Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ERA/dodatek] The Succession Wars
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 42 - 43 - 44 ... 49 - 50 - 51

Kammer PW
14 maja 2018, 13:33
Ironfist jest na H2. :P

Alamar PW
14 maja 2018, 13:38
No ale H2 i tak nie ma przycisku Wait. :P

Dzięki

14 maja 2018, 13:42
Z tegonco czytam Succesion Wars będzie normalnym dodatkiem pod SoD jak HotA a wszystkie 'bajery' są robione za pomocą binary patches i metodą HotY, więc erowskie skrypty idą w odstawkę, a jeśli będą to niewidoczne dla gracza. Co moim zdaniem jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Ort pod vcmi jest zbyteczny, gdyż...po co, skoro miks grafiki h2 z modami h3 byłby paskudny dla oka.

Kammer PW
14 maja 2018, 14:17
Bardzo nie lubię binarko-modowania. :/

Czemu port pod VCMI? Dla łatwości modowania. Jeżeli w SW-teamie są ludzie umiejący tak edytować kod binarny, by to działało, to z pewnością potrafią pisać też kod w C. A chyba zgodzimy się, że napisane jakiejś biblioteki z SW-contentwm pod VCMI byłoby prostsze i dałoby pewniejszy zysk niż edytowanie pliku binarnego.

Ludzie mieszali mody od zawsze, słyszałem nawet o takich, co zmieszali HotA z Myth modem - myślę, że cena paru osób, które same sobie zniekształcą grę mieszaniem H2 z H3, jest niska w porównaniu z zyskiem, jakim są szerokie możliwości pisania kodu, który dopiero zostanie skompilowany.

Fandor PW
14 maja 2018, 14:37
VCMI daje chociażby możliwość dodania nieskończonej ilości miast i jednostek, gdyby ktoś pokusił się o zrobienie ich w stylu H2.

AmiDaDeer PW
14 maja 2018, 16:47
ERA i binarki też dają możliwości dodawania dowolnej liczby jednostek - a przynajmniej zostało to już rozpracowane i jestem pewien, że feanor ogarnia temat. :P

Natomiast co do miast - pamiętajmy, że nie wszystkie miasta są jeszcze gotowe do wydania w pierwszej wersji moda, więc nie zapędzajmy się aż tak, pracy jest aż nadto.

Orzie PW
14 maja 2018, 16:55
Kammer:
Disclaimer: nigdy nie śledziłem szczególnie tematu tego moda, bo uważałem go za nieciekawy, więc mogę się pytać o jakieś oczywistości.

Najważniejsze pytanie - na ile mi wiadomo, SW ma być standalone, do zainstalowania na czyste H3. Czyli w takim razie w ramach SW będzie musiała być dostarczona sama ERA II. Czy nie lepszym pomysłem jest udostępnianie samego moda niezależnie od platformy, by można byłoby spokojnie migrować na kolejne, lepsze wersje ERA II?

Starting from v0.8, H3SW is supposed to have a standalone installer.
It will still be ERA-based, but this will not bother users anymore.

Kammer:
O ile samo H2 kojarzę siermiężno-prymitywnie i początkowo takie miałem odczucie o SW, o tyle, don't get me wrong, byłem pod wrażeniem zapału i chęci pracy, wszak to już się kręci z... 10 lat(?).
Acz odkopałem którąś starą betę i o ile nie czuję, że jest to dla mnie must-play, o tyle bardziej jestem pod wrażeniem włożonej pracy - całość już wtedy wyglądała spójnie.

What is primitive for some people, is laconic/sharp for others. I play Heroes 2 10 times more often than Heroes 3. There are a lot of reasons: Wait button, fast gameplay, better magic system, etc.
Anyhow, simplification is not the case of H3SW, because its gameplay resembles Heroes 3 much more than that of Heroes 2.

Kammer:
Czy myślano o przeportowaniu SW na VCMI, jak za XX lat już będzie obsługiwać skrypty? Swoboda dodawania contentu jest większa + można bardziej ingerować w kod gry.

I do not believe VCMI will be improved to a satisfying level in the near future so that the whole deal will be worth it.

Hobbit:
ERA i binarki też dają możliwości dodawania dowolnej liczby jednostek - a przynajmniej zostało to już rozpracowane i jestem pewien, że feanor ogarnia temat. :P

Natomiast co do miast - pamiętajmy, że nie wszystkie miasta są jeszcze gotowe do wydania w pierwszej wersji moda, więc nie zapędzajmy się aż tak, pracy jest aż nadto.

We don't have mania for adding towns, nor we will be any happier if some users will ruin the design idea and play H3SW castles with Bastion or Cove, and (even worse) record this to a video, upload to YouTube and tell everyone that this is the genuine H3SW/WoG/HotA. Render to Caesar the things that are Caesar's. What belongs to H3SW, must stay in H3SW. Same for HotA.

Also, quality before quantity.

Kammer PW
14 maja 2018, 17:48
Ah, I should have written previous post in English to keep consistency of conversation. My bad, sorry for problem.

Orzie:
Starting from v0.8, H3SW is supposed to have a standalone installer.
It will still be ERA-based, but this will not bother users anymore.
I think I'll check out way of construction of that standalone installer, especially the implementation of ERA-related part.
I know it might sounds a little weird, but I'm interested in the various methods of modding..

Orzie:
What is primitive for some people, is laconic/sharp for others. I play Heroes 2 10 times more often than Heroes 3. There are a lot of reasons: Wait button, fast gameplay, better magic system, etc.
Anyhow, simplification is not the case of H3SW, because its gameplay resembles Heroes 3 much more than that of Heroes 2.
I totally understand. As for me, H3 isn't the best one of the serie, H5 got much more interesting mechanics.
Also, I forgot to mention that the part of H2 which I have best memories of is magic system - especially the separation of mass spell from their basic versions, what allows to avoid that overused and boring tactic "mass haste & mass slow". Hope you will implement this part.

Orzie:
Render to Caesar the things that are Caesar's. What belongs to H3SW, must stay in H3SW. Same for HotA.
That sounds convincing.
If I remember correctly - H3SW is compatible with HDmod. Does you plan to make H3SW compatible with that famous HotA lobby (as the same pattern as HotA-lobby & SoD-lobby coexist)? This seems to be an interesting feature.

---

Hobbit:
ERA i binarki też dają możliwości dodawania dowolnej liczby jednostek - a przynajmniej zostało to już rozpracowane
To jest w ramach Emeralda/Amethysta? Dawno nie sprawdzałem tematu, ale coś mi świta, że jakiś czas temu był przełom.

Orzie PW
14 maja 2018, 17:56
Kammer:
That sounds convincing.
If I remember correctly - H3SW is compatible with HDmod. Does you plan to make H3SW compatible with that famous HotA lobby (as the same pattern as HotA-lobby & SoD-lobby coexist)? This seems to be an interesting feature.

We would like to, I think, but this does not depend on us on the first place. Besides, any kind of competitive gameplay was not considered for the time being, and none of us currently are able to act as moderators in the said lobby, even if we were given green light by the masters of the whole show.

The trouble is also in the nature of the modding platform we use. HD+ functionality is forcefully turned off for WoG/Era, because the creator of HD Mod is not motivated to solve the sudden bugs appearing from nowhere. I can totally understand that, because I am pretty familiar with troubleshooting of WoG/Era. At the same time, we are not ready to transfer the project to SoD for a lot of reasons, too.

Kastore PW
14 maja 2018, 18:16
Will there be faster combat settings like in HotA?

Orzie PW
14 maja 2018, 18:27
Not now. We need to finish the basic aspects of the game first, and then decide which improvements it still needs for v1.0 and later releases.

12 września 2018, 20:01
Parę dni temu ukazał się streaming, na którym można obejrzeć i posłuchać (po rosyjsku) proces tworzenia miasta Derwiszów (?). Jest do obejrzenia https://vk.com/video-59535623_456239023?list=a77fe5a93db64991cf.

W tej chwili trwa inny streaming live w którym Orzie (jak zgaduję) pokazuje, że jeszcze szybko nie zagramy w betę ;)

22 września 2018, 12:48
Wreszcie jakiś stream z rozgrywki. Tym razem zdecydowanie warto!

ShEv441 PW
26 września 2018, 23:05
Bardzo ciekawie zaczyna to wyglądać. Prawie 3 godzinny gameplay pokazuje kilka frakcji, eksplorację oraz wiele bitew. Całość śmiga na HD modzie. Zdecydowanie warto zobaczyć, zasługuje na newsa na głównej :)

Orzie PW
30 września 2018, 21:35
I don't think so. There will be pieces of format content which is more suitable for the main page. :)

Orzie PW
11 października 2018, 08:40
During the development stages, we are often inspired to do something less prioritized, but surely not the least interesting to show. Thanks to some of these innovations or modifications, the players will be able to see that the development scale is much wider than it would seem, and understand that more and more cool things are coming in future.
This set of screenshots (with some of them being directed) shows a little part of such work by the project team done in the previous few months.

Hiro PW
12 października 2018, 12:14
It's about time you stopped it, too much beaty in one place... @.@

6 listopada 2018, 09:07
Najnowszy koncept frakcji Derwiszów.

Kuririn PW
6 listopada 2018, 11:19
Ładnie brną do przodu. 3maja się ścisłe grafiki z h2. Mega!

8 listopada 2018, 13:25
Twórcy konwersji w tym tygodniu obchodzą 10-lecie procesu twórczego nad tym dodatkiem. Z tej okazji Sir Albe spisał bardzo ciekawą dwuczęściową Kronikę, w której zawarł praktycznie rok po roku dzieje prac nad Succesion Wars.
To poczytania tu (część 1) oraz tu (część 2).

strona: 1 - 2 - 3 ... 42 - 43 - 44 ... 49 - 50 - 51
temat: [ERA/dodatek] The Succession Wars