Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 151 - 152 - 153 ... 162 - 163 - 164 | |
AmiDaDeer |
Siedlisko może być za duże i wywoływać przez to błędy przy losowaniu w grze. Tak ostrzegam z góry. Zwykle siedliska nie zajmują więcej niż dwóch kratek. |
avatar |
W vcmi nie ma z tym problemu, dobrze napisana maska załatwia sprawę w mapach losowych. Choć owszem, może być problem w mapach autorskich - w Bastione siedlisko lvl1 jest bardzo duże i czasami blokowało całe przejście - także dobrze Hobbita posłuchać :) A siedliska na wodzie na razie nie u świadczysz :) |
Kuririn |
Avatar popraw temu "wodnemu dżinowi" bo jakiś rozmazany... Co do sklejki archanioła mogłeś to zrobić nieco dokładniej :P |
Kurek |
Rozmazany, bo jpg na kolażu. Przesunę tego marida jeszcze i dorobię żółtą aurę na mouseover, bo zapomniałem. Co do siedliska to mogę pomniejszyć. Trochę żal, bo ładne tak jest. Trzeba się pozastanawiac. |
Kammer |
Kurku, udało Ci się w końcu postawić siedlisko na wodzie jak Ci pisałem? |
Aayren |
Brawo! Jeszcze D'ao z Oasis i mamy całą czwórkę geniuszy żywiołów :) |
Kurek |
@Aayren Czy Dao z Oasis to ten, co już jest zrobiony piacho-upiór ze świderkami na rękach? Moim zdaniem fajna jednostka, ale Dao to jest geniusz, a geniusze mają głowę, zostawiają po sobie lampę, butelkę lub turban. Zrobiłbym też Dao, ale na nowo. |
Mistrz |
Szczerze mówiąc też sądziłem że w Oasis jest Dao. |
Kurek |
Link do pobrania Mirida: https://www.dropbox.com/s/sl8ba6nhv0yyfii/Marid.rar?dl=0 Link do pobrania najnowszej, poprawionej wersji Cheruba: https://www.dropbox.com/s/sg2zvwmuxpnhpwy/Cherub.rar?dl=0 Czy lokacja do rekrutacji powinna działać? Tak. Czy działa? Nie wiem, ale na 90% tak. Z pewnymi rzeczami czekamy na edytor VCMI w wersji dobrze działającej. |
avatar |
Bardzo fajna ta jednostka, choć przydałyby jej się trochę ciekawsze umiejętności. Dwa zauważone na szybko 'błędy'. 1. Animacja 'start moving' i 'end' moving' ma niepotrzebnie żółtą otoczkę. 2. Maski siedlisk są złe - tak napisane spowodują, że tylko część grafiki będzie wyświetlana w grze ;] Ja bym dał takie: - dla siedliska normalnego "mask" : [ "VVVVVV", "VVVBBV", "VVBBBV", "VVBBBV", "VBBBBB", "VVBABV" ] - dla siedliska na wodzie "mask" : [ "VVVVVV", "VVVVBV", "VVVBBB", "VVVBBB", "VVVBBB", "VVVBAB" ] |
Nephretes |
Jak na sklejkę w 2D to wyszło nieźle, ale def za bardzo drga. Postać powinna być w jednej pozycji (szczególnie widać to przy ataku). Faktycznie Dao jest w Oasis Ale jak Kurek ma ochotę i na geniusza tego żywiołu to co mnie tam (rezerwowanie jednostek uważam za głupie), niech sie bawi :) |
Kurek |
@Nephretes No i takie nastawienie jest prawidłowe. Dao jest, więc tworzyć drugiego nie będę. Zrobię na pewno Osetnicę, Gnomy i ulepszenie Feniksa. Jak to wyjdzie? Zobaczim. |
Kuririn |
Co do fenixa... Możesz robić na swoją odpowiedzialność. Pomyślałem sobie, aby stworzyć innego fenixa (model): Ognistego ptaka ===> Fenixa i jego ulepszenie. Oryginalny mi się nigdy nie podobał :P A jak to wyjdzie w praniu, się zobaczy :P |
Kuririn |
Spróbowałem jeszcze raz z animacja Archanioła, aby to wygladało jakoś płynniej i dostojniej: Stary: Nowe: |
diabełek412 |
Ja nie widzę żadnej różnicy xp |
Andruids |
Wygląda płynniej. |
Alistair |
Raz, że płynniej, a dwa, trochę inaczej "biją" te skrzydła. Na pierwszym bardziej od tyłu do przodu, a na drugim bardziej pod kątem od góry w dół. I wydaje mi się, że tak jest bardziej naturalnie, ostatecznie chodzi o to, żeby utrzymać się w powietrzu, broniąc się od upadku. |
Mistrz |
Zgadzam się z przedmówcą. Animacja bardziej płynna i odrobinę szybsza. Świetna robota! |
Kuririn |
resurrection: ?? |
xardas33 |
Chciałbym o coś zapytać. Zrobiłem przekolorowankę jednostki i złożyłem jej def wraz z niezbędnymi innymi plikami. Powstał problem z tym, że nie wyświetla mi się złota obwódka mouse over na mojej jednostce. Ktoś ma pomysł w czym może leżeć problem? PS. Problem udało się rozwiązać, prawdopodobnie w klatkach animacji mouse over które edytowałem w gimpie nie użyłem polecenia "spłaszcz obraz". |
strona: 1 - 2 - 3 ... 151 - 152 - 153 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel