Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 151 - 152 - 153 ... 162 - 163 - 164

AmiDaDeer PW
20 października 2017, 00:59
Siedlisko może być za duże i wywoływać przez to błędy przy losowaniu w grze. Tak ostrzegam z góry. Zwykle siedliska nie zajmują więcej niż dwóch kratek.

avatar PW
20 października 2017, 05:47
W vcmi nie ma z tym problemu, dobrze napisana maska załatwia sprawę w mapach losowych. Choć owszem, może być problem w mapach autorskich - w Bastione siedlisko lvl1 jest bardzo duże i czasami blokowało całe przejście - także dobrze Hobbita posłuchać :) A siedliska na wodzie na razie nie u świadczysz :)

Kuririn PW
20 października 2017, 07:01
Avatar popraw temu "wodnemu dżinowi" bo jakiś rozmazany... Co do sklejki archanioła mogłeś to zrobić nieco dokładniej :P

Kurek PW
20 października 2017, 15:16
Rozmazany, bo jpg na kolażu. Przesunę tego marida jeszcze i dorobię żółtą aurę na mouseover, bo zapomniałem.

Co do siedliska to mogę pomniejszyć. Trochę żal, bo ładne tak jest. Trzeba się pozastanawiac.

Kammer PW
20 października 2017, 18:50
Kurku, udało Ci się w końcu postawić siedlisko na wodzie jak Ci pisałem?

Aayren PW
20 października 2017, 23:00
Brawo! Jeszcze D'ao z Oasis i mamy całą czwórkę geniuszy żywiołów :)

Kurek PW
23 października 2017, 10:37
@Aayren

Czy Dao z Oasis to ten, co już jest zrobiony piacho-upiór ze świderkami na rękach? Moim zdaniem fajna jednostka, ale Dao to jest geniusz, a geniusze mają głowę, zostawiają po sobie lampę, butelkę lub turban. Zrobiłbym też Dao, ale na nowo.

Mistrz PW
23 października 2017, 11:56
Szczerze mówiąc też sądziłem że w Oasis jest Dao.

Kurek PW
23 października 2017, 17:00
Link do pobrania Mirida:

https://www.dropbox.com/s/sl8ba6nhv0yyfii/Marid.rar?dl=0

Link do pobrania najnowszej, poprawionej wersji Cheruba:

https://www.dropbox.com/s/sg2zvwmuxpnhpwy/Cherub.rar?dl=0

Czy lokacja do rekrutacji powinna działać? Tak. Czy działa? Nie wiem, ale na 90% tak. Z pewnymi rzeczami czekamy na edytor VCMI w wersji dobrze działającej.

avatar PW
23 października 2017, 18:53
Bardzo fajna ta jednostka, choć przydałyby jej się trochę ciekawsze umiejętności. Dwa zauważone na szybko 'błędy'.
1. Animacja 'start moving' i 'end' moving' ma niepotrzebnie żółtą otoczkę.
2. Maski siedlisk są złe - tak napisane spowodują, że tylko część grafiki będzie wyświetlana w grze ;]
Ja bym dał takie:
- dla siedliska normalnego
"mask" : [ "VVVVVV", "VVVBBV", "VVBBBV", "VVBBBV", "VBBBBB", "VVBABV" ]
- dla siedliska na wodzie
"mask" : [ "VVVVVV", "VVVVBV", "VVVBBB", "VVVBBB", "VVVBBB", "VVVBAB" ]



Nephretes PW
24 października 2017, 08:14
Jak na sklejkę w 2D to wyszło nieźle, ale def za bardzo drga. Postać powinna być w jednej pozycji (szczególnie widać to przy ataku).

Faktycznie Dao jest w Oasis


Ale jak Kurek ma ochotę i na geniusza tego żywiołu to co mnie tam (rezerwowanie jednostek uważam za głupie), niech sie bawi :)

Kurek PW
25 października 2017, 21:51
@Nephretes

No i takie nastawienie jest prawidłowe. Dao jest, więc tworzyć drugiego nie będę. Zrobię na pewno Osetnicę, Gnomy i ulepszenie Feniksa. Jak to wyjdzie? Zobaczim.

Kuririn PW
26 października 2017, 06:57
Co do fenixa... Możesz robić na swoją odpowiedzialność. Pomyślałem sobie, aby stworzyć innego fenixa (model): Ognistego ptaka ===> Fenixa i jego ulepszenie. Oryginalny mi się nigdy nie podobał :P A jak to wyjdzie w praniu, się zobaczy :P

Kuririn PW
12 grudnia 2017, 20:53
Spróbowałem jeszcze raz z animacja Archanioła, aby to wygladało jakoś płynniej i dostojniej:

Stary:

Nowe:

diabełek412 PW
12 grudnia 2017, 20:56
Ja nie widzę żadnej różnicy xp

Andruids PW
12 grudnia 2017, 20:57
Wygląda płynniej.

Alistair PW
12 grudnia 2017, 21:10
Raz, że płynniej, a dwa, trochę inaczej "biją" te skrzydła. Na pierwszym bardziej od tyłu do przodu, a na drugim bardziej pod kątem od góry w dół. I wydaje mi się, że tak jest bardziej naturalnie, ostatecznie chodzi o to, żeby utrzymać się w powietrzu, broniąc się od upadku.

Mistrz PW
12 grudnia 2017, 21:19
Zgadzam się z przedmówcą. Animacja bardziej płynna i odrobinę szybsza. Świetna robota!

Kuririn PW
13 grudnia 2017, 01:03
resurrection:

??

xardas33 PW
13 grudnia 2017, 07:45
Chciałbym o coś zapytać. Zrobiłem przekolorowankę jednostki i złożyłem jej def wraz z niezbędnymi innymi plikami. Powstał problem z tym, że nie wyświetla mi się złota obwódka mouse over na mojej jednostce. Ktoś ma pomysł w czym może leżeć problem?

PS. Problem udało się rozwiązać, prawdopodobnie w klatkach animacji mouse over które edytowałem w gimpie nie użyłem polecenia "spłaszcz obraz".
strona: 1 - 2 - 3 ... 151 - 152 - 153 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel