Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 ... 81 - 82 - 83

tymolord PW
9 stycznia 2007, 15:35
Prośba o skrypcik:
Wchodzimy w krasnoluda, ale pojawia się komunikat, on coś mówi i dodatkowo jest obrazek np. z Gimlim. Jak to zrobić?

Altair: Bardzo proszę, podaj mi skrypt_o o tym archaniele. Nie mogę znaleźć nic o zmianie statystyk.

Altair PW
9 stycznia 2007, 16:11
O statystykach jest tu http://www.forum.acidcave.com/topic.php?TID=100

A oto skrypt:

ZVSE
!#MA:A13/50 D13/50 P13/400 S13/19 C13/6/10000 E13/80 M13/70;

AmiDaDeer PW
15 stycznia 2007, 16:27
Rozumiem, że ktoś już napisał, jak można zmienić statystyki stworzeniu, ale nie wiem, jak można zmienić poziom oraz koszt. Czy ktoś mógłby powiedzieć, jak to się robi?

Trang Oul PW
15 stycznia 2007, 16:48
ZVSE
!!MA:L#/$;
Potwór # ma poziom $ (gdzie $ przyjmuje wartość 0-6, czyli poziom 1 to 0, 2 to 1 ... 7 i wyższe to 6)
!!MA:C#/#2/$;
Potwór # kosztuje $ surowca #2 (dla złota #2 to 6)

P.S. Wszystko jest w pomocy do Scriptera.

RebeliaMuppet PW
15 stycznia 2007, 18:02
Proszę o skrypt, w którym w budynku typu a podtypu b morzna rekrutować stworzenie c.

Altair PW
15 stycznia 2007, 18:22
Nie ma to skryptu.
Można tylko ustawiać stwory w już istniejących siedliskach.
skrypt:

ZVSE

!#DWx/y/p:Mslot/c/ilość;

gdzie: x, y, p - współrzędne siedliska
slot - slot stworzenia (0..3)
c - nr stworzenia
ilość - AKTUALNA ilość (nie przyrost)

To samo można osiągnąć (tylko jeszcze prościej) korzystając ze skryptu LERM. Wtedy współrzędne stają się zbędne.

RebeliaMuppet PW
15 stycznia 2007, 18:55
A czy da się podmienić stworzenia w siedliskach np. żeby w kaplicy (gargulce) były krasnoludy?

Altair PW
15 stycznia 2007, 19:27
Jak rozumiem, teraz chodzi ci o miasta, bo na siedliska (i podmienianie) już podałem skrypt. ;P

ZVSE

!#UN:Ttyp_miasta/poziom_siedliska/ulepszenie/c;

typ_miasta - 0..8
poziom_siedliska - 0..6
ulepszenie - 0 - nieulepszone, 1 - ulepszone
c - nr stwora


tymolord PW
16 stycznia 2007, 19:41
Altair, dzięki za skrypt. Co należy zrobić, aby skrypt się nie wyświetlał? A jeśli się nie_da, to co trzeba zrobić, aby wyświetliło się coś innego, np. obrazek?

A jak zrobić, aby paladyn wyglądał jak krzyżowiec i nie posiadał strzał i umiejętności strzelania?

Trang Oul PW
16 stycznia 2007, 19:47
>>A jak zrobić, aby paladyn wyglądał jak krzyżowiec i nie posiadał strzał i umiejętności strzelania?

Trzeba zastąpić animację paladyna animacją krzyżowca. Ale musisz się liczyć z tym, że jeżeli paladyn zdobędzie umiejętność strzelania i będzie chciał strzelić, nastąpi crash.

tymolord PW
16 stycznia 2007, 20:01
Ach... szkoda, ale dzięki. A co ze skryptami? W kampanii użyto wielu skryptów, a nie_wyświetlają się informacje o nich. A jeszcze coś: Gdzie umieścić gęby dla nowych bohaterów? W którym katalogu?

Jak będzie skrypt, aby "zbroja" zwiększała obronę o 15, i nazywała się "tunika królów"? I jeszcze jedno: żeby anielski sojusz był artefaktem normalnym, nie łączonym?

Altair PW
16 stycznia 2007, 21:02
>>>>>>Ach... szkoda, ale dzięki. A co ze skryptami? W kampanii użyto wielu skryptów, a nie_wyświetlają się informacje o nich. A jeszcze coś: Gdzie umieścić gęby dla nowych bohaterów? W którym katalogu?

Bardzo proszę pisz z sensem, bo trudno cię zrozumieć. Jak mniemam wyświetla ci się treść skryptów pierwszego dnia. Gdybyś przeczytał choćby sam początek poradnika ERM to wiedział byś, że należy w zdarzeniu ODZNACZYĆ wszystkich graczy i (lub) ustawić czas wystąpienia na 600 (czyli taki dzień, który nigdy nie nastąpi). To tyle.

skrypt:
http://wog.republika.pl/tunika.rar

BTW: Przydała by się specjalna komenda na skrypty ERM na tym forum ;)

avatar PW
16 stycznia 2007, 23:29
Nowe gęby bohaterów umieszcza się w katalogu DATA.

Phoenix PW
17 stycznia 2007, 14:58
Prośba o skrypty:
-Pusta tarcza nazywa się Tarcza Świętego Ognia, i daje wszystkim jednostkom w armii bohatera umiejętność Tarcza Ognia.
-Pusty pierścień (ten z tym oczkiem) nazywa się Jadowity Sygnet i wszystkie jednostki w armii bohatera zyskują trujący atak, tak jak wiwerny.
Proszę...

tymolord PW
17 stycznia 2007, 15:30
A da się napisać taki skrypt, aby umiejętność strzelania dla dowódców nie istniała? Albo żeby paladyn niemógłby posiąść tej umiejętności? Jeśli tak, to proszę o podanie skryptu, aby paladyn wyglądał jak krzyżowiec.

AmiDaDeer PW
17 stycznia 2007, 16:46
O ile wiem, to skrypty ERM dotyczące dowódców są... że tak powiem: NIETRWAŁE.

tymolord PW
17 stycznia 2007, 17:05
A co trzeba zrobić, aby w komunikacie wyświetlił się obrazek NIESTANDARDOWY, czyli nie chodzi mi o np. mnicha. Nie_wiem, czy tu w_ogóle będą potrzebne skrypty.

Altair PW
17 stycznia 2007, 18:18
>>>Prośba o skrypty:
-Pusta tarcza nazywa się Tarcza Świętego Ognia, i daje wszystkim jednostkom w armii bohatera umiejętność Tarcza Ognia.
-Pusty pierścień (ten z tym oczkiem) nazywa się Jadowity Sygnet i wszystkie jednostki w armii bohatera zyskują trujący atak, tak jak wiwerny.
Proszę...

Jak rozumiem ma to działać także ze skryptem na pierścień dowódcy dlatego napisałem skrypt na tarczę i pierścień dowódcy.
http://wog.republika.pl/pierscien.rar
Skryptu na Jadowity Sygnet na razie nie chce mi się pisać bo przy tym więcej roboty ;P


>>>>A co trzeba zrobić, aby w komunikacie wyświetlił się obrazek NIESTANDARDOWY, czyli nie chodzi mi o np. mnicha. Nie_wiem, czy tu w_ogóle będą potrzebne skrypty.

Jaki obrazek niestandardowy? Chyba własny? Do jakiego obiektu, zdarzenia chcesz ten obrazek dodać? Mogę podać samą składnię, ale raczej na niewiele się to przyda. Ludzie (i nieludzie) najpierw dokładnie zastanówcie się, o co wam chodzi a potem piszcie!
Dziękuję ;) .

tymolord PW
17 stycznia 2007, 19:53
Dobra, sprecyzuje (albo chociaż spróbuje) to jaśniej: stworzyłem sobie obrazek. Chcę żeby on się pojawił w komunikacie. Rozumiesz?

Altair PW
17 stycznia 2007, 21:05
>>>>Dobra, sprecyzuje (albo chociaż spróbuje) to jaśniej: stworzyłem sobie obrazek. Chcę żeby on się pojawił w komunikacie. Rozumiesz?

Czy JA rozumiem? Oto i skrypt:

!#VRz5:S^^;
!#VRz111:S^..\data
azwa.rozszerzenie^;
!#VRz10:S^Komunikat^;


!#IF:D5/z10/z5/z110/z111/z5/z5/z5/z5/z5/z5/z5/z5/z5/z5/z5;
!#IF:F5/z5/z5/z5/z5/0;
!#IF:E103/5;

Obrazki muszą być w katalogu Data. (jak dla tego przykładu)
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 ... 81 - 82 - 83
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel