Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Podziemna Tawernatemat: Heroes 8?
komnata: Podziemna Tawerna
strona: 1 - 2

flapdzak PW
7 maja 2018, 16:18
Minęły już prawie dwa lata od zakończenia pracy nad Heroes VII.
Jak myślicie, czy Ubisoft tworzy już nową odsłonę? Po ciągle rozwijanych Elemental Guardians, można wywnioskować, że lubią to uniwersum i chcą jakiejś jego przyszłości. Jak to wyglądało na przestrzeni H5 i H6? Też było cicho przez dwa lata?

Kastore PW
7 maja 2018, 16:53
Nie robi, nie zrobi, nie lubi, nie było.

Andruids PW
7 maja 2018, 17:44
japko:
Po ciągle rozwijanych Elemental Guardians, można wywnioskować, że lubią to uniwersum i chcą jakiejś jego przyszłości.
To dziwne, bo kiedy patrzę na EG, nasuwa mi się zgoła przeciwny wniosek. I uważam, że najlepiej będzie, jeśli Ubisoft zapomni o jakiejkolwiek przyszłości związanej z Heroes VIII.

anonim1233 PW
7 maja 2018, 18:09
Ponoć Blue Byte pracuje nad jakąś grą strategiczną, ale może to być kontynuacja settlersów. Ja bym chciał kontynuacji Herosów, tylko tym razem dopracowanej, nawet gdybym miała powstawać wiele lat.

Tarnoob PW
8 maja 2018, 01:14
Po czterech niedokończonych częściach (H4–7) mam dość kolejnych półproduktów. Już wolałbym remake którejś z tych części, zwłaszcza H7, które było z nich wszystkich chyba najlepiej zaprojektowane. Niestety trudno byłoby wypromować reedycję gry, do której rynek już się zraził. Sama zmiana tytułu i okładki tego nie załatwi.

Might and Magic Heroes: The New Seven… Może jednak miałoby szanse? W końcu gry, które były de facto samodzielnymi dodatkami do KB:Legend (jak „Wojownicza Księżniczka”) zostały wypromowane jako osobne gry i zdaniem niektórych graczy faktycznie nimi są.

Kastore PW
8 maja 2018, 08:39
H5 pod koniec kadencji było niedorobione? Brzydkie i na bardzo powolnym silniku to na pewno, ale trudno stwierdzić, że to niedorobienie. Poza tym H7 i najlepiej zaprojektowane? Przecież H7 to H6 tylko bardziej chaotyczne. Jak można być takim masochistą i chcieć najgorszą część trzeci raz? O_0

A mappacki do KBL to jakieś nieporozumienie.

anonim1233 PW
8 maja 2018, 10:39
Heroes 7 jest dużo lepsze od H6. Gdyby nie bugi i głupie AI byłaby lepsza od trójki. H5 niedorobione? Dzięki Dzikim Hordom jest lepsza od trójki. A jak bym miał wybierać najgorszą część serii to na podium znalazłaby się H4 razem z H6.

Kastore PW
8 maja 2018, 11:56
No skoro współcześni fani Heroesów są tak bezkrytyczni to może wydawanie H7 drugi raz nie jest takim złym pomysłem.

xVite PW
8 maja 2018, 17:25
Jakby to miało być coś podobnego do H5 to byłbym za stworzeniem H8. H5 ma najlepszą mechanikę (ze znanych mi 3, 5, 6 i 7) i po zainstalowaniu kilku modów usprawniających rozgrywkę jest naprawdę dobra. Kolejne części wydane przez Ubi były po prostu słabe.

Hayven PW
8 maja 2018, 18:45
Jakby to było H5, tylko takie z dojrzalszą grafiką (może w stylu artów z DoC?) i elementami z H1-4: bogatą mapą przygody (taką, że jest dużo rzeczy do zbierania i są one duże i wyraźne, a jednak pasują) i równie szybkim jak w tych częściach komputerowym przeciwnikiem - biorę.

Ale marzenia się nie spełniają. Niech nie tykają serii, bo wstyd.

Sir Galuf PW
8 maja 2018, 19:28
Ja tam mam nadzieję, że Ubisoft zrobi ósmą część heroesów, ale powinni zmienić uniwersum (koniec Ashanu) i wrócić do pierwotnych klimatów serii (jakiś cień technologii w świecie fantasy). Gdyby zrobili takie bardziej rozbudowane i podrasowane Heroes 5 to ja byłbym bardzo zadowolony. Ciekawe ile będziemy czekać na ósemkę...?

Kastore PW
8 maja 2018, 21:57
Taaa, niech jeszcze obrzydzą poprzednie uniwersum.

Pointer PW
9 maja 2018, 00:23
Liczę, że H8 powstanie. Moim zdaniem powinno to być coś w stylu połączenia H7 i H5. H3 było świetne, jest grą ponadczasową, legendarną, ale nie oszukujmy się, takie gry już nie wrócą. Zresztą jestem przeciwnikiem spojrzenia na heroesy w stylu "złe, bo to nie trójka". Dla graczy z takim podejściem ta seria skończyła się na trójce i choćby Ubisoft czy jakakolwiek inna firma stawała na głowie i klaskała uszami, to i tak nie dogodzą.

A H7 jest genialne jeśli chodzi o projekt. Szkoda, że nie zostało w pełni dopracowane i dokończone (np. brak Inferna, które przecież miało szansę pokazać się w dodatku tak jak Forteca). Większość elementów rozgrywki jest moim zdaniem najlepsza w całej serii. Jakby dorzucić do tego elementy z H5 takie jak system rozwoju bohatera czy alternatywne ulepszenia, prawdziwe artefakty łączone jak w H3 czy więcej alternatyw w lineupie (jak w h4 czy AC Mod), to powstałaby naprawdę fajna gra. Do tego można by przywrócić miasta, które w serii pojawiły się dotąd tylko jednorazowo (Cytadela, Conflux, Świątynia) i może dodać jakąś nową frakcję i myślę, że mało kto nie nazwałby tej gry najlepszą w serii. Za wyjątkiem tych, którzy i tak powiedzą "do kitu, bo to nie h3" :P

A co do Uniwersum... No cóż, może Ashan nie jest najbardziej udany i rozbudowany, ciężko tu coś dołożyć (np. nową frakcję czy nawet powrót Cytadeli), więc przydałoby się jakieś inne uniwersum, całkiem nowe, ale błagam, nie żadne elementy technologii i Sci-Fi. Cieszę się, że Ubi odeszło od uniwersum z H1-4, a raczej ucieszyłem się kiedy już dowiedziałem się kim byli Kreeganie i na czym opierało się "stare" uniwersum. Więc jak dla mnie, ale też dla wielu innych graczy, żadnych kosmitów, cyberzombi itp., czyste fantasy to najlepsza opcja dla heroesów.

A najważniejsze to to, że lepiej poczekać dłużej na porządne h8 niż dostać niedopracowany bubel jak to było w przypadku h7, w dodatku ze słabym marketingiem, co dodatkowo obniżyło jej popularność.

Kastore PW
9 maja 2018, 00:42
Pointer:
błagam, nie żadne elementy technologii i Sci-Fi, czyste fantasy to najlepsza opcja dla heroesów
Odnoszę wrażenie, że absolutnie nigdy nie grałeś w żadne MM oraz że nie ogarniasz lore poprzedniego świata. Co do samych Heroesów bez wyraźnych i/lub wyrazistych elementów sci-fi zgadzam się z Tobą, zresztą nawet JvC by się z Tobą w tej materii zgodził, ale jak już mówiłem, według mnie nie wiesz co mówisz.

Generalnie chcesz absolutnie wszystkiego co pojawiło się do tej pory w grach z serii, co jest zrozumiałe, bo wiadomo, im więcej tym lepiej, aczkolwiek patrząc na cokolwiek co Ubi zrobiło z tą serią do tej pory jest to skrajnie mrzonkowe, a ekstrapolując dalej całą sytuację wydaje mi się, że H8 być może nawet nigdy nie powstanie.

Tarnoob PW
9 maja 2018, 01:40
Tak po prawdzie to żadna część HoMM nie była w pełni dopracowana, przynajmniej dla perfekcjonisty jak ja. :-P

Części 1–3 miały szybkie AI i dobry klimat, ale niestety poważne braki w interfejsie i w balansie. HotA i HD Mod znacznie poprawiły „flow” w HoMM3, ale ciągle jest dużo do zrobienia. Niektóre rzeczy prawdopodobnie będzie trudno dodać, np. pasek ruchów w bitwie i oznaczenie bieżącej rundy, jak w H7. Nadzieja pozostaje w VCMI.

Za to części 4–7 miały problemy z bugami, wolnym i słabym AI, a w przypadku H5 – z estetyką i z przystępnością. Mówię tu zwłaszcza o kolejności ruchów w bitwie i o rozwoju bohatera. Mają za duży próg wejścia, tak jak WoG, Linux, USOS i twarde narkotyki – najpierw nie wiadomo, co się dzieje, a potem albo jest super, albo cię nie ma.

Świat gry – NWC, Ashan czy jeszcze co innego – to moim zdaniem problem drugorzędny dla popularności gry. Jestem ogromnym fanem dobrego lore i ciekawej fabuły, ale niestety nawet najlepszy świat i historię trudno poznać, jeśli są włożone w mało przystępną grę. Najlepsze przykłady to chyba MM1–5, a dla wielu ludzi też H4, H6 czy nawet H2 i MM6–8. Wolę dopracowaną grę praktycznie bez fabuły (np. opartą na samych mapach losowych) niż świetną fabułę za ścianą irytującego paskudztwa.

Serio wolę remake lub reedycję *którejkolwiek* części HoMM niż kolejny półprodukt. Minimum ilości, maksimum jakości.

Kastore PW
9 maja 2018, 08:41
Tarnoob:
Jestem ogromnym fanem dobrego lore i ciekawej fabuły, ale niestety nawet najlepszy świat i historię trudno poznać, jeśli są włożone w mało przystępną grę.
Jako wierny fan Dark Souls i Bloodborne chciałbym Ci tylko powiedzieć: git gud casul, nie wszystko musi być podane na tacy, czasem warto zmuszać gracza do chociaż minimalnego wysiłku, żeby się zaangażował jakkolwiek w to co robi.

Pointer PW
9 maja 2018, 21:20
Cytat:
Odnoszę wrażenie, że absolutnie nigdy nie grałeś w żadne MM

Tu masz rację.

Cytat:
że nie ogarniasz lore poprzedniego świata.

Tu już niekoniecznie. Ale powiem tak: wolałem nie ogarniać, wtedy mi jakoś lepiej pasowały części H1-4. Odkąd ogarnąłem (przynajmniej częściowo, bo bez MM chyba nie da się w pełni) tło fabularne to mi to trochę przestało pasować. Choć nadal staram się zapomnieć o tym, że Kreeganie to kosmici, a nie typowe demony jak w Ashanie. :P

Cytat:
wydaje mi się, że H8 być może nawet nigdy nie powstanie.

Tego się też niestety nieco obawiam. Ale nadzieja umiera ostatnia.

Cytat:
Mają za duży próg wejścia, tak jak WoG, Linux, USOS i twarde narkotyki – najpierw nie wiadomo, co się dzieje, a potem albo jest super, albo cię nie ma.

No tym komentarzem to pozamiatałeś. Made my day :D
Ale fakt, co do WoGa tak właśnie jest i ja jak już ogarnąłem, to poszło w tą stronę, że jest super. To właśnie dzięki WoGowi (albo przez WoGa) dotąd nie uważam H7 za najlepszą (pod względem pomysłu i rozwiązań, a nie wykonania) część serii.

Cytat:
Świat gry – NWC, Ashan czy jeszcze co innego – to moim zdaniem problem drugorzędny dla popularności gry. Jestem ogromnym fanem dobrego lore i ciekawej fabuły, ale niestety nawet najlepszy świat i historię trudno poznać, jeśli są włożone w mało przystępną grę. (...) Wolę dopracowaną grę praktycznie bez fabuły (np. opartą na samych mapach losowych) niż świetną fabułę za ścianą irytującego paskudztwa.

I tu się zgadzam w 100%. Prawie nie grywam kampanii w heroesach, za to mapy losowe to najlepszy wynalazek dla multiplayera. I znam wielu graczy tak samo myślących. I choć wiem, że zaraz zostanę tu zakrzyczany, że to podejście niedzielnego gracza, ale pamiętajmy, że społeczność Groty to elita będąca jedynie niewielkim procentem wszystkich graczy w Heroes. Reszta, czyli znakomita większość, to właśnie tacy niedzielni gracze, na których wydawca gry zarobi w sumie wielokrotnie więcej niż na Grotowiczach, więc to pod ich upodobania powinien kreować grę.

Kastore PW
9 maja 2018, 22:11
Pointer:
Odkąd ogarnąłem (przynajmniej częściowo, bo bez MM chyba nie da się w pełni) tło fabularne to mi to trochę przestało pasować.
A nie przyszło Ci do głowy, że skoro gameplayowo te gry były tak dopracowane i mam tu na myśli wyjątkową mechanikę, niekoniecznie balans, miały piękną muzykę i ogólnie były top-notch artystycznie to może fabuła również jest zaprojektowana i przedstawiona w przyzwoity sposób? Szczerze, nie znoszę takiej butnej ignorancji, gdzie nawet nie przypuszczasz, ale stwierdzasz jednoznacznie, że to spieprzyli.
Pointer:
Tego się też niestety nieco obawiam.
Też? Proszę, nie miej złudzeń, że się "obawiam" takiego wyniku spraw.
Pointer:
I tu się zgadzam w 100%. Prawie nie grywam kampanii w heroesach, za to mapy losowe to najlepszy wynalazek dla multiplayera. I znam wielu graczy tak samo myślących.
A ja nie znam żadnego, który myślałby inaczej. Powiem więcej, nawet nie spotkałem się nigdy z choćby pomysłem, żeby do multi służyła kampania.
Pointer:
I choć wiem, że zaraz zostanę tu zakrzyczany, że to podejście niedzielnego gracza
To, że mapy służące do multi są najlepsze do multi to raczej zdrowe podejście, za to na pewno bym Cię nie zakrzyczał.
Pointer:
Reszta, czyli znakomita większość, to właśnie tacy niedzielni gracze, na których wydawca gry zarobi w sumie wielokrotnie więcej niż na Grotowiczach, więc to pod ich upodobania powinien kreować grę.
Deweloperzy przede wszystkim powinni robić rzeczy z sensem i pomyślunkiem, a nie pod presją jakiejś bandy prostych chłopów ze wsi, których pomysły, często bardzo ignoranckie, postawiłeś wyżej niż "elitarystów", których opinia często jest poparta wielogodzinnymi analizami materiału.

Nicolai PW
9 maja 2018, 22:27
Kastore:
Deweloperzy przede wszystkim powinni robić rzeczy z sensem i pomyślunkiem, a nie pod presją jakiejś bandy prostych chłopów ze wsi, których pomysły, często bardzo ignoranckie, postawiłeś wyżej niż "elitarystów", których opinia często jest poparta wielogodzinnymi analizami materiału.

Rety... jakże to jest akuratne. I to nie tylko na płaszczyźnie MM. Od tego cytatu powinno się zaczynać każdą dyskusję w temacie TLJ. Przecież drama wokół Ostniego Dżedała wynikała z tego, że ignoranckim tuberom (tak, wiem... pleonazm) wydawało się, że kręcąc kołem morału podyktują Rianowi całą fabułę :( Jakby w Kwasowej Grocie byłyby złote posty punkty reputacji to bym dał Ci z dziesięć :P

AmiDaDeer PW
9 maja 2018, 22:43
Pointer:
Reszta, czyli znakomita większość, to właśnie tacy niedzielni gracze, na których wydawca gry zarobi w sumie wielokrotnie więcej niż na Grotowiczach, więc to pod ich upodobania powinien kreować grę.
Tworzenie czegokolwiek pod oczekiwania kogokolwiek kończy się najczęściej chłamem, bo sztuką jest zaskakiwać i dawać ludziom to, czego nie spodziewali się, że chcą, aniżeli powtarzać sztampę.
strona: 1 - 2
temat: Heroes 8?

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel