Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 25 - 26 - 27 ... 162 - 163 - 164

madzia PW
16 stycznia 2007, 19:18
Spokojnie, nie czepiam się :) , wręcz przeciwnie, jestem za. Kolor świetny, tylko troszkę szyja za gruba. Ale tak ogólnie to jest OK.

Tichondrius PW
16 stycznia 2007, 20:30
Poprawiona szyja naszego smoczka.
http://img49.imageshack.us/img49/9131/co347tamap261lqg3.png

Tichondrius PW
17 stycznia 2007, 09:02
Zrobiłem też coś sam.

Obrazek: http://myuiq.pl/galeria/albums/userpics/10001/publicket.png
Legenda:
1.Imdugud
2.Eksperyment.. (Niedopracowany Imdugundus)
3.Imdugundus

Stwór z mitologii.

Mafioss Desing - Moje logo,_na smoka nie dawałem, bo nie był całkowicie moim pomysłem.

PS. Statystyki do smoka i do Imdugunda podam dzisiaj, nazwę do smoka także.
Najpierw zrób animację.
Ale muszę też te statystyki smoka i nazwę uzgodnić z @madzią._Bo to głównie jej pomysł,_ja tylko polepszyłem graficznie(parę przeróbek)._Chyba że @madzia zgodzi się żebym sam ustalił statystyki i nazwę smoka.




madzia PW
17 stycznia 2007, 13:34
Widzę, że jednak ktoś zainteresował się moim pomysłem, bardzo mi miło:) Co do nazwy i statystyk, to coś trzeba wymyśleć...Co proponujesz Mafioss?

Tichondrius PW
17 stycznia 2007, 15:07
Nazwa: Proponuje jakiś rodzaj żmija np. Pradawny żmij.
Poruszanie się: (Nie wiem, czy tak się da) Na krótszą odległość chodzi, na dłuższą lata.
Atak:
1. Ognisty Podmuch Skrzydłami (Wszystkie jednostki dookoła)
2. Zionięcie oraz gryzienie
Obrona: Obrona (tak jak harpia) odlatuje na miejsce, z którego atakował.
Kontratak: Ognisty Podmuch

Silna bestyjka.
PŻ to coś jak błękitny smok.

PS. Czekam na ocene Imdugundusa.

--------------------------------------------------------------------------------
z prawej Sługa Tiamat i z lewej Wojownik Tiamat
http://img209.imageshack.us/img209/5130/s322ugatiamatiwojowniktvv5.jpg
[Jak się dodaje fotki?]

Micki PW
17 stycznia 2007, 15:42
@ Mafioss:
Imdugundus i Imdugud są fajne, tylko trochę za bardzo podobne do zwykłych jednostek (szcególnie Imdugud).
Ale te Tiamaty są dziwne. Wyglądają jak krasnoludki (nie krasnoludy) z dziwnymi odnóżami i skrzydłami.
Sprecyzuj pytianie o fotki.

tutaj link do tematu o obrazkach z postami
http://www.forum.acidcave.com/topic.php?TID=453
--------------------------------------------------------------------------------
@ Hobbit:Czy mógłbyś mi napisać jak chciałeś dodać jednostki do swojego planowanego moda.
Interesuje mnie to, bo chcę do gry dodać własną jednostkę.

Tichondrius PW
17 stycznia 2007, 15:50
Tiamaty i Imdugudy są dziwne, bo to mitologia sumeryjska. Łeb zawsze można zmienić, a te odnóża to są kolce skorpiona i nimi atakują. Trochę dziwnie wyszło, ale trudno ulepszyć Sługę.

PS. W produkcji mam jeszcze koziorożca.

EDIT:
I oto koziorożec i smoczy koziorożec.
http://img160.imageshack.us/img160/8317/kozioro380ecismoczykoziwq3.jpg


Cichy PW
17 stycznia 2007, 17:33
Wymyślne stwory... Jeśli zrobisz animację, może będą miały szanse zaistnienia w moim (i nie tylko moim) projekcie jako potwory neutralne. Gdzie występują - w górach czy podziemiach?

Trang OulTrang OulBiografia, statystyki... Proszę najpierw o ANIMACJĘ.

Quba Drake PW
17 stycznia 2007, 17:46
Mafioss, mi to przypomina raczej mitologicznego stwora o nazwie Hippocampus_(ale o tym chyba wiesz).

vinius PW
17 stycznia 2007, 19:09
Jak patrzę na tego smoka, to przypomina mi się jednostka RebeliaMuppeta "pradawny smok" (jest na 4 stronie tematu chyba):

http://img502.imageshack.us/my.php?image=pradawnysmok5uz.png

tymolord PW
17 stycznia 2007, 20:02
To jest tylko przekolorowana wersja krasnoluda. Pokazuje, bo chce sprawdzić czy się ludziom takim jak Wy podoba. No i jak? Za jakiś czas wymyślę coś lepszego.

http://img519.imageshack.us/img519/685/mieczri6.png


Cichy PW
17 stycznia 2007, 21:25
Jeśli chodzi o wrażenie, to najbardziej podoba mi się krasnolud z dołu, po lewej (w srebrnym pasie).

Możesz zrobić jakieś miasto do połowy z krasnoludami np. Bastion (Rampart):
lvl1. Krasnolud / Krasnoludzki wojownik
lvl2. Twoje propozycje itd.
(niestety mam wiele pomysłów, a zaczynam realizować JEDEN)

@Quba Drake: Czy zrobiłeś coś z projektem krasnoluda?

Tichondrius PW
17 stycznia 2007, 22:44
Parę osób prosiło o animacje.
Zrobiłem na razie w gif (nie wiem jak ją oceniacie więc nie robiłem od razu defmakerem). Statystyki będą jutro do wieczora oraz proponowana nazwa, ewentualnie biografia i tło.

Osobne klatki:
http://img122.imageshack.us/img122/4199/kla1qm1.jpg
http://img122.imageshack.us/img122/8996/kla2rk8.jpg
http://img380.imageshack.us/img380/4721/kla3bq0.jpg
http://img122.imageshack.us/img122/84/kla4zj3.jpg
http://img529.imageshack.us/img529/6372/kla5fy9.jpg

Cała animacja ruchu:
http://img380.imageshack.us/img380/8059/kozioro380ecpreuq1.gif (ver1.0)
http://img380.imageshack.us/img380/358/kozio2jo1.gif (ver2.0)

i jak ?

EDIT: Wyciągłem klatki jednorożca i nagi, teraz pracuje nad doskonalszą animacją :]

RebeliaMuppet PW
18 stycznia 2007, 11:06
Mafioss ze wszystkich twojich jednostek najbardziej podobają mi się tiamaty czy planujesz zrobić ich animacje?

Tichondrius PW
18 stycznia 2007, 11:16
Jak skończę Koziorożca to pewnie zrobię ale będzie ciężko.
PS. Jaki atak proponujecie dla koziorożca?

Cichy PW
18 stycznia 2007, 12:16
Proponuję, żeby atakował normalnie - rogami.


Mam już całą animację krasnoluda z toporem. Czekam na uwagi.
http://img259.imageshack.us/my.php?image=thebestdz7.gif

Tichondrius PW
18 stycznia 2007, 17:09
Okej zrobiłem animacje ruchu jutro będzie ataku, obrony oraz oddechu.

Klatki
Ruchu: http://img293.imageshack.us/img293/9620/jednojcopy1xi1.jpg
Oddechu (Postoju): http://img143.imageshack.us/img143/9659/jedncopy1ng7.jpg

Animacja Ruchu: http://img262.imageshack.us/img262/4885/hipposzif0.gif
- wygląda trochę jakby szedł do tyłu (to już poprawione).
Animacja Oddechu (Postoju): [napisze później]

Nazwa: Hippocampus lub Koziorożec
Atak: Na odległość Lodowa Strzała, a z bliska Lodowy Krąg + [obrażenia]
Obrona: [napisze później]
Żyć: [napisze później]
Cechy specjalne: Odporny na magie lodu i wody.

Biografia: [napiszę później]

EDIT: Poprawa animacji

vinius PW
18 stycznia 2007, 17:22
Nic dziwnego, że tak wygląda - powinieneś robić wszystko w jednej pozycji na tle niebieskim, jak wyciągnięte sprite'y - wtedy nie będzie problemów z animacją i w ogóle - a jak wygląda? świetnie!

Cichy - wcześniej nie komentowałem, byłem ciekaw, jak wyjdzie na koniec - niezły ten krasnolud :) zbyt wiele nie zmieniłeś, ale szacunek dla włożonej pracy.

Cichy PW
18 stycznia 2007, 18:11
@Mafioss: Możesz pokazywać swoje klatki animacji w formacie bez utraty jakości (np. PNG)? JPG tylko pogarsza oglądanie.

Tichondrius PW
18 stycznia 2007, 18:21
Mogę zrobić w *.png (Mam chyba w *.psd)
Jutro będziesz miał to w png i gif i def (na niebieskim tle)
oraz atak, obronę oraz oddychanie.

EDIT: Poprawie też ten problem z cofaniem się.
Ktoś chciałby to włożyć do gry, i kto byłby zainteresowany stworzeniem z tego def?
Jak coś to pisać GG 8895.
strona: 1 - 2 - 3 ... 25 - 26 - 27 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel