Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 ... 81 - 82 - 83 | |
tymolord |
Prośba o skrypcik: Wchodzimy w krasnoluda, ale pojawia się komunikat, on coś mówi i dodatkowo jest obrazek np. z Gimlim. Jak to zrobić? Altair: Bardzo proszę, podaj mi skrypt_o o tym archaniele. Nie mogę znaleźć nic o zmianie statystyk. |
Altair |
O statystykach jest tu http://www.forum.acidcave.com/topic.php?TID=100 A oto skrypt: ZVSE !#MA:A13/50 D13/50 P13/400 S13/19 C13/6/10000 E13/80 M13/70; |
AmiDaDeer |
Rozumiem, że ktoś już napisał, jak można zmienić statystyki stworzeniu, ale nie wiem, jak można zmienić poziom oraz koszt. Czy ktoś mógłby powiedzieć, jak to się robi? |
Trang Oul |
ZVSE !!MA:L#/$; Potwór # ma poziom $ (gdzie $ przyjmuje wartość 0-6, czyli poziom 1 to 0, 2 to 1 ... 7 i wyższe to 6) !!MA:C#/#2/$; Potwór # kosztuje $ surowca #2 (dla złota #2 to 6) P.S. Wszystko jest w pomocy do Scriptera. |
RebeliaMuppet |
Proszę o skrypt, w którym w budynku typu a podtypu b morzna rekrutować stworzenie c. |
Altair |
Nie ma to skryptu. Można tylko ustawiać stwory w już istniejących siedliskach. skrypt: ZVSE !#DWx/y/p:Mslot/c/ilość; gdzie: x, y, p - współrzędne siedliska slot - slot stworzenia (0..3) c - nr stworzenia ilość - AKTUALNA ilość (nie przyrost) To samo można osiągnąć (tylko jeszcze prościej) korzystając ze skryptu LERM. Wtedy współrzędne stają się zbędne. |
RebeliaMuppet |
A czy da się podmienić stworzenia w siedliskach np. żeby w kaplicy (gargulce) były krasnoludy? |
Altair |
Jak rozumiem, teraz chodzi ci o miasta, bo na siedliska (i podmienianie) już podałem skrypt. ;P ZVSE !#UN:Ttyp_miasta/poziom_siedliska/ulepszenie/c; typ_miasta - 0..8 poziom_siedliska - 0..6 ulepszenie - 0 - nieulepszone, 1 - ulepszone c - nr stwora |
tymolord |
Altair, dzięki za skrypt. Co należy zrobić, aby skrypt się nie wyświetlał? A jeśli się nie_da, to co trzeba zrobić, aby wyświetliło się coś innego, np. obrazek? A jak zrobić, aby paladyn wyglądał jak krzyżowiec i nie posiadał strzał i umiejętności strzelania? |
Trang Oul |
>>A jak zrobić, aby paladyn wyglądał jak krzyżowiec i nie posiadał strzał i umiejętności strzelania? Trzeba zastąpić animację paladyna animacją krzyżowca. Ale musisz się liczyć z tym, że jeżeli paladyn zdobędzie umiejętność strzelania i będzie chciał strzelić, nastąpi crash. |
tymolord |
Ach... szkoda, ale dzięki. A co ze skryptami? W kampanii użyto wielu skryptów, a nie_wyświetlają się informacje o nich. A jeszcze coś: Gdzie umieścić gęby dla nowych bohaterów? W którym katalogu? Jak będzie skrypt, aby "zbroja" zwiększała obronę o 15, i nazywała się "tunika królów"? I jeszcze jedno: żeby anielski sojusz był artefaktem normalnym, nie łączonym? |
Altair |
>>>>>>Ach... szkoda, ale dzięki. A co ze skryptami? W kampanii użyto wielu skryptów, a nie_wyświetlają się informacje o nich. A jeszcze coś: Gdzie umieścić gęby dla nowych bohaterów? W którym katalogu? Bardzo proszę pisz z sensem, bo trudno cię zrozumieć. Jak mniemam wyświetla ci się treść skryptów pierwszego dnia. Gdybyś przeczytał choćby sam początek poradnika ERM to wiedział byś, że należy w zdarzeniu ODZNACZYĆ wszystkich graczy i (lub) ustawić czas wystąpienia na 600 (czyli taki dzień, który nigdy nie nastąpi). To tyle. skrypt: http://wog.republika.pl/tunika.rar BTW: Przydała by się specjalna komenda na skrypty ERM na tym forum ;) |
avatar |
Nowe gęby bohaterów umieszcza się w katalogu DATA. |
Phoenix |
Prośba o skrypty: -Pusta tarcza nazywa się Tarcza Świętego Ognia, i daje wszystkim jednostkom w armii bohatera umiejętność Tarcza Ognia. -Pusty pierścień (ten z tym oczkiem) nazywa się Jadowity Sygnet i wszystkie jednostki w armii bohatera zyskują trujący atak, tak jak wiwerny. Proszę... |
tymolord |
A da się napisać taki skrypt, aby umiejętność strzelania dla dowódców nie istniała? Albo żeby paladyn niemógłby posiąść tej umiejętności? Jeśli tak, to proszę o podanie skryptu, aby paladyn wyglądał jak krzyżowiec. |
AmiDaDeer |
O ile wiem, to skrypty ERM dotyczące dowódców są... że tak powiem: NIETRWAŁE. |
tymolord |
A co trzeba zrobić, aby w komunikacie wyświetlił się obrazek NIESTANDARDOWY, czyli nie chodzi mi o np. mnicha. Nie_wiem, czy tu w_ogóle będą potrzebne skrypty. |
Altair |
>>>Prośba o skrypty: -Pusta tarcza nazywa się Tarcza Świętego Ognia, i daje wszystkim jednostkom w armii bohatera umiejętność Tarcza Ognia. -Pusty pierścień (ten z tym oczkiem) nazywa się Jadowity Sygnet i wszystkie jednostki w armii bohatera zyskują trujący atak, tak jak wiwerny. Proszę... Jak rozumiem ma to działać także ze skryptem na pierścień dowódcy dlatego napisałem skrypt na tarczę i pierścień dowódcy. http://wog.republika.pl/pierscien.rar Skryptu na Jadowity Sygnet na razie nie chce mi się pisać bo przy tym więcej roboty ;P >>>>A co trzeba zrobić, aby w komunikacie wyświetlił się obrazek NIESTANDARDOWY, czyli nie chodzi mi o np. mnicha. Nie_wiem, czy tu w_ogóle będą potrzebne skrypty. Jaki obrazek niestandardowy? Chyba własny? Do jakiego obiektu, zdarzenia chcesz ten obrazek dodać? Mogę podać samą składnię, ale raczej na niewiele się to przyda. Ludzie (i nieludzie) najpierw dokładnie zastanówcie się, o co wam chodzi a potem piszcie! Dziękuję ;) . |
tymolord |
Dobra, sprecyzuje (albo chociaż spróbuje) to jaśniej: stworzyłem sobie obrazek. Chcę żeby on się pojawił w komunikacie. Rozumiesz? |
Altair |
>>>>Dobra, sprecyzuje (albo chociaż spróbuje) to jaśniej: stworzyłem sobie obrazek. Chcę żeby on się pojawił w komunikacie. Rozumiesz? Czy JA rozumiem? Oto i skrypt: !#VRz5:S^^; !#VRz111:S^..\data azwa.rozszerzenie^; !#VRz10:S^Komunikat^; !#IF:D5/z10/z5/z110/z111/z5/z5/z5/z5/z5/z5/z5/z5/z5/z5/z5; !#IF:F5/z5/z5/z5/z5/0; !#IF:E103/5; Obrazki muszą być w katalogu Data. (jak dla tego przykładu) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 ... 81 - 82 - 83 |
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel