Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 82 - 83 - 84

xVite PW
19 marca 2018, 17:30
Jak pierwszy raz przeglądałem zmiany w HoTA i zobaczyłem, że odkrywanie jest ulepszone od razu przyszło mi na myśl czy kiedyś wezmą się za modyfikowanie innych umiejętności, bo np bardzo by mi się podobało jakby taki talent magiczny i odporność były bufnięte, np. do 10/20/30 %. Nie rozumiem czemu po prostu przebudowali tą odporność zamiast ją po prostu wzmocnić, tym bardziej że czary ochrony przed żywiołami są teraz o połowę skuteczniejsze.

W sumie to chyba pierwsza zmiana w tym dodatku co do której mam jakie kolwiek zastrzeżenia. Nie dość, że Rosjanie naprawili sporo błędów to starają się jakoś zbalansować tę grę. Ja rozumiem, że losowość jest fajna i niektórym taka modyfikacja się bardzo nie podoba ale chyba jest jakaś różnica między losowością a balansem w grze, którego trzeciej części herosów brakuje i bardzo mi się podoba, że hota próbuje coś z tym zrobić.

AmiDaDeer PW
19 marca 2018, 17:30
Dydzio:
Sama zmiana odporności nie, wywaliłbym wszystko łącznie ze zmianą przyrostu feniksów, ujemnym szczęściem i nerfem nekromancji do "wersji turniejowej", zostawiając możliwość grania bez tych wszystkich zmian w ramach klasycznej mechaniki gry.
Czyli generalnie wkurzasz się na kolejne podobne zmiany w dodatku, który i tak przez te zmiany Cię nie interesuje, bo wolisz grać w okrojoną, błędnie zakodowaną jego wersję wbrew woli twórców?

Mam pytanie: dlaczego angażujesz się emocjonalnie w coś, co Cię ewidentnie nie powinno obchodzić?

diabełek412 PW
19 marca 2018, 18:50
Ludzie wy lepiej spójrzcie jaki to jest temat. Spojrzeliście? To dobrze, a więc nie róbcie off-topu, przestańcie się kłócić o jakąś głupią umiejkę i wyluzujcie się, ok?
A po za tym, ile można drążyć ten sam temat? Jest ta zmiana jest i tyle. A, więc proszę przestańcie zaśmiecać ten temat, bo mnie zaraz głowa rozboli. Ale jak już chcecie sobie pojoczyć to w innym temacie, dobrze?

Andruids PW
19 marca 2018, 19:02
Zgodnie z tym, co można przeczytać w Drogowskazie, ten temat jest przeznaczony:

Kammer:
- [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje - na oficjalne informacje, aktualizacje i dyskusje poświęcone im;

Obecnie trwa dyskusja na temat najnowszej aktualizacji. Tak więc, spadaj.

diabełek412 PW
19 marca 2018, 20:21
No ale ile można? Zmiana to zmiana. Co z tego, że za bardzo wpływa na rozgrywkę, a miasto artefakty, budynki i inne rzeczy nie wpływają? PHI wielkie halo o jedną, JEDNĄ małą zmianę, a o resztę cisza. Może zamiast skupiać się na jednej rzeczy, skupicie się nad czym innym hm? A co do tego tematu, który pewnie kiedyś ( za sto lat) się skończy. Problem występuje tylko w jednej rzeczy w PRZYZWYCZAJENIACH. My po prostu jesteśmy przyzwyczajeni do tego co było wcześniej i nie przepadamy (lepiej nie znosimy) zmian, więc ta rzecz nie podoba się każdemu.
Ale może się znaleźć ktoś, komu się taka zmiana spodoba (np. ja). Więc proszę skończcie to, bo to się nigdy w życiu ( i nie Życiu też ;)) skończy. Tyle w temacie!

Kammer PW
19 marca 2018, 20:34
1. Zmiana wcale nie jest taka mała - to jest mocna ingerencja w dotychczasową grę. Małą zmianą jest, na przykład, to nowe drzewko.
2. Temat jest poświęcony również dyskusji na temat tych nowości. Więc proszę nie wychodzić przed szereg i nie próbować bezzasadnie ucinać tematu.

AmiDaDeer PW
19 marca 2018, 21:06
diabełku, jeżeli nie podoba Ci się dyskusja, to nie musisz w niej uczestniczyć. Nie ma żadnego przymusu.

Popcioslav PW
21 marca 2018, 08:39
Kastore:
Quoi? Skąd Ty to wziąłeś?
Ten i następne posty, nie wiedziałem do końca jak przetłumaczyć "Magic Supression"/"Shatter Magic" (zniszczenie magii?)

i chyba tyle ode mnie...

Kammer PW
21 marca 2018, 10:12
Generalnie, co mnie zaskoczyło, myślę, że Fandor dobrze ujął temat.

HotA, co widać, obecnie dąży przede wszystkim do stania się platformą do multi. Jest to pewna szansa dla VCMI, by stała się już oficjalnie platformą do zmodowanego grania, bo ostatnio coraz więcej ciekawych i wartych uwagi modów zaczyna wychodzić, a stare zostają przerobione, by były bardziej quality.

radex115544 PW
1 kwietnia 2018, 10:22
Jest może jakieś spolszczenie do najnowszej wersji? ;D

diabełek412 PW
1 kwietnia 2018, 10:30
A sprawdzałeś w Jaskini Behemota?

radex115544 PW
1 kwietnia 2018, 11:00
Dzięki wielkie :) zmiana w odporności nieco kontrowersyjna, ale cieszę się że biorą się za umiejętności zawsze dodaje to nieco świeżości do gry

Alexiei PW
4 kwietnia 2018, 18:47
Witajcie, mam pytanie. Czy HotA crew cały czas planuje dodanie do gry kolejnych miast w przyszłych wersjach dodatku? Czy jeśli tak, to czy na liście planowanych miast jest Heavenly Forge, tak jak było to zapowiadane? I kiedy można spodziewać się wersji dodających nowe miasta? Z góry dzięki za odpowiedź.

avatar PW
4 kwietnia 2018, 18:49
Nie planuje w najbliższej przyszłości.

Szaman PW
4 kwietnia 2018, 22:28
Dlaczego HOTA jest popularna? Bo dodała grywalne miasto... Nie żebym narzekał ale bez Cove/Przystań/whatever. To raczej HOTA nie zrobiła by sukcesu:)

Pointer PW
4 kwietnia 2018, 22:44
@Szaman

Zgadzam się w 100%. Dodam jeszcze, że dlatego, że miało to być nie jedno miasto, a więcej. I tu czekam na te dwa obiecane na samym początku, czyli nie kontrowersyjne Forge, ale Cathedral i, przede wszystkim, Kronverk. Ale niestety, chyba ze względu na dużą liczbę graczy ceniących zmiany pod tryb turniejowy, HotA Crew nieco zmieniła priorytety...

avatar PW
4 kwietnia 2018, 23:11
Parę tygodni temu szukałem dla kogoś wypowiedź zamieszczoną w tym wątku sprzed roku Docenta Picolana, że dodanie nowych frakcji nie jest w tej chwili priorytetem. Drugi raz szukać mi się nie chce.

AmiDaDeer PW
4 kwietnia 2018, 23:22
Szaman:
Dlaczego HOTA jest popularna?
Bo przygotowali porządny dodatek bliski jakości oryginalnym pracom NWC, na dodatek zorientowany na grę wieloosobową, i fani to docenili. Nie da się tego tak prymitywnie sprowadzić do "ojaa nowe miasto wow" - bo wtedy problematyczna staje się ocena braku popularności VCMI.

Hayven PW
5 kwietnia 2018, 01:14
Nie da się jednak zaprzeczyć, że nowe miasto to pierwsze, z czym się HotA kojarzy. Z osób, które poznałem osobiście i które choćby trochę się interesowały Heroesami, zdecydowanie więcej byłoby w stanie wspomnieć "ten fanowski [rosyjski] mod/dodatek, który dodaje nowe miasto/miasto piratów" niż VCMI i zazwyczaj spotykam się z umiarkowanym "aha" w odpowiedzi na stwierdzenie, że grupa ludzi pisze od zera samodzielnie kod H3.

Różnica między tymi dwoma polega na tym, że:
1) HotA jest produktem ukończonym (VCMI nie)
2) HotA jest dopracowana (w VCMI są bugi)
3) HotA jest modem sama w sobie, rozszerza istniejącą zawartość H3 (VCMI samo w sobie nic nie daje, za to niektóre elementy oryginalnego H3 kuleją)
4) HotA jest atrakcyjna wizualnie, wszystkie dodane grafiki idealnie pasują do gry (w VCMI mało jest rzeczy, które można by pokazać)
5) HotA jest grywalna - pobierasz, instalujesz i grasz (gra w VCMI bez modów sprawia mniej przyjemności niż gra w oryginalne H3 i nawet wprowadzana przez mody dodatkowa zawartość nie rekompensuje niedopracowanych elementów)
6) HotA ma lepszy PR - wynika to po części z poprzednich; HotA jest ukończona, wygląda, można w nią grać, można ją pokazać znajomym albo widzom na YouTube, można robić na niej turnieje (VCMI bardziej się kojarzy z nerdzeniem i sztuką dla sztuki niż z czymś, w co można pograć).

Jeśli ktoś chce argumentować, że VCMI oferuje więcej niż HotA, zapewne będzie miał rację. Niewiele jest chyba jednak zawartości wysokiej klasy, którą można by zaprezentować światu jako wizytówkę modyfikacji, która nawet nie jest modyfikacją, a i sama ta zawartość nie będzie atrakcyjna, jeśli dla możliwości skorzystania z niej konieczna będzie rezygnacja z funkcjonalności podstawowej gry (wiem, że w VCMI można pograć w trybie wielu graczy, ale AI nawet jeśli ostatnio poprawione, to wciąż słynie z długich tur i okropnej wręcz głupoty - nawet jeśli obecnie już niesłusznie). Co do zaś samych miast, które wypuszczono na VCMI, to... co właściwie mamy?

0) Preserve - bez komentarza
1) Pawilon - zlepek jednostek bez ładu i składu jednostki nie pasują zbyt dobrze do gry
2) Forge - to akurat jest przykład wizualnie dobrze zrobionego miasta (nie wiem, jak z rozgrywką)
3) Szklarnia - wiadomo
4) Abyss - toto jest ukończone?

Oczekujące, których pewnie nigdy się nie doczekamy:
1) Hei-serve
2) Oasis
3) ...?
4) .....?

Alternatywne Ulepszenia, Alternatywne Jednostki - świetnie zapowiadające się modyfikacje, ale jak na razie są to tylko zapowiedzi. Nic, w co można by pograć, nic, co można by pokazać koledze, z którym chcielibyśmy zagrać w Heroesy.

Fandor PW
5 kwietnia 2018, 06:35
Znowu się zaczyna porównywanie VCMI do HotA. VCMI jest projektem dużo bardziej ambitnym, z tego tez potrzebuje dużo, dużo więcej czasu na to, aby zostań ukończonym pod względem programistycznym. Gdy będzie ukończone i wprowadzi możliwość skryptowania, założę się, że masa moderów ERY przeniesie się na VCMI i dopiero wtedy ta platforma nabierze rozpędu, trzeba jej po prostu dać dużo czasu i zauważyć,że powoli zaczyna celować w zupełnie w innych odbiorców niż HotA.
Natomiast według mnie rozpoczęliśmy ciekawe gdybanie, czy gdyby HotA od razu weszła jako platforma do multi, to jest możliwość wygodnej gry multi, i masa zmian w balansie mających na celu wyeliminowanie elementów losowych i wprowadzeniu sprawiedliwej rozgrywki, ale z najwyżej kilkoma dekoracjami, jednostkami, bankami stworzeń, nawet wszystkim co ma teraz, oprócz Cove to czy zyskałaby obecną popularność?
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 82 - 83 - 84
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel