Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: [H3/HotA] Cove vs oryginalne miasta
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)
Traktujesz Cove (Przystań z Hoty) jako pełnoprawne, na równi z oryginalnymi miasto?
Nie (6)
 
 11%
Tak (49)
 
 89%
Zaloguj się i zagłosuj!
strona: 1 - 2

Drwal PW
15 grudnia 2017, 20:42
Wiem, że HotA to domena pilnowanego również przeze mnie stolika, ale umieszczenie ankiety w tamtym miejscu może być nie do końca obiektywne. Kuźnia to miejsce, gdzie zaglądają ludzie z definicji lubiący mody i eksperymenty. Pod-forum o Heroes 3 jest wiec chyba lepszym miejscem.

Chciałbym zapytać Was co sądzicie o Cove w kontekście oryginalnych miast. Czy miasto zasługuje, by traktować je jak oryginalne? Czy na przestrzeni już tych kilku lat jest dla was nieodłącznym elementem gry? A może jesteście tak przywiązani do oryginalnych rzeczy, że każda wrzucona nowość to ciało obce?
Dla mnie to zdecydowanie 10 miasto. Cove idealnie zaaklimatyzowało się w grze, jest dopracowane wizualnie i balansowo. Chętnie wypowiem się szerzej, ale najpierw chciałbym poczytać wasze opinie.

AmiDaDeer PW
15 grudnia 2017, 20:48
Mam pewne problemy z Cove. Jestem przekonany, że gdyby NWC miało się zabrać za miasto piratów, byłoby mniej ludzkich jednostek, za to bestie miałyby bardziej klasyczne, mitologiczne nazwy bądź byłyby wzięte z bestiariusza D&D. Pewnie mielibyśmy szczuroludzi, trytonów, może jakieś kraby albo coś podobnego. Na pewno byłoby to jednak miasto inne od koncepcji HotA Crew.

Niemniej Cove jest i tak na tyle dobrze wykonane pod każdym względem, że mimo assidamów, niks i haspidów oraz prawie połowy line upu złożonego z ludzi (nie wspominając już o bohaterach) gra się nim na tyle dobrze, by wyglądało jak oryginalne miasto zrobione przez NWC. Dlatego zagłosowałem na "Tak".

Szaman PW
15 grudnia 2017, 21:40
Biorąc pod uwagę piratów z Regny (MMVIII) i o ich wzmiankach w MMVI i MMVII. To sądzę że miasto było by jeszcze bardziej ludzkie niż jest teraz. W MMVIII wyspa Regna była zamieszkana głównie przez ludzi, brak jakikolwiek wzmiankach o nie-ludzkich mieszkańcach wyspy, szczególnie że piraci nie należeli do najbardziej tolerancyjnej społeczeństw.

Traktuje miasto Cove jak pełnoprawne miasto. Stylistyką nie odbiega od pozostałych, ba! jest nawet bardziej dopasowane niż Conflux!

Andruids PW
15 grudnia 2017, 21:49
Nie mam problemu o którym pisze Hobbit. To jak NWC by coś zrobiło to sprawa drugorzędna. Moim zdaniem nie warto do ostatniej deski starać się emulować czyjeś dzieło, żeby stworzyć grywalny i ciepło przyjęty przez społeczność graczy dodatek, co nie tylko udowodniły ekipa Hoty i Woga, ale też co od dawna można powiedzieć o pracach udostępnianych przez Nephretesa.

Jednak ekran miasta Przystani według mnie wizualnie odstaje od reszty ekranów, wygląda jak Might & Magic 6 przy Might and Magic 7. Może tylko ja tak uważam, ale jest po prostu brzydki. Natomiast opinii, że miasto jest dopracowane balansowo, sorry, ale nie da się obronić.

Aayren PW
15 grudnia 2017, 22:38
Zdecydowanie TAK. Tyle że dla mnie to 9 miasto, bo Conflux to sorry, ale wyrzuciłbym przez okno. Międzywymiarowe okno ;p

Kastore PW
15 grudnia 2017, 22:46
TAK. To jedno z najfajniejszych miast (rzetelna krytyka ;).

AmiDaDeer PW
15 grudnia 2017, 22:55
Szaman:
Biorąc pod uwagę piratów z Regny (MMVIII) i o ich wzmiankach w MMVI i MMVII
Biorąc pod uwagę czarodziejów z MM7 można byłoby przypuszczać, że Tower powinno być miastem pustynnym albo podniebnym, zaś wśród jednostek powinny się znaleźć krasnoludy i anioły. Biorąc pod uwagę nekromantów z MM7 można byłoby przypuszczać, że Necropolis powinno mieć w line upie gobliny, harpie, gargulce i behemoty. Biorąc pod uwagę Tatalię z MM7 można byłoby przypuszczać, że Fortress znajduje się na kamienistych górach. Itd.

Hiro PW
15 grudnia 2017, 23:08
Hobbit:
Mam pewne problemy z Cove. Jestem przekonany, że gdyby NWC miało się zabrać za miasto piratów, byłoby mniej ludzkich jednostek, za to bestie miałyby bardziej klasyczne, mitologiczne nazwy bądź byłyby wzięte z bestiariusza D&D.
Nie ma sensu się czepiać. Bardzo przyjemnie jest widzieć w grze takie stworzenia jak Niksy czy te podniebne gady. Miasto jest powiewem świeżości a mimo to nie sprawia wrażenie odstającego od kanonu H3.

Jedyne co mi w tym mieście nie pasuje to... zbyt dobrzy bohaterowie. Jeśli spojrzeć na bohów z Cove to wszyscy oferują coś ciekawego, każdy z nich jest dobrym/bardzo dobrym mainem LUB idealnym zwiadowcą. Dlaczego się czepiam? W żadnych z oryginalnych miast nie ma czegoś takiego. Przyczyna dla których mamy bohaterów z sokolim okiem, leczeniem itd nie leży w nieudolności twórców H3, lecz ci bolkowie spełniają konkretną funkcję. A w cove niestety ich brak, co jest rażącą niekonsekwencją. :P

Edit: niektóre jednostki też wyglądają na przekokszone (czarodziejki z promieniem osłabienia!?), ale mamy przecież nekropolis z wampirzymi lordami, zamek z archaniołami itd.

diabełek412 PW
16 grudnia 2017, 09:32
Ja wybrałem opcję TAK, bo miasto mi się bardzo podoba. Dobrze wpasuje się w Heroes 3, jednostki są ciekawe, bohaterowie są dobrze przemyślane, a fabuła jest interesująca, ale zgadzam się z przedmówcą to miasto jest aż za Dobre, ale moja ocena to wciąż Tak.

zmudziak22 PW
27 grudnia 2017, 18:52
Cove > Conflux

Miasto to mieszanka Fortecy(Cytadeli)(bagnisty teren, wytrzymałe jednostki, m. wody) oraz Twierdzy(bardzo duży dmg, węże ze zdolnością zemsta, 2 mocnych strzelców)

Miasto bardzo mocne na każdym etapie. Haspidy zaraz Archaniołach oceniam jako 2 najlepsza 7 poziomowa jednostka do zrektutowania w Mieście.

Cove ma bardzo dobrych bohaterów(Jeremy, Corkes, Anabel).

Eggyslav PW
28 grudnia 2017, 22:11
Zgadzam się z przedmówcą. Cove stało się moim ulubionym miastem, właśnie dlatego że świetnie się nim gra, jednak czy pasuje ono Heroesów to już inna sprawa. I moim zdaniem, Przystań spokojnie wpasowuje się w klimat serii, jest uzasadnione fabularnie i estetycznie nie odbiega od oryginałów. To od strony merytorycznej, od strony technicznej jednak Cove dość mocno się wyróżnia, po pierwsze, unikalna maszyna oblężnicza (armata), po drugie, podwójne ulepszenie pirata, po trzecie, nowe umiejętności stworzeń. Jednakże czyż nie każde miasto jest na swój sposób unikalne? Zamek posiada własną Stajnię, Bastion bryluje jeśli chodzi o defensywne jednostki, i ma Gelu, Forteca ma silnych strzelców i najbardziej rozbudowaną Gildię Magów, Nekropolia, wiadomo, Nekromancja i legiony szkieletów, Inferno ma Bramę Wymiarów, Loch ma świetnych Lataczy i Portal Przywoływania, Twierdza bardziej skupia się na Mocy niż Magii, Cytadela, eee... A Conflux jest OP stworzone do Armageddon Crew. Każde miasto ma swoją własną strategię, każdym gra się inaczej, i tak samo jest z Cove. Tak więc zagłosowałem pozytywnie.

Fandor PW
28 grudnia 2017, 23:23
Zgadzam się z wszystkimi przedmówcami po trochu, miasto jest cholernie fajnym dodatkiem do gry, świetnie się nim prowadzi grę na małych mapach skierowaną na szybkie pokonanie wrogów jak i długie kampanie, jednak oprócz tego że jest to zasługa dobrze zrobionego miasta, jest pewnie w tym trochę tego, że jest ono źle zbalansowane, po prostu jest trochę mocniejsze od wszystkich konkurencyjnych miast.

Dydzio PW
30 grudnia 2017, 16:30
Nie grałem dużo tym miastem, ale wg mnie balans nie jest taki zły - np aspekt podbijania okolicznych terenów w 1 tygodniu tym miastem nie wygląda wg mnie zbyt dobrze. Oceanidy są słabe, piraci z mieczami to takie krasnale na sterydach, którym dodano obrażenia i zmniejszono pkt. życia. Zamek z kusznikami na 2 poziomie albo bastion z lepszymi centaurami (też ma strzelców na 3 poziomie) wypada pod tym względem lepiej. Tylko 1 jednostka latająca (która zresztą pada jak muchy) też cudów nie zapowiada podczas oblężeń (choć armata może tu pomóc).

Kubson PW
19 kwietnia 2018, 13:07
A propo miasta piratów zastanawia mnie, czy damage haspidów wraca do normy, jak zostaną wskrzeszone, czy dalej jest zwiększone.

Kastore PW
19 kwietnia 2018, 13:48
Jak to sprawdzisz to daj znać.

Alexiei PW
19 kwietnia 2018, 14:29
Andruids:
Jednak ekran miasta Przystani według mnie wizualnie odstaje od reszty ekranów, wygląda jak Might & Magic 6 przy Might and Magic 7. Może tylko ja tak uważam, ale jest po prostu brzydki
Ja mam właśnie odmienne wrażenie. Wydaje mi się, że Cove jest bardziej dopracowane graficznie a jego jednostki są wyższej jakości niż pozostałe (pewnie dla tego, że przez miesiąc grałem bez HD moda). Jeśli chodzi o stronę praktyczną, to bolą mnie Marynarze, jak dla mnie nieco zbyt słabi. Podobnie z Bestiami Sztormów.

Kastore PW
19 kwietnia 2018, 15:30
Cove nie odstaje od reszty gry. Marynarze są solidni a ptaki to jedna z najsilniejszych jednostek 4. poziomu.

zmudziak22 PW
19 kwietnia 2018, 22:39
Ptaki po Wampirach i Krzyżowcach są najlepszą 4. Nie dość, że lata to 2 razy dziobnie, a spełniają podobną funkcje, jak Pegazy.

Hieronim PW
22 kwietnia 2018, 12:28
Na Youtube pewien gość zrobił test Cove vs reszta frakcji.
Np. https://www.youtube.com/watch?v=gFzDiXfGtkI

Test może nie jest w 100% dobry, ale jednak o czymś świadczy. Ogólnie z wszystkimi wygryw za wyjątkiem fortecy.

Kastore PW
22 kwietnia 2018, 15:43
Jeśli chodzi o samą siłę armii to Cove jest najprawdopodobniej najmocniejsze a haspidy to najsilniejsza jednostka 7. poziomu.
strona: 1 - 2
temat: [H3/HotA] Cove vs oryginalne miasta

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel