Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Jarmark Cudówtemat: [Modele] Rendery z blendera
komnata: Jarmark Cudów
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7

Godzilla PW
1 września 2017, 15:49
Dzięki Kurek za statystyki i propozycje!




Robić mu ulepszenie? :p


avatar PW
1 września 2017, 16:01
Nie... najpierw zrób defa!

Kurek PW
1 września 2017, 16:05
Świetny jest! Czy ulepszać? Ciężki temat, bo najpierw trzeba ustalić czym jest ten i czym się różni od Tytana z HIII. Nie wiem czy byłby sens. Z drugiej strony jest to fajne, gdy jednostki można ulepszać. Sam zadecyduj.

diabełek412 PW
1 września 2017, 17:11
Takie halo o jakiegoś tytana? Jak chcecie o nim gadać to dajcie go do własnych jednostek a nie tutaj.
Wracając do tematu nie, nie ulepszać go (no chyba że chcesz ;))

witchking PW
1 września 2017, 18:27
Przy ustawieniu jak do h3 masz zdecydowanie źle ustawione lampy. Obecnie ten kawałek tytana który jest najbardziej widoczny jest zacieniony. Lampy muszą być ustawione za kamerą.

Godzilla PW
3 września 2017, 19:27
Miał być ifryt, ale coś nie wyszło :/.





Alistair PW
3 września 2017, 19:53
Bo nie płonie :P

diabełek412 PW
3 września 2017, 19:58
Nie, bo ma coś dziwnego na szyi. Może mi ktoś powiedzieć co on tam ma ?

Godzilla PW
3 września 2017, 20:16


lepiej?

Nitj'sefni PW
3 września 2017, 20:18

Alistair PW
3 września 2017, 20:29
Na szyi to on nic nie ma.

Godzilla PW
3 września 2017, 20:38
to płachta (?), taką jaką ma ifryt z H4.

Godzilla PW
4 września 2017, 13:57



Kurek PW
5 września 2017, 00:09
Fajny ma tułów, ale czemu on ma od pasa w dół budyniowe ciało? Nie lepiej klasyczna ogniochmurka?

Kurek PW
5 października 2017, 16:55
Pracuję nad czymś...








A tutaj szkice dla pojedynczych części budujących roślinkę

Andruids PW
5 października 2017, 16:56
Zapowiada się nieźle.

Kuririn PW
5 października 2017, 17:00
To aż tak? Ciekawe. czekam na Wincej.

Kurek PW
5 października 2017, 17:00
W końcu zbuduję w blenderze całą, ale niestety nie mam zielonego pojęcia jak ją potem animować. W gifie widać, że niestety strasznie elastyczny będzie musiał być mój model. Dużo trzeba będzie dorobić w fotoszopie do defa potem.

Nephretes PW
5 października 2017, 17:16
Skoro już bawisz się w 3D, to dlaczego zaprzestać na samym modelu, który nota bene zapowiada się sympatycznie. Akurat wybrałeś sobie dość niezłą jednostkę na start. Szkielet będzie prosty. Kilka kości w osi Z i po 4, lub 2 macki/listki w mirror.

Właśnie do mnie doszło, że Heroes iv jako pierwsze zastosowało rozmycie w animacji podczas ruchu.



Kuririn PW
5 października 2017, 17:37
Jak coś służę pomocą.
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7
temat: [Modele] Rendery z blendera

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel