mi przypomnial jednorozca z H2, taki jest bajeczny.

Andruids PW
25 października 2018, 00:20
Jest trochę racji w tym co pisze Drwal, oczy mają kształt i rozmiar podobne do zwykłego jednoroga, ale według mnie nie jest to rażące i mogłoby zostać.
Ja bym za to pogrubił części zbroi na nogach, teraz wyglądają na zbyt małe, zwłaszcza w porównaniu do bojowego.
No i jest jakiś taki zbyt jaskrawy. Dwie pierwsze formy mają na sobie więcej szarego na sierści i stonowanych kolorów na grzywie. A skoro o grzywie mowa, to u bojowego jest cała w żłobieniach i teksturze. U drugiego ulepszenia trochę tego brakuje.

J. M. Sower PW
25 października 2018, 12:06
Naprawdę dobry koncept. Sierść powinna być trochę gładsza i mógłbyś spróbować dodać takie lekkie niebieskawo-fioletowe oświetlenie od prawej/dolnej strony (przyjżyj się oryginałowi).

Kuririn PW
25 października 2018, 15:23
Sowerek:
mógłbyś spróbować dodać takie lekkie niebieskawo-fioletowe oświetlenie od prawej/dolnej strony (przyjżyj się oryginałowi).
Okiem grafika ;)
Drwal:
Szczupłe nogi i szyja, młody wygląd, brak długiej sierści nad kopytami i jeszcze parę rzeczy by się znalazło.
Zobacz teraz pulchność :D
avatar:
róg mógłby być prosty
I tak będzie!
Andruids:
A skoro o grzywie mowa, to u bojowego jest cała w żłobieniach i teksturze. U drugiego ulepszenia trochę tego brakuje.
Teraz?



Jeszcze z rogiem muszę pokombinować :/

MinosKing PW
25 października 2018, 16:26
Ten Jednorożec faktycznie przypomina tego z homm 5, wydaje mi się że róg powinien być lekko pogrubiony patrz na ulepszonego Jednorożca względem tego podstawowego. No i czy nie powinien być on złoty? Albo jakiś lśniący? Co do reszty nie mam zarzutów wygląda to dość spójnie i zapowiada się na bardzo fajne drugie ulepszenie!

Trith PW
25 października 2018, 16:41
Ktoś wspominał o wątpliwościach do do siedliska przedstawiając przedawniony screen. Akurat przypominam o siedlisku, które zrobiłem przed pojawieniem się samego jednorożca:

i jako że dalej mam odpowiednie pliki, mogę bez większych problemów dokonać różnych zmian w grafice siedliska by je dopasować do jednostki.

Kuririn PW
25 października 2018, 21:56

@Trith, co do siedlisk, muszę to zobaczyć w grze w najbliższym czasie.

Mistrz PW
25 października 2018, 22:04
Jeszcze broda Kuririnku :D

Lord Hawk PW
25 października 2018, 23:42
To się nazywa talent, teraz wygląda jak trzeba.

Warmonger PW
27 października 2018, 20:57
Jaki jest w ogóle stan tego moda? Ile jednostek jest już gotowych, a ilu brakuje?

Kuririn PW
27 października 2018, 21:37
Warmongr:
Jaki jest w ogóle stan tego moda?
Marny.
Warmongr:
Ile jednostek jest już gotowych, a ilu brakuje?
Horda.

Matheo PW
27 października 2018, 22:18
Cytat:
A ja ciągle mam wrażenie że to ulepszenie podstawowego jednorożca, a nie tego bojowego. Szczupłe nogi i szyja, młody wygląd, brak długiej sierści nad kopytami i jeszcze parę rzeczy by się znalazło.

Zgadzam się. Jest za chudy na ulepszenie ulepszenia. Zdecydowanie przypomina podstawową wersję.

Lord Hawk PW
28 października 2018, 16:32
Tak się zastanawiam, jeśli nic się nie zmieniło w planach to będzie od 3-7 lvl ulepszenia, skoro część jednostek jest już zrobionych z każdego miasta i siedliska, może warto już jakąś wersje alpha/beta wydać, coś na zasadzie losowo po jednostce z każdego miasta np. Zamek Krzyżowiec, Dungeon Smok, itp. czyli nie koniecznie po równo, tak dla testów bardziej, sprawdzenia jak się spisują, bez nazwa na razie [może dzięki temu jakieś ciekawe pomysły na nie przyjdą] i być może bez nowych zdolności, tylko takie jak poprzednie ul., właśnie tak w formie testów i wyciągania nowych pomysłów na to czego brakuje, przy kolejne aktualizacji, po 2 jednostki, kolejna 3, takie jakby wersje 0.2, 0.4, 0.6 ...., zarówno to co napisałem to może dać, jak i lepiej by było ocenić to w ruchu i ogólnie z wyglądu, jak jest, jak może coś warto poprawić, a przy okazji ludzie zamiast pytać kiedy wyjdzie, bardziej by się skupili na tym co jest.
Jednak to tylko taka mała refleksja, jeśli do pełnej wersji nic nie wyjdzie też dobrze, w każdym razie póki co, idzie to w bardzo dobrym kierunku.

Kastore PW
28 października 2018, 16:43
Ja np. tracę zapał do dokończenia czegoś, kiedy daję ludziom dema projektów, które robię, zwłaszcza, jeśli to na mnie wymuszają.
strona: 1 - 2 - 3 ... 169 - 170 - 171 ... 200 - 201 - 202
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel