Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 160 - 161 - 162 ... 200 - 201 - 202 | |
Kastore |
Złoty i diamentowy to nie są żadne zbroje. Stal może być. |
Fandor |
No właśnie nie, w Heroesach jak masz faceta w zbroi to jego ulepszeniem jest facet w trochę lepszej zbroi, nie zupełnie innej zbroi, nie facet na koniu, nie koń w zbroi tylko dalej ten sam facet w trochę lepszym stroju. W wypadku tworów może się jeszcze zmienić materiał i tak mamy tutaj. Nikt na razie nie powiedział, że golem ma być inny więc może sobie być stalowy, teraz chodzi tylko o jego wygląd, to jest jakie zmiany w pancerzu poczynić aby widać było różnicę, a jednocześnie mieć te samą jednostkę. |
Aayren |
Jedna ważna sprawa odnośnie materiału. Z węgla zbroja dupna, każdy to przyzna. A jak do tego węgla dodać żelaza to powstaje stal - zbroja z niej przednia. Tak więc złoto czy srebro może jest dupne, ale wystarczy je wymieszać z adamantem, mithrilem, gromrilem czy co nam jeszcze świat fantasty udostępnia i bah! Złota zbroja jaśnie panie, świeci, błyszczy, wśród pań branie! |
garnithron |
Sam pomysł zmiany żelazo --> stal jest bardzo trafiony, ale mi również kule i łańcuchy nie przypadły do gustu. Myślę, że jednostka jako taka zbytnio odróżniałaby się wyglądem od poprzednika. Zamiast tego, proponuję bardziej metaliczny kolor (wygładzona faktura) oraz może jakieś ostrza przymocowane do dłoni? Albo zamiast nich (jako alternatywa do kul)? Tak czy inaczej rysunki niezłe. Na obserwatora wyśmienicie się patrzy :) |
Ursus |
Ulepszenie obserwatora bez zarzutu, pasuje jak ulał, zaś co do golema to jak najbardziej podoba mi się pomysł na ulepszenie ze stali, zaś co do kul na łańcuchach mam wątpliwości. Golem kojarzy mi się z prostym bokserem, który musi podejść do wroga i osobiście, po ludzku go sprać i do tego układu nie pasują mi przedłużenia w postaci łańcucha. Zwykłe zaciśnięte piąstki w zupełności wystarczą :). |
Mistrz |
Dla bardziej konserwatywnej części grotwiczów, golem bardziej klasyczny (poprawiony w paincie bo w niczym więcej nienumiem) Moim zdaniem nie wygląda lepiej. Fandor@ To o czym mówisz to prawda tylko częściowo. Niektóre jednostki zmieniają się bardzo, np. smoki, golemy czy archanioł, który z chudego ciemnowłosego jegomością staje się dwuhexowym, złotowłosym mięśniakiem. Dodatki do golema są kosmetyczne i w rozdzielczości Homm3 najbardziej będzie się rzucać w oczy kolor jednostki, a nie różnice w wyglądzie. Ursus@ Wielokrotnie pisałem, że łańcuch służy głównie do blokowania ciosów. Golem dalej ma atakować systemem prawy prosty, lewy prosty w czym łańcuch zupełnie nie wadzi (sprawdziłem). |
Kastore |
Dalej nie ma palców i wygląda jak rycerz. mistrz: Quoi?
Niektóre jednostki zmieniają się bardzo, np. smoki |
Mistrz |
Czarny i czerwony smok mocno się od siebie różnią. |
Fandor |
Wiesz, każdy smok wygląda zupełnie inaczej od sąsiada z innego zamku, ale gdybyś w każdym mieście dał na 7 poziom smoka to by każdy stwierdził, że to nudne i nieoryginalne, wniosek, nieważne jak dużo zmienisz smoka idea jest taka sama, no i smoki nie dostają po ulepszeniu pancerzy, łańcuchów, szat, broni etc. tylko po prostu zmiana koloru i trochę więcej rogów, kłów etc, co nie jest dużą zmianą. Archanioł to wciąż gostek ze skrzydłami tylko starszy, z większymi skrzydłami i pancerzem, naprawdę nie widzę tu ogromnej różnicy. Racja golem wygląda gorzej bo się zrobił pusty w kilku miejscach, bo taką miałeś koncepcje, trzeba trochę więcej zrobić niż usunąć rzeczy by był lepszy. No i wciąż te paskudne kule. |
Kastore |
Dobra, może nie dyskutujcie o tym, kiedy ulepszenie się różni wystarczająco, bo nic z tego nie wyniknie. :P Po prostu golem powinien wyglądać jak golem, a nie jak rycerz, tyle w temacie. |
Kammer |
Od siebie dodam, że za dużo detali, w kilkudziesięciu pikselach kwadratowych niczego nie będzie widać. Tak, zgodzę się, że zbrojowanie golema nie jest najlepszym pomysłem - nie lubiłem golema z H2. Go, Kastore, czekam na polemikę. |
Kastore |
Kammer: Ale co właściwie? Ten z H2, którego wrzuciłeś to recolor podstawy. Tak wyglądały golemy w tamtej grze. Bardzo ważną rzeczą u golemów jest, żeby było widać twarz a nie maskę/hełm.
Go, Kastore, czekam na polemikę. |
Hayven |
A gdyby lekko zmodyfikować koncepcję i zamienić tylko jedną z dłoni oryginału, za to nie na kikut, tylko na morgensztern, tak żeby druga trzymała kulę, coby ta nie wisiała niewygodnie? Wtedy zostałby też łańcuch :P A z drugiej strony golem nie traciłby zbyt wiele zręczności (wciąż miałby do dyspozycji jedną dłoń), z drugiej zaś strony, z bojowego punktu widzenia zyskiwałby na zasięgu ataku (w przeciwieństwie do zwykłego obcinania dłoni :P). |
Kastore |
Nie, bo złote i diamentowe, które są silniejszymi wersjami mają zwykłe ręce, więc taki zabieg będzie dziwny. |
Kammer |
Kastore: Well, od jakiegoś czasu polemizujesz z wszystkimi moimi postami. :PAle co właściwie? --- Ad rem - proponuję magnetycznego golema - solidny korpus, wokół którego lewitowałoby kilka kończyn górnych mogących atakować, blokować, etc. Nogi lekko odsunięte od korpusu, by trzymały się magnetycznie. |
Hayven |
Fuj. To już lepiej pójść bardzo klasyczną drogą i dać trochę bardziej pancernego golema niż Żelazny, żeby się bardziej błyszczał, ale nie odstawał od Złotego i Diamentowego. I będzie. |
Fandor |
Jak dla mnie magnetyczny golem to już zbyt daleko idące ulepszenie, koncepcja fajna, ale nie na 3 poziom, może Kuri Ci zrobi Kammerku takiego jako drugie ulepszenie złotego? :D Pomysł Hayvena bez sensu mimo wszystko bo jednak zasięg ataku raczej nie jest zbyt mocno wykorzystywany w H3 (oprócz zionięcia) no i jednak przekombinowane by to było. |
Kammer |
Złoto jest diamagnetyczne, to nie wypali. :D Może kobaltowy golem? |
Trith |
Może być golem zasilany/energetyczny ze światłem wydobywającym się ze szczelin i bruzd w pancerzu czy iskry przeskakujące po nim. Golem syntetyczny z tworzyw sztucznych osiąganych alchemią, mógłby być na przykład połyskujący czarny z zastosowaniem prostych zakrzywionych brył i kształtów jak z fikuśnych futurystycznych pojazdów. Golem kompozytowy z więcej niż jednego rodzaju materiału. Możliwości jest od groma. |
Fandor |
Kammer ulepszenie golemów jak już ustaliliśmy polega w tej grze na zmianie materiału, więc oprócz nazwy i wyglądu zmieniłby się też materiał na taki, który ma dobre właściwości magnetyczne. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 160 - 161 - 162 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel