Witaj Nieznajomy!
|
temat: [Modele] Rendery z blendera komnata: Jarmark Cudów |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 | |
Godzilla |
Dzięki Kurek za statystyki i propozycje! Robić mu ulepszenie? :p |
avatar |
Nie... najpierw zrób defa! |
Kurek |
Świetny jest! Czy ulepszać? Ciężki temat, bo najpierw trzeba ustalić czym jest ten i czym się różni od Tytana z HIII. Nie wiem czy byłby sens. Z drugiej strony jest to fajne, gdy jednostki można ulepszać. Sam zadecyduj. |
diabełek412 |
Takie halo o jakiegoś tytana? Jak chcecie o nim gadać to dajcie go do własnych jednostek a nie tutaj. Wracając do tematu nie, nie ulepszać go (no chyba że chcesz ;)) |
witchking |
Przy ustawieniu jak do h3 masz zdecydowanie źle ustawione lampy. Obecnie ten kawałek tytana który jest najbardziej widoczny jest zacieniony. Lampy muszą być ustawione za kamerą. |
Godzilla |
Miał być ifryt, ale coś nie wyszło :/. |
Alistair |
Bo nie płonie :P |
diabełek412 |
Nie, bo ma coś dziwnego na szyi. Może mi ktoś powiedzieć co on tam ma ? |
Godzilla |
lepiej? |
Nitj'sefni |
|
Alistair |
Na szyi to on nic nie ma. |
Godzilla |
to płachta (?), taką jaką ma ifryt z H4. |
Godzilla |
|
Kurek |
Fajny ma tułów, ale czemu on ma od pasa w dół budyniowe ciało? Nie lepiej klasyczna ogniochmurka? |
Kurek |
Pracuję nad czymś... A tutaj szkice dla pojedynczych części budujących roślinkę |
Andruids |
Zapowiada się nieźle. |
Kuririn |
To aż tak? Ciekawe. czekam na Wincej. |
Kurek |
W końcu zbuduję w blenderze całą, ale niestety nie mam zielonego pojęcia jak ją potem animować. W gifie widać, że niestety strasznie elastyczny będzie musiał być mój model. Dużo trzeba będzie dorobić w fotoszopie do defa potem. |
Nephretes |
Skoro już bawisz się w 3D, to dlaczego zaprzestać na samym modelu, który nota bene zapowiada się sympatycznie. Akurat wybrałeś sobie dość niezłą jednostkę na start. Szkielet będzie prosty. Kilka kości w osi Z i po 4, lub 2 macki/listki w mirror. Właśnie do mnie doszło, że Heroes iv jako pierwsze zastosowało rozmycie w animacji podczas ruchu. |
Kuririn |
Jak coś służę pomocą. |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 |
temat: [Modele] Rendery z blendera | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel