Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 27 - 28 - 29 ... 162 - 163 - 164 | |
RebeliaMuppet |
Wie ktoś, jak nazywa się plik def z animacją Tytana i arcylisza? |
Trang Oul |
Podaję ostatni raz: Arcylisz - CPLICH.def Tytan - CGTITA.def Ogólny wzór: C[część angielskiej nazwy jednostki].def |
vinius |
Mafioss - opublikuj jednostę na celestialheavens.com tam Ci ją ocenią :) PS. brak animacji obrotu w 2 stronę! |
Tichondrius |
Hippocampus fianal v1.0 Składa się z Animacja Hippocampusa: http://img208.imageshack.us/img208/2894/hippocampusfin9it.gif Animacja Hippocampusa na mapie: http://img301.imageshack.us/img301/3115/hippocampusavat8kk.gif Siedlisko Hippocampusa na mapie: http://img232.imageshack.us/img232/6492/siedl1copys8qk.png Siedlisko Hippocampusa w mieście: [Dodam] Awatar Hippocampusa: http://img364.imageshack.us/img364/6274/avatara1copy5hh.png Ikonka przyrostu Hipka: http://img145.imageshack.us/img145/1930/avatar1acopyss0qe.png Inne wersje animacji hipka: 1. http://img259.imageshack.us/img259/5167/hippocampus20vc.gif 2. http://img377.imageshack.us/img377/8308/hippocampus32hc.gif 3. http://img441.imageshack.us/img441/5296/hippocampus48bu.gif EDIT: Dodanie prawie wszystkiego. Ja zmieniłem kolor linków na biały. Jeszcze raz proszę o ocenę. PS. Przy tworzeniu def wychodzi mi błąd I/O error 131 |
Altair |
Brakuje grafiki jednostki na mapie. Bardzo udany projekt. |
tymolord |
Jak wam się podoba kwasowy smok? Wzorowałem się na tym smoku z Xeen z komnaty o smokach.http://img209.imageshack.us/img209/9691/miecz4gd.png PS: Próbowałem zainstalować Homm3:RoE ale się nieudaje. Mógłby mi ktoś wysłać animację krzyżowca, paladyna i krasnoluda? |
AmiDaDeer |
>>>Mógłby mi ktoś wysłać animację Krasnoluda krzyżowca, paladyna i krasnoluda? Oj, trzeba poprawić pamięć... Do wyciągnięcia tych animacji nie potrzeba ROE. |
Quba Drake |
Ja bym mógł pokazać mojego kwasiaka no ale to by była czysta profanacja. Chyba że chcecie. |
tymolord |
Wiem, że nie_jest RoE potrzebne, HoMMm 3 gold mi nie_chce działać, więc myślałem, że może ta płyta zadziała. W takim razie muszę poczekać jakiś tydzień, póki nie_dostanę nowego kompa :( . To mógłby ktoś mi ją wyciągnąć? @Quba pokaż tego smoka. |
Viktoriusz J. Lezublideusz |
Jaqubie, Nie obawiaj się, przecie nikt(?) się śmiał nie będzie i nikt(?) Cię za to nie wyeradykuje, śmiało, może będzie to coś pięknego i perfekcyjnie doskonałego, tylko jeszcze o tym nie wiesz. |
tymolord |
Problem w tym że obecnie nie_mam WoGa. Za tydzień dostanę nowy komp i wszystko będzie wporzo. Ale na_razie to nie_mam nowego kompa, nie_mam HoMMa, nie_mam WoGa. |
Trang Oul |
defy |
avatar |
Tymlord - skoro masz stary komputer, na którym nie masz prawie nic, po ci teraz te animacje? Wszakże programy graficzne są sprzętożerne... |
Quba Drake |
Wzorowałem się na tym z Xeen. http://img252.imageshack.us/img252/9743/beztytuu0fu.png Oto przerażający Kwasowy smok. |
tymolord |
Szczerze mówiąc... fajny ten smok! Nieźle ci wyszedł! |
Acid Dragon |
Proponowałbym jeszcze dorysować teletubisie i tęczowe małpki do tych kwiatków i słoneczka.... |
tymolord |
Smok fajnie wyszedł, ale szanowny Smoczy Władca Acid Dragon ma rację, jeśli chodzi o tło :P . Daj neutralne, albo spróbuj poszukać teren podobny do Xeen i użyć go jako tło. |
Viktoriusz J. Lezublideusz |
My God! What is that ugly thing (I can not call it 'dragon')? Please add more funny things, maybe rainbow bees, pink rabbits and something else. |
Tilogour |
Mafioss - jednostka dobrze zrealizowana Mała krytyka ode mnie(:P):Animacja Hippocampusa na mapie jest zbyt "biała" w stosunku do animacji "w walce" Dodatkowo 1 lub więcej klatek(z animacji na mapie) wyglada dziwnie [troszkę złe złączenie] BTW:Tymolord - ładny smok:) Edit:Tymolord - kolejny dobry projekt ale chciałbym widzieć animację tego zombie smoka |
Alamar |
>>>Proponowałbym jeszcze dorysować teletubisie i tęczowe małpki do tych kwiatków i słoneczka.... Tęczowe małpki - co Ty brałeś przed sesją??? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 27 - 28 - 29 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel