Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI] Andruids Expansion Mods
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

Andruids PW
20 lipca 2018, 02:44
Stwierdziłem, że tyle się tego narobiło, a kresu póki co nie widać, że założę zbiorczy śmietnik temat dla moich moderskich pierdółek, dodatków, obrazków i wynalazków. Będę dodawał nowe posty, kiedy pojawią się jakieś nowości/aktualizacje, lub żeby odpowiedzieć na komentarze i sugestie, a pierwszy post, z podziałem na kategorie, starał się aktualizować na bieżąco, żeby każdy użytkownik mógł tu wygodnie wybrać sobie upodobanego moda, niczym dorodne warzywo na jakimś modderskim bazarze. Niedługo dołączę opisy i linki do wszystkich moich prac, ale teraz jest już późno, więc skupię się na paczkach zawierających dwie nowości.

Creatures Hidden Potential - paczka z modyfikacjami właściwości stworzeń z Heroes III, wykorzystującymi ich nieużyte albo zmodyfikowane animacje.
LINK: Creatures_Hidden_Potential.rar

Opis modów:
1) Alternative Shooting Centaurs - pozwala strzelać centaurom, ale tylko jeśli mają naboje. Dlatego wóz z amunicją jest teraz dla Bastionu cenną zdobyczą. (Grafiki miotanych centaurzych włóczni zapożyczone z moda Hobbita, avatara i Troggly'ego.)

2) Enraged Minotaurs - Minotaurzy Królowie (oraz ich nieulepszeni krewni, jeśli będą obecni na polu walki) rozpoczną walkę pod wpływem zaklęcia Szału, jeśli zostanie im odebrana ich chluba i duma - niezachwianie pozytywne morale. [Podgląd]

3) Teleporting Elementals - czysto kosmetyczna zmiana sposobu ruchu Żywiołaków Energii. Zamiast migotać w locie, teleportują się. [Podgląd]

4) Furious Cyclopes - Cyklopy i Cyklopi Królowie, zamiast tracić turę przez zaklęcie oślepienia, wpadną w dziką furię atakując co popadnie (efekt Berserka). To jednak nie wszystko. Przez wybuch niepohamowanego gniewu, Cyklopi Królowie odkryją dawno utraconą moc - atak promieniem z oka obejmujący dwa heksy. Efekt utrzyma się przez resztę walki. [Podgląd]

5) Siege Dendroids - Drzewni Żołnierze (czyli Enty, ulepszone Drzewce), przez jedną turę zablokują swoimi korzeniami katapultę.

6) Karmic Harpies - Harpie Wiedźmy zyskają umiejętność rzucenia straszliwej klątwy - Karmicznej Odsieczy. Jednostka dotknięta tym efektem, do końca walki pozostanie podatna na podwójne obrażenia podczas kontrataków atakowanych przeciwników. [Podgląd]

7) *NOWOŚĆ* Bursting Basilisks - Bazyliszki i Bazyliszki Większe zyskają umiejętność ataku swoim wzrokiem na dwa heksy. Umiejętność aktywuje się losowo - jest 20% szans, że wystąpi, kiedy jaszczur zaatakuje, a 30%, kiedy wyprowadzi kontrę na atak. [Podgląd]


Andruids Expansion - paczka zawierająca dodatki w różny sposób rozszerzające rozgrywkę w Heroes III. Mogą to być nowe obiekty, czary, umiejętności, jednostki, bułki, wędliny itd.
LINK: Andruids_Expansion.rar

Opis modów:
1) Plague Tent - nowa Machina Nekropolii, która zamiast leczyć jednostki bohatera - zaraża chorobą i zatruwa przeciwników. W zestawie jest też bohater, który specjalizuje się w walce tą jednostką. Piękną grafikę niepięknego namiotu wykonał Trith. [Podgląd]

2) Power Bond - nowa umiejętność, podnosząca atak jednostek atakujących "mocą", czyli jakąś nadprzyrodzoną energią*, w przeciwieństwie do siły fizycznej, szponów, strzał i oręża. Żeby nie było za dobrze, strzelcy z puli jednostek miotających magią są wyłączeni z premii dawanej przez Łucznictwo. Tylko bohaterowie magii mają szansę poznać tę zdolność przy awansowaniu na nowy poziom. [Podgląd]

3) Damned Utopia - mod dodający nowe banki stworów - Przeklęte Utopie. Starożytne smocze siedliska ugięły się w końcu pod nieubłaganym naporem wieków. Te potworne cmentarzyska stale przyciągają żądne potęgi lisze, które powoli podporządkują sobie szczątki ogromnych gadów. Śmiałek, któremu uda się przywrócić ład w Przeklętej Utopii, zyska wdzięczność wyzwolonych smoczych dusz. Kiedy jednak korupcja zajdzie za daleko, dusze smoków na zawsze zostaną spaczone i przemienią się w plugawe Krwawe Smoki. Niepodważalna potęga tych istot jest atutem dla każdego dowódcy armii, ale czy warto narażać świat na gniew nieumarłych abominacji kierowanych nieopanowaną żądzą mordu?
[Podgląd]

4) Minotaur Warlocks - mod dodający grafiki lepiej odzwierciedlające wygląd minotaurzych bohaterów magii z miasta Lochu.
[Podgląd]

Mod wprowadza również nowego minotaurzego bohatera - specjalistę od Więzi Mocy. Żeby móc nim zagrać, należy mieć włączony mod dodający nową umiejętność.
[Podgląd]


(* - Czyli tak dokładnie, efekt obejmuje: mnichów, anioły, magów, dżiny, gigantów, jednorożce, oczy, zjawy, lisze, gogi, ifryty, diabły, gorgony, wróżki, żywiołaki umysłu i ich ulepszone formy, a także widmowe smoki, ptaki gromu, czarodzieje i czarodziejskie smoki).

Kurek PW
20 lipca 2018, 13:25
Bardzo dobre mody robisz. Inspirujące! Aż wpadłem na pewien pomysł...

witchking PW
20 lipca 2018, 19:48
Kawał dobrej roboty, szczególnie podoba mi się namiot plagi. Rozważasz unikatowe maszyny dla innych miast?

Andruids PW
20 lipca 2018, 19:59
Hm... chyba nie, chyba że zmieniające działanie istniejących maszyn w drobny sposób za pomocą specjalistów (np. dodatkowe HP i obrona zamiast większych obrażeń Balisty).

Hieronim PW
20 lipca 2018, 21:00
To są mody pod Erę II? Ciekawe pomysły. Mam tylko jedno ale - "nowa umiejętność, podnosząca atak jednostek atakujących "mocą", czyli jakąś nadprzyrodzoną energią*, w przeciwieństwie do siły fizycznej, szponów, strzał i oręża". Bazyliszki atakują fizycznie gryząc przeciwników, skoro są magowie,to czemu nie lisze? Jak żywiołaki umysłu,to czemu nie reszta? :)

Kuririn PW
20 lipca 2018, 21:04
Pisze wyraźnie jak byk! VCMI w treści nowego tematu.

Andruids PW
20 lipca 2018, 21:12
Hieronim:
To są mody pod Erę II?
Nie, pod VCMI, tak jak wyszczególniłem w nazwie tematu.
Hieronim:
Bazyliszki atakują fizycznie gryząc przeciwników,
Zależało mi, żeby każde miasto miało chociaż jedną taką jednostkę, a bazyliszek wydał mi się temu najbliższy, bo zamienia w kamień. Nie wiem dlaczego nie pomyślałem zamiast tego o Gorgonie. Dzięki za zwrócenie uwagi, pomyślę nad zamianą. A może taka jednostka nie jest koniecznie potrzebna Cytadeli?
Hieronim:
skoro są magowie,to czemu nie lisze?
Moje zaniedbanie. Zapomniałem ich dopisać do listy.
Hieronim:
Jak żywiołaki umysłu,to czemu nie reszta? :)
jako jedyne żywiołaki umysłu/magii atakują magią, a reszta wiatrem, wodą, ogniem i kamieniami. Może to wydawać się nielogiczne, ale według mnie jest, a poza tym, wolałem, żeby całe miasto nie dostawało tak dużych korzyści. Wrota same w sobie są i tak wystarczająco mocne ^^

Hieronim PW
20 lipca 2018, 21:22
Wiadomo, to dopiero początek moda. Liczy się to, że pomysł jest bardzo fajny. Gorgona jest ok, myślę, że konieczna nie jest, ale też nie zaszkodzi. A ja faktycznie zadałem bardzo głupie pytanie. Ciekawe, czy kiedyś uda mi się napisać choć jeden post bez błędów interpunkcyjnych albo bez takich gaf, bo na razie mimo starań ciągle mi nie wychodzi :p

EDIT: Mam jeszcze pytanie. Czy bonus z tej umiejętności będzie się sumował z ofensywą?

Andruids PW
21 lipca 2018, 01:13
*Update* Umiejętność Power Bond została zaktualizowana, zamiast bazyliszków, jej bonus wpływa na gorgony.

Hieronim:
Czy bonus z tej umiejętności będzie się sumował z ofensywą?
Na chwilę obecną się sumuje. O ile wiem, to umiejętność ofensywy dodaje KAŻDEJ jednostce (nawet strzelcom) dodatkowy bonus do obrażeń w walce wręcz, więc myślę, że może tak zostać. Ale chętnie poznam kontr-opinie.

Bacus PW
24 lipca 2018, 22:40
Witam, chciałbym się przyczepić tutejszemu modowi.

Cytat:
1) Alternative Shooting Centaurs - pozwala strzelać centaurom, ale tylko jeśli mają naboje. Dlatego wóz z amunicją jest teraz dla Bastionu cenną zdobyczą
I po co to komu, a komu to potrzebne? Strzelający gremlin wystarczy, a że, animacja była i pozostała niewykorzystana nie znaczy, że warto z niej robić pożytek.

Cytat:
3) Teleporting Elementals - czysto kosmetyczna zmiana sposobu ruchu Żywiołaków Energii. Zamiast migotać w locie, teleportują się.
Animacja, która wywoływała miganie i mogąca wywołać padaczkę została zastąpiona... no pięknie, brawo. Dojrzałe zachowanie... Gratuluje Panie Andruids.

Cytat:
4) *NOWOŚĆ* Furious Cyclopes - Cyklopy i Cyklopi Królowie, zamiast tracić turę przez zaklęcie oślepienia, wpadną w dziką furię atakując co popadnie (efekt Berserka). To jednak nie wszystko. Przez wybuch niepohamowanego gniewu, Cyklopi Królowie odkryją dawno utraconą moc - atak promieniem z oka obejmujący dwa pola. Efekt utrzyma się przez resztę walki.

Jesteś z siebie dumny? Cyklop z laserowym okiem? Rozumiem być fanem X-manów, ale to przeginka i nie tłumacz nawiązywaniem do poprzednich części... to jest sensowne, ale za dużo Marvela mnie już przerasta dlatego się przyczepiłem. Pomysł fajny, ale bym go nie publikował, za bardzo Marvel.

Cytat:
1) Plague Tent - nowa Machina Nekropolii, która zamiast leczyć jednostki bohatera - zaraża chorobą i zatruwa przeciwników. W zestawie jest też bohater, który specjalizuje się w walce tą jednostką. Piękną grafikę niepięknego namiotu wykonał Trith.
Ładny namiot, nie podoba mi się.

Cytat:
2) *NOWOŚĆ* Power Bond - nowa umiejętność, podnosząca atak jednostek atakujących "mocą", czyli jakąś nadprzyrodzoną energią*, w przeciwieństwie do siły fizycznej, szponów, strzał i oręża. Żeby nie było za dobrze, strzelcy z puli jednostek miotających magią są wyłączeni z premii dawanej przez Łucznictwo. Tylko bohaterowie magii mają szansę poznać tę zdolność przy awansowaniu na nowy poziom.
Faworyzuj magów, wiadomo, mniejszość to musi być wspomagana? Andruids ja cenie Twój wkład, ale to ewidentnie mod polityczny. Co następne? za powtarzające się jednostki w armii bohatera 500+ złota? No błagam...

No więc, mody oceniam na 7/10. Pozdrawiam.

Andruids PW
25 lipca 2018, 00:21
Bacus:
Witam, chciałbym się przyczepić tutejszemu modowi.
Witam, to ja. Tutejszy mod. Chciałbym, abyś nie przyczepiał mi się i sobie stąd poszedł.

Bacus:
Animacja, która wywoływała miganie i mogąca wywołać padaczkę została zastąpiona
Wszystko zgodnie z planem realizowanym przez NWO. Więcej wadliwych genów zostaje w puli.

Bacus:
Ładny namiot, nie podoba mi się.
*klika przycisk* "Spuścić psy".

Andruids PW
13 października 2018, 05:53
Po długim okresie nieaktualizacji, mam przyjemność dodać do moich zasobów 3 nowe mody:

Do Creatures Hidden Potential dołączają Siege Dendroids oraz Karmic Harpies.
Modyfikacja "Siege Dendroids" wykorzystuje animację rzucania czarów Entów i sprawia, że podczas oblężenia blokują Katapultę w pierwszej turze.
Modyfikacja "Karmic Harpies" pozwala Harpim Wiedźmom rzucić na wybraną jednostkę dosyć dotkliwą klątwę. Jej działanie sprawi, że każda atakowana jednostka będzie miała 50% szansy na zadanie przeciwnikowi podwójnych obrażeń podczas odwetu.

Do Andruids Expansion dołącza Damned Utopia.
Modyfikacja dodaje nowy bank, w którym można walczyć z Kościanymi Smokami + Liszami/Arcyliszami/Drakoliszami o Upiorne/Krwawe Smoki + Złoto + Zbroję Przeklętego.

Dren PW
13 października 2018, 11:14
Brzmi interesująco

Kuririn PW
13 października 2018, 12:03
Andruidu, jakbyś chciał posiadać nowego Drakolisza w swoim modzie, jestem do Twojej dyspozycji. Tylko jaki łun ma być. :D

Andruids PW
15 października 2018, 02:44
Łatwość dodawania nowych jednostek w VCMI ma zarówno swoje zalety i wady. Piszę ten post, ponieważ znane jednostki, dodane niedawno do mojego moda - Krwawy Smok i Drakolisz, różnią się troszkę od ich pierwowzorów z WoGa, ale jednocześnie mogą z nimi jednocześnie występować. Jestem ciekaw waszych opinii na ten temat. Zwłaszcza graczy WoGa.

Krwawe smoki, które można zdobyć w Przeklętych Utopiach, mają lekko obniżone obrażenia, nie wywołują przerażenia i mają większą szansę na postarzenie. Z kolei Drakolisz, strzegący najbardziej wymagającego piętra w tym banku (za pokonanie którego można dostać właśnie Krwawe Smoki), jest swojego rodzaju bossem. Ma smoczy oddech z bliska i strzela chmurą śmierci (4 razy). Te jednostki mają 8. i 10. poziom i nie można ich spotkać normalnie na mapie.

Zmiany w modzie są spowodowane moją interpretacją tych jednostek (czyli np. jakie obrażenia powinna zadawać jednostka na 8. poziomie) i pewnym fabularnym urozmaiceniem. Drakolisz z Przeklętej Utopii, to lisz, który osiągnął wyższe stadium - udało mu się połączyć ze zwłokami kościanego smoka, dlatego ciągle ma umiejętność strzelania i trującą chmurę (i przedłużenie tego - trujący smoczy oddech z bliska), a zarazem obniża morale wroga. Nie ma za to odporności na magię ani obrażenia fizyczne, bo nie ma takiej zdolności ani lisz, ani kościany smok.

Zarówno jednostki z Przeklętych Utopii, i te dodane przez inne zestawy jednostek (albo mod dodający funkcje WoGa), nie kolidują ze sobą, chyba, że ktoś zechce grać oboma i połączyć dwie jednostki w jednym oddziale: nie będzie się dało połączyć np. dwóch drakoliszów pochodzących z różnych modów.

W skrócie - co sądzicie o różnych interpretacjach tych samych jednostek? Poniżej zamieszam dokładne statystyki nieumarłych smoków z mojego moda:





A tu, dla porównania, linki do oryginalnych jednostek: Krwawych Smoków i Drakoliszów.

Dydzio PW
15 października 2018, 11:21
Czekam na mody zawierające nowe bułki i wędliny

Trith PW
15 października 2018, 12:27
Something like this?

Andruids PW
15 października 2018, 13:17
Jeszcze tir zamiast katapulty.

Kuririn PW
15 października 2018, 13:21
kebab?

avatar PW
15 października 2018, 13:23
Wydaje mi się, że najrozsądniej w takich przypadkach wydać moda w dwóch formach: wtihout_wog_edition oraz wog_edition. W modzie bez WoGa masz wolną rękę co do statystyk. W modzie WoGowym trzeba nagłówkować się więcej czy zostawić oryginalne statystyki, czy je score'ować. A jeśli je score'ować to czy zmiany mocno zmienią inne aspekty gry (choć z tym przypadku nie wydaje mi się).
strona: 1 - 2
temat: [VCMI] Andruids Expansion Mods

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel