Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] ERA - wtyczki, łatki, sprawy ogólne i techniczne komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16 - 17 | |
Szaman |
Przydał by się tutaj "ambasador/herold" ERY2. Polskie podwórko ERY2 jest strasznie niezadbane:) Twórca ERY2(Bersy) zaktualizował ERE2 do wersji 2.6.5. W której naprawiono pewnie bugi np: -Randomowe crushy przy wejściu opcjach wogach. -Niektóre jednostki otrzymały nowe zdolności. -Opcje WoG można z panelu mod managera ustawiać. -Dodano możliwości(mod) szybkiego zapisania (ctrl+S) -Poprawiono panel mod managera (bardziej szczegółowo opisuje dany mod teraz). -Usprawniono Edytor map. -Jest kompatybilna z najnowszymi wersjami HD moda. -Dodano nowe składnie ERM. |
Kuririn |
Szamanq, mógłbyś opisać "nowe" zdolności stworzeń? |
Szaman |
Trochę przesadziłem:P jest tylko jedna dodatkowa zdolność dla krasnoludów;) -Krasnoludy mają zdolność Hammer bash (mogą ogłuszyć przeciwnika na jedną turę). Planuje wypuścić swoją paczkę z dodatkowymi zdolnościami dla różnych oddziałów;) |
avatar |
Ogłuszyć, czyli...? Jak w praktyce to się objawia? |
Szaman |
Potrzebny tłumacz do ERY2:) Nowa wersja jest nie-kompatybilna z modem WoG Polish. Wystarczy przetłumaczyć dwa pliki txt: zcrexp i znpc00. |
Szaman |
ERA (2.7.0) dostała mały update, acz bardzo istotny i zadziwiający. Bersy, idzie w kierunku VCMI i w najnowszej wersji obsługuje skrypty LUA (to te same skrypty co wykorzystuje VCMI?)... Oczywiście ERM nadal działa, ale autor ERY nie przewiduje już pisania nowych skryptów. Link Czyżby ERM odchodzi do lamusa? |
avatar |
Nie, nie, nie ;] VCMI nie ma skryptów. jsony to jeszcze coś innego. Natomiast wersja alfa woga 3.59 rozwijana kiedyś przez GrayFace'a działała już na skryptach Lua a nie ERM. Podobno to łatwiejszy język i do nauczenia się i bardziej uniwersalny. A z tego co wyczytałem to Bersy próbuje dodać obsługę wielu typów plików graficznych. Jeśli doda obsługę grafik z przezroczystością, to fred79 jeszcze odmieni tę grę do niepoznania!!! |
Warmonger |
Jeśli skrypty lui działają, to jest to istotnie przełom! Choć potrzebny jest jeszcze pełen zestaw funkcji dostępnych dla użytkownika, a wiele komend ERM trudno przetłumaczyć w sensowny sposób na konwencjonalne języki. |
zmudziak22 |
LUA można się nauczyć choćby na przykładzie Heroes 5, tam jako tako dało się ogarnąć jak skrypt mapy działał. |
Warmonger |
Sam od tego zaczynałem, więc tym bardziej jestem rozczarowany tym, co Bersy pokazał. Nie ma żadnego gotowego API, jest tylko kod do ręcznego manipulowania adresami i pamięcią -.-. |
Dydzio |
Szaman: ERA (2.7.0) dostała mały update, acz bardzo istotny i zadziwiający. Bersy, idzie w kierunku VCMI i w najnowszej wersji obsługuje skrypty LUA (to te same skrypty co wykorzystuje VCMI?)... Nie żebym był specjalnie czepialski, ale zastanawiam się, czemu Szaman w różnych tematach komentuje / ocenia / porównuje z erą np vcmi, podczas gdy chyba nie wie za bardzo z czym to się obecnie je. Polecam sprawdzić nowy dzienny build jeśli ktoś tego nie zrobił od paru miesięcy - by obiektywnie oceniać fanowskie projekty najlepiej jest się z nimi trochę lepiej zapoznać i też nie bazować na ich przestarzałych wersjach - od czasu np 0.99 minął ponad rok i fixnięto 100+ bugów. |
avatar |
Jak donoszą varysowe wróbelki, strona www.wakeofgods.org gdzie znajdują się mody do ERY przestanie działać do końca miesiąca, jeśli Salamandre aka Valery nie wyłoży kolejnych 360$ opłaty. Tak więc kto zainteresowany powinien zrobić sobie backup brakujących modów, gdyż nie wiadomo jak długo linki pożyją i kiedy wrócą z powrotem. |
Kammer |
U mnie strona już nie działa, pokazuje komunikat Error displaying the error page: Application Instantiation Error: Could not connect to MySQL.. |
avatar |
Strona już nie działa, ale linki bezpośrednie z tego tematu jeszcze banglają. |
avatar |
Pojawił się mod pod ERĘ, który zmienia mechanikę walk i usprawnia AI. # Battle AI > AI may re-arrange its stacks' positions before battle. > AI may wait or defend, even if there are stacks within reach. > AI may ignore fodder stacks. > AI may cast Berserk, Haste, Armaggedon, Death Ripple and Destroy Undead.(Although the original can do this too.) # Ranged Retaliation > Shooters will retaliate when getting shot > Consumes ammo and retaliation > Lich and Magog will not have AOE effect # Split Decision Reworked (Please make sure you have the original ert file.) > Reworked from the official WOG version > ctrl+left click to split into halves or combine stacks > altl+left click to split out 1 unit > Player's stack will consume its action after split, whereas AI's stack will not. > AI may split but not combine |
Andruids |
Firefox twierdzi, że to wirus albo złośliwe oprogramowanie. |
avatar |
Neutral Units difficulty V.1.6 Update moda pod ERE 2.7, który pozwala przed załadowaniem mapy losowej dostosować opcje pojawiających się oddziałów neutralnych. Więcej informacji tu. |
avatar |
Poręczna wtyczka do Ery: Artifact protection Pokazuje, które artefakty są strzeżone przez stworzenie (czerwona obwódka), a które nie (żółta). Sposób instalacji: Put this file in <Heroes ERA>/Mods/Wog/EraPlugins Author: igrik |
Kastore |
Że co? Przecież na obrazku żaden nie jest strzeżony. |
Dydzio |
To chyba jest górny prawy brzeg mapy |
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16 - 17 |
temat: [ważne] ERA - wtyczki, łatki, sprawy ogólne i techniczne | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel