Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [przyklejony] ERM poziom - "Impossible"
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4

Baronus PW
5 sierpnia 2015, 22:58
Są chłopi i pikinierzy. Jeśli wykupuję chłopów to już blokują się pikinierzy do końca tygodnia.
Lub jeśli kupię choć jednego chłopa to pikinierzy blokują się do końca gry.
Czyli byłby wybór.
Z tego co wiem ulepszać w jednym budynku można nawet dwukrotnie. Tak jest w modzie Hero of light. Trzy jaszczury w ulepszonym można kupić, podstawowy oraz pierwszy i drugi ulepszony. Ale czy mogą w jednym ulepszać chłopów do nomadów i pikinierów do halabardzistów na przykład. Jak oni by się wyświetlali? Cztery miejsca są w fabryce golemów. To chyba można. Tylko na ekranie zbiorczym byłby problem.

majaczek PW
6 sierpnia 2015, 14:36
@up
da się ale jest potrzebna wtyczka (nie pamiętam dokładnie jaka, chyba baterry.dll)
niestety nie korzystałem z tej wtyczki ale dodaje polecenie erm do edycji kupowanych stworków (w każdym mieście oddzielnie)

@problem
mam problem ze skryptem na czarowanie pod Amethyst
jeśli "czarująca" jednostka należy do gracza to wszystko w porządku
jeśli "czarująca" jednostka należy do AI crashuje grę :(
pomożecie? skrypt w starszej wersji jest w tym temacie

EDIT: najnowsza wersja jest w próbnej wersji Amethyst Upgrades

EDIT: chyba znalazłem błąd w amethyst :( po wyłączeniu skryptu na umagicznienie w amethyst dalej crashuje dla AI - więc to nie skrypt był winien... chciałbym jakiś workaround ale nie wiem jak go zdobyć

Krukov PW
7 sierpnia 2015, 07:59
Chyba trochę poczekasz na kogoś kompetentnego.
Jeśli o mnie chodzi to nie ma mnie nawet w domu, telefon do skryptów jest niewygodny.
Ale z całą odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że AI w 90% niszczy "idealne" skrypty :p

Z tego powodu musiałem, w skrypcie na wiatraki, zmieniać owe obiekty na puste o wyglądzie wiatraków, aby móc kontrolować "zainteresowanie" komputera.

Poza tym nawet nie mam ERY, ani Amethyst, więc mogę co najwyżej zrobić coś pod 3.58f, zatem nie wiem czy moja pomoc byłaby coś warta :p

majaczek PW
30 sierpnia 2015, 17:27
już nie mam problemu z czarowaniem jednostek pod ametyst... źle wypełniłem pliki cfg, teraz są dobre

Szaman PW
12 grudnia 2016, 00:38
Nie do końca rozumiem, sam jestem w tym nowy i dopiero poznaje podstawy:)

Było by mi miło gdybyś podał skrypt na to;) albo przynajmniej link gdzie to jest napisane:)
Aha... prawie bym zapomniał jaki też jest skrypt na nagrody, czyli po pokonaniu X stworów dostaje nagrodę Surowiec/artefakt itp...

Szaman PW
20 stycznia 2017, 02:14
Jak się dodaje własny obrazek do okna dialogowego?

Stworzyłem obraz gif.
W zdarzeniach napisałam.

ZVSE

!?LE31/19/0;
!!IF:M^Fajny tekst^;

!!VRz115:S^moj_obraz.gif^;
!!IF:B1/z115/0;

Tekst się pokazuje ale obrazek nie... Obraz gif umieściłem w folderze data.

Pracuje na ERA2.


Raiden PW
27 marca 2018, 18:01
Przepraszam że odkopuje stary post, ale mam problem ze skryptem strzelania.
Niechce działać u mnie w grze, notorycznie crashuje mi gre przy ładowaniu nowo-zgenerowanej mapie. Nie wiem czy to przez to że mam wersję Ery 2.7.4. czy może coś innego na to wpływa.
Zaznaczę tutaj, żę robię wszystko jak jest opisane.
Wklejam też ten skrypt od Altaira:

Kolejny skrypt pozwalający niestrzelające jednostki zmieniać w strzelające (Z którego korzystają m.in twórcy Gaju):


!?FU8900;

!!VRx3&x1=1/x2<2:S16;
!!VRx3&x1=1/x2>197:S16;
!!FU|x2<2/x2>197:E;

!!UN:V?y1/?y2;**test wersji
!!VRx2&y1=358:+7961526; **dla 3.58f
!!VRx2&y1=359:+7994814; **dla 3.59 + era

!!UN&x1=0:Cx2/1/x3;
!!UN&x1=1:Cx2/1/?x3;

!?PI;
**ustawiamy flagę strzelania
!!MA:Xnr_stwora/?i;
!!VRi:|4;
!!MA:Xnr_stwora/i;

!!FU8900:P0/nr_stwora/typ_pocisku;

**potrzebne aby działało po wczytaniu save'a
!?GM0;
!!FU8900:P0/nr_stwora/typ_pocisku;

typy pocisku:
0 - Łucznik
1 - Mnich
2 - Elf
3 - Master Gremlin;
4 - Mag
5 - Tytan
6 - Gog
7 - Lisz
8 - Meduza
9 - Ork
10 - Cyklop
11 - Reptilion
12 - Żywiołak lodu
13 - Niziołek
14 - Katapulta
15 - Balista

Dren PW
27 marca 2018, 21:35
Nie znam się za bardzo na tym, ale czy ta jednostka/i które chcesz uczynić strzelającymi, mają animację strzału? Jeżeli nie mają, to nigdy nie zadziała

Raiden PW
28 marca 2018, 09:33
Chodzi o to żeby jednostka miałą odpowiednią animacje w pliku def?

Kuririn PW
28 marca 2018, 09:44
Dokładnie tak.

Raiden PW
28 marca 2018, 10:13
Mam przygotowaną animację strzelania jednostki, podmieniam ją, dodaje skrypt i dalej jak nie strzelała tak nie strzela.

Kuririn PW
28 marca 2018, 10:17
Możesz się podzieli defem? Chce sprawdzić dla pewności :] Kiedy ja ten skrypt używałem, na WoGu 3.58f to była taka magia, fakt jednostka strzelała, ale zajmowała 2 hexy na polu bitwy :/

Raiden PW
28 marca 2018, 10:30
http://www.wog.acidcave.net/bank_stworow_7._nekropolia_i.html
Drugi szkielet strzelec(ten obok tego z ogniem).

Kuririn PW
28 marca 2018, 10:46
To niestety, nie potrafię pomóc :/

Raiden PW
28 marca 2018, 10:47
Ale u Ciebie działa?

Po za tym ostatnio zaczął mi sie pojawiać taki błąd: https://ibb.co/fw249n niemalże przed każda walką, ale nie wywala do pulpitu i gra działą normalnie ale bez dźwięku strzału dowódcy(jest wtedy przy każdym strzale dźwięk "o oł").
Czy wiesz jak to naprawić?


Kuririn PW
28 marca 2018, 11:03
Kiedyś wiedziałem. Niestety, dziś nie pamiętam. Ale chodziło o to aby skopiować do folderu Data o takiej nazwie plik z głosem. Ale konfiguracji tego typu już zapomniałem co i jak :/
P.S. Wejdź na czat!

avatar PW
5 kwietnia 2018, 08:27
Raiden - nie tak dawno na forum HC ktoś także pytał o skrypt dla jednostek strzelających. Może tam znajdziesz odpowiedź?

Szaman PW
5 kwietnia 2018, 23:46
Skrypt by jednostka nie strzelająca stała się strzelająca:

ZVSE

!?PI; !!FU8900:P133/5/24;
!?GM0; !!FU8900:P133/5/24;
; FU8900:P[numer stworzenia]/[typ strzału]/[ilość strzałów];

!?FU8900;
!!MA:Nx1/x3;

!!MA:Xx1/?y1;
!!VRy1:|4;
!!MA:Xx1/y1;

!!VRx1:+7994814;
!!UN:Cx1/1/x2;

Jednostka musi mieć animacje strzelania i odpowiedni dźwięk do tego. Jak będzie brak dzwięku to wyskoczy komunikat że brak SFX itp.

-Trzeba stworzyć właśnie taki dźwięk formacie wav.
-Nazwać go jak w komunikacie że brakuje dźwięk o nazwie XYZ.
-Zapakować go do folderu pac.snd (trzeba go stworzyć za pomocą MMarchive).
-Stworzyć folder, by Mod Menager mógł go przeczytać.
-Uruchomić w Mod Menagerze.
-Uruchomić grę i można grać.
strona: 1 - 2 - 3 - 4
temat: [przyklejony] ERM poziom - "Impossible"

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel