Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 140 - 141 - 142 - 143 - 144 | |
Kastore |
Na przykład. |
Kammer |
Czy można się w jakimś realnym czasie spodziewać dodania artefaktów, które kiedyś szkicował Hobbit? Osobiście mój stosunek do Forge to stanowcze raczej nie, ale te artefakty zdecydowanie najbardziej mi się podobały w projekcie - potężne i niezwykle rzadkie przedmioty pozostałe po Ciszy, odnalezione i uruchomione, by dawać potężne premie - bardzo mi się taka koncepcja podoba. |
Kastore |
Właśnie na takiej koncepcji opiera się cały zamek. :/ |
Andruids |
Nie do końca. Fakt, miasto Forge miało zostać wybudowane z użyciem technologii Starożytnych i rzekomo na wzór ich dzieł, ale nie wiadomo na ile jest to zgodne z oryginalnymi wytworami i estetyką z Epoki Cudów (majestatyczne, wysadzane klejnotami zbroje, mówiące złote maski i niezniszczalne, bogato grawerowane miecze), a na ile projektem i wymysłem Kastore'a, zrodzonym w jego wyobraźni albo na podstawie tego co widział podczas podróży kosmicznej z Terry. Artefakty Hobbita, jeżeli dobrze pamiętam, wpasowują się w to drugie. |
Kastore |
No i? Na jedno wychodzi, poza tym nie udawaj, że nie rozróżniasz motywów sci-fi i fantasy. Wydaję się nawet, że fakt, iż Forge miało być wzorowane na dziełach Starożytnych sobie wymyśliłeś. |
AmiDaDeer |
Kammer: Mogę chyba zdradzić, że jeśli wrócimy do poprawiania Forge, to w pierwszej kolejności będą to poprawki graficzne i ewentualne wprowadzenie nowinek technicznych. Artefakty nie są priorytetem, zwłaszcza że render modeli jest daleki do ideału i nie został zaakceptowany przez resztę zespołu.Czy można się w jakimś realnym czasie spodziewać dodania artefaktów, które kiedyś szkicował Hobbit? Niemniej najważniejsze dla MDT jest w tym momencie ukończenie moda z alternatywami. |
J. M. Sower |
Hobbit: A że ostatnio jeden grafik jest permanentnie nieaktywny... ;P
[...]w pierwszej kolejności będą to poprawki graficzne[...] Niemniej najważniejsze dla MDT jest w tym momencie ukończenie moda z alternatywami. |
Nephretes |
A drugi jest korposzczurem i nie ma czasu na nic :E W każdym razie zostało na tyle niewiele, że w tym roku skończymy. Mod zaczynają już testować osoby spoza MDT. |
avatar |
Proszę państwa bardzo - oto nowa wersja Forge z poprawionymi animacjami stworzeń by Trith. |
Andruids |
Co dokładnie zostało poprawione? |
witchking |
Głównie kolor i kontrast. |
Warmonger |
Fajnie, że coś się dzieje :). Macie pod ręką jakieś grafiki porównawcze? |
James_Dean |
Ogólnie podoba mi się forge, ale jedyne, naprawdę jedyne, co fajnie by było zmienić/dodać to w kuźni zrobić to co w HOTA. Nie zwykły kosz z amunicją, ale coś futurystycznego. Działko laserowe/rakietowe? Skład amunicji? namiot medyka wyglądający choć trochę współcześnie? Tak sobie gdybam :) |
Górski Krasnolud |
Jest nawet fajny kandydat na futurystyczną balistę. BUM! LASERY! |
zeryss |
can anyone share a forge model monsters for remaking for this project? Screen test and sprite check |
James_Dean |
Górski Krasnolud: O to właśnie mi chodziło :) z tym dodatkiem projekt będzie już idealny! Bo serio wóz z amunicją nie pasuje w ogóle do stylistyki miasta :) |
Nezerith |
Może jakieś urządzenie starożytnych rzucające wzmocnienia? |
Kastore |
Lubię takie konkretne propozycje. ;) |
Fandor |
Czy skoro The Forge nie będzie częścią Tides of War (czym jestem bardzo zawiedziony, ale szanuję decyzję twórców) to czy planujecie wypuścić coś nowego około-forge'owego? Prawdę mówiąc cały czas liczyłem, że Tides of War zrobi też jakiś przełom w sprawie Forge - jakieś poprawki, jednostki neutralne, artefakty może już kampania etc. Chociaż może na to wszystko dalej za wcześnie z perspektywy VCMI, nie wiem, ostatnio jestem bardzo nie na bieżąco z możliwościami tej platformy. |
Trith |
Kampanie, czy nawet mapy to niestety na ten moment kwestia niemożliwa do zrealizowania. Z tego co kojarzę edytor map VCMI dalej nie wspiera wydarzeń czasowych. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 140 - 141 - 142 - 143 - 144 |
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel